Версия за печат

00420-2015-0005

BG-Гълъбово: 06 - Финансови услуги (Застрахователни услуги, Банкови и инвестиционни услуги)

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000817696

Община Гълъбово, бул. Република № 48, За: инж. Севдалин Сидеров, РБългария 6280, Гълъбово, Тел.: 0418 68901, E-mail: stoianov.sekretar@gmail.com, Факс: 0418 64194

Място/места за контакт: Дирекция ТСУ и ИРУ

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.galabovo.org.

Адрес на профила на купувача: http://galabovo.org/porychki/575.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Околна среда
Икономическа и финансова дейност
Образование

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

ИЗБОР НА СТРАТЕГИЧЕСКИ ПАРТНЬОР ЗА „ЕНЕРГОЕФЕКТИВНА МОДЕРНИЗАЦИЯ, РЕКОНСТРУКЦИЯ, ИЗГРАЖДАНЕ НА НОВИ ОБЕКТИ, ИНТЕЛИГЕНТНО УПРАВЛЕНИЕ, ПОДДРЪЖКА И ЕНЕРГИЕН МЕНИДЖМЪНТ НА УЛИЧНО ОСВЕТЛЕНИЕ И ИЗГРАЖДАНЕ НА ВИДЕОНАБЛЮДЕНИЕ НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА ГЪЛЪБОВО“ с предмет „Изпълнение на енергоефективни дейности с гарантиран резултат (ЕСКО услуги) с цел намаляване на енергопотреблението на уличното осветление и изграждане на видеонаблюдение на територията на Община Гълъбово.”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 6 (06 - Финансови услуги (Застрахователни услуги, Банкови и инвестиционни услуги))
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Мястото на изпълнение на поръчката са съществуващите системи за улично осветление в общо 11 населени места находящи се на територията на Община Гълъбово, а имено в селищата град Гълъбово, село Априлово, село Великово, село Главан, село Искрица, село Медникарово, село Мусачево, село Мъдрец, село Обручище, село Помощник, село Разделнаи системата за видеонаблюдение, съгласно изготвения проект.
Код NUTS: BG344
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Енергоефективна модернизация, реконструкция, интелигентно управление, поддръжка и енергиен мениджмънт на улично осветление на територията на Община Гълъбово – Изпълнение на енергоефективни дейности с гарантиран резултат (ЕСКО услуги) с цел намаляване на енергопотреблението на уличното осветление и изграждане на система за видеонаблюдение на Община Гълъбово”включва изпълнение на монтажни и ремонтни работи за подмяна изцяло на съществуващите морално остарелите с понижено качество и енергоемки осветителни тела, с нови по-икономични, екологосъобразни и с доказан дълъг живот осветителни тела от ново поколение, осигуряващи нормативно изискуемата интензивност на осветлението, извършване на строително-монтажни работи по изграждане на уличното осветление и изграждане на съвременна система за видеонаблюдение, осигуряваща денонощно наблюдение на критични места на територията на населените места в общината, с цел превенция и увеличаване процента на разкриваемост на престъпленията, при изпълнение на минимални изисквания за енергийна ефективност и икономичност на използваните ресурси.ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ трябва да изготви инвестиционен проект с части Електрическа, Безопасни условия на труд и Количествена сметка за реконструкция и модернизация на общественото осветление на територията на Община Гълъбово и изграждане на система за видеонаблюдение, който проект да се базира на предпроектни проучвания, енергиен одит, технико-икономически анализ, светло технически изчисления, набелязаните мерки за енергийно ефективна реконструкция и идеен проект на система за видеонаблюдение. Проектът да се представи на хартиен носител - 4 екземпляра и на електронен носител - 2 бр.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

34928530

Описание:

Улични лампи

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно документацията за участие

Стойност, без да се включва ДДС
2700000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят гаранция за участие в процедурата в размер на 2 700.00 /две хиляди и седемстотин лева/. Гаранцията за участие в процедурата и гаранцията за изпълнение на договора се представят по избор на участника като парична сума или като банкова гаранция. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато участникът представя банкова гаранция за участие тя трябва да покрива периода на валидност на офертата, а банковата гаранция за изпълнение следва да е издадена както следва: да е със срок на валидност съответстващ на срока на договора. Банковата гаранция се издава в полза на Възложителя. Когато участникът представя гаранция под формата на парична сума тя следва да бъде внесена по сметка на Община Гълъбово, както следва: IBAN BG 97 SOMB 91303338008201; BIC SOMBBGSF при Общинска банка, гр. Гълъбово Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участника. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не е по-малък от определения в настоящата процедура. Когато участникът представя банкова гаранция, то условията по нея трябва да съответстват на тези по приложения в документацията образец

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Кандидатът да финансира пълния обем на инвестицията за обектите на системата за улично осветление на община Гълъбово, изцяло (за чието изпълнение кандидатства съгласно чл.48 и чл.49 от Закона за енергийна ефективност) със собствени средства и/или привлечени средства; 3.2. Възстановяването от страна на Възложителя на вложените от Кандидата средства за инвестиции ще стане за срок до 10 /десет/ години, след завършване на подготвителния етап на поръчката, при норма на годишно оскъпяване на инвестицията от разсроченото плащане не по-висока от 10,00 %. Изплащането на инвестицията ще се извърши в съответствие с условията на подписания със спечелилия Кандидат Договор за възлагане на обществената поръчка по проекта, който представлява неразделна част от настоящата документация. 3.3. Определянето размера на средствата по договора с гарантиран резултат да се извършва на база паричната равностойност на гарантираната икономия на енергия, остойностена по актуалната цена на енергията определена от ДКЕВР за периода . 3.4. Кандидатът да предложи такова изпълнение на проекта предмет на поръчката, с което да се гарантира обща годишна икономия на потребление на електроенергия от системата за улично осветление не по-малко от 20 % и в натурални единици MWh.Гарантираната икономия на енергия да се определя като разлика между очакваното нормализирано енергийно потребление, изчислено преди изпълнение на мероприятията и дейностите за повишаване на енергийната ефективност, предвидени в договора и гарантираното потребление на енергия за системата след тяхното изпълнение. 3.5. Общата предложена гарантирана икономия на електроенергия да се изчислява като сума от индивидуалните гарантирани икономии на енергия за всяка една от системите за улично осветление по селищата(обекти) описани в предмета на поръчката. 3.6. Кандидатът да предложи такова изпълнение на проекта предмет на поръчката, с което да се осигури всички изисквания, посочени в Техническото задание и експлоатационна годност на изпълнените енергоефективни мерки. 3.7. Кандидатът да има готовност, чрез подписването на договора за изпълнение с гарантиран резултат по проекта, който е приложен към тръжната документация, да поеме пълния финансов, търговски и технически риск и за изплащане на компенсации на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в случаи, че не бъде достигната договорената годишна икономия на енергия за обекта Стойността на компенсацията ще се изчислява съгласно заложените в договора за изпълнение на поръчката клаузи. 3.8.Кандидатът да финансира пълния обем на инвестицията за извършване на строително-монтажни работи по изграждане на уличното осветление и обектите на системата за видеонаблюдение на община Гълъбово,изцяло със собствени средства и/или привлечени средства. Възстановяването от страна на Възложителя на вложените от Кандидата средства за инвестиции ще стане за срок до48 /четиридесет и осем/месеца, след изграждане на системата, при норма на годишно оскъпяване на инвестицията от разсроченото плащане не по-висока от 10 %. Изплащането на инвестицията ще се извърши на месечни вноски, в съответствие с условията на подписания със спечелилия Кандидат Договор за възлагане на обществената поръчка, съгласно неговото предложение.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

3.1.2. Всеки участник трябва да има внедрена система за управление на качеството и да притежава валиден сертификат за ISO 9001:2008 „Система за управление на качеството” или еквивалент, издаден от акредитиран сертифициращ орган– с обхват изпълнение на ЕСКО договори. 3.1.3. Всеки един участник трябва да има внедрена система за управление на околната среда и да притежава валиден сертификат за ISO 14001:2004 или еквивалент. 3.1.4. Всеки участник трябва да има внедрена система за управление на здравето и безопасността при работа, отговаряща на международната спецификация OHSAS 18001:2007 "Системи за управление на здравето и безопасността при работа”и да притежава валиден сертификат или еквивалент издаден от акредитиран сертифициращ орган. 3.1.5. Всеки участник трябва да разполага с необходимия квалифициран технически персонал за изпълнение на строително-монтажните работи от поръчката. Участникът в съответствие с изискванията по чл. 51, ал. 1, т. 7 от ЗОП да представи Списък на работниците, техническия състав, както и на лицето/лицата, които ще ръководят и контролират изпълнението на поръчката, с посочени образованието, професионалната квалификация и професионален опит. 3.1.6. Всеки участник трябва да разполага с квалифициран технически персонал, притежаващ квалификационна група за безопасност и здраве при работа в електрически уредби с напрежение до и над 1000 V по Правилника за безопасност и здраве при работа в електрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по електрически мрежи, както следва: минимум 1 лице, притежаващо пета квалификационна група и минимум 3 лица, притежаващи 4 квалификационна група. 3.1.7. Всеки участник трябва да притежава собствена или наета техника и оборудване, които ще бъдат използвани и ще обезпечат изпълнението на дейностите по детайлно обследване за енергийна ефективност, по строителните и монтажните работи (СМР) и изграждането на системата за видеонаблюдение. Участникът в съответствие с изискванията по чл. 51, ал. 1, т. 9 от ЗОП да представи декларация за техническото оборудване (собствено или наето) с което разполага за изпълнение на обществената поръчка. 3.1.8. Участникът трябва да има валидна застраховка за професионална отговорност в проектирането и строителството по смисъла на чл.171 от ЗУТ, съгласно Наредба за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ. Бр.17 от 2 март 2004г.). 3.1.9. Участникът в съответствие с изискванията по чл. 51, ал. 1, т. 5 и т. 6 от ЗОП да представи описание на лампите, каталожни материали на фирмата производител и/или фотографски снимки, схеми на уличните осветителни тела с информация и за светлинните им и други параметри, както и каталог на останалото оборудване; 3.1.10. Участникът в съответствие с изискванията по чл. 51, ал. 1, т. 5 и т. 6 от ЗОП да представи описание на предлаганите видеокамери, каталожни материали на фирмата производител и/или фотографски снимки, с информация за техническите параметри; 3.1.11. Участникът следва да представи заверени копия от сертификати (протоколи от измервания) от Европейски лаборатории за качеството на предлаганите осветителни тела; 3.1.12. Производителят на осветителните тела да е внедрил Система на управление на качеството спрямо изискванията на стандарта ISO 9001:2008 или еквивалент, или да представи доказателства за внедряването на еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. 3.1.13. Участникът следва да представи документ удостоверяващ, че оборудването е неупотребявано и е в актуалната производствена листа на производителя към крайния срок за подаване на оферти; 3.1.14. Участникът следва да представи декларация, че за предложеното оборудване ще се произвеждат резервни части и консумативи, и след изтичане на гаранционния срок, както и че предложените от участника осветителни тела/лампи са вандалоустойчиви. и други съгласно документацията за участие

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

не се изисква

Изисквано минимално/ни ниво/а:

не се изисква

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

3.1.1. Участникът следва да има еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка услуги през последните 3 (три) години, с приложени доказателства за това. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За трети лица може да бъдат посочени подизпълнители и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването трябва да бъде изпълнено кумулативно за обединението като цяло, а не за всеки негов член поотделно. Под услуги, сходни с предмета на настоящата поръчката, Възложителят разбира дейности по проектиране и изпълнение на СМР, свързани с подобряването на енергийната ефективност- договори за извършване на услуги по договори с гарантиран резултат (ЕСКО услуги).

Изисквано минимално/ни ниво/а:

3.1.1. Участникът следва да има еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка услуги през последните 3 (три) години, с приложени доказателства за това. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За трети лица може да бъдат посочени подизпълнители и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването трябва да бъде изпълнено кумулативно за обединението като цяло, а не за всеки негов член поотделно. Под услуги, сходни с предмета на настоящата поръчката, Възложителят разбира дейности по проектиране и изпълнение на СМР, свързани с подобряването на енергийната ефективност- договори за извършване на услуги по договори с гарантиран резултат (ЕСКО услуги).

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Енергоефективни мерки; тежест: 30
Показател: Управление на риска; тежест: 30
Показател: Предложена цена; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
26.05.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Заинтересованите лица могат да се запознаят и изтеглят пълния пакет на документацията за участие от официалния сайт на Община Гълъбово - профил на купувача: galabovo.org/porychki/575 . При желание заинтересованите лица могат да закупят документацията за участие в процедурата на хартиен носител всеки работен ден от 9:00 часа до 12:30 часа и от 13:00 часа до 17:00 часа в административната сграда на община Гълъбово срещу представяне на документ за платени 10 лв с ДДС по банковата сметка на общината или на касата на Община Гълъбово, най - късно да датата и часа, посочени в обявлението за обществената поръчка. При поискване от заинтересованото лице възложителят ще изпрати документацията за сметка на лицето, отправило искането. Документацията се заплаща по следната банкова сметка: IBAN BG16SOMB91308438008244, код за вид плащане: 447000 при Общинска банка, клон Гълъбово

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
26.05.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 27.05.2015 г.  Час: 10:00
Място

Административната зала на Община Гълъбово - партерен етаж

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл. 68 ал. 3 - ал. 5 от ЗОП

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

На основание чл.64, ал. 1 и ал.3 от ЗОП срокът от 52 дни за получаване на офертите се намалява със 7 седем дни, тъй като обявлението се изпраща по електронен път и с още 5 дни тъй като от датата на публикуване на обявлението е предоставен пълен достъп до документацията за участие.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.04.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ