00447-2015-0007
Технически редакции | ||
21.03.2015 14:57 ч. : | 21/03/2015 14:19 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
21.03.2015 14:57 ч. : | 21/03/2015 14:19 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 24 - Образователни услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Агенция по вписванията, ул."Елисавета Багряна" № 20, За: Диана Михайлова, Република България 1111, София, Тел.: 029485 110, E-mail: diana.mihailova@registryagency.bg, Факс: 029386 194
Място/места за контакт: гр.София, ул."Елисавета Багряна" № 20Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: registryagency.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.registryagency.bg/bg/buyers/.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Провеждане на чуждоезиково обучение по английски език на служители на Агенция по вписванията”, по проект: „Повишаване квалификацията на служителите от администрацията на Агенция по вписванията за по – ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията им чрез обучения по английски език и обучения за професионално развитие”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”, договор № 13-22-133/01.07.2014г.
Възлагане на обществена поръчка
Настоящата обществена поръчка включва провеждане на чуждоезиково обучение по английски език на служителите от Дирекция „Длъжностни лица по регистрация“ и отдел „Административно-правно обслужване“. Провеждането на описаното чуждоезиково обучение е необходимо, с оглед подобряване и развитие на ключови компетенции на длъжностните лица по регистрация в Търговския регистър и на служителите от отдел „Административно-правно обслужване“ към Агенция по вписванията за по-ефективно и ефикасно изпълнение на служебните им задължения. Обученията следва да бъдат разделени на две части – общ английски език (нива А1, А2, В1 и В2) и специализиран юридически английски език. Част от служителите, които ще преминат ниво А1 е предвидено да преминат и ниво А2. Част от служителите, които ще преминат ниво В1 е предвидено да преминат и ниво В2.
80511000, 80580000, 80570000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Настоящата обществена поръчка включва провеждане на следните обучения по английски език, подробно описани в КНИГА II “ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ”, към документацията за участие: 1. Провеждане на обучение по английски език – ниво А1 от Общата европейска езикова рамка за 31 участника за 25 дни; 2. Провеждане на обучение по английски език – ниво А2 от Общата европейска езикова рамка за 38 участника за 25 дни; 3. Провеждане на обучение по английски език – ниво В1 от Общата европейска езикова рамка за 39 участника за 25 дни; 4. Провеждане на обучение по английски език – ниво В2 от Общата европейска езикова рамка за 29 участника за 25 дни; 5. Провеждане на обучение по юридически английски език за 24 участника за 25 дни;
НЕ
2
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
На основание чл. 59, ал. 5 от ЗОП, възложителят не изисква гаранция за участие. В случай на избор на участника за изпълнител на поръчка, същият следва да представи преди подписването на договора, гаранция за изпълнението му, в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора без включен ДДС. Гаранцията за изпълнение може да бъде представена в една от следните форми: - парична сума; - банкова гаранция. Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение и представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора, при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път по следната сметка: IBAN BG39 CREX 9260 3314 5487 00, BIC: CREX BGSF в „Токуда банк"АД. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, в нея следва изрично да е записано, че: - е безусловна и неотменима; - е в полза на Възложителя; - е със срок на валидност най-малко 15 (петнадесет) работни дни след изтичане на срока на изпълнение на Договора за възлагане изпълнението на обществената поръчка; - има възможност за нейното усвояване на части. При представяне на гаранция, в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предметът на договора, за който се представя гаранцията. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията, съгласно чл.60, ал.3 от ЗОП.
Настоящата обществена поръчка се възлага в изпълнение на проект „Повишаване на квалификацията на служителите на Агенция по вписванията за по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията им чрез обучение по английски език и обучения за професионално развитие“, финансиран от Оперативна програма "Административен капацитет", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, по бюджетна линия: BG051PO002/13/2.2-11, по Приоритетна ос II „Управление на човешките ресурси”, Подприоритет: 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация”. Плащанията към Изпълнителя ще се извършват по следната схема: - авансово плащане - в размер на 20% от стойността на всяко конкретно обучение, дължимо в срок от 10 (десет) дни след сключване на договора за изпълнение и представяне на фактура от страна на Изпълнителя; - окончателно плащане – в размер на разликата до 100% от стойността на всяко конкретно обучение, платимо в срок от 10 (десет) дни след подписване на приемо-предавателен протокол за приемане на проведеното обучение, представяне на доклад и фактура от страна на Изпълнителя. Плащането на последното проведено обучение ще бъде извършено в срок от 10 (десет) дни след представяне на отчетните документи (приемо-предавателен протокол и доклад) за последното обучение, както и на окончателен приемо – предавателен протокол за приемане изпълнението на всички дейности по договора, окончателния доклад и фактура. Във фактурите, които Изпълнителят издава във връзка с изпълнението на договора, следва да бъде указано, че разходът се извършва по Договор № 13-22-133 от 01.07.2014 г., който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет 2007-2013 г.“, съфинансирана от Европейски социален фонд на ЕС.
Когато участникът, определен за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, но договорът за обществена поръчка се сключва след като изпълнителят представи пред възложителя копие от удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ от държавата, в която са установени.
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
гр.София, сградата на Агенция по вписванията
Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Настоящата обществена поръчка се възлага в изпълнение на проект „Повишаване на квалификацията на служителите на Агенция по вписванията за по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията им чрез обучение по английски език и обучения за професионално развитие“, финансиран от Оперативна програма "Административен капацитет", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, по бюджетна линия: BG051PO002/13/2.2-11, по Приоритетна ос II „Управление на човешките ресурси”, Подприоритет: 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация”
• Свързани лица или свързани предприятия не може да бъдат самостоятелни участници в една и съща процедура; • Външни експерти, участвали в изработването на техническата спецификация, на методиката за оценка на офертите в документацията за участие в настоящата процедура не може да участват в процедурата за възлагане на обществената поръчка самостоятелно или в обединение с други лица, като участници, членове на обединения-участници, подизпълнители, или чрез свързани лица, освен ако документите, в чието изработване са участвали, са променени така, че не предоставят на участника информация, която му дава предимство пред останалите участници в процедурата. • По отношение на участника следва да не са налице обстоятелствата предвидени в чл. 52, чл. 93, чл. 94 и чл. 96 от Регламент №1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности. • Не могат да участват в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка дружества, регистриран в юрисдикции с преференциален данъчен режим, както и свързаните с тях лица, освен ако не попадат в посочените в чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици изключения. Липсата на посочените обстоятелства се доказва на етап кандидатстване с представяне на декларации по приложените в документацията образци.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т.1 от ЗОП
21.03.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ