Версия за печат

00564-2015-0004

BG-Панагюрище: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Панагюрище, Община Панагюрище, Република България, Област Пазарджик, гр. Панагюрище, пл.20 април № 13, За: Марин Ангелов - тел. за връзка 0357/60047, Република България 4500, Панагюрище, Тел.: 0357 60041, E-mail: oba.panagyurishte@gmail.com, Факс: 0357 63068

Място/места за контакт: Република България, Област Пазарджик, гр. Панагюрище, пл. 20 април, № 13

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.panagyurishte.org..

Адрес на профила на купувача: hhttp://panagyurishte.nit.bg/obshhestveni-porchki/dostavka-na-dekorativni-rasteniya/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на декоративни растения за нуждите на Община Панагюрище за 2015 година”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Община Панагюрище
Код NUTS: BG423
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

А). Предмет: „Доставка на декоративни растения за нуждите на Община Панагюрище за 2015 година” Б). Основни дейности, включени в предмета на поръчката. Вид поръчка: доставка чрез покупка. Наименование на стоката:„Доставка на декоративни растения за нуждите на Община Панагюрище за 2015 година” Предметът на настоящата поръчка включва доставка на цветен разсад за зацветяване, както и доставка на декоративна растителност, включваща различни видове растителност, които ще послужат за озеленяване на предвидените за обновяване зелени площи в Община Панагюрище. Предметът на поръчката включва изпълнението на следните дейности: - доставяне (транспортиране) франко склада на Възложителя; - съхраняване на растителния материал (при необходимост) до момента на предаване – доставяне за засаждане на обекта посочен от Възложителя; - преди изпълнение на доставката/доставките, Възложителят може да поиска да бъдат представени мостри от изпълнителя, които следва да бъдат одобрени от Възложителя или определено от него лице. Доставките се извършват с транспорт и за сметка на Изпълнителя, франко склад на Възложителя. Растенията трябва да отговаря на следните изисквания: Качество – първо. Здравословно състояние – здрав, неповреден от болести и неприятели. Механични повреди не се допускат. Типът опаковка за транспортиране трябва да осигурява запазване на разсада от повреди. Разсад, пикиран в саксийки или контейнери. Всяка партида посадъчен материал се маркира с етикет,на който се означава: - адрес и име на производителя - наименование на посадъчния материал / вид,сорт и багра /. - име и адрес на получателя. * Под партида се разбира количеството посадъчен материал от един вид, сорт и качество, подготвен за еднократно предаване и приемане. Видовете и количествата на растенията са детайлно посочени в количествена сметка, която е част от тръжната документация и е публикувана в Профил на купувача.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

03121000, 03121100

Описание:

Продукти от градинарство
Живи растения, луковици, туберкули, грудки, издънки и калеми

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

„Доставка на декоративни растения за нуждите на Община Панагюрище за 2015 година”

Прогнозна стойност без ДДС
125000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.12.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е 1 000, 00 лева без ДДС. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път по сметка на Общ. Панагюрище или да се представи под формата на банкова гаранция. Когато участникът избере да използва банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 120 дни считано от крайния срок за подаване на офертата и да е посочено, че е за настоящата Общ. поръчка. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това се извършва с платежно нареждане, в което се посочва Обществената Поръчка, за която се представя гаранцията. Сумата се внася на името на Възложителя на следната сметка: IBAN: BG 75RZBB91553320057007; BIC: RZBBBGSF при „Райфайзенбанк България” ЕАД, или в касата на общината. а. Възложителят освобождава гаранциите за участие: Отстранените кандидати или участници-срок 5 раб. дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; Класираните на първо и второ място участници-след скл. на дог. за общ. поръчка. За останалите кл. участници-в срок 5 раб. дни след изтичане на срока за обж. на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата - гаранциите на всички кандидати или участници се освобождават в срок 5 раб. дни след изтичане на срока за обжалване на решението за пр. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. б. Възложителят задържа гаранцията за участие: до решаване на спора, когато кандидатът или участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; Е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. в. Възложителят усвоява гаранцията за участие, ако участникът: Оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; Е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% от стойността на договора за общ. поръчка без ДДС.Гаранцията може да се внесе по банков път или да се представи като банкова гаранция със срок на валидност - целия срок на договора увеличен с 30 к. дни. Когато участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение по банков път, това се извършва с платежно нареждане, в което се посочва Общ. поръчка, за изпълнението на която се представя гаранцията. Сумата се внася на името на Възложителя по сметка: IBAN: BG 75RZBB91553320057007; BIC: RZBBBGSF при „Райфайзенбанк България” ЕАД, или в касата на общината. Гаранцията се освобождава в срок от 30 дни след завършването на договорените работи и приемане на доставката. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ задържа гаранцията за изп. на договора, ако възникне спор между страните, който е внесен за решаване от съд до влизането в сила на съдебното решение.В случаите на задържане на гаранцията ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не дължи лихви на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за времето, през което тя законно е прeстояла при него. Банковата сметка е една и съща за гар. за уч. и гар. за изп.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Доставката ще се изплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, по следната схема: -ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща по банков път на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ договореното възнаграждение след издаване на данъчна фактура. -В 30 - дневен срок от Деня на подписване на договора ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ аванс. -Окончателното плащане – останалата част от възнаграждението, платимо на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в 30-дневен срок, считано от датата на приемане на доставката и издаване на данъчна фактура.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Няма изискване за създаване на юридическо лице

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: I. Право на участие в обществената поръчка има всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. II. Възложителят отстранява от участие в процедурата кандидат или участник, който не отговаря на изискванията на чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а“- „д“ /без б.”е”/, т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т. 4 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП. Изискванията се отнасят и за подизпълнителите, и за членовете на обединение. При подаване на офертата кандидатът или участникът удостоверява липсата на обстоятелствата с декларация. Декларира се отсъствието на обстоятелствата, които изрично са посочени в настоящата документация за обществена поръчка. При подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а“-„д“ /без б. „е“/, т. 2, т. 3 и т. 4 от ЗОП и на посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2, т. 1, и т. 4 от ЗОП, освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен безплатен регистър или предоставянето им безплатно на възложителя. III. Изискуеми документи и информация:1.Обр.1–Представяне на участника с Пр. 1–Списък на документите, съд. се в офертата. 2.Обр.2- Адм. сведения. 3.Обр.3–Рег. документи на уч. 4. Обр.4–Декларация чл. 47, ал. 9 ЗОП. 5.Обр.5–Д-я чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелства по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП. 6.Обр.6–Д-я за запознаване с всички обстоятелства и условия на общ. поръчка. 7.Обр.7–Д-я за задължаване да се спазват условията на поръчката и да не се разпространява данни, за нея. 8.Обр.8–Д-я за приемане на етичните клаузи на общ. поръчка. 9.Обр.9–Д-я за съгласие от подизпълнител/и. 10.Обр.10–Д-я за членове на обединението. 11.Обр.11– Декларация за участието на подизпълнители, с Договори с подизпълнители. 12.Обр.12– Гаранция за участие. 13.Обр.13–Пълномощно за подаване на оферта, с пълномощно. 14.Обр.14–Създаване на обединение, със нотариално заверено споразумение за създаване на обединение. 15.Обр.15. Док. за изп. на изисквания за опит от сходни доставки и списък на доставките и удостоверение, издадено от получателя; 16. Обр.16 Внедрени сертификати за качество. Към него се добавят копия от сертификати или екв..; 17.Обр.17 - Декларация за приемане условията на проекта на договор.; Обр. 18 – Техническо предложение; Обр. 19 - Ценово предложение.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се предвиждат такива.
Минимални изисквания: Не се предвиждат такива.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Документи, с които се доказват: 1. Съответствието се доказва с: - списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка и услуга; - удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. 2. Съответствието се доказва с: Копия от сертификати или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва през последните 3 (три) години, считано до изтичане крайния срок за подаване на оферти, да има изпълнена доставка, еднаква или сходна с предмета на поръчката. Под доставка в обхвата на поръчката следва да се разбира доставка на декоративни растения или други еквивалентни доставки. 2. Участникът трябва да има сертификати, които удостоверяват съответствието на участника със стандарти за системи за управление на качеството: - ISO 9001:2008 и/или еквивалентно; Възложителят ще приеме и други еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В случаите по чл. 49 от Закона за обществените поръчки изискването за регистрация се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност.. За доказване на техническите възможности, съгласно чл. 51а от ЗОП, участникът може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси. Това правило се прилага и когато кандидат или участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица. За доказване на техническите възможности, участникът не може да ползва ресурс от подизпълнител/и, освен ако подизпълнителят е предоставил ресурса си по реда на чл. 51а от ЗОП. Възложителят не може да отстрани кандидат или участник от процедура по възлагане за обществена поръчка или да откаже да сключи договор с него на основание, че не е представил някой от документите по чл. 50, ал. 1, чл. 51 и чл. 53, ал. 1 от ЗОП. Чуждестранните участници доказват техническите изисквания с еквивалентни документи, съобразно националното си законодателство.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Най-ниска цена; тежест: 50
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
27.05.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Пълен достъп до документацията за участие е осигурен на интернет страницата на Възложителя – www.panagyurishte.org; http://panagyurishte.nit.bg/obshhestveni-porchki/dostavka-na-dekorativni-rasteniya/ Възложителят е длъжен да предостави документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка по пощата или с куриер. В тези случаи възложителят изисква от лицата заплащането на документацията, като цената за нейното отпечатване и размножаване е 10 /десет/ лева без ДДС. Цената на документацията се заплаща предварително в касата на Община Панагюрище или по банков по следната банкова сметка: Банка: „РАЙФАЙЗЕНБАНК БЪЛГАРИЯ” ЕАД IBAN: BG 83RZBB91558420057000 BIC: RZBBBGSF Код за плащане: 444000

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
27.05.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 28.05.2015 г.  Час: 14:00
Място

"Заседателна зала" на административна сграда на Община Панагюрище, гр. Панагюрище, Пазарджик; пл."20 април" № 13

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалби могат да се подават в 10 дневен срок от узнаването решението на Възложителя, съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.04.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ