00564-2015-0004
Технически редакции | ||
29.04.2015 13:06 ч. : | 29/04/2015 12:06 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
29.04.2015 13:06 ч. : | 29/04/2015 12:06 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Панагюрище: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Панагюрище, Община Панагюрище, Република България, Област Пазарджик, гр. Панагюрище, пл.20 април № 13, За: Марин Ангелов - тел. за връзка 0357/60047, Република България 4500, Панагюрище, Тел.: 0357 60041, E-mail: oba.panagyurishte@gmail.com, Факс: 0357 63068
Място/места за контакт: Република България, Област Пазарджик, гр. Панагюрище, пл. 20 април, № 13Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.panagyurishte.org..
Адрес на профила на купувача: hhttp://panagyurishte.nit.bg/obshhestveni-porchki/dostavka-na-dekorativni-rasteniya/.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Доставка на декоративни растения за нуждите на Община Панагюрище за 2015 година”
Възлагане на обществена поръчка
А). Предмет: „Доставка на декоративни растения за нуждите на Община Панагюрище за 2015 година” Б). Основни дейности, включени в предмета на поръчката. Вид поръчка: доставка чрез покупка. Наименование на стоката:„Доставка на декоративни растения за нуждите на Община Панагюрище за 2015 година” Предметът на настоящата поръчка включва доставка на цветен разсад за зацветяване, както и доставка на декоративна растителност, включваща различни видове растителност, които ще послужат за озеленяване на предвидените за обновяване зелени площи в Община Панагюрище. Предметът на поръчката включва изпълнението на следните дейности: - доставяне (транспортиране) франко склада на Възложителя; - съхраняване на растителния материал (при необходимост) до момента на предаване – доставяне за засаждане на обекта посочен от Възложителя; - преди изпълнение на доставката/доставките, Възложителят може да поиска да бъдат представени мостри от изпълнителя, които следва да бъдат одобрени от Възложителя или определено от него лице. Доставките се извършват с транспорт и за сметка на Изпълнителя, франко склад на Възложителя. Растенията трябва да отговаря на следните изисквания: Качество – първо. Здравословно състояние – здрав, неповреден от болести и неприятели. Механични повреди не се допускат. Типът опаковка за транспортиране трябва да осигурява запазване на разсада от повреди. Разсад, пикиран в саксийки или контейнери. Всяка партида посадъчен материал се маркира с етикет,на който се означава: - адрес и име на производителя - наименование на посадъчния материал / вид,сорт и багра /. - име и адрес на получателя. * Под партида се разбира количеството посадъчен материал от един вид, сорт и качество, подготвен за еднократно предаване и приемане. Видовете и количествата на растенията са детайлно посочени в количествена сметка, която е част от тръжната документация и е публикувана в Профил на купувача.
03121000, 03121100
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
„Доставка на декоративни растения за нуждите на Община Панагюрище за 2015 година”
НЕ
31.12.2015 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие е 1 000, 00 лева без ДДС. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път по сметка на Общ. Панагюрище или да се представи под формата на банкова гаранция. Когато участникът избере да използва банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 120 дни считано от крайния срок за подаване на офертата и да е посочено, че е за настоящата Общ. поръчка. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това се извършва с платежно нареждане, в което се посочва Обществената Поръчка, за която се представя гаранцията. Сумата се внася на името на Възложителя на следната сметка: IBAN: BG 75RZBB91553320057007; BIC: RZBBBGSF при „Райфайзенбанк България” ЕАД, или в касата на общината. а. Възложителят освобождава гаранциите за участие: Отстранените кандидати или участници-срок 5 раб. дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; Класираните на първо и второ място участници-след скл. на дог. за общ. поръчка. За останалите кл. участници-в срок 5 раб. дни след изтичане на срока за обж. на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата - гаранциите на всички кандидати или участници се освобождават в срок 5 раб. дни след изтичане на срока за обжалване на решението за пр. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. б. Възложителят задържа гаранцията за участие: до решаване на спора, когато кандидатът или участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; Е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. в. Възложителят усвоява гаранцията за участие, ако участникът: Оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; Е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% от стойността на договора за общ. поръчка без ДДС.Гаранцията може да се внесе по банков път или да се представи като банкова гаранция със срок на валидност - целия срок на договора увеличен с 30 к. дни. Когато участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение по банков път, това се извършва с платежно нареждане, в което се посочва Общ. поръчка, за изпълнението на която се представя гаранцията. Сумата се внася на името на Възложителя по сметка: IBAN: BG 75RZBB91553320057007; BIC: RZBBBGSF при „Райфайзенбанк България” ЕАД, или в касата на общината. Гаранцията се освобождава в срок от 30 дни след завършването на договорените работи и приемане на доставката. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ задържа гаранцията за изп. на договора, ако възникне спор между страните, който е внесен за решаване от съд до влизането в сила на съдебното решение.В случаите на задържане на гаранцията ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не дължи лихви на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за времето, през което тя законно е прeстояла при него. Банковата сметка е една и съща за гар. за уч. и гар. за изп.
Доставката ще се изплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, по следната схема: -ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща по банков път на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ договореното възнаграждение след издаване на данъчна фактура. -В 30 - дневен срок от Деня на подписване на договора ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ аванс. -Окончателното плащане – останалата част от възнаграждението, платимо на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в 30-дневен срок, считано от датата на приемане на доставката и издаване на данъчна фактура.
Няма изискване за създаване на юридическо лице
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Пълен достъп до документацията за участие е осигурен на интернет страницата на Възложителя – www.panagyurishte.org; http://panagyurishte.nit.bg/obshhestveni-porchki/dostavka-na-dekorativni-rasteniya/ Възложителят е длъжен да предостави документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка по пощата или с куриер. В тези случаи възложителят изисква от лицата заплащането на документацията, като цената за нейното отпечатване и размножаване е 10 /десет/ лева без ДДС. Цената на документацията се заплаща предварително в касата на Община Панагюрище или по банков по следната банкова сметка: Банка: „РАЙФАЙЗЕНБАНК БЪЛГАРИЯ” ЕАД IBAN: BG 83RZBB91558420057000 BIC: RZBBBGSF Код за плащане: 444000
Български
120
"Заседателна зала" на административна сграда на Община Панагюрище, гр. Панагюрище, Пазарджик; пл."20 април" № 13
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалби могат да се подават в 10 дневен срок от узнаването решението на Възложителя, съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.
29.04.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ