Версия за печат

00100-2015-0004

BG-гр. Правец: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Правец, пл.Тодор Живков № 6, За: инж. Парашкева Генчева, Република България 2161, гр. Правец, Тел.: 0889 322934, E-mail: parashkeva.gencheva@pravets.bg, Факс: 07133 2433

Място/места за контакт: Община Правец, пл. Тодор Живков № 6

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pravets.bg..

Адрес на профила на купувача: http://pravets.bg/obshtina/poruchki.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на изпълнител на СМР по проект: Реконструкция на част от второстепенна улична мрежа чрез изграждане на носеща конструкция за велоалея между о.т. 1291 и о.т. 1292 в гр. Правец, Община Правец“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: град Правец
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Съоръжението се предвижда за изграждане при изкуственото езеро на гр. Правец. На южния бряг се намира общински път, който е в непосредствена близост до голф игрище. На отсрещния бряг са разположени ваканционно селище и хотелски комплекс. Преминаването над водната площ е с размер 90м, като при двата бряга се предвижда да се изградят насипи. Съоръжението ще свързва хотелския комплекс и голф игрището и ще се използва за преминаване на пешеходци и колички за голф. Трасето преди и след носещата конструкция е с изградени асфалтови пътища и тротоари към тях. В проектното решение са приети габарити от 450см, с двустранен наклон за оттичане на водите от съоръжението. Предвидени са конзолни уширения с размер 110см на платното при двете носещи стълб, където се поставят дървени пейки, с конструкция от ковано желязо. До всяка пейка, от двете й страни се предвижда поставянето на бетонни кашпи с цветя. По цялата дължина на съоръжението ще се разполагат осветителни тела, също от ковано желязо. Двата носещи стълба на съоръжението са предвидени с облицовка от естествен камък. Носещите „2Т”- образни греди не се облицоват, а остават на видим бетон. Настилката на платното за движение и уширенията е предвидена от клинкерни плочи с цвят в керемидено-бежовата гама. Облицовките на плътните вертикални части на парапета ще са от естествен камък (гнайс), а хоризонталната му част ще е облицована с естествен камък в бял цвят. Барбаканите за отвеждане на водите, разположени в ниската част на платното, са изработени от същия бял естествен камък. Ажурната част на парапета се състои от носещи кутиеобразни кухи метални профили и декоративни елементи от ковано желязо в тъмно кафяв цвят. Парапета ще завършва с профилирана дървена дъска, захваната за хоризонтален кутиеобразен метален профил, заварен към металните вертикални елементи. Брегът на езерото от към страната на хотелския комплекс, от двете страни на платното за движение е проектиран като зона за отдих. Съществуващият тротоар преминава в обиколна алея, със същата настилка, около озеленени площи с места за сядане. Настилката на зоните за отдих е от клинкерни плочи, както на моста. От двете страни на брега в проектираните зони ще се постави защитен парапет от същия вид както на съоръжението.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45233162

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни работи по изграждане на пътеки за велосипедисти

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

В конструктивната част на съоръжението са планирани 4 бр. изливни пилоти, с доставка на 7113,00кг стомана. За главната греда необходимата стомана е 3603,00кг. Необходимото количество бетон за направата на пилотите е 80,00м3, а за пътната плоча 120,00м3. Проектите предвиждат доставка и монтаж на 40,00бр. осветителни тела с височина до 5м, както и направа на изкоп с размери 0,80м/0,40м с дължина 650,00м. До 32,00-те броя пейки ще бъдат доставени 8,00бр. бетонови кашпи с размери 0,40м/0,40м. Предвидено е озеленяване на 54,00м2 с тревна смеска „Швейцарска морава“, както и засаждане на 112,00бр. чемширени храста и 24,00бр.

Прогнозна стойност без ДДС
1072656.86 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

15.09.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.На основание чл. 59, ал. 5, т. 2 от ЗОП Възложетелят не изисква гаранция за участие във възлагателната процедура. 2. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка в размер на 1% (едно на сто) от стойността на договора, без ДДС със срок на валидност срокът на договора. 3. Гаранцията за изпълнение на договора се представя от участника, определен за изпълнител на поръчката при подписване на договора. Условието на т. 4 се прилага съответно за гаранцията за изпълнение на договора. 4. Условията за освобождаване и задържане на гаранцията за изпълнение са определени в проекта на договор. 5. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение. 6.Гаранцията за изпълнение се представя под формата на банкова гаранция – в оригинал или парична сума (платежно нареждане в оригинал). Ако гаранцията за изпълнение на договора се представя под формата на парична сума, тя се превежда по следната банкова сметка на бщина Правец: BG70BUIB98883392874403 BIC BUIBBLGSF СИБанк АД, Правец, като банковите такси по превода са за сметка на наредителя. В случай, че гаранцията за изпълнение на договора е под формата на банкова гаранция, същата следва да е с валидност съгласно условията на договора, както и следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя съдържащо изявление за договорно основание за усвояване на гаранцията за изпълнение. Банковите гаранции, издадени от чуждестранни банки следва да са авизирани чрез българска банка, потвърждаваща автентичността на съобщението, в превод на български език. 7. Възстановяването на гаранцията за добро изпълнение или неинкасираната част от нея се извършва от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в срок от 30 /тридесет/ календарни дни след изтичане срока на договора /след изчерпване предмета на поръчката и подписване на съответните приемателни протоколи/. 8. Банковата гаранцията трябва да бъде безусловна, неотменима, с възможност да се усвои изцяло или на части в зависимост от претендираното обезщетение. Гаранцията трябва да съдържа задължение на банката гарант, да извърши безусловно плащане, при първо писмено искане от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ, в случай че ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ не е изпълнил някое от задълженията си по договора, в съответствие с определеното в него. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава най-късно 15 (петнадесет) календарни дни преди изтичане срока на валидност на банковата гаранция за изпълнение, същата да се продължи, съобразно удължаване на времетраенето на договора при условията на настоящия договор. 9. Разходите по откриването и поддържането на гаранцията за изпълнение са за сметка на участника, респективно изпълнителя. Изпълнителят следва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансовите средствата по настоящата обществена поръчка ще бъдат осигурени по Мярка 322 "Обновяване и развитие на населени места" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г. (ПРСР). Плащанията ще се извършват под формата на авансово и окончателно плащане. Плащания по договора: Авансово плащане в размер на 50 (петдесет) % от стойността на сключения договор, съгласно офертата на изпълнителя, платимо в срок до 10 работни дни след сключване на настоящия договор. Окончателно плащане, в размер на останалата част от стойността на договора, съгласно офертата на изпълнителя, платима след окончателно приемане на обекта съгласно ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, участниците в него сключват споразумение помежду си, което се прилага към офертата в оригинал, или нотариално заверено копие, което споразумение следва да съдържа минимум клаузи, които гарантират, че: - че всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора. - да посочат упълномощено лице, което ще представлява участника при изпълнението на договора и което лице е упълномощено да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; - не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата, както и споразумението следва да съдържа клаузи, от които да е видно какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка. Към офертата си участниците прилагат и документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият, в случай, че то е не посочено в споразумението. Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участникът следва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя за втора група строежи, четвърта категория строежи, регистрация в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, като този случай участникът представя еквивалентен документ, доказващ регистрация членство в аналогична професионална организация на държавата, в която е установен, и има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издаден.Продължава в Раздел VI.3...... По отношение на участник трябва да не е налице някое от условията на чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а“-„д“, т.2., т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т. 4 и т. 5 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от от ЗОП, като констатирането наличието на което и да е от тях ще доведе до отстраняване на участника. 1. Плик № 1 „Документи за подбор”, в който се поставят документите, изисквани от възложителя по чл. 56, ал. 1, т. 1-5, т. 8 и т. 11-14 от ЗОП, отнасящи се до критериите за подбор на участниците, а именно: 1.1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.Представя се от участниците в свободна форма. 1.2. Представяне на участника, съгл.56,ал.1, т.1 от ЗОП. В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юр. л., участниците в него сключват споразумение помежду си, което се прилага към офертата в оригинал, или нот.зав. копие. Ако участникът е обединение, което не е юр.л., документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, букви "а" и "б" от ЗОП се представят от всяко ф.л.или юр.л., включено в обединението. Към офертата си участниците прилагат и документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият, в случай, че то е не посочено в споразумението.; 1.3. Административни сведения; 1.4. Декларация по образец за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а“-„д“, т.2., т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т. 4 и т. 5 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от от ЗОП. В случай че участникът е обединение, което не е юр.л., декларациите се попълват от всяко ф.л.или юр.л., включено в обединението при условията на чл. 47, ал. 4 от ЗОП. 1.5. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за подизпълнителите, ако участникът предвижда такива, видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители. 1.6. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участника съгласно раздел ІІІ.2.3. от обявлението. 1.7. Пълномощно (оригинал или нот. зав. копие) – представя се, когато офертата или някой документ от нея не е подписан от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. 1.10. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП; 1.11. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП ;1.12. Декларация по чл. 55, ал. 7 и чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП за участника. 1.13. Декларация по чл. 51а ЗОП за ангажираност на експерт;1.14. Декларация по Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици; 1.15.Списък на строителството, еднакво или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата.1.16. Декларация по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП за подизпълнителя, ако е приложимо.2. Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставя техническото предложение на участника, изготвено и с попълнени всички изискуеми данни и реквизити съгласно приложения образец и ако е приложимо - декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП. 3. Плик № 3 „Предлагана цена”, който съдържа ценовото предложение на участника. То следва да бъде изготвено съгласно приложения образец и поставено в отделен запечатан и непрозрачен плик.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не поставя минимални изисквания за Икономически и финансови възможности.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя минимални изисквания за Икономически и финансови възможности.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък с обекти, на които са изпълнени/извършени строителни работи, през последните пет години, считани от датата на подаване на офертата (по образец), към който се прилагат следните доказателства: - посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актове въвеждане на строежите в експлоатация, с данни за компетентните органи, и актовете, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и ви строителството И/ИЛИ - удостоверения (препоръки) за добро изпълнение от възложителите, к съдържат стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото, в обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с норматив изисквания. Удостоверенията следва да съдържат и дата и подпис на издателя и дан контакт, И/ИЛИ -копия от документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнени строителни дейности. Документите или информацията в публичните регистри трябва по недвусмислен начин да доказват изпълнението на видовете и количества строителни работи, както и строителните работи -са изпълнени качествено и в срок. 2.Доказва се с копия на валидни сертификати за внедрени системи - ISO 9001 - „ Системи за управление на качеството” или еквивалент, и - ISO 14001 „Системи за управление на околната среда "или еквивалент. Забележка: Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. Участниците следва да докажат по безспорен и несъмнен начин, че изискванията на еквивалентните стандарти/мерки съвпадат с изискванията на основния стандарт, по който участникът следва да бъде сертифициран. 3. Доказва се с попълнена Декларация и данни на ръководния инженерно- технически и експертен състав на участника, предложен за изпълнението на поръчката (по образец).
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва е изпълнил/извършил строителни дейности за всички изброени по-долу строителни работи в посочения обем, през последните пет години, считани от датата на подаване на офертата, както следва: а) Положени минимум 1 000 m2 настилки от типа „унипаваж” и/или паваж или други подобни настилки; б) Изпълнено осветление на поне един парк, площад, улица или подобни; в) Изпълнено/реконструирано озеленяване на поне един обект от типа на градски, крайградски парк, вътрешноквартално озеленяване или озеленяване на обществени или частни площи, с площ от минимум 1 000 m2; г) Изпълнен обект за реконструкция и/или рехабилитация на улици в интензивна градска среда. 2. Участникът трябва да притежава валиден сертификат за внедрени системи, както следва: - ISO 9001:2008 „Системи за управление на качеството” или еквивалент, - ISO 14001:2004 „Системи за управление на околната среда ” или еквивалент. Обхвата на внедрените системи трябва да е за строителни дейности. Когато участникът е обединение, изискването важи съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението /всеки член на обединението, който ще изпълнява строителни работи, трябва да притежава изискуемите сертификати/. 3.Участникът трябва да разполага с екип от експерти за изпълнението на предмета на поръчката, в минимален състав: ръководител на проекта, технически ръководител на обекта, експерт „Геодезия”, експерт „Озеленяване”, експерт „Част Електро”, отговорник за контрола на качеството и експерт по безопастност и здраве в строителството. Експертите трябва да отговарят на следните изисквания: а) Ръководителят на проекта: • Да има инженерно-техническо образование, строителна специалност или еквивалентно - степен магистър; • Да има най-малко 5 (пет) години опит по специалността; • Да има опит в управлението и/или изпълнението на поне един инвестиционен проект, от вида градски, крайградски парк, обществени или частни зелени площи с включени елементи на парково обзавеждане и подобни. б) Технически ръководител на обекта: •Да има завършено образование, отговарящо на изискванията на чл.163а, ал.2 и 3 от ЗУТ; • Да има най-малко 3 (три) години опит като технически ръководител. в) Експерт „Геодезия”: • Да има инженерно-техническо образование - степен магистър, специалност „Геодезия” или еквивалентна; • Да има най-малко 3 (три) години опит по специалността. г) Експерт „Озеленяване”: •Да има образователна степен магистър, специалност Озеленяване, ландшафтна архитектура или еквивалентна; • Да има най-малко 3 (три) години опит по специалността. д) Експерт „Част Електро”: • Да има инженерно-техническо образование — степен магистър, специалност „Електроинженер” или еквивалентна; • Да има най-малко 3 (три) години опит по специалността. е) Отговорник за контрола на качеството: • Да има най-малко 2 (две) години опит в контрола по качеството на строителни обекти; • Да притежава удостоверение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството. ж) Експерт по безопасност и здраве в строителството: • Да притежава удостоверение за „Експерт за безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд • Да има най-малко 2 (две) години опит като специалист по здравословни и безопасни условия на труд. Участникът трябва да има на разположение необходимия квалифициран персонал за изпълнението на поръчката /посочен по-горе /. *При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В случаите по чл. 49 от ЗОП изискването за регистрация се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Показател „Предлагана цена“ е с максимален брой точки 40 и се определя по формулата Пц =Пцmin/Пцi х 40 = (...бр. точки) , къдетоПцmin е минималната предложена обща цена;Пцi е общата цена предложена от i-тия участник;; тежест: 40
Показател: Срок за изпълнение - Ср е с максимален брой точки 60 и се изчислява по формулата Cp = (Срmin/Срi) х 60 = (...бр.точки), къдетоСрi е предложения срок на изпълнение, съгласно Техническото предложение на съответния участник.Срmin е минималния предложен срок, съгласно Техническите предложения от всички допуснати до оценка участници. Комплексна оценка (КО) = Пц+ Ср; тежест: 60

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
22.05.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят предоставя документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. Същата е платима в размера, посочен в обявлението.Участниците могат сами да изберат реда за заплащане на екземпляр на документацията за участие, на каса при възложителя или с платежно нареждане по сметка. Сметката на възложителя за заплащане на документацията за участие е: община Правец: BG70BUIB98883392874403 BIC BUIBBLGSF СИБанк АД, Правец

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
22.05.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 25.05.2015 г.  Час: 11:00
Място

Община Правец, гр. Правец, п.к. 2161, пл. „Тодор Живков“ № 6

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Действията на Комисията на заседанието по отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Настоящата поръчка се възлага в изпълнение на Договор № 23/322/00977/26.03.2015 г. за отпускане на финансова помощ по мярка 322 “Обновяване и развитие на населените места“ от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г. (ПРСР), подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР), сключен между община Правец и Държавен фонд "Земеделие".

VI.3) Допълнителна информация

1.Документация за участие в процедурата може да бъде намерена на официалния уеб-сайт на Община Правец-http://pravets.bg/obshtina/poruchki от деня на публикуването на Обявлението. Датата, часа и мястото за отваряне и оповестяване на ценовите предложения се обявява на официалната интернет страница на Възложителя: http://pravets.bg/ Обменът на информация между възложителя и заинтересованите лица/участниците, е в писмен вид, на български език, и се извършва чрез: а) по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис; б) по факс на посочения от възложителя и заинтересованите лица/участниците номера; в) по пощата - чрез препоръчано писмо с обратна разписка, изпратено на посочения от заинтересованото лице/участника адрес; г) чрез комбинация от средствата по букви "а" – "в". 3.Участниците могат да получат необходимата информация за : -задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg ; -опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg ; -закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в РБългария, където трябва да се предоставят услугите, и които са приложими към предоставяните услуги. Продължение от Раздел III.2.1.:За чуждестранно лице - представя се еквивалентен документ, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон, придружен с превод на български език. Обстоятелството се удостоверява със заверено копие на валидно Удостоверение от КСБ или декларация, посочваща ЕИК и точно наименование на юридическото лице, от участника за вписване в Централния Професионален Регистър на Строителя за изпълнение на СМР от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС или за чуждестранни лица съответен еквивалентен документ или декларация или удостоверение от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език. Когато участникът е обединение, изискването важи съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението /всеки член на обединението, който ще изпълнява строителни работи, трябва да притежава изискуемите регистрации/.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 ал.5 т.1 и ал.6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.04.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ