Версия за печат

00368-2015-0004

BG-Главиница: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Главиница, ул. Витоша,44, За: Селим Садула, Р. България 7630, Главиница, Тел.: 08636 2040, E-mail: obshtina@glavinitsa.bg, Факс: 08636 2258

Място/места за контакт: Община Главиница

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.glavinitsa.bg.

Адрес на профила на купувача: www.glavinitsa.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

ПЕРИОДИЧНА ДОСТАВКА НА ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ ЗА ДЕТСКИТЕ ГРАДИНИ, ДСП , ЦСТНД с.Малък Преславец, СУПЦ- гр.Главиница

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: на територията на община Главиница.”
Код NUTS: BG325
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Периодична доставка на хранителни продукти за Детските градини, ДСП, ЦСТНД с.Малък Преславец, СУПЦ гр.Главиница на територията на община Главиница

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15100000, 15200000, 15500000, 03200000, 15300000, 15800000, 15820000, 15870000, 15810000

Описание:

Месо и месни продукти
Риба и други водни животни, преработени и консервирани
Млечни продукти
Зърнени култури, картофи, зеленчуци, плодове и черупкови плодове
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани
Различни хранителни продукти
Сухари, бисквити и други трайни сладкарски изделия
Хранителни подправки и сосове
Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Периодична доставка на хранителни продукти за детските градини, ДСП, ЦСТНД-с.Малък Преславец и СУПЦ гр.Главиница на територията на община Главиница.”, съгласно приложени към документацията пълно описание на предмета на поръчката и технически изисквания и условия към изпълнението й, по обособени позиции, както следва: ПОЗИЦИЯ № 1: „Месо, месни продукти и риба”; ПОЗИЦИЯ № 2: „Мляко и млечни продукти, яйца и яйчни продукти”; ПОЗИЦИЯ № 3: „Пресни и сухи плодове и зеленчуци”; ПОЗИЦИЯ № 4: „Консервирани хранителни продукти и напитки”; ПОЗИЦИЯ № 5: „Шоколадови, захарни изделия, подправки и други”; ПОЗИЦИЯ №6: „Хляб и хлебни изделия” Количествата са приблизителни, може да възникне необходимост от доставка на по-големи количества от посочените продукти или да не се доставя до размера на посочените в техническите спецификации по обособени позиции

Прогнозна стойност без ДДС
250000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в размер на: за позиция № 1 – 100лв. , за позиция № 2 -100лв. , за позиция № 3 - 100лв., за позиция № 4 –100лв., за позиция № 5 – 100лв., за позиция № 6 -100лв. Гаранцията за участие е под формата на: - парична сума, внесена по набирателната сметка на община Главиница: IBAN BG07 IORT 8047 33 6000 55 00 при „Инвестбанк” АД ФЦ Силистра; - банкова гаранция - със срок на валидност, не по-кратък от срока на валидност на офертата, определен от възложителя в обявлението за обществена поръчка и в настоящата документация. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. ГАРАНЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА 1. Кандидатът или участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка, преди подписване на договора. 2. Гаранция за изпълнение на договора е парична или банкова гаранция в размер на 2 % от стойността на всяка обособена позиция, за която кандидатът или участникът, определен за изпълнител е подал предложение, внесена по набирателната сметка на община Главиница : IBAN BG07 IORT 8047 33 6000 55 00 при „Инвестбанк” ФЦ Силистра. 3.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в договора за възлагане на обществена поръчка. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

условията и начинът на финансиране са уредени в договора за изпълнение на обществената поръчка

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

1.Във връзка с провеждането на процедурата и подготовката на офертите от участниците за въпроси, които не са разгледани в настоящите указания, се прилагат ЗОП и документацията за участие в процедурата. 2.При противоречие в записите на отделните документи от документацията валидни са записите в документа с по-висок приоритет, като приоритетите на документите са в следната последователност: а) Решението за откриване на процедурата; б) Обявление за обществена поръчка; в) Техническо задание и описание на обществената поръчка; г) Указания за подготовката на оферта; д) Критерий за определяне на оценка на оферта; е) Проект на договор за изпълнение на поръчката; ж) Указания по провеждането и участието в процедура; з) Образците за участие в процедурата. Документът с най-висок приоритет е посочен на първо място. 3.Оферта, получена от Възложителя след срока, посочен в обявлението за обществена поръчка, ще бъде върната неразпечатана на Участника. Не се разглеждат оферти, поставени в незапечатан плик или с нарушена цялост.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от кандидата. 2.2. Заявление за участие - попълва се декларация образец № 1. 2.3. Административни сведения - попълва се образец № 2; 2.4. Копие от документ за регистрация или ЕИК 2.5.Документ за регистрация на фирмата по ДДС 2.6.Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП: 2.6.1. Списък на основните договори за доставки, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение - попълва се образец №12; 2.6.2. Списък на лицата, отговарящи за контрола на качеството; 2.6.3.Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на кандидата или участника за последните три години; 2.6.4.Списък на лицата, отговарящи за изпълнение на поръчката - образец №14; 2.6.5. Декларация, че в организацията на участника има внедрена система за управление на безопасността на храните или анализ на опасностите и критични контролни точки /НАССР/ или еквивалентна система, приложима в страна членка на ЕС - оригинал.2.7.Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 9 от ЗОП – Образец № 3; 2.8. Д Е К Л А Р А Ц И Я за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 от Закона за обществените поръчки – Образец № 4; 2.9.Декларация от подизпълнител (ако е приложимо)– Образец № 5; 2.10. Д Е К Л А Р А Ц И Я от подизпълнител за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. «а»-«д», т. 2, т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 1 и 2 от Закона за обществените поръчки– Образец № 6; 2.11.Декларация за подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, вида на работите които ще извършват и дела на тяхното участие, ако кандидатът предвижда подизпълнители – Образец № 7; 2.12. Декларация за неразгласяване на информация (Образец 10) 2.13.Документ за внесена гаранция за участие; 2.14.Нотариално заверено пълномощно на лицето, оправомощено да представлява кандидата или участника в процедурата.(ако е приложимо) 2.15 Декларация за приемане условията в проекта на договора – Образец 13 Техническо предложение – Образец № 9 Предлагана цена - Оферта (образец № 8).
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се представят документи
Минимални изисквания: Възложителят няма такива изисквания
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на основните договори за доставки, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение - попълва се образец №12 2.Списък на лицата, отговарящи за контрола на качеството; 3.Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на кандидата или участника за последните три години 4.Списък на лицата, отговарящи за изпълнение на поръчката - образец №14; 5. Декларация, че в организацията на участника има внедрена система за управление на безопасността на храните или анализ на опасностите и критични контролни точки /НАССР/ или еквивалентна система, приложима в страна членка на ЕС - оригинал. 6. За изпълнение на настоящата обществена поръчка участниците да имат собствени или наети специализирани транспортни средства, отговарящи на санитарно-хигиенните изисквания за транспорт на хранителни продукти, които ще се използват за изпълнение на поръчката. Доказват се с: фотокопия на Фактури, Извадка от Националния сметкоплан или Инвентарна книга, регистрационни талони, удостоверяващи собствеността и общата товароносимост на специализираните превозни средства, нотариално заверени копия на документи от РИОКОЗ и ДВСД - валидни разрешителни за превоз; за хладилните автомобили - Удостоверение за регистрация на транспортната средство от ДВСК (за превоз на всички хранителни продукти от животински произход); за автомобилите, които ще се използват за превоз на хранителни продукти от неживотински произход - Удостоверение за регистрация на транспортното средство от РИОКОЗ. В случай, че транспортните средства са наети, се представя фотокопие на договор/и за наем, в който/които да е посочено, че те са предоставени за срока на поръчката. Образец №15. 8. Кандидатите или участниците, които търгуват или произвеждат храни, следва да притежава складово помещение с хладилна техника или хладилни помещения, поддържащи постоянна температура, необходима за съхраняване на продуктите – доказва се с фотокопие на удостоверение за регистрация на обекта по Закона за храните, издадени от Регионалната инспекция за опазване и контрол на общественото здраве (РИОКОЗ) и/или Регионална ветеринарно – медицинска служба и документи удостоверяващи собствеността на съответния обект. В случай, че обектите са наети се прилага фотокопие на договор за наем, в който да е удостоверено, че те са предоставени за срока на поръчката. 9.Справка – декларация с описание на произхода на продуктите, от съответната обособена позиция, за която подава предложение.
Минимални изисквания: Участникът трябва да има изпълнен за последните три години поне един договор със предмет, сходен със предмета на поръчката. В организацията на участника трябва има внедрена система за управление на безопасността на храните или анализ на опасностите и критични контролни точки /НАССР/ или еквивалентна система, приложима в страна членка на ЕС участниците да имат собствени или наети специализирани транспортни средства, отговарящи на санитарно-хигиенните изисквания за транспорт на хранителни продукти, които ще се използват за изпълнение на поръчката Участникът следва да притежава складово помещение с хладилна техника или хладилни помещения, поддържащи постоянна температура, необходима за съхраняване на продуктите
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
04.05.2015 г.  Час: 09:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.05.2015 г.  Час: 09:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 04.05.2015 г.  Час: 11:00
Място

гр. Главиница, ул. "Витоша",44, ет. 2 , "Оперативна зала"

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Редът за обжалване е регламентиран в чл. 120, ал. 5, т.1 и ал. 6 ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

31.03.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Месо, месни продукти и риба”
1) Кратко описание

Периодична доставка на Месо, месни продукти и риба за детските градини, ДСП, ЦСТНД-с.Малък Преславец и СУПЦ гр.Главиница на територията на община Главиница.Доставка на

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000, 15100000, 15200000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Месо и месни продукти
Риба и други водни животни, преработени и консервирани

3) Количество или обем

І Месо, месни продукти и риба 1 Кайма – смес свинско 60/телешко 40 -охладена Кг. 4050 2 Кайма – смес свинско 40/ телешко 60 - охладена Кг. 3 Кренвирши кг. 660 4 Наденица - варена кг. 340 5 Колбас - шпек кг. 500 6 Наденица - сурова кг. 370 7 Кебапче – 60гр. бр. 3950 8 Кюфте - 60гр. бр. 2950 9 Телешко месо - обезкостено кг. 200 10 Свинско месо Кг. 670 11 Пиле замразено – над 1кг. кг. 4230 12 Пилешки пържоли кг. 460 13 Пилешки бут кг. 2020 14 Пилешка воденица 1кг. кг. 80 15 Риба – Скумрия, чистена без глави кг. 840 16 Риба бяла - Хек кг. 200 17 Риба - филе кг. 650 18 Салам – Кг. 200

Прогнозна стойност, без ДДС
77000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Мляко и млечни продукти, яйца и яйчни продукти
1) Кратко описание

Периодична доставка на Мляко и млечни продукти, яйца и яйчни продукти за детските градини, ДСП, ЦСТНД-с.Малък Преславец и СУПЦ гр.Главиница на територията на община Главиница.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000, 15500000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Млечни продукти

3) Количество или обем

Обособена позиция - Мляко и млечни продукти, яйца и яйчни продукти Прясно мляко 2% -кутия 1л. без раст.мазн. л. 1020 Кисело мляко 2% масленост,без раст.мазн. коф. 5500 Кисело мляко 3,6% масленост, без.раст.мазн коф. 8500 Сирене краве-бяло саламурено, без раст.маз кг. 1050 Сухо мляко 1,5% кг. 160 Кашкавал тип „Витоша” кг. 330 Краве масло без раст.мазнини – 125гр. Бр. 2650 Яйца М,L – черупка – нормална, чиста, неповредена с тегло 50 гр. 35800 бр. Сирене - краве Кг. 100 Прясно мляко 3,2% -кутия 1л. без раст.мазн. л. 900

Прогнозна стойност, без ДДС
40000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Пресни и сухи плодове и зеленчуци
1) Кратко описание

Доставка на Пресни и сухи плодове и зеленчуци

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000, 03200000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Зърнени култури, картофи, зеленчуци, плодове и черупкови плодове

3) Количество или обем

Пресни и сухи плодове и зеленчуци Праскови Кг. 100 Ябълки жълти кг. 1450 Ябълки червени кг. 1450 Круши Кг. 200 Банани кг. 1750 Портокали кг. 1050 Мандарини кг. 550 Грозде кг. 400 Пъпеш кг. 150 Дини кг. 350 Киви кг. 100 Картофи кг. 6500 Лук сух кг. 16250 Зеле - прясно кг. 3080 Моркови кг. 780 Домати кг. 970 Краставици кг. 1520 Пипер- пресен кг. 490 Тиквички кг. 150 Патладжан Кг. 141 Гъби – пресни кг. 170 Ряпа /бяла, червена/ Кг. 100 Целина /глави/ Кг. 100 Тиква Кг. Чесън Кг. 113

Прогнозна стойност, без ДДС
30000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Консервирани хранителни продукти и напитки
1) Кратко описание

Доставка на Консервирани хранителни продукти и напитки

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000, 15300000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани

3) Количество или обем

Консервирани хранителни продукти и напитки Консерва паприкаш – 0,700 Бр. 1551 Лютеница – 0,520кг. бр. 1600 Доматено пюре – 0,720кг. бр. 250 Бланширани картофи – разф.2,5кг. Кг. 50 Замразен печен пипер - 2,5кг. Бр. Замразен грах Бр. Консерва гювеч – 0,680кг бр. 544 Консерва зелен фасул- 0,680кг. бр. 2249 Консерва грах, кутия – 0,850кг бр. 1947 Консерва домати цели небелени – буркан 680гр. бр. 7555 Стерилизирани гъби- 0.540 кг. бр. 180 Краставички мариновани-680гр. бр. 100 Туршия – 0,680гр. Бр. Пастет -0,180 Бр. 1180 Краставици консерва бр. 50 Конфитюр – 0,315 с над 60% плод.съдърж. бр. 320 Компот-680гр.-праскови бр. 550 Компот-680гр.-кайсий бр. 550 Компот-680гр.-круши бр. 550 Компот-680гр.-сливи бр. 50 Компот-680гр.-ягоди бр. 550 Компот- 680гр.-дюли бр. 550 Компот-680гр.-череши бр. 50 Компот капини Бр. Натурален сок – 1л. екзотик бр. 50 Натурален сок – 1л. портокал-100% бр. 2050 Безалкохолни напитки – 2л. бр. 432 Боза – 1 л. Л. 1515 Русенско варено Бр. 140 Риба - консеврва Бр. 280

Прогнозна стойност, без ДДС
30000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Шоколадови изделия, захарни изделия, подправки и други
1) Кратко описание

Доставка на Шоколадови изделия, захарни изделия, подправки и други

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000, 15800000, 15820000, 15870000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Различни хранителни продукти
Сухари, бисквити и други трайни сладкарски изделия
Хранителни подправки и сосове

3) Количество или обем

Шоколадови изделия, захарни изделия, подправки и други Вафли обикновени - 150гр. бр. 200 Вафли с шокол.покритие Бр. 200 Локум бр. 200 Бисквити обикновени бр. 550 Бисквити за закуска бр. 1050 Меденки – 50гр. бр. 900 Халва, тахан Кг. 50 Шоколад – млечен 90гр. бр. 250 Овесени ядки – 250гр. бр. 270 Мюсли 500гр. бр. 50 Вафли с фъстъци бр. 200 Десерт родопа бр. 100 Дъвки Кут. 25 Суха паста Бр. 200 Кроасани Бр. 200 Брашно пшеничено ТИП 500 кг 1920 Ванилия 0.002гр. бр. 700 Грис – разф. 0,500кг. бр. 170 Захар кристална - 1 кг. кг. 1260 Дафинов лист 0,010кг бр. 95 Джоджен сух – 0,010кг. бр. 160 Леща- кафява разф. 1кг. Кг. 391 Зрял фасул - 1кг. Кг. 1570 Леща-червена разф. 1кг.- белена Кг. 95 Канела 100гр. Бр. 150 Маслини средни – 1кг. Кг. 450 Нишесте – разф. 100гр. бр. 1520 Олио – 1л. (еко пласм.) Л. 2529 Ориз , бисерен – 1кг. Кг. 831 Оцет винен- бут. 0,700кг. Бр. 442 Сол готварска йодирана- 1кг. Кг. 610 Бахар бр. 320 Фиде - 0,400кг. Кг. 376 Червен пипер, млян -0,060кг. бр. 1410 Чубрица - суха кг. 220 Макарони 0,400кг. бр. 850 Домашна юфка 0,400кг. Кг. 50 Майонеза Бр. 840 Бисквити с овесени ядки Бр. 500 Пудра захар 0,500кг. бр. 10 Лимонов сок Бр. Кимион 100гр. Бр. 500 Шарена сол Бр. 20 Сода бикарбонат 100гр. Бр. 140 Бакпулвер Бр. 10 Чай билков - /20фиртър без конец/ Бр. 680 Бутер тесто – 0,800кг. Бр. 230 Пилешки бульон Бр. 1000 Картофено пюре – 0,125кг. Бр. 170 Маргарин - 250гр. Кг. 200 Мая за хляб бр. Кук кус Кг. 80 Кори за баница Бр. 800 Черен пипер - млян Бр. 2120 Подправка за супа Бр. 50 Стафиди - 100гр. Бр. 150 Фъстъци - 100гр. Бр. 240 Чесън на прах Бр. 240 Пчелен мед – 400гр. Бр. Галета -0,200кг. Бр. 250 Бисквити чаени Бр. 150 Жито, грухана пшеница - 0,500кг. Бр. 140 Какао на прах Бр. 100

Прогнозна стойност, без ДДС
43000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Хляб и хлебни изделия
1) Кратко описание

Доставка на Хляб и хлебни изделия

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000, 15810000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия

3) Количество или обем

Хляб и хлебни изделия Хляб – бял „Добруджа” 600гр. Бр. 35209 Хляб – Пълнозърнест 600гр. Бр. 6500 Тесто – 600гр. бр. 650 Козунак – 0,500гр. Бр. 350

Прогнозна стойност, без ДДС
30000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12