00447-2015-0006
Технически редакции | ||
20.03.2015 17:16 ч. : | 20/03/2015 16:40 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
20.03.2015 17:16 ч. : | 20/03/2015 16:40 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 24 - Образователни услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Агенция по вписванията, ул.Елисавета Багряна №20, За: Христо Христо - главен юрисконсулт в отдел "ЧРВО", дирекция "АПОЧРВО", Р.България 1111, София, Тел.: 02 9486270, Факс: 02 9486194
Място/места за контакт: Агенция по вписваниятаИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.registryagency.bg/bg/..
Адрес на профила на купувача: http://www.registryagency.bg/bg/buyers/..
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Провеждане на процедура за избор на изпълнител за провеждане на специализирани чуждоезикови обучения на служители на Агенция по вписванията“ за избор на изпълнител по проект: „Повишаване на квалификацията и професионализма на служителите от Агенция по вписванията чрез специализирани чуждоезикови обучения”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”, приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси“, подприоритет 2.2 „Компетентна и ефективна държавна администрация“, бюджетна линия BG051PO002/14/2.2-16“.
Възлагане на обществена поръчка
Обученията, през които ще преминават служители от някои регионални дирекции в Главна дирекция „Регистри” на Агенция по вписванията, целта им, както следва: а) Специализирани обучения за служителите от Агенция по вписванията по гръцки език. • Обученията по гръцки език – нива А1 и А2, ще се проведат за 13 служители от Агенция по вписванията в редица области на страната. Основната цел ще бъде развиване на уменията за общуване на гръцки език. В процеса на обучение ще се развиват основните езикови умения – четене, слушане, писане и говорене. Обученията ще бъдат 6 /шест/ месеца и провеждането им не трябва да се отрази на работния процес в администрацията. б) Специализирани обучения за служителите от Агенция по вписванията по руски език. • Обученията по руски език – нива А1 и А2, ще се проведат за 55 служители на Агенция по вписванията от регионални дирекции Варна, Бургас, Плевен и Стара Загора. Основната цел ще бъде развиване на уменията за общуване на руски език. В процеса на обучение ще се развиват основните езикови умения – четене, слушане, писане и говорене. Обученията ще бъдат 6 /шест/ месеца и провеждането им не трябва да се отрази на работния процес в администрацията. в) Специализирани обучения за служителите от Агенция по вписванията по румънски език. • Обученията по румънски език – нива А1 и А2, ще се проведат за 17 служители на Агенция по вписванията от регионални дирекции Русе и Враца. Основната цел ще бъде развиване на уменията за общуване на румънски език. В процеса на обучение ще се развиват основните езикови умения – четене, слушане, писане и говорене. Обученията ще бъдат 6 /шест/ месеца и провеждането им не трябва да се отрази на работния процес в администрацията. г) Специализирани обучения за служителите от Агенция по вписванията по турски език. • Обученията по турски език – нива А1 и А2, ще се проведат за 35 служители на Агенция по вписванията от регионални дирекции Хасково, Пловдив и Разград. Основната цел ще бъде развиване на уменията за общуване на турски език. В процеса на обучение ще се развиват основните езикови умения – четене, слушане, писане и говорене. Обученията ще бъдат 6 /шест/ месеца и провеждането им не трябва да се отрази на работния процес в администрацията.
80500000, 80510000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Избраният изпълнител трябва да осигури за своя сметка зала за провеждане на обученията във всяка една от посочените Регионални дирекции за съответния брой обучаеми. Обученията ще бъдат проведени в подходящо време така, че провеждането им няма да се отрази на работния процес в администрацията. Времето ще се уточни преди започването на обученията. Всяко едно от обученията следва да бъде в рамките на 200 академични часа (100 часа за ниво А1 и 100 часа за ниво А2). Към техническото си предложение всеки участник трябва да приложи учебен план и учебна програма за всяко едно от четирите обучения, които да са разработени в съответствие с техническите параметри на поръчката при спазване на чл.13, ал.3 от Закона за професионалното образование и обучение. Избраният изпълнител е необходимо след успешно приключване на всяко обучение задължително да издаде документи за завършено обучение (сертификат), удостоверяващ преминаването и успешното завършване на обучението за нивата А1 и А2. Избраният изпълнител трябва да осигури учебни и помощни материали, които да се предоставят на всеки обучаем и стават негова собственост. Следва да бъдат изготвени и предадени на възложителя присъствени списъци за всяко едно от обученията, снимки, материали от обученията, сертификати, анкетни карти.
НЕ
24.09.2015 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Участникът в процедурата следва да представи гаранция за участие в една от следните форми: • Депозит на парична сума по сметка на Възложителя. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметка на Възложителя: IBAN: BG39 CREX 9260 3314 5487 00 BIC CODE: CREX BGSF при ТБ „Токуда Банк“ АД. Банкова гаранция в полза на Възложителя. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката - гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на Участника. • Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Участниците следва да представят гаранция за участие в размер на 1 300 лв. /хиляда и триста лева/. Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език или с превод на български език в случай, че е издадена от чуждестранна банка. * Документът, удостоверяващ платената гаранция за участие в парична сума следва да бъде представен в заверено от участника копие. Гаранцията за участие в процедурата трябва да е със срок на валидност - 35 дни след изтичане валидността на офертата. В случай, че банката, издала гаранцията за участие, е обявена в несъстоятелност или изпадне в неплатежоспособност /свръх задлъжнялост или й се отнеме лиценза, или откаже да заплати предявената от Възложителя сума в 3-дневен срок, Възложителят има право да поиска, а Участникът е длъжен да предостави в срок до 5 работни дни от направеното искане, съответната заместваща гаранция от друга банкова институция, съгласувана с Възложителя. 2. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 3. Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на участник в процедура за възлагане на обществена поръчка, който обжалва решението за определяне на изпълнител. 4. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. 5.Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници-след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници-в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. 6. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. 7. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 8. При подписване на договора за възлагане на обществената поръчка, Участникът в процедурата следва да внесе гаранция за изпълнение в една от следните форми: • Депозит на парична сума по сметка на Възложителя. При избор на гаранция за изпълнение - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметка на Възложителя: IBAN: BG39 CREX 9260 3314 5487 00 BIC CODE: CREX BGSF при ТБ „Токуда Банк“ АД. Продължава в раздел III.1.2.
Агенция по вписванията е бенефициент по проект „Повишаване на квалификацията и професионализма на служителите от Агенция по вписванията чрез специализирани чуждоезикови обучения“ по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от ЕС чрез Европейския социален фонд, по приоритетна ос II „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация”, Бюджетна линия BG051PO002/14/2.2-16, по сключен Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № 14-22-41/24.09.2014 г. Начин на плащане: а/авансово плащане в размер на 30% от стойността на договора, платимо в срок до 10 дни, считано от датата на сключване на договора и издаване на фактура за стойността на авансовото плащане от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ; б/окончателно плащане в размер на 70% от стойността на договора, платимо в срок до 10 дни, считано от приключване на последното обучение, срещу представена фактура и доклад, одобрен по реда на чл. 14 и присъствен списък на участниците. Продължение от раздел III.1.1: •Банкова гаранция в полза на Възложителя. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на Участника. Срокът на валидност на банковата гаранция следва да е не по-малко от 31.10.2015г. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение, която е в размер на 5 % от приетата договорна стойност (без ДДС) в лева. 9. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. В случай, че банката, издала гаранцията за изпълнение на договора, е обявена в несъстоятелност или изпадне в неплатежоспособност /свръх задлъжнялост или й се отнеме лиценза, или откаже да заплати предявената от Възложителя сума в 3-дневен срок, Възложителят има право да поиска, а Изпълнителят е длъжен да предостави в срок до 5 работни дни от направеното искане, съответната заместваща гаранция от друга банкова институция, съгласувана с Възложителя.
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя копие на документа, с който е създадено обединението.
В случай, че участникът участва като обединение (сдружение или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в него представят копие от документ, който трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението / сдружението / консорциума са отговорни солидарно, заедно и поотделно за изпълнението на договора; всички членове на обединението / сдружението / консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; участниците в обединението / сдружението / консорциума трябва да определят едно лице, което да ги представлява за целите на поръчката; не се допускат промени в състава на обединението / сдружението / консорциума след подаването на офертата. Когато не е приложено копие на документ за създаването на обединение/сдружение/ консорциум, или в приложения документ липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. На основание чл.47, ал.3 от ЗОП са определени следните обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП, наличието на които води до отстраняване на участника:Когато участникът е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си;Участник, който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; Участник, който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците. Участник, който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. Използването на по-висок размер от минималната цена на труда при определянето на предлаганата цена от офертата е допустимо; - "Минимална цена на труд" според § 1, т. 12 от ДР на ЗОП е минималният размер на заплащане на работната сила, определен като минимален месечен размер на осигурителния доход по дейности и групи професии съгласно чл. 8, т. 1 от Закона за бюджета на държавното обществено осигуряване за съответната година. Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България, където трябва да се предостави услугата са НАП, Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ (nap.bg, www.mlsp.government.bg, http://www.gli.government.bg/, http://www.az.government.bg/).
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
Сградата на Агенция по вписванията в гр. София, ул."Елисавета Багряна" №20
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Финансирането на поръчката е осигурено от приоритетна ос II „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация”, Бюджетна линия BG051PO002/14/2.2-16, по сключен Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № 14-22-41/24.09.2014 г. с бенефициент Агенция по вписванията.
Документацията за участие се публикува в профила на купувача в деня на публикуването на обявлението – обявлението е изпратено по електронен път и от датата на публикуване на обявлението в електронен вид, възложителят е предоставил пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и в обявлението е посочен интернет адрес, на който тя може да бъде намерена. Възложителят няма изискване документацията за участие да се получава на място и ще предостави документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
съгласно чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП
20.03.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ