Версия за печат

00396-2015-0003

BG-Борово: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Борово, област Русе, ул. Никола Й.Вапцаров №1a, За: Кмет на Община Борово, България 7174, Борово, Тел.: 08140 2253, E-mail: borovo@borovo.org, borovo_op@b-trust.org, Факс: 0817 71774

Място/места за контакт: Община Борово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.borovo.org.

Адрес на профила на купувача: http://www.borovo.org/bg/oporachki.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Създаване на система за откриване на горски пожари в начален стадий и мониторинг на околната среда" в изпълнение на Договор №18/226/00423/ 22.12.2014г. за безвъзмездна финансова помощ по мярка 226 от ПРСР 2007-2013г. за проект „Устойчиво управление на горите и опазване на околната среда чрез създаване на система за откриване на горските пожари в ранен стадий и мониторинг на околната среда” с бенефициент Община Борово, обл.Русе.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: с. Обратеник, общ.Борово, обл. Русе
Код NUTS: BG323
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Поръчката включва изграждане на система за откриване на горски пожари в начален стадий и мониторинг на околната среда в изпълнение на проект „Устойчиво управление на горите и опазване на околната среда чрез създаване на система за откриване на горските пожари в ранен стадий и мониторинг на околната среда” , финансиран по Договор №18/226/00423/ 22.12.2014г. за безвъзмездна финансова помощ по ПРСР 2007-2013г. по м.226 „Възстановяване на горския потенциал и въвеждане на превантивни дейности” с местоположение - землището на село Обретеник, общ.Борово – ПИ №000131. Предмет на проекта е създаване на сезонна система за откриване на горските пожари в ранен стадий и мониторинг на околната среда. Тя е предназначена за дистанционен пожарен мониторинг на горските масиви в избрания район. Тя трябва да осигурява автоматизация на процеса за контролиране и установяване посоката на развитие на пожарите и съответно предприемането на ефективни действия на ранен етап от възникването му, като това да доведе до минимизиране на свързаните с него загуби и жертви. Системата трябва да има възможност да получава и обработва и съхранява данни от метеорологични станции и допълнителни сензори.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

31625100

Описание:

Системи за откриване на възникнал пожар

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Строително-монтажните работи (СМР) са разписани детайлно в Количествените сметки (КС) на обекта, приложени към документацията за участие, с количествата и вида на работата.

Прогнозна стойност без ДДС
446695.63 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

15.08.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в настоящата процедура е в размер на 4000 /четири хиляди/ лева. Гаранцията за участие се превежда от участника по банкова сметка на Община Борово – ЦКБ АД, клон Русе, IBAN BG60 CECB 9790 3370 3806 00, BIC CECBBGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията образец на Банкова гаранция за участие. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подаването на офертата за участие в настоящата процедура. Валидността на банковата гаранция за участие следва да бъде не по-малко от 30 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора се превежда от избрания изпълнител по банкова сметка на Община Борово – ЦКБ АД, клон Русе, IBAN BG60 CECB 9790 3370 3806 00, BIC CECBBGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията образец на Банкова гаранция за изпълнение. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подписване на договора и е със срок на валидност три (3) месеца след изтичане срока на договора. Гаранцията за изпълнение се задържа и освобождава съгласно условията в договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Всички плащания по договора за възлагане на обществената поръчка се извършват по банков път в лева. Начин на плащане: Авансово плащане в размер на 30% от цената по договора - след откриване на строителната площадка при наличие на финансови средства по сметката на Възложителя и след представяне на фактура - оригинал от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за същата стойност и срещу издаване на Запис на заповед (по образец) за сумата на аванса, платим на предявяване в полза на Възложителя със срок 3/три/ месеца след изтичане срока на изпълнение на договора; Окончателно плащане – след въвеждане на обекта в експлоатация с издаване на Удостоверение за въвеждане в експлоатация при наличие на финансови средства по сметка на Възложителя в размер, определен след приспадане на платения аванс и на неодобрените разходи от финансиращия орган /ако има такива/ и представяне на фактура – оригинал от Изпълнителя. Поръчката се провежда в изпълнение на Договор №18/226/00423/ 22.12.2014г. за безвъзмездна финансова помощ по мярка 226 от ПРСР 2007-2013г. за проект „Устойчиво управление на горите и опазване на околната среда чрез създаване на система за откриване на горските пожари в ранен стадий и мониторинг на околната среда” , сключен между Община Борово и ДФЗ-РА.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Няма изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение от лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

*Участникът декларира и следва да спази изискването, че в предложената цена са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд – по образец. Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в страната от териториалните структури на Национална агенция по приходите, Национален осигурителен институт, Агенция социално подпомагане, МОСВ, Агенцията по заетостта и др.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществена поръчка не може да участва и Възложителят ще отстрани всеки участник, който: е осъден е с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за случаите, посочени в (чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП): а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс. - е обявен в несъстоятелност (чл.47, ал.1, т.2 от ЗОП); е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура, съгласно националните закони и подзаконови актове (чл.47, ал.1, т.3 от ЗОП); е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура, съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или е преустановил дейността си (чл.47, ал.2, т.1 от ЗОП); има задължения по смисъла на чл.162, ал.2, т.1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията; няма задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен (чл.47, ал.2, т.3 от ЗОП); - има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години(чл.47, ал.2, т.4 от ЗОП); е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки(чл.47, ал.2, т.5 от ЗОП); - при който лицата по чл.47, ал.4 от ЗОП са свързани лица с Възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация (чл.47, ал.5, т.1 от ЗОП); който е сключил договор с лице по чл. 21 или чл.22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси (чл.47, ал.5, т.2 от ЗОП). В случай, че участникът участва като обединение или консорциум, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението/консорциума сключват споразумение /с нотариална заверка на подписите/. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора; че водещият партньор на обединението/консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; че изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на водещия партньор на обединението/консорциума и; че всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да го представлява за целите на процедурата. Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата. Участниците декларират съгласие с всички условия на Възложителя в настоящата процедура. Не може да участва в процедурата за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, e налице някое от обстоятелствата по чл.47, ал.1 и 2 от ЗОП. Условията за участие се отнасят и за подпизпълнителите. Наличието на което и да е от обстоятелствата по чл.47, ал.1, 2 и 5 е основание за отстраняване на участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Участниците доказват наличието на изисквания финансов ресурс с един или няколко от следните документи: 1. удостоверение от банка; 2. годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. Когато по обективни причини кандидатът или участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. В случай че участникът е посочил единен идентификационен код /ЕИК/ и годишният финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ за доказване на наличието на изисквания от възложителя финансов ресурс, са публикувани в публичен регистър в Република България, то същите могат да не се представят към офертата, а участникът само да посочи, че са обявени и да посочи информация за органа, който поддържа регистъра. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него.
Минимални изисквания: 1.Участникът трябва да разполага с финансов ресурс в размер не по-малко от 223000 лв. (двеста двадесет и три хиляди лева).
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък-декларация no чл.51, ал.1, т.2 от ЗОП за строителството, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, като за строителството, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката се представя и един или повече от следните документи: - посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или - удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или - копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. 2. Списък-декларация за екипа от квалифицирани лица с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, включително на ръководните служители и на лицата, които отговарят за извършване на строителството. 3. Сертификати: -заверено копие от валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството no стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент; -заверено копие от валиден сертификат за внедрена система за управление на околната среда no стандарт ISO 14001:2004 или еквивалент . 4. Заверено копие на валидно Удостоверение от КСБ за вписване в Централния Професионален Регистър на Строителя за изпълнение на СМР от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС или съответен еквивалентен документ или декларация от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускаш съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен и осъществява дейността си извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка, в нотариално заверено копие, придружен с превод на български език. В случай, че чуждестранният участник не е вписан в ЦПРС към датата на подаване на офертата си или не притежава аналогичен документ, същият прилага декларация (свободен текст), че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС, отговаря на тях и ако бъде определен за изпълнител се задължава в 30-дневен срок от получаване на решението за определянето му на изпълнител да представи изискваните no тази точка документи, удостоверяващи вписването му в ЦПРС.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да е изпълнил поне един строителен обект с еднакъв или сходен с предмета на настоящата поръчка през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата. 2.Участникът следва да осигури минимум следния квалифициран инженерно-технически състав: 2.1. Инженерно-технически състав: - сертифициран контрольор по качеството – техник със средно специално образование или висше образование с общ професионален опит - минимум 2 години - сертифициран координатор по здраве и безопасност на CMP - техник със средно специално образование или висше образование c общ професионален опит - минимум 2 години - магистър инж. по електроника и автоматика с общ професионален опит - минимум 3 години - инженер компютърни системи с общ професионален опит - минимум 3 години - инженер радиоелектроника с общ професионален опит - минимум 3 години - инженер електронна техника с общ професионален опит - минимум 3 години 2.2. Екип за строителство и монтаж на кули: - технически ръководител - квалифициран инженер ПГС с общ професионален опит - минимум 3 години - помощник ръководител - строителен техник със ср.специално образование и/или висше образование, с общ професионален опит - минимум 3 години - петима монтажници в областта на строителството. 2.3.Екип за монтаж на технологичното оборудване и ПНР: - технически мениджър - квалифициран инженер с опит в ръководството на монтажната дейност на подобни системи, с общ професионален опит - минимум 3 години. Монтажен екип състоящ се от минимум 5 /пет/ човека включващ: - петима монтажници със ср.специално образование в областта на електротехниката, слаботоковата техника или автоматизация. *В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението, a при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им. 3. Участникът да притежава Сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквиваленти и Система за управление на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентни, съгласно изискванията на чл.53, ал.4 от ЗОП, издаден от независимо лице, което отговаря на изискването на чл. 53, ал.3 от ЗОП. 4. Лицето, което ще бъде пряко ангажирано в изпълнението на строителните работи, следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи от четвърта категория, съгласно чл. 137, ал.1, т.4 от ЗУТ и чл.8, ал.4, б.”г” от Наредба №1/30.07.2003 г. на МРРБ за номенклатурата на видовете строежи, която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка, а за участник чуждестранно лице - еквивалентен документ или декларация от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен и осъществява дейността си извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка, в нотариално заверено копие, придружен с превод на български език. * При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Когато участникът в процедурата предвижда участието на подизпълнители, изискванията no настоящия раздел се прилагат no отношение на тях, съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: К1 - Цена за изпълнение; тежест: 50
Показател: К2 - Техническо предложение; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

ОП № 00396-2015-0003

ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 651096 от 27.02.2015 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
22.05.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да се закупува в срока за получаване на офертите, посочен в обявлението за поръчката, всеки работен ден 8:30 часа до 12:00 часа и от 13:00 часа до 16:30ч. Документацията за участие се получава на адрес област Русе, община Борово, гр. Борово, ул.Никола Вапцаров №1А, в сградата на Общинска администрация – Борово, след заплащане на цената й в касата на общината или по банков път по банкова сметка на община Борово: ЦКБ АД, клон Русе, IBAN BG73 CECB 9790 8470 3806 00, BIC CECBBGSF, код за вид плащане 44 70 00. Документацията за участие може да се предостави и на всяко лице, поискало това. В тези случаи Възложителят изпраща документацията за негова сметка, след заплащане й. В случаите на промени в документацията, Възложителят предоставя безвъзмездно променената документация на лицата, закупили такава преди издаване на решение за промяна (чл. 28, ал.8 от ЗОП). Документацията за участие в процедурата в електронен вид е достъпна в Профила на купувача - www.borovo.org/bg/oporachki.html.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
22.05.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в месеци

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 25.05.2015 г.  Час: 09:00
Място

Заседателна зала в Община Борово, гр. Борово, ул. "Н.Вапцаров" № 1А, ет.2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Присъстващите представители се допускат след представяне на документ за самоличност и документ, удостоверяващ представителната им власт. Упълномощен представител на участник се допуска след представяне на специално издадено за целта нотариално заверено пълномощно.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Поръчката е свързана с проект, финансиран по Договор №18/226/00423/ 22.12.2014г. за безвъзмездна финансова помощ по мярка 226 от ПРСР 2007-2013г. за проект „Устойчиво управление на горите и опазване на околната среда чрез създаване на система за откриване на горските пожари в ранен стадий и мониторинг на околната среда” , сключен между Община Борово и ДФЗ-РА.

VI.3) Допълнителна информация

Всяка оферта за участие в процедурата се изготвя съгласно образеца в документацията за участие и към нея се прилагат посочените в нея документи. Подадената оферта се представя в запечатан общ непрозрачен плик, който трябва да съдържа отделни самостоятелно запечатани непрозрачни и надписани плика (Плик „№ 1", Плик „№ 2" и Плик „№ 3", на които е посочено името на участника и предмета на поръчката), както следва: ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР- Плик №1: Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. Оферта, попълнена по образец (Обр.1); Заверено копие на документ за регистрация или посочване на единен идентификационен код (ЕИК), заверено копие от документа за самоличност за ФЛ; Нотариално заверено пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура. При участници обединения – в оригинал или нотариално заверено копие на Договора за обединение; Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП ( Обр.2); Декларация за липса на свързаност с друг участник ( Обр.3); Оригинал на Банкова гаранция за участие (Обр.№10) или платежен документ за парична гаранция; Доказателство за наличие на минимално изискуемия финансов ресурс за изпълнение на поръчката; Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя; Списък-декларация за строителството, изпълнено през последните 5(пет) години (обр.6); Списък-декларация на квалифицирания персонал за изпълнението на поръчката (обр.7); Декларация за разположение, подписана от съответния експерт (Обр 8); Валидни Сертификати, издадени от независимо лице, пo стандарти: ISO 9001:2008 и ISO 14001:2004 или еквивалентни; Декларация за съгласие на подизпълнителя (Обр. 4, ако е приложимо); Декларация за срок на валидност на офертата (Обр.5); Декларация за приемане условията в проекта на договора (Обр.16); Документ за закупуване на документация за участие; Документ за регистрация на участника по ЗДДС; Други изискуеми документи и информация. ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА-Плик №2-Техническо предложение - Обр.11 и Декларация за конфиденциалност (обр.9), ако е приложима; ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА – Плик №3- ценова оферта-Обр.12.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1/ изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; 2./ публикуването на решението за откриване на процедура по чл.76, ал.3; 3/ получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата. Жалба може да се подава от всяко заинтересовано лице, включитeлно и професионални сдружения и организации в съответния бранш за защита на интересите на своите членове. Жалбата не спира процедурата за възлагане на обществена поръчка, освен когато е поискана временна мярка "спиране на процедурата". Жалба срещу решението за определяне на изпълнител спира процедурата за възлагане на обществена поръчка до окончателното решаване на спора, освен когато е допуснато предварително изпълнение. Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.04.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ