Версия за печат

00830-2015-0005

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

“Първа специализирана акушеро-гинекологична болница за активно лечение Света София” EАД, ул. “Михалаки Ташев” № 2, За: Ванеса Драгомирова, България 1330, София, Тел.: 02 4470245;0885 202304, E-mail: sagbal.svetasofia@mail.bg, Факс: 02 4470245

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.1agb.com.

Адрес на профила на купувача: www.1agb.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Приготвяне и доставка на готова храна за пациенти и персонал.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: болнични отделения
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Приготвяне и ежедневни доставки на готова храна за период от 12 месеца.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55523000, 15894220

Описание:

Приготвяне и доставяне на храна за други предприятия и институции
Ястия за болници

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Поръчката е за приблизително 60 000 хранодни годишно, от които 36 000 хранодни за пациентите на болницата и 24 000 хранодни за дежурен персонал.

Прогнозна стойност без ДДС
200000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие за обществената поръчка е в размер на 500 (петстотин) лева . Гаранцията за участие се представя под формата на парична сума или банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция, в полза на „Първа САГБАЛ Света София” ЕАД, със срок на валидност не по-малко от 150 (сто и петдесет) дни от датата на представяне на офертата и осигуряваща участието в настоящата обществена поръчка. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане по сметка на „Първа САГБАЛ Света София" ЕАД в “Общинска банка” АД – клон „Люлин” IBAN: BG07SOMB91301019532602 BIC SOMBBGSF. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1 500 (хиляда и петстотин) лева и със срок на валидност 14 месеца от датата на сключване на договора. Задържането освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането на доставките се осигурява със собствени средства на възложителя. Плащанията на доставената храна се извършват чрез банков превод по сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, в срок до 45 дни след изтичане на съответния месец и въз основа на месечна справка за фактически доставената храна и представена фактура, подписана и одобрена от възложителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Административни сведения за участника с посочване на единен идентификационен код по чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ, адрес за кореспонденция, включително електронен адрес, лице за контакт, обслужваща банка и банкова сметка. Всеки участник представя и следната идентифицираща информация включително за съответствие със законодателството на държавата, в която е установен: Регистрирано в Република България юридическо лице или едноличен търговец представя копие от удостоверение за актуално състояние или декларация с посочване на Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. Чуждестранните юридически лица или обединения на чуждестранни юридически лица представят съответен документ за регистрация или еквивалент, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени, в официален превод на български език. Физическите лица, участници в процедурата или включени в състава на обединения, представят заверено копие от документ за самоличност, а за физически лица -чуждестранни граждани документът се представя и в официален превод на български език. 2. Когато участникът е обединение на юридически и/или физически лица, което не е регистрирано като търговец, се представя оригинал или нотариално заверено копие на договор/споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка и регистрация по БУЛСТАТ. 3. Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал.1 и ал.5 от ЗОП. 4. Документ за гаранция за участие – оригинал на банковата гаранция за участие или копие на платежния документ за внесена парична гаранция. 5. Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП за участието на подизпълнител, ако участникът предвижда такова, както и дела на неговото участие. 6. Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв. 7. Декларация по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договор. 8. Декларация по чл. 55, ал. 5 и ал. 7 от ЗОП и за липса на обстоятелства по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП. 9. Декларация по чл.3, т.8 и чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. 10. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписало офертата в оригинал, когато офертата или някой от документите, съдържащи се в нея не е подписана от управляващия и представляващ участника, съгласно търговската му регистрация. 11.Заявление за участие в процедурата. 12.Техническо предложение. 13.Ценово предложение с приложена ценова оферта. Всички останали документи, удостоверяващи изпълнение на изискванията на възложителя, подробно описани в документацията за участие. Списък на представените документите, подписан и подпечатан от участника. Участниците, за които са налице обстоятелства по чл. 47, ал.1 и ал.5 от ЗОП ще бъдат отстранени от участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Няма изисквания.
Минимални изисквания: Няма изисквания
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация - списък на основните договори за услуги с обект идентичен на поръчката, изпълнени през предходните три години или от датата на учредяването с данни за стойности, дати и получатели, с приложени документи, удостоверяващи изпълнението на декларираните дейности, издадени от лечебни заведения за болнична помощ.. 2. Документи за техническата обезпеченост за изпълнение на услугата, с които разполага участника за изпълнение на услугата: - Документи за собственост или за ползване на на производствената база за приготвяне на храна, придружени с документи, издадени от органите на РИОКОЗ и от органите на ДВСК за регистрация на обекта за приготвяне на храна по Закона за храните и Наредба № 5/25.05.2006 г. за хигиена на храните; - Документи за собственост или за ползване на транспортни средства за специализиран превоз, с приложени документи за регистрация на транспортно средство, предназначено за превоз на хранителни продукти от РИОКОЗ /ДВСК съгласно Наредба N 5/25.05.2006 г. 3. Списък на служителите на участника, ангажирани с изпълнение на поръчката, включително и на служителите, които отговарят за контрола на качеството с приложени документи, удостоверяващи наличието на трудово правоотношение, образованието и професионалната квалификация. 4. Заверени копия на сертификати по стандарт ISO 22000:2005 и ISO 9001:2008 или еквивалент, удостоверяващи, че са внедрени системи за управление на качеството с област на приложение, приготвяне на храни, издадени на името на участника от акредитирана институция или агенция за управление на качеството.
Минимални изисквания: 1. Участникът да има опит в болнично хранене, да има установени търговски отношения с лечебни заведения за болнична помощ и да е изпълнил минимум три договора по предмета на поръчката. 2.Участникът да разполага със собствена или наета производствената база за срока на договора за обществена поръчка. Участникът да разполага с минимум два броя собствени или наети транспортните средства за специализиран превоз на храни. 3.Участникът да разполага с минимум един инструктор по лечебно хранене или диетолог и специфичен персонал за изпълнение на услугата – готвач, помощник готвач, кухненски работник и други, работещи по трудово правоотношение. 4. Участникът да има въведени системи за управление на качеството с област на приложение, приготвяне на храни в съответствие със стандарт ISO 22000:2005 и ISO 9001:2008 или еквивалент.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 641121 от 07.01.2015 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
05.06.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

В брой в касата на дружеството или по банков път по посочената по-горе сметка на Възложителя. Цената на документацията е без включен ДДС. Документацията се заплаща само в случаите по чл.28, ал.7 от ЗОП.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
15.06.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 17.06.2015 г.  Час: 10:00
Място

Конферентната зала на болницата.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участници в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Настоящото обявлението е изпратено по електронна поща с използване на електронен подпис. Документацията за участие в настоящата процедура е предоставена на заинтересованите лица в цялост в профила на купувача на Интернет адреса на възложителя, посочен по-горе. На основание чл. 69а, ал.3 от ЗОП, датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, ще бъде обявена на интернет страницата на възложителя в профила на купувача, най - късно два работни дни преди датата на отваряне на ценовите оферти.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

чл. 120 ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.05.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ