Версия за печат

00553-2015-0005

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Институт по физика на твърдото тяло Акад. Георги Наджаков при Българска академия на науките, бул. Цариградско шосе № 72, За: доц. д-р Йордан Маринов - тел.: 02 979 56 84; 0876 58 10 22, Република България 1784, София, Тел.: 02 8758061; 02 9795792, E-mail: ymarinov@issp.bas.bg, Факс: 02 9753632

Място/места за контакт: бул. Цариградско шосе № 72

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.issp.bas.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.issp.bas.bg/public-procurement/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: наука, научноизследователска дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Организиране и провеждане на три обучителни семинара за възможностите, предназначението и приложението на научни апаратури, закупени в изпълнение на проект "Повишаване на научния и иновационния капацитет на ИФТТ-БАН в областта на многофункционалните наноструктури" - INERA FP7-REGPOT-2012-2013-1 - Седма рамкова програма на Европейския съюз"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: град София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Услугите са необходими за осъществяване на дейностите, свързани с изпълнението на проект "Research and Innovation Capacity Strengthening of ISSP-BAS in Multifunctional Nanostructures ("Повишаване на научния и иновационния капацитет на ИФТТ-БАН в областта на многофункционалните наноструктури"), INERA FP7-REGPOT-2012-2013-1 - Седма рамкова програма на Европейския съюз", Grant agreement no: 316309 (проект ИНЕРА), по който бенефициент е Възложителя.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79951000, 79341100

Описание:

Услуги по организиране на семинари
Услуги по планиране, създаване и разполагане на рекламата

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

В предмета на поръчката са обхванати следните услуги: а) услуги по организиране на три обучителни семинара за работа със закупените по Работен пакет 1 на проекта ИНЕРА научни апаратури, с цел повишаване на капацитета на участниците в семинарите при осъществяване на научноизследователската дейност в областта на мултифункционалните наноструктури, и осигуряване на логистика при провеждането на семинарите; б) хотелско настаняване и изхранване (all inclusive) на чуждестранните лектори; в) написване на информационни материали за закупените научни апаратури и изработване на необходимите информационни и рекламни материали за семинарите; г) написване и отпечатване на наръчници за работа със закупените научни апаратури; д) написване и подготвяне на публикации и публикуването им в медиите с цел повишаване на информираността сред научните и деловите среди, бизнеса и широката публика за възможностите за провеждане на научни изследвания с новите научни апаратури, както и техните приложни аспекти, включително и за бизнеса. Максималната прогнозна стойност на поръчката е 49500лв. (четиридесет и девет хиляди и петстотин лева), без ДДС. Участник, който представи ценово предложение надвишаващо максималната прогнозна стойност на поръчката ще бъде отстранен от участие в процедурата.

Прогнозна стойност без ДДС
49500 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

4


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - парична сума или банкова гаранция в размер на 400.00 лв. (четиристотин лева) със срок на валидност равен на срока на валидност на офертата. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Гаранцията за участие във форма на парична сума се внася по банковата сметка на Института по физика на твърдото тяло IBAN: BG34 SOMB 9130 3140 7383 01, BIC: SOMBBGSF, "Общинска банка" АД, ФЦ Оборище ИРМ - 7 км. Банковата гаранция за участие се издава в полза на възложителя и е неотменяема и безусловна. Банковата гаранция за участие в откритата процедура се изготвя по приложения в документацията образец и се представя в оригинал. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е вносител на сумата по паричната гаранция за участие, съответно да е наредител по банковата гаранция за участие. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е парична сума или банкова гаранция в размер на 3% (три процента) от стойността на поръчката, без ДДС. Определеният за изпълнител сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Гаранцията за изпълнение е със срок на валидност равен на срока за изпълнение на договора за възлагане на обществената поръчка, удължен с 30 (тридесет) календарни дни. Гаранцията за изпълнение във форма на парична сума се внася по банковата сметка на Института по физика на твърдото тяло IBAN: BG34 SOMB 9130 3140 7383 01, BIC: SOMBBGSF, "Общинска банка" АД, ФЦ Оборище ИРМ - 7 км. Банковата гаранция за изпълнение се издава в полза на възложителя и е неотменяема и безусловна. Банковата гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка се изготвя по приложения в документацията образец и се представя в оригинал. Документът за гаранцията за изпълнение се представя от определения за изпълнител при сключване на договора. Когато той е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е вносител на сумата по паричната гаранция за изпълнение, съответно да е наредител по банковата гаранция за изпълнение.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането на услугите се извършва по дейности, в лева, по банковата сметка на изпълнителя, в срок до 10 (десет) работни дни след подписване на протоколи за установяване на действително извършените и приети услуги, подписани от представители на възложителя и на изпълнителя, и след представяне на оригинални фактури.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят не изисква създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, които отговарят на изискванията на ЗОП и на условията на възложителя, посочени в обявлението и документацията. Не може да участва в процедурата участник, при когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а"-"д", т. 2, т. 3 и т. 4, и ал. 5 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т. 1, т. 4 и т. 5 от ЗОП. Не може да участва в процедурата чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а"-"д", т. 2, т. 3 и т. 4 от ЗОП и чл. 47, ал. 2, т. 1, т. 4 и т. 5 от ЗОП. Участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а"-"д", т. 2, т. 3 и т. 4, и ал. 5 от ЗОП и на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т. 1, т. 4 и т. 5 от ЗОП с една декларация, по образец, подписана от лицата, които представляват участника. В декларацията се включва и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя. Всеки участник може да представи само една оферта. Не се допускат варианти на офертата. Участникът е длъжен да заяви дали за изпълнението на поръчката ще ползва подизпълнители. Когато предвижда участие на подизпълнители, участникът посочва фирмите/имената на подизпълнителите, видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители, и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и е посочено като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. Ако такава оферта е подадена, тя се отстранява от участие в процедурата. Офертата се подава на български език, в писмен вид, на хартиен носител. Офертата и съдържащите се в нея документи, трябва да бъдат подписани от участника или от лице с представителна власт по закон или регистрация, или от надлежно упълномощено лице с нотариално заверено пълномощно. Оригинал или нотариално заверен препис от пълномощното се прилага в офертата. Офертите да са със срок на валидност най-малко 90 календарни дни, считано от крайния срок за получаването им. Офертите трябва да съдържат следните документи: 1. Списък на документите в офертата, по образец; 2. Представяне на участника, в съответствие с образец, включващо а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б) декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП в съответствие с приложен образец; когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, се изисква представяне на всеки от участниците в обединението; когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП се представя в официален превод; когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, се представя копие от договора за обединение, в който са посочени видовете дейности, които ще изпълнява всяко едно от лицата в обединението; когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението, се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; не се допускат промени в състава на обединението след изтичане на срока за подаване на офертите; Продължава в пункт VІ.3) Допълнителна информация
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: НЕ
Минимални изисквания: НЕ
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Участникът следва да представи Списък на изпълнените услуги, които са еднакви или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършените услуги. За услуги, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката, се считат услуги, които включват изпълнение на следните дейности: 1. организиране и осигуряване на логистика при провеждането на семинари, курсове, конференции, работни срещи, кръгли маси, събития и 2. написване и изработване на информационни и рекламни материали за семинари, курсове, конференции, работни срещи, кръгли маси, събития или осигуряване на информация и публичност за семинари, курсове, конференции, работни срещи, кръгли маси, събития чрез написване на публикации и публикуване в печатни и интернет медии. Списъкът на изпълнените услуги се изготвя по образец, приложен в документацията. Доказателствата за извършените услуги в списъка се предоставят под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. Удостоверението следва да съдържа дата и подпис на издателя, както и данни за контакт. 2. Участникът следва да представи Списък на екипа от експерти, които ще бъдат отговорни за предоставянето на услугите, попадащи в обхвата на настоящата обществена поръчка, с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на включените в списъка лица. Списъкът на екипа от експерти се изготвя по образец, приложен към документацията. Списъкът трябва да е придружен с професионални автобиографии на експертите. За експерти, посочени в списъка, които не са служители на участника, се представя декларация по чл. 51а от ЗОП за ангажираност на експерт по образец, приложен към документацията. Участникът може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица.
Минимални изисквания: 1. За последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, участникът следва да е изпълнил минимум 3 (три) услуги, еднакви или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка. 2. Участникът следва да разполага с екип от експерти, който да включва минимум следните експерти: а) Ръководител на екипа, с висше образование, с образователно-квалификационна степен „магистър“ или „бакалавър“ или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в някоя от следните области: „Хуманитарни науки“ или „Обществени, стопански и правни науки“ или еквивалентни, който да притежава минимум три години професионален опит в сферата на журналистиката и / или връзки с обществеността, в писане на статии и публикации в медии, в медийно отразяване на конференции, семинари, кръгли маси, работни срещи и да отговаря за цялостното изпълнение на обществената поръчка и за публикациите в медиите; б) Експерт, с висше образование, с образователно-квалификационна степен „магистър“ или „бакалавър“ или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в някоя от следните области: „Хуманитарни науки“ или „Обществени, стопански и правни науки“ или еквивалентни, който да притежава минимум две години професионален опит в организирането и провеждането на семинари, курсове, конференции, работни срещи, кръгли маси, събития и да отговаря за осигуряването на логистиката при подготовката и провеждането на семинарите на възложителя; в) Експерт, с висше образование, с образователно-квалификационна степен „магистър“ или „бакалавър“ или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в някоя от следните области: „Хуманитарни науки“ или „Изкуства“ или „Обществени, стопански и правни науки“ или еквивалентни, който да притежава минимум две години професионален опит в сферата на графичния дизайн, предпечатна подготовка и отпечатване на информационни и рекламни материали и да отговаря за изработването на информационните и рекламните материали за семинарите; г) Експерт с висше образование, с образователно-квалификационна степен „магистър“ или „бакалавър“ или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в някоя от следните области: „Хуманитарни науки“ или „Обществени, стопански и правни науки“ или „Природни науки, математика и информатика“ или „Технически науки“ или еквивалентни, който да притежава минимум три години професионален опит в написването на статии, наръчници и информации с научно-техническа насоченост и да отговаря за написването на брошурите и наръчниците за работа със закупените научни апаратури.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
29.05.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
29.05.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 01.06.2015 г.  Час: 10:00
Място

зала 200, Централна административна сграда на Възложителя - ИФТТ-БАН - град София, бул. "Цариградско шосе" № 72

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Присъстващите представители представят документ за самоличност и пълномощно, ако са представители по пълномощие. Не по-късно от два работни дни преди датата на отваряне на ценовите оферти комисията обявява на сайта на Института по физика на твърдото тяло на следния интернет адрес: http://www.issp.bas.bg/public-procurement/ раздел "Профил на купувача", съобщение за датата, часа и мястото на отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

"Research and Innovation Capacity Strengthening of ISSP-BAS in Multifunctional Nanostructures", Grant agreement no: 316309 (ИНЕРА) ("Повишаване на научния и иновационния капацитет на ИФТТ-БАН в областта на многофункционалните наноструктури") INERA FP7-REGPOT-2012-2013-1-Седма рамкова програма на Европейския съюз

VI.3) Допълнителна информация

3. Документи за технически възможности и/или квалификация; Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят само от участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с изискванията, посочени от възложителя; когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите за технически възможности и квалификация, които са на чужд език, се представят и в превод; 4. Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 от ЗОП и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП, по образец; 5. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, по образец; 6. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд, по образец; 7. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване или неизползване на подизпълнители, по образец; 8. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител, по образец; 9. Декларация за приемане на условията в проекта на договор, по образец; когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, декларацията за приемане на условията в проекта на договор се представя от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 10. Документ за внесена гаранция за участие; 11. Техническо предложение за изпълнение на поръчката, по образец; 12. Описание на условията и предварителната организация за провеждането на семинарите, за написване и изготвяне на информационните и рекламните материали, написване и отпечатване на наръчниците, написване и подготовка на публикациите и публикуването им в медиите, както и график за изпълнение на тези дейности; 13.План за предотвратяване и управление на евентуални рискове при изпълнение на услугите, предмет на поръчката; 14.Примерно меню за един обяд и за една кафепауза; 15. Други документи, по преценка на участника, свързани с предложението за изпълнение на поръчката; 16. Ценово предложение, по образец; На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП Възложителят изпраща обявлението по електронен път и предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие на следния интернет адрес: http://www.issp.bas.bg/public-procurement/, раздел „Профил на купувача“.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.04.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ