Версия за печат

00553-2015-0003

BG-София: 17 - Услуги на хотели и ресторанти

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Институт по физика на твърдото тяло - БАН, бул. Цариградско шосе № 72, За: доц. д-р Емилия Димова - 02 9795801, Република България 1784, София, Тел.: 02 8758061; 02 9795792, E-mail: e.dimova@issp.bas.bg, Факс: 02 9753632

Място/места за контакт: Институт по физика на твърдото тяло Акад. Георги Наджаков

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.issp.bas.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.issp.bas.bg/public-procurement/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Институт по физика на твърдото тяло при БАН, бул. Цариградско шосе № 72, За: Деловодство - стая 215, Република България 1784, София, Тел.: 02 9795780

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: Научноизследователска и иновационна дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Осигуряване на хотелски услуги при служебни пътувания в страната и чужбина за нуждите на Института по физика на твърдото тяло - БАН“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 17
Място на изпълнение: гр. София, бул."Цариградско шосе" №72
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Осигуряване на хотелски услуги - резервации при служебни пътувания в страната и чужбина за нуждите на Института по физика на твърдото тяло - БАН

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55110000

Описание:

Услуги по хотелско настаняване

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Осигуряване на хотелски услуги при служебни пътувания в страната и чужбина за нуждите на Института по физика на твърдото тяло - БАН 1. При заявка от Възложителя Изпълнителят предоставя минимум три варианта за настаняване, съобразени с изискванията на Възложителя, като предоставя и информация за визовите изисквания на държавата, до която се извършва пътуването, ако има такива. Единия от вариантите за настаняване следва да е икономичен (нискобюджетни хотели, общежития, квартири или други).

Прогнозна стойност без ДДС
380000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие 1.1. Участниците трябва да представят гаранция за участие на стойност 3 800.00 лв..1.2. Гаранцията се представя в лева в една от следните форми:1.2.1. безусловна и неотменима банкова гаранция – в оригинал в полза на Института по физика на твърдото тяло „акад. Георги Наджаков” към Българска академия на науките, със срок на валидност 150 (сто и петдесет) дни след крайния срок за получаване на офертите, или 1.2.2. парична сума, внесена по сметката на Института по физика на твърдото тяло „акад. Георги Наджаков” към Българска академия на науките в"Общинска банка" АД - ФЦ Оборище ИРМ - 7км, IBAN сметка № BG 34 SOMB 9130 3140 7383 01 BIC код: SOMBBGSF. Платежното нареждане за внесената парична сума се представя в копие. 1.3. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва наименованието на обществената поръчка, за която се представя гаранцията. 1.4. Задържането на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 от Закона за обществените поръчки, като:1.4.1. гаранцията за участие в процедурата се задържа от Възложителя до решаване на спора, когато участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител;1.4.2. Възложителят усвоява гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник:а) оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; б) е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка.1.5. Освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 62 от Закона за обществените поръчки.1.6. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.1.7. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, банковата гаранция или паричната сума може да бъде внесена от всеки един от участниците в обединението, като трябва да бъде посочено наименованието на участника в процедурата. 2. Гаранция за изпълнение на договора 2.1. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС; 2.2. Гаранцията следва да бъде представена преди сключване на договора като:2.2.1. безусловна и неотменима банкова гаранция в оригинал и срок на изпълнение до 5 (пет) работни банкови дни, считано от датата на първо поискване; или 2.2.2. парична сума, внесена по сметката на Института по физика на твърдото тяло „акад. Георги Наджаков” към Българска академия на науките в "Общинска банка" АД - ФЦ Оборище ИРМ - 7км, IBAN сметка № BG 34 SOMB 9130 3140 7383 01 BIC код: SOMBBGSF. Платежното нареждане за внесената парична сума се представя в копие. Банковата гаранция се издава в лева.2.3. При представяне на гаранцията, в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва наименованието на участника, стойността на гаранцията, срок на валидност, наименованието на поръчката, за която се представя гаранцията.2.4. Договорът за изпълнение на обществената поръчка не се сключва с участник, определен за изпълнител, който при подписването на договора не представи документ за гаранция за изпълнение съгласно обявените условия.2.5. Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.2.6. Гаранцията за изпълнение на договора се освобождава, без Възложителят да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.2.7. В случай, че участникът е обединение, банковата гаранция или паричната сума може да бъде внесена от всеки един от участниците в обединението, като трябва да бъде посочено наименованието на участника в процедурата и предмета на обществената поръчка, за която се представя гаранцията.2.8. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането ще се извършва в срок до тридесет дни след представяне на следните документи: 1. финансов отчетен документ /фактура с включени всички задължителни реквизити съгласно ЗСч.; 2. заявка от страна на Възложителя и съобщенията за дадената услуга; Цените за резервация и издаване на ваучери за настаняване включват всички разходи на Изпълнителя - включва цената за нощувка, която включва разходи за ползване на легло, закуска, отопление, осветление, баня, телевизор, радио, телефон, такси (градски, туристически и други) и данъци, както и цената за услугата - такса за обслужване за хотелски резервации и издаване на ваучери за настаняване.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Участници, които упражняват професионална дейност, включена в Списъка по чл.30 Закона за интеграция на хора с увреждания, съгласно чл. 49, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП, следва да е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации за хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хора с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава, членка на Европейския съюз. Участниците – специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания не внасят гаранция за участие. Определените от Възложителя критерии за подбор не се прилагат за участници, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за обединения, в които участват само такива лица.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: I. Възложителят допуска до участие в процедурата участник, който: 1. не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за :а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 – 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 – 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 – 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 – 252 от Наказателния кодекс; Участник – чуждестранно лице се допуска до участие, ако не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за някое от деянията по-горе, съгласно законодателството в държавата, в която е установено лицето. 2. не е обявен в несъстоятелност; 3. не е в производство по ликвидация или не се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; 4. няма задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или няма задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен. 5. няма лица по чл. 47, ал. 4 от ЗОП, които са свързани лица с Възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация.6. не е сключил договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. 7. не се намира в открито производство за обявяване в несъстоятелност, или не е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – не се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си. 8. не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците.9. не е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. 10. който са свързани лица с друг участник по смисъла на ЗОП; 11.за които са налице обстоятелствата по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП. II. Участници, съответно всеки от участниците в обединението, които упражняват професионална дейност, включена в Списъка по чл.30 Закона за интеграция на хора с увреждания, от съгласно чл. 49, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП, следва да е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации за хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хора с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава, членка на Европейски съюз. III. Участниците трябва да бъдат администратори на лични данни, регистрирани в Комисията за защита на личните данни или в еквивалентна организация. IV. Участниците следва да преставят документи за подбор, които са посочени в документацията за участие, както ценово и техническо предложение, представени съгласно изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП. V. Възложителят остранява от участие участник за когото са налице едно или повече от обстоятелствата по чл. 69 и/или чл. 70 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: не се изискват
Минимални изисквания: не се изискват
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. 2. Заверено от участника копие на Сертификат за система за управление на качеството – ISO 9001:2008 (или еквивалентен) или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството за дейностите по предмета на поръчката, издадени от акредитиран сертифициращ орган; 3. В "Представяне на участника" се посочна номера на Удостоверение за туроператорска дейност или туристически агент; 4. Завероно копие на валидна застрахователна полица за застраховка “Отговорност на туроператора” съгласно Закона за туризма; 5. Списък на екипа от специалисти, ангажирани за изпълнението на поръчката, в който се посочва професионалната квалификация, професионалния опит, и езиковата квалификация на лицата, които отговарят за извършването на услугата; 6. Декларация за притежаване на офис на територията на София с онлайн резервационна система. При участници - обединения документите за технически възможности се представят само от членовете на обединението, чрез които се доказва съответствието с критерийте за подбор. Участникът може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да е изпълнил не по-малко от 3 /три/ услуги, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, които са изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. 2. Участникът следва да притежава валиден към датата на подаване на офертата сертификат за Системи за управление на качеството – ISO 9001:2008 (или еквивалентен) за дейностите по предмета на поръчката или еквивалент. Представените сертификати трябва да са изготвени от независими лица, които да са акредитирани за управление на качеството по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Комисията ще приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. 3. Участникът да притежава валидно Удостоверение за туроператорска дейност или туристически агент; 4. Участникът да притежава валидна към датата на подаване на офертата Застраховка “Отговорност на туроператора”, съгласно Закона за туризма; 5. Участникът да разполага с минимум две лица по трудово и/или гражданско правоотношение, които отговарят за изпълнението на поръчката и да имат минимум три години опит в осигуряване на хотелски услуги в страната и чужбина и да владеят английски език и поне още един друг чужд език. 6. Участникът трябва да разполага с поне един офис на територията на град София с техника и офис оборудване и с онлайн резервационна система, необходими за изпълнението на поръчката и да има на разположение минимум две мобилни телефонни линии.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Процентна отстъпка настаняване от цената на хотелското настаняване в момента на резервацията; тежест: 50
Показател: Предложена такса за обслужване за хотелски резервации и издаване на ваучери за настаняване ; тежест: 10
Показател: Процент на възстановяване на суми по неизползвани ваучери за настаняване, отказани в срок по- кратък от 24 часа преди датата на пътуването; тежест: 30
Показател: Време за разрешаване на проблеми, възникнали във връзка с хотелското настаняване; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30.04.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
30.04.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

150

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 04.05.2015 г.  Час: 14:00
Място

град София 1784, Институт по физика на твърдото тяло при БАН, Централна административна сграда, бул. „Цариградско шосе“ № 72, етаж 2, стая. 200

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Всички участници в процедурата или техни представители, упълномощени писмено, представители на средствата за масова информация и други лица, при спазване установения режим за достъп до сградата на Възложителя.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Обществената поръчка се открива в рамките на проект: „Повишаване на научния и иновационния капацитет на ИФТТ-БАН в областта на многофункционалните наноструктури“ - INERA FP7-REGPOT-2012-2013-1-Седма рамкова програма на Европейския съюз“ (316309) както и за дейности по други проекти, по които бенефициент е Възложителя.

VI.3) Допълнителна информация

1. Откритата процедура се провежда при условията на чл. 16, ал. 4 от ЗОП. С оглед прогнозната стойност на поръчката и на основание чл.14, ал.3, т.2 от ЗОП възложителят прилага предвидените в ЗОП опростени правила. 2. На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, възложителят е приложил съкратените срокове, предвидени в ЗОП. 3. Поръчката е запазена за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, но оферти за участие в процедурата могат да представят и всяко заинтересовано лице, което отговаря на изискванията на възложителя.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т.1 от Закона за обществените поръчки

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.04.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ