Версия за печат

00447-2015-0007

BG-София: 24 - Образователни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Агенция по вписванията, ул."Елисавета Багряна" № 20, За: Диана Михайлова, Република България 1111, София, Тел.: 029485 110, E-mail: diana.mihailova@registryagency.bg, Факс: 029386 194

Място/места за контакт: гр.София, ул."Елисавета Багряна" № 20

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: registryagency.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.registryagency.bg/bg/buyers/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Провеждане на чуждоезиково обучение по английски език на служители на Агенция по вписванията”, по проект: „Повишаване квалификацията на служителите от администрацията на Агенция по вписванията за по – ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията им чрез обучения по английски език и обучения за професионално развитие”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”, договор № 13-22-133/01.07.2014г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 24
Място на изпълнение: Република България
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Настоящата обществена поръчка включва провеждане на чуждоезиково обучение по английски език на служителите от Дирекция „Длъжностни лица по регистрация“ и отдел „Административно-правно обслужване“. Провеждането на описаното чуждоезиково обучение е необходимо, с оглед подобряване и развитие на ключови компетенции на длъжностните лица по регистрация в Търговския регистър и на служителите от отдел „Административно-правно обслужване“ към Агенция по вписванията за по-ефективно и ефикасно изпълнение на служебните им задължения. Обученията следва да бъдат разделени на две части – общ английски език (нива А1, А2, В1 и В2) и специализиран юридически английски език. Част от служителите, които ще преминат ниво А1 е предвидено да преминат и ниво А2. Част от служителите, които ще преминат ниво В1 е предвидено да преминат и ниво В2.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80511000, 80580000, 80570000

Описание:

Услуги по обучение на персонала
Осигуряване на курсове по чужди езици
Услуги по обучение за повишаване квалификацията на персонала

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Настоящата обществена поръчка включва провеждане на следните обучения по английски език, подробно описани в КНИГА II “ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ”, към документацията за участие: 1. Провеждане на обучение по английски език – ниво А1 от Общата европейска езикова рамка за 31 участника за 25 дни; 2. Провеждане на обучение по английски език – ниво А2 от Общата европейска езикова рамка за 38 участника за 25 дни; 3. Провеждане на обучение по английски език – ниво В1 от Общата европейска езикова рамка за 39 участника за 25 дни; 4. Провеждане на обучение по английски език – ниво В2 от Общата европейска езикова рамка за 29 участника за 25 дни; 5. Провеждане на обучение по юридически английски език за 24 участника за 25 дни;

Прогнозна стойност без ДДС
57666.67 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

2


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

На основание чл. 59, ал. 5 от ЗОП, възложителят не изисква гаранция за участие. В случай на избор на участника за изпълнител на поръчка, същият следва да представи преди подписването на договора, гаранция за изпълнението му, в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора без включен ДДС. Гаранцията за изпълнение може да бъде представена в една от следните форми: - парична сума; - банкова гаранция. Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение и представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора, при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път по следната сметка: IBAN BG39 CREX 9260 3314 5487 00, BIC: CREX BGSF в „Токуда банк"АД. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, в нея следва изрично да е записано, че: - е безусловна и неотменима; - е в полза на Възложителя; - е със срок на валидност най-малко 15 (петнадесет) работни дни след изтичане на срока на изпълнение на Договора за възлагане изпълнението на обществената поръчка; - има възможност за нейното усвояване на части. При представяне на гаранция, в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предметът на договора, за който се представя гаранцията. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията, съгласно чл.60, ал.3 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Настоящата обществена поръчка се възлага в изпълнение на проект „Повишаване на квалификацията на служителите на Агенция по вписванията за по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията им чрез обучение по английски език и обучения за професионално развитие“, финансиран от Оперативна програма "Административен капацитет", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, по бюджетна линия: BG051PO002/13/2.2-11, по Приоритетна ос II „Управление на човешките ресурси”, Подприоритет: 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация”. Плащанията към Изпълнителя ще се извършват по следната схема: - авансово плащане - в размер на 20% от стойността на всяко конкретно обучение, дължимо в срок от 10 (десет) дни след сключване на договора за изпълнение и представяне на фактура от страна на Изпълнителя; - окончателно плащане – в размер на разликата до 100% от стойността на всяко конкретно обучение, платимо в срок от 10 (десет) дни след подписване на приемо-предавателен протокол за приемане на проведеното обучение, представяне на доклад и фактура от страна на Изпълнителя. Плащането на последното проведено обучение ще бъде извършено в срок от 10 (десет) дни след представяне на отчетните документи (приемо-предавателен протокол и доклад) за последното обучение, както и на окончателен приемо – предавателен протокол за приемане изпълнението на всички дейности по договора, окончателния доклад и фактура. Във фактурите, които Изпълнителят издава във връзка с изпълнението на договора, следва да бъде указано, че разходът се извършва по Договор № 13-22-133 от 01.07.2014 г., който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет 2007-2013 г.“, съфинансирана от Европейски социален фонд на ЕС.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът, определен за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, но договорът за обществена поръчка се сключва след като изпълнителят представи пред възложителя копие от удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ от държавата, в която са установени.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в настоящата обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техните обединения, които отговарят на изискванията на Закона за обществените поръчки и на изискванията на Възложителя, посочени в обявлението и документацията за участие. В случай, че участникът е обединение, участниците в него сключват споразумение помежду си, което задължително трябва да съдържа клаузи, които: - определят точно и ясно разпределението на изпълнението на отделните видове дейности между отделните участници в обединението. Разпределението следва да посочва съответния вид дейност, който ще се изпълнява от всеки от членовете на обединението, като не е достатъчно посочване на процентното разпределение на дейностите. Изискването е с цел осигуряване на възможност за преценка за спазване на изискванията на ЗОП и настоящата документация от отделните членове на обединението и съгласно чл.25, ал.8 от ЗОП; - гарантират, че всички членове на обединението са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; - посочват задължително физическото лице, упълномощено да представлява обединението пред трети лица, в т.ч. и пред Възложителя, и да подписва всички документи от името на обединението; - гарантират, че всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. • Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, който: 1. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитирано, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс. 2. е обявен в несъстоятелност; 3. е в процедура по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; 4. има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към общината, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социално осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 5. е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура, съгласно националните закони и подзаконови актове на страната, в която е установен, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 6. който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от Възложителя с влязло в сила съдебно решение; 7. който в осъден, с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на гражданите; 8. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; Не могат да участват в процедурата: 1. участници, при които лицата по ал. 4 са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация и участници, които са сключили договор с лице по чл. 21 или чл. 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. Продължава в Раздел VI Друга информация, т. VI.3) Допълнителна информация
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не поставя изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците
Минимални изисквания: Възложителят не поставя изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. За доказване на съответствие с поставеното изискване, участникът следва да представи попълнен образец № 6 – Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, както и доказателства за извършена услуга под формата на удостоверение, издадено от получателя на услугата или от компетентен орган или посочване на публичен регистър, в който в публикувана информация за услугата. Удостоверението трябва да съдържа следната минимална информация: получател на услугата (с адрес и телефон), срок на изпълнение и стойност на същата, кратко описание на изпълнените дейности, както и информация дали е изпълнена точно, качествено и в срок. Посоченото изискване към съдържанието на удостоверението важи само в случай, че то не се издава по образец, определен в специален нормативен акт. 2.За доказване на съответствие с поставените изисквания към екипа от експерти, участникът следва да представи попълнен образец № 7 – Списък на лицата, които отговарят за изпълнението на услугата, съдържащ информация за образованието, професионалната квалификация и професионалния им опит и образец № 8 – Декларация за ангажираност от експерт.
Минимални изисквания: 1. През последните три години (считано от датата на подаване на офертата), участникът следва да е изпълнил минимум три услуги, които са еднакви или сходни* с предмета на поръчката; * сходни с предмета на поръчката са услуги, свързани с организиране и провеждане на чуждоезикови обучения за лица над 18 – годишна възраст. 2. Участникът трябва да разполага с екип от минимум 3 (три) експерта, ангажирани с ефективното изпълнение на посочените дейности, отговарящи на следните минимални изисквания: 1, „Ръководител екип“ - с образователно квалификационна степен „Магистър“ в областта на „Хуманитарни науки“, професионално направление „Филология“, съгласно ПМС № 125/ 24.06.2002 г. относно класификатора на областите на висшето образование и професионалните направления, специалност „Английска филология“ или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в области, еквивалентни на посочената. Професионален опит: - Минимум 8 (осем) години преподавателски опит по английски език; - Участие като преподавател при провеждането на минимум 4 (четири) обучения за възрастни по английски език; - Участие като преподавател в минимум 1 (едно) обучение на обучители; 2. Експерт „Обучител 1“ и Експерт „Обучител 2“ - с образователно квалификационна степен „Магистър“ в областта на „Хуманитарни науки“ или „Педагогически науки“, професионално направление „Филология“ или „Педагогика“, съгласно ПМС № 125/ 24.06.2002 г. относно класификатора на областите на висшето образование и професионалните направления или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в области, еквивалентни на посочената. Професионален опит: - Минимум 3 (три) години преподавателски опит по английски език; - Участие като преподавател при провеждането на минимум 3 (три) обучения за възрастни по английски език. Забележка: Участниците могат да докажат съответствието си с изискванията за техническите възможности и квалификацията с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, посочени по-горе, участникът трябва да представи доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на свое разположение ресурсите на третите лица. „Третите лица“ могат да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и др. лица, независимо от правната връзка на участника с тях.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Оценка на техническо предложение на участника; тежест: 70
Показател: Предложена от участника обща цена в лв. без ДДС; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
20.04.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
20.04.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 22.04.2015 г.  Час: 11:00
Място

гр.София, сградата на Агенция по вписванията

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Настоящата обществена поръчка се възлага в изпълнение на проект „Повишаване на квалификацията на служителите на Агенция по вписванията за по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията им чрез обучение по английски език и обучения за професионално развитие“, финансиран от Оперативна програма "Административен капацитет", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, по бюджетна линия: BG051PO002/13/2.2-11, по Приоритетна ос II „Управление на човешките ресурси”, Подприоритет: 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация”

VI.3) Допълнителна информация

• Свързани лица или свързани предприятия не може да бъдат самостоятелни участници в една и съща процедура; • Външни експерти, участвали в изработването на техническата спецификация, на методиката за оценка на офертите в документацията за участие в настоящата процедура не може да участват в процедурата за възлагане на обществената поръчка самостоятелно или в обединение с други лица, като участници, членове на обединения-участници, подизпълнители, или чрез свързани лица, освен ако документите, в чието изработване са участвали, са променени така, че не предоставят на участника информация, която му дава предимство пред останалите участници в процедурата. • По отношение на участника следва да не са налице обстоятелствата предвидени в чл. 52, чл. 93, чл. 94 и чл. 96 от Регламент №1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности. • Не могат да участват в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка дружества, регистриран в юрисдикции с преференциален данъчен режим, както и свързаните с тях лица, освен ако не попадат в посочените в чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици изключения. Липсата на посочените обстоятелства се доказва на етап кандидатстване с представяне на декларации по приложените в документацията образци.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т.1 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.03.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ