Версия за печат

00418-2015-0012

BG-Дупница: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Дупница, пл. Свобода № 1, За: Иван Бучов - Директор Дирекция ОФД, България 2600, Дупница, Тел.: 0701 59229, E-mail: admin_dupnitsa@dupnitsa.bg, Факс: 0701 59257

Място/места за контакт: На горепосочения адрес

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dupnitsa.bg.

Адрес на профила на купувача: https://e-obp.eu/bp/Document/%7BF37E6C86-39B5-4CB7-9C61-549C70D76F65%7D.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Строително – монтажни работи за изграждане на детски площадки, подпорна стена и метална ограда на територията на Община Дупница по четири обособени позиции”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: Община Дупница
Код NUTS: BG415
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

“Строително – монтажни работи за изграждане на детски площадки, подпорна стена и метална ограда на територията на Община Дупница по четири обособени позиции” Обособена позиция 1 – "Изграждане на детска площадка в УПИ I – кв. 268, Отовица на територията на Община Дупница“; Обособена позиция 2 – "Изграждане на детска площадка в кв. 238, кв. „Южен“ на територията на Община Дупница“; Обособена позиция 3 – "Изграждане на подпорна стена в с. Самораново, Община Дупница“; Обособена позиция 4 – "Изграждане на метална ограда на УПИ XXV – за училище, кв. 159 по регулационния план на град Дупница;

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45236210, 45222000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни работи на терени на детски площадки
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на строителни съоръжения, без тунели и мостове

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
Само за една обособена позиция
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно Техническата спецификация и Количествената сметка, неразделна част от документацията за участие

Прогнозна стойност без ДДС
129134.51 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.12.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

ВАЖНО:За обособени позиции 1 и 2:Когато определеният изпълнител е специализирано предприятия или кооперация на хора с увреждания гаранция за участие и за изпълнение НЕ се изисква.Гаранция за участие. Форма и размер на гаранцията за участие.Гаранцията за участие е в размер на както следва:За обособена позиция №1 – 313/ триста и тринадесет лева /лв.,За обособена позиция №2 – 259 /двеста петдесет и девет лева/лв.,За обособена позиция №3 – 476/четиристотин седемдесет и шест лева/лв.,За обособена позиция №4 – 242/двеста четиридесет и два лева/лв. Гаранциите се представят в една от следните форми:а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя;б) банкова гаранция в полза на Възложителя /оригинал /.Участникът сам избира формата на гаранцията за участие.Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка на Община Дупница : УниКредит Булбанк, клон Дупница, IBAN BG 39UNCR70003321757093,BIC UNCRBGSF. Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде в копие. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с неговия подпис и печат. В гаранцията за участие следва да бъде посочен предмета на поръчката, за който участникът подава оферта.В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна,с възможност да се усвои изцяло или на части.Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от кмета на Община Дупница или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 (тридесет) календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата.Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка.Може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция.Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение.Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.Г-я за изп.под формата на парична сума трябва да бъде внесена по сл. сметка-УниКредит Булбанк, клон Дупница,IBAN BG 39UNCR70003321757093,BIC UNCRBGSF.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя.Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Цената по договорите са заплаща, както следва: 1.авансово плащане - 10 % / десет / от цената по договор или сума в размер на ..., платимо в 10 (десет) дневен срок от подписване на Протокол обр. 2 за откриване на строителна площадка и даване на строителна линия и ниво. 2. Плащанията се извършват в 30-дневен срок след представяне на фактура, придружена от протоколи за действително извършени СМР и съответната техническа документация, установяваща количеството и качеството на извършените работи от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Финансирането е със средства от бюджета на Община Дупница.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и / или юридически лица.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Съдържание на плик № 1 „Документи за подбор”.В Плик №1 се поставят следните документи и информацията по чл.56, ал.1, т. 1 – 6,8,11 – 14 от ЗОП.1.Списък на документите и информацията,съдържащи се в офертата, подписан от участника (Образец).В списъка участникът следва да опише всички представени от него документи (задължителни и други по преценка на участника), включително документи относно лицата, представляващи участника, и относно подизпълнителите, ако такива се предвиждат. Списъкът на документите следва да се постави в началото на документите. Всеки лист,съдържащ се в плика,задължително следва да бъде номериран и подреден съгласно списъка;2. Представяне на участника - по образец - Образец,включващо: посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър,БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата,в която участникът е установен,както и адрес,включително и електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата 3.Декларация по чл.47,ал. 9 от ЗОП за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а” до „д”, т. 2, 3 и 4, ал. 2, т. 1, 2 и 5 и ал. 5 от ЗОП, попълнена по Образец (оригинал).4.Документ - договор или споразумение (в случай,че участникът е обединение,което не е юридическо лице), подписан от лицата, включени в обединението, в който се посочва представляващият.Документът се представя в случай, че участникът е неперсонифицирано обединение. Същият следва да бъде копие и от него следва да бъде видно/видни лицето/лицата, които го представляват. В случай, че в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – се представя и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, и лицето, подаващо офертата, не е изрично вписано в споразумението, с което се създава обединението; следва да бъдат представени и нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението, с които упълномощават това лице, което има право да подаде офертата, да попълни и подпише документите, общи за обединението.Чуждестранни обединения представят копие на документ за създаване на обединение.5.Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55,ал.7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8 ал.8, т.2 от ЗОП, попълнена по Образец (оригинал);6.Декларация по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните деиствителни собственици, попълнена по Образец (оригинал).В случай,че участникът в процедурата е обединение,декларацията се представя от всеки участник в обединението.7.Доказателства за техническите възможности и квалификацията на участника.8.Документ за внесена гаранция за участие – копие на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие.Не се отнася за участници по обособени позиции 1 и 2,които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания или обединения,в които участват само такива лица;9. Декларация за приемане на условията в проекта на договора – Образец.10. Декларация по чл. 56,ал.1, т.11 от ЗОП (оригинал) (Образец).Съдържание на плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката”-Техническо предложение за изпълнение на поръчката, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП – трябва да бъде изготвена съобразно Образец.Декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП, ако е приложимо. (отнася се за всички обособени позиции).Съдържание на плик № 3 „Предлагана цена”-ценово предложение по образец,съгласно чл. 56, ал. 1, т. 10 от ЗОП,попълнено по Образец към документацията и приложенията към него.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не поставя минимални изисквания за икономическото и финансово състояние на участника. Отнася се за всички обособени позиции.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя минимални изисквания за икономическото и финансово състояние на участника. Отнася се за всички обособени позиции.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: ВАЖНО:Определените от Възложителя критерии за подбор НЕ се прилагат за участници по обособени позиции 1 и 2, които са вписани в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава – членка на Европейския съюз. Изискването за вписване в регистъра се отнася за подизпълнителите и за всички членове на обединението. Ако за обособени позиции 1 и 2 участват лица, които не са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания или обединения, в които не участват само такива лица, за тях се прилагат изискваните от Възложителя критерии за подбор. 1.Съответствието с поставените изисквания се доказва с представяне на Декларация – списък на строителствата, изпълнени през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, сходни с предмета на поръчката придружени с:- Декларация – справка, в която се посочват публичните регистри, в които се съдържа информация за въвеждането на строежите в експлоатация, данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, ИЛИ-Удостоверение за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията трябва да съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, ИЛИ Копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. 2.Съответствието с поставените изисквания следва да бъде доказано с представяне заверено от участника копие на валиден към датата на подаване на офертата сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент, с предметен обхват в областта на строителството. 3.Съответствието с поставеното изискване се доказва с представяне на Декларация – списък на експертите, които участникът ще осигури за изпълнение на поръчката, с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, които отговарят за извършването на дейността, придружена от Декларация за разположение на експертите. 4.Съответствието с поставеното изискване се доказва с представяне на Копие на документ, удостоверяващ вписването в ЦПРС или в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издадено (съгласно чл.3, ал.2 от Закона за камарата на строителите (ЗКС) или представяне на декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон.При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за технически възможности и/или квалификация се доказват от един или повече от участниците в обединението.
Минимални изисквания: ВАЖНО:Определените от Възложителя критерии за подбор НЕ се прилагат за участници по обособени позиции 1 и 2, които са вписани в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания,поддържан от Агенцията за хората с увреждания,или в еквивалентен регистър на държава– членка на Европейския съюз.Изискването за вписване в регистъра се отнася за подизпълнителите и за всички членове на обединението.Ако за обособени позиции 1 и 2 участват лица,които не са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания или обединения,в които не участват само такива лица, за тях се прилагат изискваните от Възложителя критерии за подбор. 1.Участникът следва да има изпълнено поне 1 сходно с предмета на поръчката строителство през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата.Под еднакво или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка се разбира строителство:За обособени позиции 1 и 2 - изграждане и/или реконструкция и/или ремонт на площадки за игра вкл. мрежите и съоръженията на техническата инфраструктура за тяхното обслужване;За обособена позиция 3–изграждане и / или реконструкция на подпорни стени. ;За обособена позиция 4 – изграждане и / или реконструкция или ремонт на огради. 2.Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството в строителството по ISO 9001:2008 (или еквивалентна) с обхват на сертификата:с предметен обхват в областта на строителството; 3.Екипът,който ще бъде ангажиран в изпълнението на поръчката трябва да отговаря на следните изисквания: Ръководител обект с висше образование,придобита образователно-квалификационна степен “магистър” или „бакалавър” в областта на инженерните науки или еквивалент,с професионален опит най-малко 3 години –1 брой;Технически ръководител - лице,получило диплома от акредитирано висше училище с квалификация "строителен инженер","инженер" или "архитект“ или еквивалент,с придобита образователно-квалификационна степен “магистър” или „бакалавър” или лице със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" (съгласно чл.163а, ал.4 от ЗУТ); да притежава минимум 3 г.професионален опит като технически ръководител–1 брой;С оглед изискването на чл. 163а,ал.1 от ЗУТ – при изпълнение на поръчката, това лице следва да бъде назначено на трудов договор при изпълнителя.Към момента на разглеждане и оценяване на офертите на участниците,съгласно чл.49 ал.3 от ЗОП възложителят ще приеме предложени от участника специалисти,установени в друга държава-членка на Европейския съюз,които представят сертификати или документи за регистрация от административен орган,ако те представляват еквивалентен документ,издаден от държавата в която са установени и доказват изпълнението на минималните изисквания описани по-горе. 4.Участникът трябва да притежава валидно Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строително - монтажни работи (СМР) за строежи от:За обособена позиция № 1 –V / пета / категория,За обособена позиция № 2 – V / пета / категория,За обособена позиция № 3 – I / първа / категория,За обособена позиция № 4 – VI / шеста / категория,съгласно Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС). В случай,че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ,издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз или на друга държава – страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство за регистрацията си в еквивалентен проф.регистър на държавата,в която е установен,или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно съответния национален закон,когато наличието на регистрация е определено със закон като условие за изп.на строителство
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
29.05.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
29.05.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 01.06.2015 г.  Час: 11:00
Място

административната сграда на Община Дупница, Кръгла зала, ет. 4

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл. 68, ал. 3 от ЗОП



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.04.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция "Изграждане на детска площадка в УПИ I – кв. 268, Отовица на територията на Община Дупница“;
1) Кратко описание

"Изграждане на детска площадка в УПИ I – кв. 268, Отовица на територията на Община Дупница“;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45236210

Описание:

Строителни работи на терени на детски площадки

3) Количество или обем

Съгласно Количествена сметка

Прогнозна стойност, без ДДС
31318 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 60
5) Допълнителна информация

Срокът е 60 / шестдесет / работни дни, считано от датата на подписване на Протокол Обр.2 за откриване на строителна площадка и даване на строителна линия и ниво.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция "Изграждане на детска площадка в кв. 238, кв. „Южен“ на територията на Община Дупница“
1) Кратко описание

"Изграждане на детска площадка в кв. 238, кв. „Южен“ на територията на Община Дупница“

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45236210

Описание:

Строителни работи на терени на детски площадки

3) Количество или обем

Съгласно Количествена сметка

Прогнозна стойност, без ДДС
25972 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 60
5) Допълнителна информация

Срокът за изпълнение е 60 / шестдесет / календарни дни, считано от датата на подписване на Протокол Обр.2 за откриване на строителна площадка и даване на строителна линия и ниво.


Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция "Изграждане на подпорна стена в с. Самораново, Община Дупница“;
1) Кратко описание

"Изграждане на подпорна стена в с. Самораново, Община Дупница“;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Съгласно Количествена сметка

Прогнозна стойност, без ДДС
47631.51 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.12.2015 г. 
5) Допълнителна информация

Срокът е тече, считано от датата на подписване на Протокол Обр.2 за откриване на строителна площадка и даване на строителна линия и ниво.


Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция "Изграждане на метална ограда на УПИ XXV – за училище, кв. 159 по регулационния план на град Дупница
1) Кратко описание

"Изграждане на метална ограда на УПИ XXV – за училище, кв. 159 по регулационния план на град Дупница

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Съгласно Количествена сметка

Прогнозна стойност, без ДДС
24213 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 60
5) Допълнителна информация

Срокът за изпълнение е 60 / шестдесет / работни дни, считано от датата на подписване на Протокол Обр.2 за откриване на строителна площадка и даване на строителна линия и ниво.