Версия за печат

00044-2015-0028

BG-София: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Агенция Пътна инфраструктура, бул. Македония № 3, За: Радослава Милчева / инж. Петя Йочева, Република България 1606, София, Тел.: 02 9173396, E-mail: r.milcheva@api.bg, Факс: 02 9173398

Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчки и правно обслужване

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.api.bg.

Адрес на профила на купувача: tp://www.api.bg/PROXY/index2.php?/public/index.jsp?proc=408.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Агенция Пътна инфраструктура, бул. Македония № 3, За: Завеждащ деловодство при АПИ, Република България 1606, София, Тел.: 02 9173246

Място/места за контакт: Деловодство

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: Проектиране, строителство, поддържане и ремонт на РПМ.

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Определяне на изпълнител за строителство на обект: АМ „Марица“ „Оризово- Капитан Андреево“, участък от км 4+660 до км 5+000“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: Област Стара Загора
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е: „Определяне на изпълнител за строителство на обект: АМ „Марица“ „Оризово- Капитан Андреево“, участък от км 4+660 до км 5+000“. Оописание на обекта на поръчката: Автомагистрала „Марица“ представлява важна транспортна връзка с национално и международно значение. Планираната дължина на магистралата е 117 км от връзката с автомагистрала „Тракия“ при пътен възел Оризово, покрай Димитровград, Хасково, Харманли, Любимец, Свиленград до ГКПП Капитан Андреево. Съществуващо положение Участъкът от АМ „Марица“ от км 4+660 до км 5+000 се намира на територията на Старозагорска област по средното течение на р. Марица. Теренът е равнинно хълмист. Начало на участъка е на км 4+660 – при строителството на АМ „Тракия“, участък от 167+515 до км 170+530 е изградено и началото на АМ „Марица“. За участъка от км 3+860 до км 4+660 е издадено разрешение за ползване. Край на участъка е на км 5+000 – Участък ок 5+000 до км 70+620 е в процес на строителство, като пусковия му срок е по график през август месец 2015 г. Началото на обекта е в права, подведена от съществуващото положение на АМ „Марица“ и чрез чупка продължава в права подведена от новоизграждащия се ЛОТ 1 на АМ „Марица“ От км 4+660 до км 4+900 автомагистралата е изградена до пласт битумизирана баластра, като от км 4+660 до кръстовището при км 4+920 магистралният габарит е профилиран в габарит Г10.5, като е изградена временна връзка с път II-66 „/I-6/-Стара Загора“ Технически елементи на проектираните трасета: В проектното решение се предвижда настилката на етапната връзка да се развали до коти битумизирана баластра в участък от км 4+660 до км 4+850. Котите на изградената битумизирана баластра са показани в проекта. Настилката в участък от км 4+660 до км 4+900 се предвижда да се изпълни в следните конструктивни пластове: - Изравнителен пласт за основен пласт на покритие А0 с променлива дебелина - Асфалтова смес за долен пласт (биндер) 0/22 с дебелина 6 см. - Износващ пласт – сплитмастик 0/11S с дебелина 4см. За активните ленти и плътен асфалтобетон тип А с дебелина 4см. За аварийните ленти. Където е необходимо се предвижда фрезоване на съществуващата настилка, достигане на минимална дебелина на асфалтова смес за долен пласт (биндер) и 0/22 с дебелина 6 см и износващ пласт – сплитмастик 0/11S с дебелина 4см. За участъка от км 4+900 до км 5+000 е предвидено изграждане на пълна конструкция на настилката Изпълваният габарит е А28, който се състои от: - Разделителна ивица – 3.00 м - Пътно платно – две платна по 11.00м (2х2 ленти за движение по 3.75м, 2х2 водещи ивици по 0.50м и 2 аварийни ленти по 2.50м) - Два банкета по 1.50м. Настилката ще бъде с дебелини както следва: - Плътен асфалтобетон тип сплитмастик 0/11 с полимер модиф. Битум - 4 см. - Асфалтова смес за долен пласт на покритието (биндер) - 6 см. - Асфалтова смес за основен пласт на покритието -12см. - Циментостабилизирана смес - 20см - Пътна основа от трошен камък с непрекъсната зърнометрия (0-63мм) – 28см - Зона А от материали група А-1-а - 50см Откосите на изкопите и насипите в участъка от к 4+900 до км 5+000 са предвидени с наклон 1:1.5; Всички окопи са предвидени да бъдат облицовани с готови сглобяеми елементи ЕО 1.5-200(100). В участъците в изкоп под окопа се предвижда изграждане на дренаж с перфорирани PVC тръби ф200.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233110

Описание:

Строителни и монтажни работи на автомагистрали

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изпълнението на строежа включва изграждане на 0.340 км етапна връзка, окрупнена по видове строително - монтажни работи и количества, съгласно приложена към документацията за участие Обобщена количествена сметка, Техническа спецификация на АПИ 2014 г. и други.

Прогнозна стойност без ДДС
1085000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от участника в процедурата и е в размер на 10 000.00 лв. (десет хиляди). Когато участникът е обединение гаранцията може да се представи от обединението или от участник в него. Валидността на гаранцията за участие е не по-малко от 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. Условията за задържане, освобождаване и усвояване на гаранцията за участие са съгласно чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 5 (пет) на сто от общата Цена по договора без ДДС и се представя от участника, определен за изпълнител. Валидността на гаранцията за изпълнение, в случай че е представена банкова гаранция, е 1(една) година след изтичане срока на договора. 3. Гаранциите за участие и изпълнение се представят в една от следните форми: 3.1. Депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (администрацията на АПИ): БНБ-ЦУ; IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03; BIC: BNBG BGSD; 3.2. Банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя. Банковите гаранции могат да бъдат издадени и по образец на банката, съдържащ изискуемата информация, съответно от образците на Възложителя, представени с документацията за участие, като в него е изрично записано, че гаранцията е безусловна и неотменима в полза на Възложителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането по договора се извършва по банков път, в български лева. Ако е дължим съгласно действащото законодателство данък върху добавената стойност, същият се начислява върху цената за изпълнение на договора. Цената за изпълнение на договора се посочва в съответствие с Ценовата оферта на участника, като включва непредвидени разходи, представляващи 15% от стойността на договора. Непредвидените работи по време на изпълнение на строителството се доказват с протокол между Изпълнителя, Възложителя и Консултанта по договора за общ. поръчка, с приложена към него обосновка и документи за необходимостта от извършването им. В случай, че размерът на непредвидените работи надхвърля 15%, то разликата в количествата, необходими за цялостното изпълнение на строежа е изцяло за сметка на Изпълнителя и е включена в цената за изпълнение на договора. Заплащането ще се извършва по реално извършени дейности, количества и цени в рамките на договора. Плащанията се извършват въз основа на: 1. количествено-стойностна сметка, като се заплаща за съответното количество извършена работа съгласно посочената в количествено-стойностната сметка единична цена; 2. доклад за извършените СМР; 3. Сертификат за изпълнени СМР; 4. данъчна фактура. Плащането за СМР се извършва при изпълнение на предвидените строително – монтажни работи по договора. Плащането се извършва от Възложителя в 30 (тридесет) дневен срок от датата на представяне на данъчната фактура от страна на изпълнителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, към офертата се представя копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за целия период на изпълнение на договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия

При подписване на договора за общ. поръчка, участникът, определен за Изпълнител, е длъжен да представи следните документи: 1. Документи от съотв. компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по Налице са обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви „а”, „б”, „в”, „г” и „д”, т. 2 - 4 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП, освен когато законодателството на държавата в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен безплатен регистър или предоставянето им безплатно на Възложителя. Когато участникът е обединение, документите се представят от всеки един от участниците в обединението. Когато участникът е чуждестранно лице и в съотв. чужда държава не се издават горепосочените документи или когато те не включват всички случаи участникът представя клетвена декларация, ако такава декларация има правно значение според закона на държавата, в която е установен. Когато клетвената декларация няма правно значение според съотв. национален закон, участникът представя официално заявление, направено пред съдебен или административен орган, нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата, в която той е установен. 2. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 % от общата цена по договора без ДДС в една от следните форми: депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (администрацията на АПИ): Обслужваща банка: БНБ–централно управление; IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03; BIC код: BNBGBGSD или безусловна и неотменима банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя. 3. Нотариално заверено копие на Удостоверение за регистрация в Централния професионален регистър на Камарата на строителите за изпълнение на строежи от първа категория или еквивалентен документ. Когато участникът е обединение, документът се представя oт участниците в обединението съобразно разпределението на участието им при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Вписването в съотв. регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава-страна по Споразумението за Европ. икономическо пространство, има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издадено. 4. Нотариално заверено копие от валидна полица за застраховка професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ в качеството на строител със застрахователна сума в размер на не по-малко от минималната застрахователна сума и минималния лимит на отговорността за отделно събитие за първа категория строежи за застраховката за дейността на Изпълнителя като строител, определени в Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Възложителят, следва да бъде посочен като трето ползващо се лице по застраховките, които следва да покриват единствено рисковете, свързани с реализацията на Строежа, и не могат да бъдат използвани за обезпечаване на отговорността на Изпълнителя по друг договор. Застраховката трябва да обезпечава отговорността на Изпълнителя за изпълнение на всички негови задължения като строител по договора за изпълнение на тази обществена поръчка. Условията на застраховките трябва да отговарят на Договора за възлагане на обществената поръчка. 5. В случай, че в офертата си участникът, избран за изпълнител е заявил ползването на подизпълнител/подизпълнители, при сключването на договора, той представя и оригинал на договора за подизпълнение. 6. Нотариално заверено копие от сертификати за система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ISO 9001:2008, както и стандарт за опазване на околната среда ISO 14001:2004, или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда. 7. Удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение, когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Пликът с офертата съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: Плик № 1 „Документи за подбор”, в който се поставят: Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. Представяне на участника – включва: посочване на единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. Представя се от участника, а когато участникът е обединение се представя от всяко физическо или юридическо лице, което участва в него. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП - представя се от участника или ако участникът е обединение – от всяко физическо или юридическо лице, което участва в него. Нот. заверено пълномощно на лицето, което представлява участника в процедурата (оригинал), когато офертата не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация. При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Документ за гаранция за участие. Гаранцията се представя в оригинал, когато е под формата на безусловна и неотменима банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя или в копие, когато е под формата на депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (администрацията на АПИ): (БНБ – централно управление, IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03; BIC BNBG BGSD), Декларация по чл. 51а от ЗОП за ангажираност на експерт-Приложение № 13. Доказателства за техн. възможности и/или квалификация. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП за липса на свързаност с друг участник в процедурата, съгласно чл. 55, ал. 7 и чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП. Декларация, че не са налице забранителните основания по Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (оригинал) - достатъчно е да бъде представена от едно от лицата, които могат самостоятелно да представляват участника в обединението. Декларация за ползване на ресурсите на трети лица (ако е приложимо). Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (ако е приложимо). Плик № 2 се представя в отделен запечатан и непрозрачен плик с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката“, в който се поставят документите, свързани с изпълнението на поръчката: Техническо предложение по образец на Възложителя-Приложение № 5. Представя се в оригинал на хартиен носител и във формати Word и PDF на електронен носител. Линеен график (по образец на участника), включващ последователността и продължителността на видовете работи и дейности по ОКС, свързани с изпълнение на обществената поръчка. При изготвянето на графика следва да бъде спазена технологичната последователност за изпълнение на видовете работи и дейности по ОКС. Декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП (ако е приложимо). Плик № 3 се представя в отделен запечатан и непрозрачен плик с надпис „Предлагана цена“, в който се поставят документите, свързани с предлаганата цена за изпълнение на поръчката: Ценова оферта (Предлагана цена) за изпълнение на поръчката и Обобщена количествена сметка - следва да бъдат изготвени, в съответствие с указанията на Възложителя. Представят се в оригинал на хартиен носител и във формати Excel и PDF на електронен носител.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: не се изисква
Минимални изисквания: не се изисква
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на строителството, изпълнено през последните 5г., считано от крайния срок за подаване на офертата по III.2.3, т. А (дясна част) с посочени: вид и място на изпълненото строителство (кратко описание на изпълнените строително–монтажни работи (СМР), обект (предмет), в качеството на главен изпълнител, участник в обединение или подизпълнител е изпълнил обекта, извършен дял от общия обем работи и други); стойност/цена (без ДДС) и обем на изпълненото строителство; дата на приключване изпълнението на строителството; лице, за което е изпълнено строителството (ако има такова); списък с подкрепящи документи и др. 2. Заверени от участника копия на документи, издадени от трети лица – различни от участника, доказващи изпълнението на строителството, включено в списъка по III.2.3, т. 1 (лява част), а именно: информация за публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, с посочване на компетентните органи, издали тези актове, стойността, датата на приключване на изпълнението, мястото и вида на строителството; или удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, съдържащи дата и подпис на издателя и данни за контакт; или копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. 3. Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществена поръчка по III.2.3., т. Б (дясна част). 4. Декларация - списък с лицата по III.2.3., т. В (дясна част), съдържащ: имена на служителя/експерта и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка; образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение); професионална квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател); професионален опит в областта на ... (месторабота, период, длъжност, основни функции, вкл. общ професионален опит по специалността и специфичен опит). 5. В случай, че експерт/експерти, посочени в списъка по III.2.3., т. 4 (лява част) не е служител/работник на участника, този експерт представя Декларация за ангажираност. 6. Заверени от участника копия на издадените валидни сертификати или документи, удостоверяващи процес на сертификация или ресертификация или на еквивалентни сертификати, издадени от органи установени в други държави членки, както и чрез други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и опазването на околната среда. Участникът може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности, квалификация и професионален капацитет с възможностите на едно или повече трети лица, като представи доказателства, че при изпълнение на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица за срока на изпълнение на договора.
Минимални изисквания: А. През последните 5г., считано от крайния срок за подаване на офертите, самостоятелно или като участник в обединение, участникът да е завършил успешно стр-во, реконструкция или рехабилитация на автомагистрали (АМ) или пътища с обща дължина не по-малко от 0.340 км. Б.Уч-кът, следва да има възможност да осигури техн. оборудване за изпълнение на строително-монтажните работи за общ. поръчка, както следва: Еднобандажен валяк от 7т. до 25т.–1бр.;Багер–1бр.;Челен товарач–1бр.;Булдозер–1бр.;Грейдер–1бр.;Самосвал–1бр.;Цистерни за вода–1бр.;Комплект натискова плоча–1бр.;Асфалтополагаща машина–1бр.;Автогудронатор–1бр.;Пневматичен валяк-1бр.;Двубандажен валяк–1бр.;Фреза за асфалтобетон–1бр.;Бетон помпа–1бр.;Бетоновоз–1бр.;Трошачно-сортировъчна инсталация–1бр. В. Уч-кът, следва да разполага с екип за изпълнение на стр-вото: лица, които извършват техн. ръководство при изпълнение на стр-вото, включващ специалисти с позиции, квалификация и проф. опит, както следва: В1. Ръководител на обекта: Проф. област (квалификация): строителен инженер, специалност „Пътно строителство” (ПС) или „Транспортно строителство” (ТС) или анал. специалност (ако образованието е придобито в държава, където няма подобни специалности); Общ проф. опит по специалността: мин. 10г.; Специфичен опит: мин. 3г. на позиция ръководител на подобни обекти (стр-во и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на АМ и/или пътища, вкл. и пътни съоръжения към тях). В2. Заместник ръководител на обекта: Проф. област (квалификация): строителен инженер, специалност ПС или ТС или анал. специалност (ако образованието е придобито в държава, където няма подобни специалности); Общ проф. опит по специалността: мин. 7г.; Специфичен опит: мин. 2г. на позиция ръководител или зам. ръководител на подобни обекти (стр-во и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на АМ и/или пътища, вкл. и пътни съоръжения към тях). B3. Инженер по част „Конструктивна“: Проф. област (квалификация): строителен инженер, специалност “Строителство на сгради и съоръжения“ (ССС) или „ПГС“ или ТС или анал. специалност (ако образованието е придобито в държава, където няма подобни специалности); Общ проф. опит по специалността: мин. 7г.; Специфичен опит: мин. 5г. при стр-вото на подобни обекти (стр-во и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на АМ и/или пътища, вкл. и пътни съоръжения към тях). В4. Координатор по безопасност и здраве (КБЗ): Проф. област (квалификация): строителен инженер или проф. квалификация строителен техник; Общ проф. опит по специалността: мин. 5г.; Специфичен опит: мин. 1г. на такава позиция при стр-вото на подобни обекти (стр-во и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на АМ и/или пътища, вкл. и пътни съоръжения към тях). В5. Инженер по част „Геодезия“: Проф. област (квалификация): инженер-геодезист, специалност “Геодезия“ или анал. специалност (ако образованието е придобито в държава, където няма подобни специалности); Общ проф. опит по специалността: мин. 7г.; Специфичен опит: мин. 5г. в стр-вото на подобни обекти (стр-во и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на АМ и/или, вкл. и пътни съоръжения към тях). В6. Инженер по част „Пътна“: Проф. област (квалификация): строителен инженер, специалност ПС или ТС или анал. специалност (ако образованието е придобито в държава, където няма подобни специалности); Общ проф. опит по специалността: мин. 7г.; Специфичен опит: мин. 5г. в стр-вото на подобни обекти (стр-во и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на АМ и/или, вкл. и пътни съоръжения към тях). В7. Инженер по материали: Проф. област (квалификация): строителен инженер, специалност ПС или ССС или ТС или инженер–химик или анал. специалност (ако образованието е придобито в държава, където няма подобни специалности); Общ проф. опит по специалността: мин. 7г.; Продължение в поле VI.3...
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07.05.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят предоставя пълен и безплатен достъп до документацията за участие в процедурата в Профила на купувача tp://www.api.bg/PROXY/index2.php?/public/index.jsp?proc=408 към датата на публикуване на обявлението. Възложителят е длъжен да предостави документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. В тези случаи, лицата заплащат документацията на цената, посочена в това поле (10 лв. с ДДС), по банковата сметка на Възложителя: БНБ - централно управление; IBAN: BG 66 BNBG 9661 3100 1659 01, BIC BNBG BGSD. Лицето следва да изпише изрично процедурата, за която се отнасят документите и да посочи адрес, на който да му бъдат изпратени за негова сметка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.05.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 08.05.2015 г.  Час: 12:00
Място

Административната сграда на АПИ

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители (оригинално пълномощно, не е необходима нотариална заверка), както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от поле III.2.3:...Специфичен опит: мин. 5г. на такава позиция в стр-вото на подобни обекти (ново стр-во и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на АМ и/или пътища, вкл. и пътни съоръжения към тях). Г. Участникът, следва да има внедрени: система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ISO 9001:2008 (или еквивалентен) и система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт ISO 14001:2004 (или еквивалентен). В случай, че участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по III.2.3 (дясна част) се доказват от един или повече от участниците в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Обстоятелства, наличието на които е основание за отстраняване на участниците: 1. Предлага се за отстраняване участник, който не е представил някой от необходимите документи или информация по чл. 56 от ЗОП. 2. Предлага се за отстраняване участник за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви „а”, „б”, „в”, „г” и „д”, т. 2 - 4 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП и посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2, т. 1, т. 2а, първо предложение, т. 4 и т. 5 от ЗОП. 3. Предлага се за отстраняване участник, който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя. 4. Предлага се за отстраняване участник, който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП. 5. Предлага се за отстраняване участник, за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от Възложителя критерии за подбор. 6. Когато след покана от Възложителя и в определения в нея срок участникът не удължи срока на валидност на офертата си той се отстранява от участие. 7. Когато офертата на участник съдържа предложение с числово изражение, което подлежи на оценяване и е с повече от 20 на сто по-благоприятно от средната стойност на предложенията на останалите участници по същия показател за оценка, освен ако участникът не докаже, че предложението (предложената цена) е формирано обективно, съгласно изискванията на ЗОП. 8. Участник се отстранява ако не е представил Техническата оферта, включително приложения към нея - график за изпълнение. 9. Участник се отстранява от участие в процедурата, в случай че е предложил срок за изпълнение над определения от Възложителя като максимален срок за изпълнение на обществената поръчка от 60 (шестдесет) дни, считано от датата на подписване на Протокол образец № 2а за откриване на строителна площадка, съставен по реда на Наредба № 3 от 31.07.2003 г. и/или е предложил цена над определената като пределна от Възложителя прогнозна стойност на обществената поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Сроковете за подаване на жалби срещу решението за откриване на процедурата са регламентирани в чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.04.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ