Версия за печат

02709-2015-0023

BG-Априлци: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Северозападно държавно предприятие ДП гр. Враца, ТП Държавно ловно стопанство Русалка Априлци, ул. Търговска № 6, За: инж. Мая Караиванова, Република България 5641, Априлци, Тел.: 0886 741502, E-mail: dlsrusalka@abv.bg, Факс: 06958 2414

Място/места за контакт: инж. Мая Караиванова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150408aKqc4728259.

Адрес на профила на купувача: http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150408aKqc4728259.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Северозападно държавно предприятие ДП гр. Враца, ТП Държавно ловно стопанство Русалка Априлци, ул. Търговска № 6, За: инж. Мая Караиванова, Република България 5641, Априлци, Тел.: 0886 741502, E-mail: dlsrusalka@abv.bg, Факс: 06958 2414

Място/места за контакт: инж. Мая Караиванова

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150408aKqc4728259.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Северозападно държавно предприятие ДП гр. Враца, ТП Държавно ловно стопанство Русалка Априлци, ул. Търговска № 6, За: инж. Мая Караиванова, Република България 5641, Априлци, Тел.: 0886 741502, E-mail: dlsrusalka@abv.bg, Факс: 06958 2414

Място/места за контакт: инж. Мая Караиванова

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150408aKqc4728259.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Северозападно държавно предприятие ДП гр. Враца, ТП Държавно ловно стопанство Русалка Априлци, ул. Търговска № 6, За: инж. Мая Караиванова, Република България 5641, Априлци, Тел.: 0886 741502, E-mail: dlsrusalka@abv.bg, Факс: 06958 2414

Място/места за контакт: инж. Мая Караиванова

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150408aKqc4728259.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: Горско стопансво

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Поддръжка и ремонт на компютърна техника, доставка на резервни части и принадлежности за компютърна техника, включително и зареждане с тонер касети на печатащи устройства ”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 7
Място на изпълнение: гр. Априлци , административната сграда на възложителя
Код NUTS: BG315
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Поддръжка и ремонт на компютърна техника, доставка на резервни части и принадлежности за компютърна техника, включително и зареждане с тонер касети на печатащи устройства ”

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50320000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на персонални компютри

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

„Поддръжка и ремонт на компютърна техника, доставка на резервни части и принадлежности за компютърна техника, включително и зареждане с тонер касети на печатащи устройства ”

Прогнозна стойност без ДДС
5800 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранции не се изискват.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща ежемесечно до 10-то число на следващия месец сумите за абонаметна месечна такса и цената на вложените материали за ремонт през предходния месец (с изключение на тези, които са в гаранционен срок) закупени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ след представяне на фактура.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В откритата процедура може да участва всяко лице, което отговаря на изискванията на чл. 9 от ЗОП и на предварително обявените от Възложителя условия. Плик № 1 с надпис „Документи за подбор” 1.Оферта със срок на валидност на офертата-минимум 90 календарни дни,считано от крайния срок за получаване- по образец - Приложение № 2 2. Представяне на участника-Приложение № 1 , което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата и б) декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП-Приложение № 3 Забележка: при участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 3. Декларация по чл.56,ал.1,т.6 от ЗОП за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП- Приложение № 4 4. Доказателство за квалификацията на участника -Декларация- списък на служителите, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка по чл.51,ал. 1, т.7 от ЗОП -Приложение № 10 5. Декларация за приемане условията на проекто-договора-Приложение № 7. 6.Декларация за подизпълнители /ако ще се ползват от участника/-Приложение № 6 7.Доказателства за икономическо и финансово състояние – участникът следва да докаже наличие на финансов ресурс в размер на 10 % от прогнозната стойност на обществената поръчка,равняващи се на 580.00 лв,който се доказва с представяне на счетоводен баланс за 2014 г. 8. Нотариално заверено пълномощно на лицето, оправомощено да представлява участника, когато последният не се представлява от правоимащо лице. 9. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника - Приложение № 8. Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката” В плика се поставя техническото предложение за изпълнение на поръчката с посочване на срока за изпълнение.Изготвя се по примерен образец Приложение № 5/само в оригинал/. Участниците попълват, подписват и подпечатват техническото предложение, без да посочват цени. Всякаква информация, свързана с цени, трябва да се съдържа в единствено ценовата оферта на участника. Техническото предложение на участника трябва да съответства на изискванията на техническата спецификация. Плик № 3 „Предлагана цена” Предлаганата цена се изготвя по образец-Приложение № 9/само оригинал/. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Офертата трябва да съдържа трите отделни запечатани непрозрачни плика,надписани съгласно указанията по-горе . При приемане на офертата върху плика се отбелязват поредният номер, датата и часът на получаването и посочените данни се записват във входящ регистър, за което на приносителя се издава документ. Възложителят не приема за участие в процедурата и връща незабавно на участниците оферти, които са представени след изтичане на крайния срок за получаване или в незапечатан, прозрачен или скъсан плик. Тези обстоятелства се отбелязват в регистъра на Възложителя.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: участникът следва да докаже наличие на финансов ресурс в размер на 10 % от прогнозната стойност на обществената поръчка,равняващи се на 580.00 лв,който се доказва с представяне на счетоводен баланс за 2014 г.
Минимални изисквания: участникът следва да докаже наличие на финансов ресурс в размер на 10 % от прогнозната стойност на обществената поръчка,равняващи се на 580.00 лв,който се доказва с представяне на счетоводен баланс за 2014 г.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Декларация по чл.56,ал.1,т.6 от ЗОП за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП- Приложение № 4 Доказателство за квалификацията на участника Декларация- списък на служителите, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка по чл.51,ал. 1, т.7 от ЗОП -Приложение № 10 Декларация за приемане условията на проекто-договора-Приложение № 7. 6.Декларация за подизпълнители /ако ще се ползват от участника/-Приложение № 6 Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника - Приложение № 8.
Минимални изисквания: Декларация по чл.56,ал.1,т.6 от ЗОП за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП- Приложение № 4 Доказателство за квалификацията на участника Декларация- списък на служителите, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка по чл.51,ал. 1, т.7 от ЗОП -Приложение № 10 Декларация за приемане условията на проекто-договора-Приложение № 7. 6.Декларация за подизпълнители /ако ще се ползват от участника/-Приложение № 6 Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника - Приложение № 8.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
12.05.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Чл. 28,ал.6 от ЗОП - Пълен и свободен достъп до документацията за откритата процедура е осигурен на следния интернет адрес http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150408aKqc4728259 Също така документацията за откритата процедура може да се закупи в деловодството на ТП ДЛС „РУСАЛКА”, на адрес:гр.Априлци, ул. “Търговска” № 6, всеки работен ден от 08.04.2015г. до 12.05.2015г. вкл. от 08:00 ч. до 16:00 ч. ,на цена в размер на 6,00 лв. с ДДС. В случай,че заинтересовано лице иска да му бъдат изпратени документите по пощата Възложителя го прави за сметка на поискалия го.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
12.05.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 13.05.2015 г.  Час: 09:00
Място

Административната зграда на ТП ДЛС "Русалка"

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При условията на чл.68, ал.3 от ЗОП



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

ОБМЕН НА ИНФОРМАЦИЯ :/ чл.58а, ал.2 от ЗОП/: Обменът на информация се извърши по пощата, по факс, по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства по избор на възложителя и според заявените възможности на участника.Тези средства за комуникация се посочват в обявлението.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.04.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ