Версия за печат

00368-2015-0005

BG-Главиница: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Главиница, ул. Витоша,44, За: Селим Садула, Р. България 7630, Главиница, Тел.: 08636 2040, E-mail: obshtina@glavinitsa.bg

Място/места за контакт: Община Главиница

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.glavinitsa.bg.

Адрес на профила на купувача: www.glavinitsa.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Строителни и монтажни работи при изпълнение на обект: „Изграждане на система за ранно откриване на горски пожари, видео наблюдение и оповестяване в имот 021023 в землището с. Малък Преславец , общ. Главиница и имот 000400 в землището с. Богданци, общ. Главиница”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: на територията на община Главиница
Код NUTS: BG325
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изграждане на система за ранно откриване на горски пожари, видео наблюдение и оповестяване в имот 021023 в землището с. Малък Преславец , общ. Главиница и имот 000400 в землището с. Богданци, общ. Главиница”

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45223000

Описание:

Строителни и монтажни работи по изграждане на строителни конструкции

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изграждане на система за ранно откриване на горски пожари, видео наблюдение и оповестяване в имот 021023 в землището с. Малък Преславец , общ. Главиница и имот 000400 в землището с. Богданци, общ. Главиница”

Прогнозна стойност без ДДС
494586.08 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

3


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата Гаранцията за участие е в размер на 4 945,86/четири хиляди деветстотин четиридесет и пет лева и 86 ст./ лева. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път по сметка на Община Главиница или може да се представи под формата на банкова гаранция.Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане с платежно нареждане, в което изрично се посочва Обществената Поръчка, за която се представя гаранцията. Сумата следва да бъде внесена по банков път на името на Възложителя на следната сметка:IBAN: BG07IORT80473360005500 BIC код: IORT BGSF Име на банката: ИНВЕСТБАНК – КЛОН СИЛИСТРА 1. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за обществената поръчка. Размерът на гаранцията за изпълнение на договора е 3 % от общата стойност на договора без включен ДДС и се представя при сключването му. Валидността на гаранцията за изпълнение (когато участникът определен за изпълнител на поръчката е избрал банкова гаранция) следва да бъде не по-малко от 60 календарни дни след изтичане срока на договора. 2. Гаранцията се представя във форма, избрана от участника - парична сума или банкова гаранция. Банковата сметка на Община Главиница е: ИНВЕСТБАНК – КЛОН Силистра IBAN: BG07 IORT 8047 33 6000 55 00 BIC: IORT BGSF

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Обществената поръчка се финансира от Община Главиница чрез Проект № 19/226/00341 „Изграждане на система за ранно откриване на горски пожари, видео наблюдение и оповестяване в имот 021023 в землището с. Малък Преславец , общ. Главиница и имот 000400 в землището с. Богданци, общ. Главиница”, който се финансира в рамките на мярка 226 „Възстановяване на горския потенциал и въвеждане на превантивни дейности” от Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г. • Авансово плащане в размер на 40% (четиридесет на сто) от общата цена на договора съгласно чл.3 ал.1, срещу обезпечение под формата на запис на заповед в полза на Възложителя за пълния размер на аванса, със срок на падежа – 30 календарни дни след посочената от Изпълнителя дата на завършване на СМР (подписване на Акт образец № 15 за строежа) и издадена фактура, в срок не повече от 20 (двадесет) работни дни след представяне на гореописаните документи. Обезпечението се освобождава в срок до 14 (четиринадесет) дни след датата на падежа. • Окончателно плащане, след представяне на : - подробна ведомост подписана от инвеститорския контрол за доказване количествата на извършените видове дейности от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ; - Двустранно подписан от Изпълнителя и Възложителя приемо-предавателен протокол (обр.19) за всички извършени СМР; - изготвени и подписани всички съответни актове и протоколи за извършените СМР по смисъла на Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, представени сертификати и декларации за съответствие на вложените материали и протоколи от лабораторни изпитвания; - в срок до 20 работни дни след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на фактура, с вписан в описателната част текст: „Разходът е направен по ДБФП 19/226/00341, финансиран по мярка „Възстановяване на горския потенциал и въвеждане на превантивни дейности” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013година“ и Акт образец № 15 за строежа, като от стойността се приспада получения аванс по договора.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

1.Във връзка с провеждането на процедурата и подготовката на офертите от участниците за въпроси, които не са разгледани в настоящите указания, се прилагат ЗОП и документацията за участие в процедурата. 2.При противоречие в записите на отделните документи от документацията валидни са записите в документа с по-висок приоритет, като приоритетите на документите са в следната последователност: а) Решението за откриване на процедурата; б) Обявление за обществена поръчка; в) Техническо задание и описание на обществената поръчка; г) Указания за подготовката на оферта; д) Критерий за определяне на оценка на оферта; е) Проект на договор за изпълнение на поръчката; ж) Указания по провеждането и участието в процедура; з) Образците за участие в процедурата. Документът с най-висок приоритет е посочен на първо място. 3.Оферта, получена от Възложителя след срока, посочен в обявлението за обществена поръчка, ще бъде върната неразпечатана на Участника. Не се разглеждат оферти, поставени в незапечатан плик или с нарушена цялост.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: СЪДЪРЖАНИЕ НА ПЛИК № 1 – „ДОК ЗА ПОДБОР”, 1.Списък на док. и инф., съдържащи се в офертата, подписан от представляващия уч. Прил. № 1;2. Админ сведения - ( Прил. № 2);Оферта Прил. № 3; 3.Представяне на уч., което включва: 1 посочване на ЕИК по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която уч. е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. Идентиф. Инф. следва да съдържа достатъчно данни за правната индивидуализация на уч., в т.ч. правосубектност; пост. адрес или седалище и адрес на управление; упр. органи и представителство; вписване в търговски регистри и/или регистрация в съдебни или админ. органи и/или обявяване в публични актове, съгласно законодателството на държавата, в която уч.т е установен. 2 декл. по чл. 47, ал. 9 от ЗОП по Прил. №4;3 док. за упражняване на професионална дейност. 4.Заверено копие на ДО, а когато в дог. не е посочено лицето, което представлява уч. в обед – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият (когато участникът е обединение/консорциум което не е юридическо лице).5.Декл. за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т. 1, б.„а”–„д”, т. 2, 3 и 4 и ал. 5, т. 1 и 2 от ЗОП – представя се от подизпълнителите-Прил. № 5; 6.Декл. за запознаване с условията на поръчката -(Прил.№6); 7.Декл. за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 ЗОП Прил. № 7;8. Зав. копие на удост. за вписване в ЦПРС към СК за изпълнение на строежи от ІV категория в която попада обекта на поръчката. В случай, че уч. е чуж. лице той може да представи валиден еквив. док., издадени от компетентен орган на държавата, в която е установен, или да представи декл. или удост. за наличието на такава регистр. от компетентните органи съгласно съответния национален закон, когато наличието на регистрацията е определено със закон като условие за осъществяване на предмета на обществената поръчка. В случай, че уч. не е вписан в ЦПРС към датата на подаване на офертата си или не притежава някой от док., посочени в предходния абзац, то същият прилага декл. (свободен текст), че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС, отговаря на тях и ако бъде определен за изпълнител се задължава в едномесечен срок от получаване на решението за определянето му за изпълнител да представи изисквания по настоящата точка документ, удостоверяващ вписването му в ЦПРС. Важно!Когато уч. е Обед., което не е ЮЛ, удост. се представя от тези чл. на обед., които според направеното разпред. на дейностите в ДО ще вземат участие в конкр.СМР, съобразно кат.на строежа, съобразена с раз. на чл.137 от ЗУТ. 9.Декл. по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване на подизпълнители;(Приложение № 9)10. Декл. за съгласие на подизпълнител Прил. № 9а;11. Декл. за оглед на обекта по образец (Прил. № 10)12. Декл. по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП Прил. № 11. 13. Декл. за приемане на условията в проекта на договора по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП Прил. № 12. 17.От участие в процедурата по възлагане на ОП се отстранява уч. в следните случаи: не е представил в офертата си някой от необходимите документите или инф. по чл. 56 от ЗОП или док. съответно инф., предвидени в настоящата док., след като са му били изискани от оценителната комисия, по реда на чл.68, ал.8;. е представил оферта, която не отг. на предварително обявените условия в тази док., или не е използвал изготвените от Възложителя образци, или не са спазени указанията за изготвянето им или не отговаря на нормативните изисквания; е представил офертата, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП;. За когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна инф. за док. на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. За когото са налице обстоятел. по чл. чл. 47, ал. 1, т. 1, б. «а»-«д», т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т. 4 и т. 5 и ал. 5, т. 1 и 2 от ЗОП в държавата, в която лицето е устан.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: не се изискват такива документи
Минимални изисквания: Не са предвидени такива изисквания
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на строителството (Приложение № 8), изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, а за строителство, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката,Под строителство еднаква или сходна с предмета на поръчката следва да се разбира стротелство на ЖР кули и изграждане на системи за превенция на горски пожари, ранно противопожарно известяване чрез видеонаблюдение.Списък на предложените ключови експерти (инженерно-технически състав) за изпълнение на поръчката с приложени за всеки експерт (Приложение № 8а)Професионални автобиографии (Приложение № 8г) и документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опит на предлаганите от участника ключови експерти.Списък на лицата от изпълнителския състав, определен от Участника за изпълнение на строителството на обекта (Приложение № 8б). Списък на техническото оборудване, строителна техника и механизация, необходими за изпълнение на поръчката (посочват се по вид и характеристики, съобразно видовете работи) (Приложение № 8в)Към списъка се прилагат доказателства за собственост, респективно основанието на което участника ще ползва конкретното оборудване.Сертификат ISO 9001:2008 – система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството Сертификат за разработена и внедрена система за управление на околна среда ISO 14001:2004 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда .Участникът следва да представи заверено копие на удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя към Строителната камара за изпълнение на строежи от ІV категория в която попада обекта на поръчката - (заверено копие)В случай, че участникът не е вписан в ЦПРС към датата на подаване на офертата си или не притежава някой от документите, посочени в предходния абзац, то същият прилага декларация (свободен текст), че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС, отговаря на тях и ако бъде определен за изпълнител се задължава в едномесечен срок от получаване на решението за определянето му за изпълнител да представи изисквания по настоящата точка документ, удостоверяващ вписването му в ЦПРС.
Минимални изисквания: Участникът трябва да има изпълнено през предходните 5 (пет) години, считано от дата за подаване на офертите, в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си строителство на обекти, еднакво или сходно с предмета на обществената поръчка . Под строителство еднаква или сходна с предмета на поръчката следва да се разбира стротелство на ЖР кули и изграждане на системи за превенция на горски пожари, ранно противопожарно известяване чрез видеонаблюдение.Участникът да има на разположение за срока на изпълнение на договора екип от ключови експерти (инженерно-технически състав), притежаващ компетентност, покриваща спецификата на поръчката в което число минимум:Ключов експерт № 1 - Ръководител на проекта, който да организира, координира и отчита от страна на Изпълнителя изпълнението на всички дейности по договора, включени в предмета на обществената поръчка, да отговаря за организацията и оперативната работа на Изпълнителя по проекта, за останалите експерти и персонал на Изпълнителя, ангажирани в изпълнението, включително ако има подизпълнител/и, да поддържа контакти с Ръководителя проект на Възложителя и да подписва от страна на Изпълнителя протоколи, уведомления и др., да изпълнява и други правомощия, посочени от Изпълнителя в неговото пълномощно или предвидени в Договора за изпълнение.Изисквания за образование, квалификация и опит:Висше образование с образователно-квалификационна степен магистър; Минимум 10 /десет/ години професионален опитИнженер – Геодезия Изисквания за образование, квалификация и опит:Висше техническо образование в областта на геодезията - магистърска степен;Минимум 3 години професиоанален опит ; Инженер – ПГС Изисквания за образование, квалификация и опит:Висше техническо образование ПГС - магистърска степен;Минимум 3 години професиоанален опит в областта на ПГС; Участникът трябва да посочи за всяка от позициите от инженерно-техническия състав отделни лица (един експерт не може да съвместява две позиции от изискуемия ръководен инженерно-техническия състав).Участникът да има на разположение за срока на изпълнение на договора квалифициран за изпълнение на дейностите от предмета на поръчката изпълнителски състав– минимален брой 10 души. Участникът да разполага с необходимото строително оборудване, транспортни средства и механизация за изпълнение на дейностите от предмета на поръчката, но не по – малко от :Колесен комбиниран багер 9 тона, - 2 брТелескопичен товарач - 1 бр.Самосвал - 1 бр.Комресор – 1 бр.Микробуси – 2 бр.Вибратор за упланявъне на бетон – 2 бр.Друга малогабаритна техникаУчастникът следва да има внедрена система по стандарт ISO 14001:2004 за управление на околната среда или еквивалент, като обхвата на сертификата трябва да включва като минимум системна интеграция (проектиране, разработка, внедряване и управление) на ИТ проекти, строителство и ремонт на промишлени и инфрасруктурни проекти или еквивалент. Представя се копие от сертификат за покриване на стандарт ISO 14001:2004 или еквивалент. Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 като обхвата на сертификата трябва да включва като минимум системна интеграция (проектиране, разработка, внедряване и управление) на ИТ проекти, строителство и ремонт на промишлени и инфрасруктурни проекти или еквивалентенУчастникът следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж на обекта на поръчката или регистрация в съответен регистър на държавата, в която е установен за извършване на дейностите, предмет на поръчката.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предложена цена ПЦ; тежест: 50
Показател: Срок за Изпълнение Т; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09.06.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.06.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10.06.2015 г.  Час: 11:00
Място

Община Главиница, ул. Витоша,44,ет.2 "Оперативна Зала"

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

тварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проект № 19/226/00341 „Изграждане на система за ранно откриване на горски пожари, видео наблюдение и оповестяване в имот 021023 в землището с. Малък Преславец , общ. Главиница и имот 000400 в землището с. Богданци, общ. Главиница”, който се финансира в рамките на мярка 226 „Възстановяване на горския потенциал и въвеждане на превантивни дейности” от Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Редът за обжалване е регламентиран в чл. 120, ал. 5, т.1 и ал. 6 ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.04.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ