Версия за печат

00420-2015-0002

BG-Гълъбово: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Гълъбово, бул. Република № 48, За: инж. Севдалин Сидеров, РБългария 6280, Гълъбово, Тел.: 0418 68901, E-mail: stoianov.sekretar@g;ail.com, Факс: 0418 68494

Място/места за контакт: Директор ТСУ и ИРУ

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.galabovo.org.

Адрес на профила на купувача: http/galabovo.org/porychki/570.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Обществен ред и сигурност
Околна среда
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Текущ ремонт на уличната мрежа на територията на община Гълъбово

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: община Гълъбово
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обществената поръчка е за изпълнение на строително монтажни работи /СМР/, във връзка с необходимостта от ремонти на настилките на улици и пътища, бордюри и тротоари. Целта е благоустрояване и подобряване на физическата среда на улиците и пътищата, част от общинската инфраструктура, чрез ремонт и възстановяване на асфалтовите настилки, постигане на равна и плавна повърхност на улиците за максимален комфорт при пътуване, осигуряване на добро отводняване и безопастност на движение за всички участници в него. Поръчката включва при необходимост и ремонт на бордюрите и тротоарите в лошо техническо състояние, възстановяване на основни пластове от пътната конструкция, усилване на участъци от пътното платно, изпълнение на водещи ивици, преасфалтиране на части от улици, възстановяване на хоризонтална маркировка, изграждане на достъпна среда и др., в рамките на договорения с изпълнителя срок и в съответствие с изискванията на Възложителя и българското законодателство.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233252

Описание:

Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно техническата спецификация, неразделна част от документацията за участие

Прогнозна стойност без ДДС
400000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

4


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от участника в процедурата под формата на парична сума или банкова гаранция съгласно образеца - Приложение № 10, в размер на 4 000,00 (четири хиляди) лева. Валидността на банковата гаранция за участие е не по-малко от 30 (тридесет) календарни дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. Когато участникът е обединение, гаранцията може да се представи от обединението или от участник в него, в съответствие с договора за обединение. Условията за задържане, освобождаване и усвояване на гаранцията за участие са съгласно чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора за обществената поръчка се представя от участника, определен за Изпълнител на поръчката, при подписване на договора, под формата на депозит по банкова сметка на Възложителя или банкова гаранция съгласно образеца - Приложение № 16 и е в размер на 3 % от Общата цена на договора без ДДС. Валидността на гаранцията за изпълнение, в случай че е представена банкова гаранция, е 6 (шест) месеца след изпълнение предмета на договора. Гаранциите за участие и за изпълнение се представят в оригинал, в една от следните форми: депозит на парична сума по банкова сметка на Възложителя – IBAN: BG97SOMB91303338008201; BIC SOMBBGSF при Общинска банка гр. Гълъбово. банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя. Участниците в процедурата и определеният Изпълнител избират сами формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение на договора за обществена поръчка. Ако участникът избере да предостави банкова гаранция, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, в което Възложителят заяви, че Изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка. Банковата гаранция за изпълнение на договора се съгласува в периода до подписване на договора за възлагане на обществената поръчка с Възложителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на обществената поръчка се осигурява от Община Гълъбово. 2. Предлганата от участника цена трябва да е съобразена с финансовия ресурс, който Възложителят може да осигури за изпълнение на поръчката и който е посочен в обявлението за обществена поръчка. Офертата на участник, чието ценово предложение надвишава обявената прогнозна стойност, ще бъде отстранена от участие в процедурата. Всички плащания по договора за възлагане на обществена поръчка с избрания изпълнител ще се извършват по банков път в лева.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Списък на документите и информацията съдържащи се в офертата, подписан от участника (по Образец – Приложение №2) Представяне на участника (по Образец), което включва: а) следната информация и декларирани данни: посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; Забележка: При участие на обединения документите по буква „а“ се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнител; декларация за приемане на условията в проекта на договор декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд. Забележка: В случай, че участникът е обединение, декларацията се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство. Органи, от които участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и които са приложими към строителството, съгласно чл.28, ал.5 ЗОП: Адреси, места за контакти и интернет страница на съответната правителствена служба, от която може да се получи информация относно данъците: Министерство на финансите, ул. "Г. С. Раковски" 102, България 1040, София, интернет сайт: http://www.minfin.government.bg. Адреси, места за контакти и интернет страница на съответната правителствена служба, от която може да се получи информация относно опазването на околната среда Министерство на околната среда и водите, бул. "Мария Луиза" 22, България 1000, София, интернет сайт: http://www.moew.government.bg. Адреси, места за контакти и интернет страница на съответната правителствена служба, от която може да се получи информация относно закрилата на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика, ул. "Триадица" 2, България 1051, София, интернет сайт: http://www.mlsp.government.bg. Към представянето на участника се прилагат: б) декларация по чл. 47, ал. 9 ЗОП (по Образец), Забележка: При участие на обединения документите по буква „б“ се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. в) доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 ЗОП – изискат се на основание чл.3, ал.2 от Закона за камарата на строителите във връзка с чл.161, ал.4, т.4 Закона за устройство на територията /ЗУТ/: - Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя /ЦПРС/ за втора група строежи, трета категория по смисъла на чл.5, ал.6, т.2.3.1. (строежи по чл. 137, ал. 1, т. 3, буква "а" от ЗУТ – общински пътища, улици от първостепенната улична мрежа II и IV клас и съоръженията към тях) от Правилник за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. или - Декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно съответния национален закон. Забележка: При участие на обединения документите по буква „в“ се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. и други, съгласно документацията за участие
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на икономическото и финансовото си състояние участниците представят един или няколко от следните документи: Удостоверение от банка; Баланс и Отчет за паричния поток към 31.12.2014г. - съставни части на Годишния финансов отчет за 2014г., подлежащ на публикуване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен. Забележка: Не е необходимо представянето на документи, които са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил органа, който поддържа регистъра.
Минимални изисквания: За доказване на икономическото и финансовото си състояние участниците представят един или няколко от следните документи: Удостоверение от банка; Баланс и Отчет за паричния поток към 31.12.2014г. - съставни части на Годишния финансов отчет за 2014г., подлежащ на публикуване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен. Забележка: Не е необходимо представянето на документи, които са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил органа, който поддържа регистъра.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Участникът в процедурата трябва да отговаря на следните минимални изисквания за технически възможности и/или квалификация: Общо за последните 5 (пет) години, считано до датата на подаване на офертата, да е изпълнил строителство, сходно с предмета на обществената поръчка Сходно с предмета на поръчката е ново строителство или реконструкция и основен ремонт на общински пътища, улици от първостепенната улична мрежа III и IV клас и съоръженията към тях. Да разполага с екип от технически лица (ръководни служители) за осигуряване на техническото ръководство при изпълнение на обществената поръчка, включително за осигуряване на контрола на качеството, със следните квалификация и професионален опит: • Технически ръководител: Професионална област (квалификация): минимум средно специално образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в област "Пътно строителство" или еквивалентна; Професионален опит: Трудов стаж по специалността - минимум 3 години; • Координатор по безопасност и здраве (КБЗ): Професионална област (квалификация): в съответствие с изискванията по чл. 5 ал. 2 от Наредба №2 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи; Професионален опит: минимум 1 (една) година опит на подобна позиция. • Отговорник по качеството: Професионална област (квалификация): притежаващ професионална компетентност по смисъла на т.22а от §1 на ДР от ЗОП в областта на контрол върху качеството на изпълнение на строителството; Професионален опит: минимум 1 (една) година опит на подобна позиция. За изпълнение на строително-монтажните работи на обекта, всеки участник трябва да разполага с минимум: - асфалтополагаща машина; - валяк до 10т.; - валяк над 10т. -пневматичен валяк до 22т.; - пътна фреза 0.50м.; - пътна фреза 1.00м.; - автогудронатор; - автогрейдер; - машина за обдухване; - фадрома; - фугорезачка за бетонови и асфалтови повърхности.
Минимални изисквания: Участникът в процедурата трябва да отговаря на следните минимални изисквания за технически възможности и/или квалификация: Общо за последните 5 (пет) години, считано до датата на подаване на офертата, да е изпълнил строителство, сходно с предмета на обществената поръчка Сходно с предмета на поръчката е ново строителство или реконструкция и основен ремонт на общински пътища, улици от първостепенната улична мрежа III и IV клас и съоръженията към тях. Да разполага с екип от технически лица (ръководни служители) за осигуряване на техническото ръководство при изпълнение на обществената поръчка, включително за осигуряване на контрола на качеството, със следните квалификация и професионален опит: • Технически ръководител: Професионална област (квалификация): минимум средно специално образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в област "Пътно строителство" или еквивалентна; Професионален опит: Трудов стаж по специалността - минимум 3 години; • Координатор по безопасност и здраве (КБЗ): Професионална област (квалификация): в съответствие с изискванията по чл. 5 ал. 2 от Наредба №2 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи; Професионален опит: минимум 1 (една) година опит на подобна позиция. • Отговорник по качеството: Професионална област (квалификация): притежаващ професионална компетентност по смисъла на т.22а от §1 на ДР от ЗОП в областта на контрол върху качеството на изпълнение на строителството; Професионален опит: минимум 1 (една) година опит на подобна позиция. За изпълнение на строително-монтажните работи на обекта, всеки участник трябва да разполага с минимум: - асфалтополагаща машина; - валяк до 10т.; - валяк над 10т. -пневматичен валяк до 22т.; - пътна фреза 0.50м.; - пътна фреза 1.00м.; - автогудронатор; - автогрейдер; - машина за обдухване; - фадрома; - фугорезачка за бетонови и асфалтови повърхности.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Технически критерий ; тежест: 50
Показател: Икономически критерий; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07.05.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Заинтересованите лица могат да се запознаят и изтеглят пълния пакет на документацията за участие от официалния сайт на Община Гълъбово - профил на купувача: galabovo.org/porychki/ 570 . При желание заинтересованите лица могат да закупят документацията за участие в процедурата на хартиен носител всеки работен ден от 9:00 часа до 12:30 часа и от 13:00 часа до 17:00 часа в административната сграда на община Гълъбово срещу представяне на документ за платени 10 лв с ДДС по банковата сметка на общината или на касата на Община Гълъбово, най - късно да датата и часа, посочени в обявлението за обществената поръчка. При поискване от заинтересованото лице възложителят ще изпрати документацията за сметка на лицето, отправило искането.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.05.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 08.05.2015 г.  Час: 10:00
Място

Административната зала на община Гълъбово - партерен етаж

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно условията на чл. 68, ал. 3 от ЗОП



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

На основание чл.64, ал. 3 от ЗОП срокът от 40 дни за получаване на офертите се намалява със 7 седем дни, тъй като обявлението се изпраща по електронен път и с още 5 дни тъй като от датата на публикуване на обявлението е предоставен пълен достъп до документацията за участие.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.03.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ