00085-2015-0011
Технически редакции | ||
30.04.2015 12:19 ч. : | 30/04/2015 12:17 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
30.04.2015 12:19 ч. : | 30/04/2015 12:17 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения
Услуги
Военномедицинска академия, бул. Св. Георги Софийски 3, За: инж. Анна Кръстева, Република България 1606, София, Тел.: 02 9225388, E-mail: anna.krasteva@vma.bg, Факс: 02 9523311
Място/места за контакт: ВМА-Централна лаборатория по информационно осигуряване и техническа поддръжкаИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.vma.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.vma.bg/bg/profile-na-kupuvacha/.
Електронен достъп до информация: http://www.vma.bg/bg/profile-na-kupuvacha/.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Военномедицинска академия, бул. Св. Георги Софийски 3, За: Огняна Димитрова Никодимова, Република БЪлгария 1606, София, Тел.: 02 9225527
Място/места за контакт: ВМА-Явно деловодство-сектор ВходящиПубличноправна организация
Здравеопазване
НЕ
Пълно абонаментно сервизно обслужване с включен труд и резервни части на специализирано медицинско оборудване
Обявлението обхваща обществена поръчка
Пълно абонаментно сервизно обслужване с включен труд и резервни части на специализирано медицинско оборудване
50000000
Описание:
НЕ
НЕ
Пълно абонаментно сервизно обслужване с включен труд и резервни части на специализирано медицинско оборудване подробно описани по вид и количество в Техническата спецификация – Приложение № 1 от настоящата документация
НЕ
НЕ
12
Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от участника в процедурата и е в размер на 4 000,00 (четири хиляди) лв. по образеца – Приложение № 13. Когато участникът е обединение, гаранцията може да се представи от обединението или от участник в него, в съответствие с договора за обединение. Валидността на гаранцията за участие е не по-малко от 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 5 (пет) на сто от общата цена по договора за обществената поръчка без ДДС по образеца Приложение № 14. Валидността на гаранцията за изпълнение, в случай че е представена банкова гаранция, е 30 (тридесет) дни след датата на изтичане на срока на договора. Гаранцията за изпълнение на договора се представя от участника, определен за Изпълнител на поръчката при подписване на договора. Гаранциите се представят в оригинал, в една от следните форми: -депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (Военномедицинска Академия – МБАЛ – СОФИЯ): Банка: БНБ IBAN: BG34 BNBG 9661 3300 1506 01 BIC: BNBGBGSD -банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя. Участниците в процедурата и определеният Изпълнител избират сами формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение на договора за обществена поръчка.
Плащанията ще се извършват ежемесечно чрез банков превод по сметка на Изпълнителя в срок от 60 (шестдесет) дни след представяне на следните документи: оригинална фактура и протокол за извършени дейности за предходният период
- Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; - Оферта – следва да бъде изготвена по образеца – Приложение № 3. - Представяне на участника, което включва посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. - Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация) - оригинал; - при участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; - Нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението, с които упълномо¬щават едно лице, което да подаде офертата и да попълни и подпише документите, които са общи за обединението (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице и лицето, подаващо офертата, не е изрично вписано в споразумението, с което се създава обединението) - оригинал; - Декларация за участието на подизпълнители – попълва се образец Приложение № 4. Когато офертата предвижда участие на подизпълнители, в нея се посочват имената на подизпълнителите, видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители. Забележка: С офертата си участниците може без ограничения да предлагат ползването на подизпълнители - Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв – попълва се образец Приложение № 5; Забележка: Декларацията се попълва от всеки подизпълнител поотделно. - Административни сведения - попълва се образец Приложение № 6; - Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие; - Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, удостоверяваща липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 ал. 5, от ЗОП – попълва се образец Приложение № 7. Декларацията се попълва и от подизпълнителите, като за тях се прилагат само изискванията по чл. 47, ал. 1 и ал.5 от ЗОП /арг. от чл. 47, ал. 8 от ЗОП/. В случай, че участникът е обединение, декларацията се представя от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, съобразно чл. 56, ал. 3 от ЗОП. Когато чуждестранно лице има повече от един прокурист, декларацията се подава само от прокуриста, в чиято представителна власт е включена територията на Република България. Когато деклараторът е чуждестранен гражданин, декларацията, която е на чужд език, се представя и в превод на български език. - Декларация по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договор - попълва се образец Приложение № 8; - Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липсата на обстоятелствата по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП – попълва се образец Приложение № 9. - Декларация за солидарна отговорност по образеца – Приложение № 10; -Декларация по чл.3, т.8 и чл.4 от Зaкона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикцията с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици от участник/подизпълнител- Приложение № 16
Не се изискват
1. списък (съгласно образеца – Приложение № 11) на основните услуги за ремонтни и сервизни дейности, сходни с предмета на обществената поръчка, придружен от удостоверение/я /референция/и/, издадено от получателя или от компетентен орган или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2. списък (съгласно образеца – Приложение № 12) на лицата за осигуряване на изискванията. Списъкът следва да съдържа имената, длъжността, която ще изпълнява лицето при изпълнение на обществената поръчка, както и информация за вида на правоотношението на лицата с участника (трудово, гражданско, друго); Към списъка се прилагат сертификати от производителя за ъпгрейд и регулярно обновяване на софтуера. - трудово-биографични справки на специалистите (съгласно образеца – Приложение № 12.1); 3. Декларация свободен текст за наличие на складова база (собствена или наета) с адрес и телефон за контакти и за складовата наличност на резервните части за срока на изпълнение на договора. 4. Заверено копие от сертификат ISO 9001:2008 или еквивалентен издаден на името на участника с обхват сходен с предмета на настоящата процедура; 5. Оторизационно писмо от производителя на медицинското оборудване предмет на настоящата процедура за ремонт и сервизно обслужване включително за подмяна на резервни части за оборудването.
1. през последните 3 години, считано до датата на представяне на офертата, да е изпълнявал ремонтни и сервизни дейности на медицинско оборудване, предмет на поръчката. 2. Участникът да разполага със следния екип: - минимум 7 служителя на трудов или граждански договор за ремонт и сервизно обслужване на медицинското оборудване, от които минимум 2-ма служителя сертифицирани за ъпгрейд и регулярно обновяване на специализиран и приложен софтуер на изброените децентрализирани системи за контрол и управление на медицинското оборудване предмет на настоящата процедура (DUVS-SIC; DNCS-24A; DNCS-24B; DNCS PH); 3. Участникът да разполага със сервизни бази (собствени или наети) за извършване на ремонт и сервизна поддръжка на медицинското оборудване, предмет на поръчката; 4. Участникът да има внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен в обхвата на предмета на процедурата; 5. Участникът да е оторизиран от производителя за извършване на ремонтни и сервизни дейности включително и за подмяна на резервни части на специализираното медицинското оборудване, предмет на настоящата процедура.
НЕ
НЕ
Открита
НЕ
ДА
Обявление за предварителна информация
НЕ
Всеки от официалните езици на ЕС
120
Военномедицинска академия, бул. Св."Георги Софийски" 3, зала 10, етаж 1
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от ЗОП
30.04.2015 г.