Версия за печат

00417-2015-0002

BG-Джебел: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Джебел, ул. Еделвайс №19, За: инж. Веска Димитрова, Република България 6850, Джебел, Тел.: 03632 2098, E-mail: veska1953@abv.bg, Факс: 03632 2310

Място/места за контакт: началник отдел ТСУ

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dzhebelbg.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.dzhebelbg.com/?pid=5,18&pk_type=1.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Изпълнение на СМР по обособени позиции:Обособена позиция №1. „Изпълнение на СМР по проект: „Повишаване на енергийната ефективност на сградата на НЧ ”Христо Смирнески” - гр. Джебел”;Обособена позиция № 2. „Изпълнение на СМР по проект: „Повишаване на енергийната ефективност на сградата на ОДЗ „Щастливо детство“, гр. Джебел”; Обособена позиция №3. „Изпълнение на СМР по проект: „Повишаване на енергийната ефективност на сградата на ЦДГ „Изгрев“ , гр. Джебел”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр. Джебел
Код NUTS:
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

“Изпълнение на СМР по обособени позиции: Обособена позиция №1. „Изпълнение на СМР по проект: „Повишаване на енергийната ефективност на сградата на НЧ ”Христо Смирненски” - гр. Джебел”, проектът обхваща: топлоизолоция на външни стени, топлоизолация на покрив, подмяна на дограма, ЕСМ по сградни инсталации, ЕСМ по осветление; Обособена позиция №2. „Изпълнение на СМР по проект: „Повишаване на енергийната ефективност на сградата на ОДЗ „Щастливо детство“, гр. Джебел”, проектът обхваща: топлоизолоция на външни стени, топлоизолация на покрив, ЕСМ по сградни инсталации, ЕСМ по осветление; Обособена позиция №3. „Изпълнение на СМР по проект: „Повишаване на енергийната ефективност на сградата на ЦДГ „Изгрев“ , гр. Джебел” проектът обхваща: топлоизолоция на външни стени, топлоизолация на покрив, ЕСМ по сградни инсталации, ЕСМ по осветление.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45214100

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на детски градини

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
Само за една обособена позиция
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Общата прогнозна стойност на поръчката е 497103,24 лв. без ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
497103.24 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

90


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в абсолютна сума и за всяка обособена позиция е в следните размери: Обособена позиция 1. „Изпълнение на СМР по проект: „Повишаване на енергийната ефективност на сградата на НЧ ”Христо Смирнески” - гр. Джебел”– 2 050.00 лв. Обособена позиция 2. „Изпълнение на СМР по проект: „Повишаване на енергийната ефективност на сградата на ОДЗ „Щастливо детство“, гр. Джебел” – 1 880.00 лв. Обособена позиция 3. „Изпълнение на СМР по проект: „Повишаване на енергийната ефективност на сградата на ЦДГ „Изгрев“, гр. Джебел” – 1 030.00 лв. Гаранцията за участие се превежда от участника по банкова сметка на Община Джебел: IBAN- BG22DEMI92403300044825, BIC:DEMIBGSF, ТБ "Д" АД - ФЦ - ГР. КЪРДЖАЛИ, или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност и условия, които да предвиждат възможност за задържане на гаранцията по реда на чл.61 от ЗОП. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подаването на офертата за участие в настоящата процедура. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП.В случай, че гаранцията за участие е банкова, срокът и на валидност трябва да бъде не по-малък от срока на валидност на офертата. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 % от стойността на договора за обществена поръчка без включен ДДС.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Редът и условията за плащане на стойността на договора на изпълнителя на обществената поръчка са определени в договора за възлагане на обществената поръчка, а именно: •Междинно/и, след актуване на определен обем от извършените СМР - ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ стойността на актуваните и действително извършени дейности, съгласно линейния график на изпълнителя и завършените етапи или ЕСМ. Междинни плащания се правят на база на представени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и одобрени от лицето осъществяващо строителен надзор дейности, фактура, актове и протоколи по Наредба № 3 на Министерството на регионалното развитие и благоустройството /МРРБ/ от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. • окончателно, след приемане от страна на Възложителя - Окончателно плащане се извършва след подписан без забележки Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа , след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на одобрените от лицата осъществяващи контрол и надзор регламентирани разходно-оправдателни документи (актове и протоколи по Наредба № 3 на МРРБ от 2003 г. и др.), доказващи изпълнението на всички дейности по договора и окончателна фактура. Плащането се извършва не по-късно от 30 календарни дни, след предоставяне на всички необходими документи от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. В случай, че Участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка, членовете на обединението сключват споразумение за обединение. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: 1. всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, по закон при изпълнението на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура; 2. Всички членове на обединението са длъжни да останат в състава на обединението за целия период на изпълнение на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура. В споразумението за обединение Участниците в обединението трябва да определят (да упълномощят) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката. В споразумението те трябва да определят и наименованието на участника. Пълномощните за нуждите на процедурата трябва да включват в представителната власт, възможността на представляващия обединението валидно да задължи обединението с представеното предложение, да попълни и подпише документите, включително декларация за приемане на условията в проекта за договор и ценовото предложение. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата. В случай че обединението е регистрирано по БУЛСТАТ, преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка, копие на същото се прилага към офертата. В случай, че не е регистрирано и при възлагане изпълнението на дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, Участникът следва да извърши регистрацията по БУЛСТАТ, след уведомяването му за извършеното класиране и преди подписване на Договора за възлагане на настоящата обществена поръчка;

ІІІ.1.4) Други особени условия

Не се допуска до участие в процедурата и се отстранява участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал.1, ал.2, т.1-4 и ал.5 от ЗОП. Възложителят няма да сключи договор с избрания изпълнител, ако преди подписване на договора той не представи Удостоверение за регистрация в ЦПРС застроежи минимум За обособена позиция 1 - първа група, четвърта категория; За обособена позиция 2 –първа група, четвърта категория; За обособена позиция 3 - първа група, четвърта категория;

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на общ.поръчка могат да участват като участници бълг. или чужд.физ. или юр.лица, вкл.техни обединения, които отговарят на условията, посочени в Закона за обществените поръчки и наст.документация. По отношение на участник трябва да не е налице някое от условията на чл.47 ал.1,т.1, б. "а"- "д", т.2 и т.3, ал.2 т.1, т.2а предл.първо, т.4 и т.5 и ал.5 т.1 и т.2 от ЗОП, като констатирането наличието на което и да е от тях ще доведе до отстраняване на участника. Участниците в плик 1 представят: 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата; 2. Представяне на участника, което включва посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата, подписано и подпечатано от Участника. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е регистрирано, печатът е на водещия партньор - оригинал;Документ за внесена гаранция за участие – копие на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие; 3. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП; 4. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици; 5. Декларация по чл. 56, ал. т. 6 от ЗОП; 6. Декларация за използване на подизпълнител/и; 7.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител 8. Декларация, че участникът е посетил строителната площадка и се е запознал с условията за строителство на място; 9. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП; 10. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП; 11. Списък по чл. 51, ал. 1, т. 2 от ЗОП; 12.Декларация за за конфиденциалност по чл. 33, ал. 4 от ЗОП; 13. Доказателства за изпълнение на финансовите изисквания към Участника; 14. Доказателства за изпълнение на техническите изисквания към Участника; 15. Писмено пълномощно от управляващия и представляващия Участника, с което упълномощеното лице да представлява Участника в процедурата (изисква се когато избраното лице не е законен представител на Участника). Плик №2 - Техническо предложение от участника;Линеен график съдържащ планираните етапи за актуване, респективно междинни плащания; Сертификати, удостоверения, декларации за съответствие и други документи, доказващи съответствие на влаганите материали и/или оборудване и изискваните стандарти и изискванията на Възложителя, като ако няма пълно съответствие участникът се отстранява; Плик №3 - Ценово предложение;Количествено - стойностна сметка за Обособена позиция № ..... - съответно; Анализ на единичните цени.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на наличния финансов ресурс участниците представят един или няколко от следните документи: 1) удостоверение от банка; 2) годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. Участникът представя копие на подписаните от управителя на съответното лице и заверени от счетоводителя, документи, като копието трябва да бъде заверено от управителя с гриф „вярно с оригинала”. За чуждестранни физически или юридически лица, документите трябва да бъдат преведени на български език. Участникът може да не представя копие на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра в своята оферта.
Минимални изисквания: Участниците трябва да разполагат с финансов ресурс в размер на 50 % от прогнозната стойност на поръчката за всяка обособена позиция, а именно: 1. „Изпълнение на СМР по проект: „Повишаване на енергийната ефективност на сградата на НЧ ”Христо Смирнески” - гр. Джебел”– 102 836.00 лв. 2. „Изпълнение на СМР по проект: „Повишаване на енергийната ефективност на сградата на ОДЗ „Щастливо детство“, гр. Джебел” – 94 123.00 лв. 3. „Изпълнение на СМР по проект: „Повишаване на енергийната ефективност на сградата на ЦДГ „Изгрев“, гр. Джебел” – 51 591 лв.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък по чл. 51, ал. 1, т. 2 ЗОП. За посоченото изпълнено строителство в Списъка, което е еднакво или сходно с предмета на обществената поръчка за конкретната обособена позиция, участниците следва да представят в офертата едно или повече от посочените доказателства по чл. 51, ал. 1, т. 2, букви „а“ – „в“ от ЗОП, а именно: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; 2. Сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват строителство; 3. Сертификат за внедрена система за управление на околната среда по стандарт ISO 14001:2004 или еквивалентен, с обхват строителство;
Минимални изисквания: 1. Участниците следва да са изпълнили еднакво или сходно с предмета на поръчката строителство/минимум три или повече изпълнени обекта/ през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата. Под „еднакво или сходно строителство“ следва да се разбира извършването на всяка една от посочените видове мерки за енергийна ефективност (СМР): За обособена позиция №1. „Изпълнение на СМР по проект: „Повишаване на енергийната ефективност на сградата на НЧ ”Христо Смирненски” - гр. Джебел”- доставка и монтаж на алуминиева или PVC дограма със стъкло пакети, топлоизолация на външни стени, топлоизолация на покрив, ЕСМ по сградни инсталации и ЕСМ по осветление. За обособена позиция №2.„Изпълнение на СМР по проект: „Повишаване на енергийната ефективност на сградата на ОДЗ „Щастливо детство“, гр. Джебел”-топлоизолация на външни стени, топлоизолация на покрив, ЕСМ по сградни инсталации и ЕСМ по осветление. За обособена позиция №3.„Изпълнение на СМР по проект: „Повишаване на енергийната ефективност на сградата на ЦДГ „Изгрев“, гр. Джебел” - топлоизолация на външни стени, топлоизолация на покрив, ЕСМ по сградни инсталации и ЕСМ по осветление. * За покриване на това минимално изискване е достатъчно всяка една от посочените видове мерки за енергийна ефективност за конкретната обособена позиция да е изпълнена на поне един обект. 2. Участниците следва да притежават следните валидни сертификати: 2.1. Сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват строителство; 2.2. Сертификат за внедрена система за управление на околната среда по стандарт ISO 14001:2004 или еквивалентен, с обхват строителство;
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
21.05.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Цена на документацията 12 лв. с включен ДДС. Документация за участие в процедурата може да бъде закупена на хартиен носител всеки работен ден от 8:00 часа до 12:00 часа и от 13:00 часа до 17:00 часа. Стойността на настоящата документация на хартиен носител е в размер 12.00 лв. (дванадесет лева) с включен ДДС, като сумата се заплаща в касата на Община Джебел, находяща се в гр. Джебел, ул. „Йълдъръм“ №9 срещу редовно издаден платежен документ или се превежда по банкова сметка Община Джебел - IBAN: BG46DEMI92403100044824; BIC DEMIBGSF; с код за вид плащане 448007, Търговска банка “Д” АД; Клон гр. Кърджали , ул.”Републиканска” №1. като в платежното нареждане се посочва номера на решението на поръчката. При поискване от заинтересовано лице документацията може да му бъде изпратена на хартиен носител в случай, че искането му е придружено с платежен документ за стойността на същата, както и необходимите данни за издаване на фактура и адрес за изпращане. Документацията се изпраща за сметка на лицето, отправило искането. Пълен достъп до настоящата документацията е предоставен и на официалната интернет страница на Община Джебел – http://www.dzhebelbg.com, профила на купувача: http://www.dzhebelbg.com/?pid=5,18&pk_type=1. При изтеглянето на документацията от посочения сайт, възложителят няма разходи по смисъла на чл. 28, ал. 7 от ЗОП, в този случаи не е необходимо нейното закупуване.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
21.05.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 22.05.2015 г.  Час: 17:00
Място

гр. Джебел, ул. "Еделвайс" №19, Залата на Общински съвет Джебел

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Цялата документация за участие в процедурата е публикувана на официалния интернет сайт на Възложителя: www.dzhebelbg.com. ПРОФИЛА НА КУПУВАЧА: http://www.dzhebelbg.com/?pid=5,18&pk_type=1 Датата, часа и мястото за отваряне и повестяване на ценовите предложения се обявява на официалната интернет страница на Възложителя: www.dzhebelbg.com ПРОФИЛА НА КУПУВАЧА: http://www.dzhebelbg.com/?pid=5,18&pk_type=1 Информация за условията за закрила на заетостта и условията на труд може да намерите в официалните сайтове на: МТСП - www.mlsp.government.bg, НАП- www.nap.bg и Агенция по заетостта - http://www.az.government.bg/.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.04.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Изпълнение на СМР по проект: „Повишаване на енергийната ефективност на сградата на НЧ ”Христо Смирнески” - гр. Джебел”
1) Кратко описание

„Изпълнение на СМР по проект: „Повишаване на енергийната ефективност на сградата на НЧ ”Христо Смирнески” - гр. Джебел”, проектът обхваща: топлоизолоция на външни стени, топлоизолация на покрив, подмяна на дограма, ЕСМ по сградни инсталации, ЕСМ по осветление;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45212300

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради с културно предназначение

3) Количество или обем

„Изпълнение на СМР по проект: „Повишаване на енергийната ефективност на сградата на НЧ ”Христо Смирнески” - гр. Джебел”– до 205 672.57 лв. без ДДС или 246 807.08 лв. с включен ДДС

Прогнозна стойност, без ДДС
205672.57 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 90

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Изпълнение на СМР по проект: „Повишаване на енергийната ефективност на сградата на ОДЗ „Щастливо детство“, гр. Джебел”
1) Кратко описание

„Изпълнение на СМР по проект: „Повишаване на енергийната ефективност на сградата на ОДЗ „Щастливо детство“, гр. Джебел”, проектът обхваща: топлоизолоция на външни стени, топлоизолация на покрив, ЕСМ по сградни инсталации, ЕСМ по осветление.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45214100

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на детски градини

3) Количество или обем

„Изпълнение на СМР по проект: „Повишаване на енергийната ефективност на сградата на ОДЗ „Щастливо детство“, гр. Джебел” – до 188 247,92 лв. без ДДС или 225 897.50 лв. с включен ДДС.

Прогнозна стойност, без ДДС
188247.92 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 80

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „Изпълнение на СМР по проект: „Повишаване на енергийната ефективност на сградата на ЦДГ „Изгрев“, гр. Джебел”
1) Кратко описание

„Изпълнение на СМР по проект: „Повишаване на енергийната ефективност на сградата на ЦДГ „Изгрев“ , гр. Джебел”, проектът обхваща: топлоизолоция на външни стени, топлоизолация на покрив, ЕСМ по сградни инсталации, ЕСМ по осветление.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45214100

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на детски градини

3) Количество или обем

„Изпълнение на СМР по проект: „Повишаване на енергийната ефективност на сградата на ЦДГ „Изгрев“, гр. Джебел” – до 103 182. 75 лв. без ДДС или 123 819.30 лв. с включен ДДС.

Прогнозна стойност, без ДДС
103182.75 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 70