Версия за печат

00299-2015-0003

BG-Търговище: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Търговище, пл. Свобода, За: инж. Иван Божков - гл. експерт отдел ТСУ, Република България 7700, Търговище, Тел.: 0601 68679, E-mail: obshtina@targovishte.bg, Факс: 0601 62212

Място/места за контакт: Община Търговище

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.targowishte.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.targovishte.bg/zop/#13.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Търговище, пл. Свобода, За: Теодора Димитрова - гл. експерт, Република България 7700, Търговище, Тел.: 0601 68751, Факс: 0601 62212

Място/места за контакт: отдел Общинска собственост и обществени поръчки - ст. 35

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Търговище, пл. Свобода, За: Павлина Захариева, Република България 7700, Търговище, Тел.: 0601 68716

Място/места за контакт: Център за административно обслужване - работно място №5

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Рехабилитация на уличното осветление в гр. Търговище и селищата на общината”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: гр. Търгоище и селищата в общината
Код NUTS: BG334
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на поръчката е изпълнение на строителни дейности по Рехабилитация на уличното осветление в гр. Търговище и селищата на общината. Тези дейности включват демонтаж и монтаж на нови осветителни тела в съставните селища на общината и по главните пътни артерии в гр. Търговище, ремонтно-възстановителни дейности на електрически съоръжения и захранващи кабели по мрежа НН от системата за улично осветление, изнасяне на табла за управление, както и възстановяване и боядисване на стълбовната мрежа. Строителните дейности по рехабилитация на уличното осветление ще се изпълняват периодично по задание на Възложителя, като дейностите по цялостната инвестиционна програма ще завършат в рамките на 12 месеца. Изисквания при изпълнение на поръчката - при изпълнение на поръчката, участникът избран за изпълнител трябва да: • извърши демонтаж на амортизирани осветителни тела и монтаж на нови такива; • ремонтно-възстановителни дейности на електрическите съоръжения, както и по кабелната разпределителна мрежа, включително и подмяна на прекъснати кабели; • подмяна на амортизирани часовници, командна и защитна апаратура; • изнасяне от трафопостовете на таблата за управление на уличното осветление там където това не е осъществено; • монтаж на допълнителни осветителни тела в селата съгласувано с Възложителя, включващо всички необходими съоръжения за целта (както и захранващи проводници където липсват такива) • възстановяване и боядисване на стълбовната мрежа;

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45310000

Описание:

Строителни и монтажни работи на електрически инсталации

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозната стойност на поръчката е 1 000 000,00 лв. (един милион лева) без ДДС и съответно 1 200 000,00 лв. (един милион и двеста хиляди лева) с ДДС, включващи всички дейности, посочени в Количествено-стойностна сметка. Предвидената от Възложителя стойност от 1 200 000,00 млн. лева с ДДС не предвижда задължение за Възложителя да разходва изцяло предвидената сума. Изпълнението на дейността ще става съобразно вижданията на възложителя за рехабилитеция на мрежата. Стойността на договора ще бъде определена на база реално извършените строителни дейности за предвидения период от 12 месеца и предложените от участника, избран за изпълнител, единични цени в КСС.

Прогнозна стойност без ДДС
1000000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Условия и размер на гаранцията за участие и начин на плащането й - гаранцията за участие в процедурата e в размер на 10 000,00 BGN (десет хиляди лева).Същата може да се внесе в брой в касата на Община Търговище, може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция.Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане по следната сметка на Община Търговище (в лева): IBAN: BG62UBBS80023300143230,BIC: UBBSBGSF,ОББ АД, клон Търговище. В платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава в нея следва изрично да е посочено, че е: безусловна и неотменима; в полза на Община Търговище; със срок на валидност 180 дни от датата, посочена за краен срок за получаване на офертите, съгласно Обявлението за обществена поръчка; за настоящата обществена поръчка. Задържане и освобождаване на гаранцията за участие - задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора и начин на плащането й - гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от цената на договора без ДДС. Същата може да се внесе в брой, по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция.Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът, определен за изпълнител, избере да внесе гаранцията за изпълнение по банков път това следва да стане по следната сметка на Община Търговище IBAN: BG62UBBS80023300143230,BIC: UBBSBGSF;ОББ АД, клон Търговище. Когато участникът, определен за изпълнител, избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че е: безусловна и неотменима; в полза на Община Търговище; със срок на валидност най-малко 60 дни след срока на изпълнение. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение - условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение без да дължи лихви за периода през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Поръчката се финансира от бюджета на Община Търговище. Заплащането на цената на договора ще се извършва в български лева съгласно договорните условия по следната схема: - I-во плащане - авансово плащане в размер на на 200 000,00 лв. с ДДС, дължимо до 30 календарни дни след подписване на договора и представяне на фактура от страна на изпълнителя. - II-ро плащане - в размер на 240 000,00 лв. с ДДС, което следва да бъде извършено 12 месеца, след последното извършено плащане. - III - то плащане - в размер на 240 000,00 лв. с ДДС, което следва да бъде извършено 12 месеца след последното извършено плащане. - IV- то плащане - в размер на 240 000,00 лв. с ДДС, което следва да бъде извършено 12 месеца след последното извършено плащане. - V - то плащане - в размер на остатъка от сумата по договора с ДДС, което следва да бъде извършено 12 месеца след последното извършено плащане. Това последно плащане представлява изравняване на изплатената сума със стойността на договора и се приема за окончателно. Всяко едно от плащанията следва да бъде съпроводено от необходимата документация съгласно Закона за счетоводството и българското законодателство.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Пликът с офертата съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: ПЛИК “1” с надпис “Документи за подбор”, който съдържа: 1) Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2) Представяне на участника–Образец № 1, което включва: - посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. - декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП - Приложение №1 към Образец №1 - доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 и 2 от ЗОП - Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за обекти първа категория, трета група съгласно чл.137 от ЗУТ, издадено съгласно Закона за Камарата на строителите, обн. ДВ, бр. 108/29.12.2006 г. и Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС, обн. ДВ, бр. 101/22.11.2013 г. или еквивалентно. 3) Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация) - оригинал; 4) Копие на договора за обединение, при участник обединение, в който е предвидено разпределението на дейностите на членовете на обединението по изпълнение на поръчката, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 5) Декларация от членовете на обединението/консорциума за ангажираност към поръчката - Образец № 2; 6) Декларация за съгласие за участие като подизпълнител –Образец № 3; 7) Документ за гаранция за участие – оригинал на банкова гарация за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума по банкова сметка или документ за внесена сума в касата на Възложителя. 8) Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици - Образец №4; 9) Декларация по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари - Образец №5; 10) Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 както и за липса на обстоятелствата по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП - Образец № 7; В плик №1 се поставят и Доказателства за финансовите възможности за изпълнение на настоящата обществена поръчка съгласно посочените изисквания в раздел III.2.2) „Икономически и финансови възможности” на Обявлението за обществена поръчка, както и Доказателства за техническите възможности за изпълнение на настоящата обществена поръчка съгласно посочените изисквания в раздел III.2.3) „Технически възможности” на Обявлението за обществена поръчка. ПЛИК “2” с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката” , който съдържа: Попълнен Образец № 8 „Техническо предложение” и следните приложения към него: 1. Строителна програма - в съответствие с изискванията на техническата спецификация и методиката за оценка.2. Декларация по чл. 33,ал. 4 от ЗОП - в свободен текст, ако е приложимо. ПЛИК “3” с надпис “Предлагана цена” , който съдържа: Попълнен образеца за предложение на цена - Образец №9. Предлаганата цена е в лева без ДДС. Към ценовата оферта се представят: 1.Количествено-стойностна сметка с попълнени единични цени за предвидените СМР, подписана и подпечатана от участника-оригинал, Образец №10; 2.Анализ на единичните офертни цени – заверени от участника.!!! ВАЖНО-Всеки от пликовете (опаковки) №1, №2 и №3 трябва да съдържа един оригинал на хартиен носител и едно копие от документите в плика на електронен носител (диск) в нередактируем формат (например PDF или еквивалент) от съответните документи.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл. 50, ал. 1, т. 1 и т. 2 от ЗОП, участниците могат да доказват наличието на изисквания от възложителя финансов ресурс с един или няколко от следните документи: - удостоверениe от банкa; - годишния финансов отчет за последната приключила финансова година (2014) или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. При доказване на наличието на финансов ресурс, съгласно чл. 50, ал. 1, т. 1 или ал. 2 от ЗОП, Възложителят ще приеме, че критерият за подбор е изпълнен, когато от представеният документ е видно, че същият е разполагаем в изискуемия размер към момента на подаване на офертата. В случаите на доказване с годишен финансов отчет или някоя от съставните му части, участникът следва да представи ГФО или някоя от съставните му части за последната приключила финансова година. Участникът може да не представи годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра. На основание чл. 69 от ЗОП участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от изискванията към финансовото и икономическото му състояние, посочени в раздел III.2.2) „Икономически и финансови възможности” на Обявлението за обществена поръчка и след провеждане на действията по чл. 68, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП.
Минимални изисквания: 1) Участникът следва да разполага с наличен финансов ресурс за изпълнение на работите в размер на не по-малко от 500 000,00 лв. (петстотин хиляди) лева под формата на собствени средства в банкови институции или неотменима кредитна линия за срок не по-малък от крайния срок на обществената поръчка, отпусната от банка или друга приемлива форма на разполагаеми средства. Независимо от формата на доказване на наличието на финансов ресурс Възложителят ще приеме, че критерият за подбор е изпълнен, когато от представените документи е видно, че същият е разполагаем в изискуемия размер към момента на подаване на офертата. В случай че участникът участва като обединение/консорциум, което не е юридическо лице, изброените по-горе изисквания се доказват от един или повече от участниците в обединението/консорциума. Мотиви за поставяне на изискването: Наличието на финансов ресурс за изпълнение на поръчката е необходимо за обезпечаване на свързаните с изпълнението на строителните дейности, плащания за изпълнение на ремонтно-възстановителни работи на мрежи и съоръжения за улично осветление, за работна заплата, данъци и осигуровки. Предвид спазване на заложения срок за изпълнение на строителството, това са регулярни месечни плащания, които Изпълнителят има ангажимент да извършва и за тази цел Изпълнителят трябва да разполага с финансов ресурс, с който да осигури тези плащания редовно, в законоустановените срокове. При поставяне на това изискване, Възложителят е имал предвид схемата на плащане, при която изпълнителят следва да разполага с наличен финансов ресурс за времето от сключването на договора до момента на второто плщане, което е след 12 календарни месеца. В този период от 12 календарни месеца се предполага да са изпълнени всички строителни дейности, за което следва участникът да може да осигури необходимия финансов ресурс за покриването на своите разходи. Тъй като първото и второто плащане са в размер на 440 000,00 лв. с ДДС, а предвидените по инвестиционната програма са 1 200 000,00 лв с ДДС, Изпълнителят следва да разполага със собствени средства за изпълнение на строителни дейности, поради което Възложителят поставя това изискване.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на строителството, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата - попълва се Образец №6. Списъкът трябва да бъде придружен от документи съгласно чл. 51, ал. 1, т. 2 от ЗОП. 2. Декларация за техническото оборудване и оборудване за изпитване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка – попълва се Образец №11. 3. Копие на валиден сертификат за внедрена: - Система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват строителна дейност. На основание чл. 69 от ЗОП участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от техническите изисквания, посочени в раздел III.2.3) „Технически възможности” на Обявлението за обществена поръчка и след провеждане на действията по чл. 68, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП. Забележка: Съгласно чл. 51а участникът може да използва ресурсите на едно или повече трети лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси.
Минимални изисквания: 1) Участникът следва да е изпълнил строителство и/или реконструкция, и/или рехабилитация на минимум един обект, включващ дейности по ремонтно-възстановителни работи и/или изграждане на мрежи и съоръжения за улично осветление или други еквивалентни, през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата. В случай, че участникът участва като обединение/ консорциум, горното изискване се доказва от един или повече от участниците в обединението. 2) Участникът следва да разполага минимум със следното техническо оборудване (собствено или предоставено в условията на чл. 51а от ЗОП - оборудване на трети лица): Техническо оборудване: - 3 бр. автомобили с монтирана подвижна работна площадка (автовишка) с минимална работна височина 10м; - 1 бр. автокран с минимална товароподемност 10 тона. - 1 бр. лек автомобил за обход; - 1 бр. лекотоварен автомобил; - 1 бр. товарен автомобил; Оборудване за изпитване - сертифицирано за орган за контрол от вида С: - 1 бр. уред за търсене и откриване на подземни повреди по кабелни трасета; - 1 бр. уред за измерване съпротивление на защитни заземителни уредби; - 1 бр. уред за измерване изолация на кабели до и над 1000V; Забележка: За техниката с посочен тип съгласно чл. 32, ал. 2 от ЗОП да се чете „или еквивалент”. В случай че участникът участва като обединение/ консорциум, изброените по-горе изисквания се доказват от един или повече от участниците в обединението. 3) Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството в строителството по ISO 9001:2008 или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки с обхват на сертификата строително-ремонтни дейности (строителство) В случай, че участникът участва като обединение/ консорциум, горното изискване се доказва от един или повече от участниците в обединението.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: 1. Срок за отзоваване на екип и техника на мястото на строителните дейности след подаване на задание от Възложителя за територията на гр. Търговище - П1; тежест: 30
Показател: 2. Срок за отзоваване на екип и техника на мястото на строителните дейности след подаване на задание от Възложителя за територията на селищата в Община Търговище, без гр. Търговище - П2; тежест: 20
Показател: 3. Ценово предложение - П3; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
22.05.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят предоставя безплатен достъп до документацията за участие на интернет адрес www.targovishte.bg, раздел „Профил на купувача“. Ако лицата, желаят да получат документацията на хартиен носител, същата може да бъде предоставена всеки работен ден в Община Търговище до срока за получаване на офертите на адрес: град Търговище; П.К. 7700; площад "Свобода" срещу заплащане на сумата от BGN 10.00 (десет лева) с ДДС. Документацията за участие се заплаща в касата на Община Търговище или по банков път по сметка: IBAN: BG86UBBS80023106051909, BIC: UBBSBGSF; ОББ АД, клон Търговище. При поискване от заинтересовано лице, документацията на хартиен носител може да му бъде изпратена по пощата или с куриер за негова сметка, след представяне на доказателство за извършено плащане по посочената банкова сметка на сумата по нейното размножаване. Документът за закупуване на документацията не е изискуем документ като съдържание на Плик №1 от офертата на участниците.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
22.05.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 25.05.2015 г.  Час: 10:00
Място

Община Търговище - зала №74, гр. Търговище, пл. "Свобода"

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим до достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Във връзка с чл. 64, ал. 3 от ЗОП, Възложителят намалява сроковете по ал. 1 на същия член до 28 дни със 7 календарни дни, като изпраща настоящото обявление по електронен път и с 5 дни, като от датата на публикуване на настоящото обявление, Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на Профил на купувача, посочен в раздел I.1).

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120, ал. 5 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.04.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ