Версия за печат

00613-2015-0007

BG-с. Крушари, област Добрич: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Крушари, ул. Девети септември №3 – А, За: Димитрина Желева, Р. България 9410, с. Крушари, област Добрич, Тел.: 05771 2786, E-mail: krushari@dobrich.net, Факс: 05771 2136

Място/места за контакт: Директор дирекция РРХД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.krushari.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://46.40.126.191:81/CustomerProfile/ZOP/PublicRegisterList?UnitID=1.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Комбинирана спортна площадка и парково осветление към ЦДГ, с. Крушари, ул. „Христо Смирненски” №15”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: с. Крушари, община Крушари, област Добрич
Код NUTS: BG332
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

С поръчката се възлага изграждане на комбинирана спортна площадка и парково осветление към ЦДГ Крушари. Предвидените строително-монтажни работи и минималните изисквания към изпълнението са посочени в “Техническата спецификация” на Възложителя. Обемът и естеството на предвижданите за изпълнение СМР са посочени в Количествената сметка за обекта, приложена към Указанията за участие.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45236119, 34993000

Описание:

Работи по ремонт на спортни площадки
Обществено осветление

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Максималният разполагаем финансов ресурс на Възложителя за строителството, предмет на настоящата обществена поръчка е в размер на 46 667,50 (четиридесет и шест хиляди шестстотин шестдесет и седем лева и петдесет стотинки) лв. без ДДС. Изпълнението на настоящата поръчка се финансира съвместно от бюджета на община Крушари за 2015год. и от МТСП по Проект „Красива България”.

Прогнозна стойност без ДДС
46667.5 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

61


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

На основание чл. 59, ал.5, т.2 от ЗОП Възложителят се отказва от правото си да изиска гаранция за участие в процедурата. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 3% (три процента) от стойността на сключения договор без ДДС. Гаранцията за изпълнение се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на Участника. Разходите по евентуалното й усвояване - за сметка на Възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. Участникът, определен за Изпълнител представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност 6 месеца след приемането на СМР/СРР на обекта. При представяне на гаранцията, в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Изпълнението на настоящата поръчка се финансира съвместно от бюджета на община Крушари за 2015год. и от МТСП по Проект „Красива България”. МТСП изплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ (въз основа на споразумението между МТСП и ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ) уговорената сума с ДДС, както следва: 1. авансово плащане (20% от сумата по чл. 2 с ДДС) – в срок до 15 работни дни след представяне на коректно изготвени и попълнени документи по Приложение №1; 2. 1 или 2 междинни (месечни) плащания – в срок до 25 работни дни след представяне на коректно изготвени и попълнени документи по Приложение №2; 3. окончателно плащане – в срок до 25 работни дни след представяне на коректно изготвени и попълнени документи по Приложение №3. МТСП удържа от всеки акт за междинно плащане 20% от стойността на акта с ДДС, представляващи приспадащата се част от авансово платените средства с ДДС. При окончателното плащане МТСП удържа от последния акт остатъка до пълния размер на авансово платените средства с ДДС. Документацията за всички плащания и свързаните с нея действително извършени строителни работи на обекта подлежат на контрол и приемане от страна на ПКБ по отношение на количество и качество. В случай на констатирани от ПКБ на място и по документи несъответствия, плащането се извършва в съответния срок, който започва да тече след отстраняване на несъответствията. За завършени и подлежащи на разплащане се считат само актуваните действително изпълнени видове работи, които са приети от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, от строителния надзор (при необходимост) и от ПКБ. Всяко искане за плащане се съгласува от ПКБ и МТСП. В случай на сключен договор за подизпълнение, окончателното плащане се извършва след като ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ представи доказателства, че е заплатил на подизпълнителя всички работи, приети от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в присъствието на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и на подизпълнителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в Обединението сключват договор за обединение. Следва да бъде представено копие от договора за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка, като в текста му задължително да се съдържа посочване на Възложителя и процедурата, за която се обединяват партньорите в него. В случай, че обединението не е създадено специално за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде представено и копие на анекс към първоначално сключения договор. Договорът /анексът/ трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: 1. всички членове на обединението са отговорни солидарно - заедно и поотделно, за изпълнението на договора; 2. е определен водещ член на обединението, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; 3. всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; 4. разпределение на дейностите, предмет на възлаганата обществена поръчка, между участниците в обединението и ресурсите, с които ще участва всеки един от участниците в обединението/консорциума; 5. участниците в обединението трябва задължително да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката. 6. Когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато не е приложен договорът за създаването на обединение или в приложеният договор липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или състава на обединението се е променил след подаването на офертата и участникът не отстрани тези пропуски при спазване на условията, разписани в чл. 68, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП – участникът може да бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.

ІІІ.1.4) Други особени условия

В плик №1 с надпис „Документи за подбор” се поставят следните документи: 1. Посочване на ЕИК по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; 2. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП с информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя; 3.Доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 от ЗОП - заверено от участника копие от актуален лиценз за регистрация в ЦПРС за IV група, IV категория строежи; 4. При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 5. Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл. 50 от ЗОП; 6. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП; 7. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП; 8. Видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители; 9. Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд – в случаите по чл. 28, ал. 5 от ЗОП; 10.Декларация за приемане на условията в проекта на договор; 11. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 12. Декларация посещение на обекта; 13.Заверено от участника копие от валидна застрахователна полица, съгласно изискванията на чл. 171 от ЗУТ (застраховка професионална отговорност за вреди); 14. Заверено от участника копие от валидна застрахователна полица по Наредбата за задължително застраховане на работниците и служителите за риска „Трудова злополука”. В плик №2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката” се поставя техническото предложение за изпълнение на поръчката, вкл. документите, както следва: 1. Техническо предложение за изпълнение на поръчката, включващо и срок за изпълнение; 2. Декларация за основните видове материали и изделия, които ще бъдат вложени при изпълнението на поръчката, като към нея се представят документи за съответствие на използваните материали с изискванията на Европейския съюз (обозначение „СЕ”, съгл. европейска декларация на съответствие, декларация за произход, еко-етикети или покрити стандарти за качеството); 3. Декларация за гаранционни срокове за всички видове строително-монтажни работи, предвидени за изпълнението на обекта; 4. Организация за изпълнението на СМР по видове дейности (представена в свободен текст във формат на участника); 5. Линеен график за изпълнение, отразяващ предложението на участника за създаване на организация за изпълнение на строителната дейност, обоснован и обвързан с предвидената работна ръка за изпълнение на СМР/СРР; 6. Организация за контрол на качеството при изпълнение на СМР/СРР на обекта, за който се кандидатства (представена в свободен текст във формат на участника), и вътрешни правила на фирмата за осигуряване на качеството; 7.Предложение относно създаване на условия за спазване изискванията по ЗЗБУТ и пожарна безопасност (представено в свободен текст и във формат на участника) с подробно описание на мерките за безопасност и здраве и пожарна безопасност, които ще бъдат въведени при изпълнението на обекта; 8. Подписан от участника и подпечатан на всяка страница договор за СМР, като в него се попълват само данните на участника. Продължава с Раздел VI.3) Доп. информация

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник който: 1.1. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за: престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система (включително изпиране на пари) по чл. 253-260 от Наказателния кодекс (НК); подкуп по чл. 301-307 от НК; участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК; престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от НК; престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от НК, освен ако е реабилитиран; 1.2. е обявен в несъстоятелност; 1.3. е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните му закони и подзаконови актове; 1.4. има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; Не може да участва, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата за възлагането на обществената поръчка: 1.5. при които лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП, са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; 1.6. които са сключили договор с лице по чл. 21 или чл. 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси; 1.7. е представил оферта, която е непълна или не отговаря на предварително обявените условия и изисквания на Възложителя, обективирани в обявлението за обществена поръчка, настоящите указания и документация за участие; 1.8. е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; 2. Посочените в т. 1.1.-1.8. изисквания се отнасят както за участника, така и когато участникът е обединение - за всяко от лицата, включени в обединението. 3. Когато участникът е чуждестранно юридическо лице или обединение на чуждестранни физически и/или чуждестранни юридически лица, то посочениете в т.1.1.-1.6. обстоятелства не трябва да са налице за тях в държавата, в която са установени. 4. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители за тях се прилагат изискванията посочени в чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП. 5. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от гореизброените изисквания. Всеки кандидат или участник трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя и да притежава актуален лиценз за IV група, IV категория строежи или в аналогичен професионален или търговски регистър на държавата, в която е установен. Вписването в съответен регистър на държава – членка на ЕС, или на друга държава-страна по споразумението за Европейското икономическо пространство има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издадено. *Удостоверение за регистрация в ЦПРС или в аналогичен професионален или търговски регистър на държава членка на ЕС или на друга държава-страна по споразумението за Европейското икономическо пространство, следва да се представи от всеки участник, член на обединение/консорциум или подизпълнител, в случай, че конкретните лица ще извършват СМР, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите по поръчката, предвидено в договора за създаване на обединение/консорциум или предвижданото участие на подизпълнител. Доказателства: Заверено копие с подис и печат на участника от валидно удостоверение за регистрация в Камарата на строителите за вписване в ЦПРС за IV група, IV категория строежи. В случай, че участникът е чуждестранно лице – представя се еквивалентен документ, допускащ съгл. законодателството на държавата, в която участникът е установен и осъществява дейността си извършване на строителните работи обект на настоящата общ. поръчка, в нотариално заверено копие, придружен с превод на български език.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Удостоверениe от банкa, доказващо наличието на изисквания от възложителя финансов ресурс на участника – 50 на сто от прогнозната стойност на обществената поръчка; 2. Годишен финансов отчет или някоя от съставните му части, ако е приложимо (забележка: годишният финансов отчет или някоя от съставните му части не се представят, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и кандидатът или участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра);
Минимални изисквания: 1. Всеки кандидат или участник трябва да разполага с финансов ресурс в размер на 50 на сто от прогнозната стойност на обществената поръчка.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на строителството, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на заявлението или на офертата (Приложение – Списък строителство за 5 г. ОБРАЗЕЦ №5); 1.1. За строителство, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката, се представят: - посочени публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или - удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или - копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; 2. Описание на техническото оборудване и мерките за осигуряване на качеството; 3. Списък на техническите лица, които отговарят за извършване на строителството (технически ръководител, отговорник по ЗБУТ и отговорник за контрол на качеството и др.) с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит; 4. Списък на квалифицирани строителни работници (Приложение – Списък квалифицирани работници ОБРАЗЕЦ №6-ОП), съгласно Националната класификация на професиите и длъжностите в Република България; 5.Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните 3 години, освен когато участникът е посочил в офертата си, че ще използва подизпълнител; 6.Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществена поръчка за строителство (забележка: за обезпечаване изпълнението на поръчката участникът задължително трябва да разполага с необходимата техника и инструментариум); 7. Сертификат, удостоверяващ съответствието на кандидата или участника със стандарта за системи за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват, съответстващ на предмета на поръчката;
Минимални изисквания: 1. Участникът следва през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, да има изпълнено строителство, еднакво или сходно с предмета на поръчката, от които изпълнени най-малко 2 (два) обекта еднакви или сходни с предмета на поръчката. За „строителство с предмет, еднакъв или сходен на предмета на поръчката”, възложителят ще приема строителство с предмет: СМР по изграждане и/или реконструкция и/или ремонт на спортни площадки и парково осветление. 2. Описание на техническото оборудване и мерките за осигуряване на качеството; 3. Ръководният и техническият персонал да притежава опит и квалификация, съответстващи на предмета на поръчката (техническият ръководител на обекта трябва да притежава придобита образователно-квалификационна степен „бакалавър” или „магистър” в областта на строителството, или строителен техник, с минимум 5 години професионален опит, от който участие като „технически ръководител” на минимум 1 обект с предмет, подобен на предмета на настоящата поръчка; координаторът по безопасност и здраве трябва да отговаря на изискванията по чл. 5, ал. 2 от Наредба №2/22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР; отговорникът по контрола на качеството трябва да притежава съответното удостоверение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ); 4. Да има на разположение за целия срок за изпълнение на СМР/СРР на обекта необходимия брой квалифицирани строителни работници, съобразно видовете работи по КСС ; 5. Участника следва да представи декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните 3 години, освен когато участникът е посочил в офертата си, че ще използва подизпълнител; 6. Да разполага с необходимото техническо оборудване за изпълнение на конкретните СМР/СРР по КСС към договора. 7. Всеки кандидат или участник трябва да докаже технически възможности и/или квалификация и да има сертификат, удостоверяващ съответствието му със стандарта за системи за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват, съответстващ на предмета на поръчката.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
01.06.2015 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
01.06.2015 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 02.06.2015 г.  Час: 10:30
Място

Административната сграда на Община Крушари, с.Крушари, обл.Добрич, ул.”9-ти септември“ №3-А, Заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, на юридически лица с нестопанска цел и неправителствени организации.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

В плик №3 с надпис „Предлагана цена” се поставя ценовото предложение на участника, вкл. документите, както следва: 1. Ценово предложение. 2. Остойностена количествена сметка на хартиен носител и CD. 3. Анализи, представени на хартиен носител и CD, на единичните цени, съдържащи всички елементи – норма време, часова ставка, разход на материалите, звено, механизация, допълнителни разходи върху труда, доставно-складови разходи, допълнителни разходи върху механизация и печалба. Забележки: 1) Ценовото предложение, КСС и анализите трябва да бъдат в оригинал, подписани и подпечатани от участника; 2) Офертата може да се представи и по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис. В този случай участникът е длъжен да представи на възложителя всички документи, които не са в електронен вид, по реда на чл. 57, ал. 1 от ЗОП преди изтичането на срока за получаване на офертите. Възложителят се е възползвал от правото на чл.64,ал.1 от ЗОП, във връзка с чл.14,ал.3 от ЗОП и е намалил срока за получаване на оферти, както и от правото на чл.64,ал.3 от ЗОП, като е намалил срока за получаване на оферти със 7 дни, поради изпращане на настоящото обявление по ел.път и с 5 дни поради предоставяне на пълен достъп до документацията за участие в процедурата на сайта на Община Крушари, раздел "Профил на купувача", поради което срокът за подаване на оферти е намален от 40 дни на 28 дни.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Обжалването се извършва по реда на глава единадесета „Обжалване” от Закона за обществените поръчки. Всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществената поръчка подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. На обжалване подлежи също всяко действие или бездействие на възложителя, с което се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Жалба може да подаде всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение / действие, а ако не е уведомено – от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие; Жалбата се подава на български език едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.05.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ