Версия за печат

00447-2015-0006

BG-София: 24 - Образователни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Агенция по вписванията, ул.Елисавета Багряна №20, За: Христо Христо - главен юрисконсулт в отдел "ЧРВО", дирекция "АПОЧРВО", Р.България 1111, София, Тел.: 02 9486270, Факс: 02 9486194

Място/места за контакт: Агенция по вписванията

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.registryagency.bg/bg/..

Адрес на профила на купувача: http://www.registryagency.bg/bg/buyers/..

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Провеждане на процедура за избор на изпълнител за провеждане на специализирани чуждоезикови обучения на служители на Агенция по вписванията“ за избор на изпълнител по проект: „Повишаване на квалификацията и професионализма на служителите от Агенция по вписванията чрез специализирани чуждоезикови обучения”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”, приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси“, подприоритет 2.2 „Компетентна и ефективна държавна администрация“, бюджетна линия BG051PO002/14/2.2-16“.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 24
Място на изпълнение: 1.Обучение по гръцки език: - Област Благоевград – 5 служители; -Петрич – 2 служители; -Разлог – 2 служители; -Гоце Делчев – 2 служители; -Сандански – 2 служители. 2.Обучения по руски език,регионални дирекции: -Бургас – 14 служители; -Варна – 23 служители; -Плевен – 9 служители; -Стара Загора – 9 служители. 3.Обучение по румънски език ,регионални дирекции: -Русе – 10 служители; -Враца – 7 служители. 4.Обучение по турски език, регионални дирекции: -Хасково – 6 служители; -Пловдив – 23 служители; -Разград – 6 служители.
Код NUTS:
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обученията, през които ще преминават служители от някои регионални дирекции в Главна дирекция „Регистри” на Агенция по вписванията, целта им, както следва: а) Специализирани обучения за служителите от Агенция по вписванията по гръцки език. • Обученията по гръцки език – нива А1 и А2, ще се проведат за 13 служители от Агенция по вписванията в редица области на страната. Основната цел ще бъде развиване на уменията за общуване на гръцки език. В процеса на обучение ще се развиват основните езикови умения – четене, слушане, писане и говорене. Обученията ще бъдат 6 /шест/ месеца и провеждането им не трябва да се отрази на работния процес в администрацията. б) Специализирани обучения за служителите от Агенция по вписванията по руски език. • Обученията по руски език – нива А1 и А2, ще се проведат за 55 служители на Агенция по вписванията от регионални дирекции Варна, Бургас, Плевен и Стара Загора. Основната цел ще бъде развиване на уменията за общуване на руски език. В процеса на обучение ще се развиват основните езикови умения – четене, слушане, писане и говорене. Обученията ще бъдат 6 /шест/ месеца и провеждането им не трябва да се отрази на работния процес в администрацията. в) Специализирани обучения за служителите от Агенция по вписванията по румънски език. • Обученията по румънски език – нива А1 и А2, ще се проведат за 17 служители на Агенция по вписванията от регионални дирекции Русе и Враца. Основната цел ще бъде развиване на уменията за общуване на румънски език. В процеса на обучение ще се развиват основните езикови умения – четене, слушане, писане и говорене. Обученията ще бъдат 6 /шест/ месеца и провеждането им не трябва да се отрази на работния процес в администрацията. г) Специализирани обучения за служителите от Агенция по вписванията по турски език. • Обученията по турски език – нива А1 и А2, ще се проведат за 35 служители на Агенция по вписванията от регионални дирекции Хасково, Пловдив и Разград. Основната цел ще бъде развиване на уменията за общуване на турски език. В процеса на обучение ще се развиват основните езикови умения – четене, слушане, писане и говорене. Обученията ще бъдат 6 /шест/ месеца и провеждането им не трябва да се отрази на работния процес в администрацията.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80500000, 80510000

Описание:

Услуги по обучение
Услуги по специализирано обучение

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Избраният изпълнител трябва да осигури за своя сметка зала за провеждане на обученията във всяка една от посочените Регионални дирекции за съответния брой обучаеми. Обученията ще бъдат проведени в подходящо време така, че провеждането им няма да се отрази на работния процес в администрацията. Времето ще се уточни преди започването на обученията. Всяко едно от обученията следва да бъде в рамките на 200 академични часа (100 часа за ниво А1 и 100 часа за ниво А2). Към техническото си предложение всеки участник трябва да приложи учебен план и учебна програма за всяко едно от четирите обучения, които да са разработени в съответствие с техническите параметри на поръчката при спазване на чл.13, ал.3 от Закона за професионалното образование и обучение. Избраният изпълнител е необходимо след успешно приключване на всяко обучение задължително да издаде документи за завършено обучение (сертификат), удостоверяващ преминаването и успешното завършване на обучението за нивата А1 и А2. Избраният изпълнител трябва да осигури учебни и помощни материали, които да се предоставят на всеки обучаем и стават негова собственост. Следва да бъдат изготвени и предадени на възложителя присъствени списъци за всяко едно от обученията, снимки, материали от обученията, сертификати, анкетни карти.

Прогнозна стойност без ДДС
137000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

24.09.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Участникът в процедурата следва да представи гаранция за участие в една от следните форми: • Депозит на парична сума по сметка на Възложителя. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметка на Възложителя: IBAN: BG39 CREX 9260 3314 5487 00 BIC CODE: CREX BGSF при ТБ „Токуда Банк“ АД. Банкова гаранция в полза на Възложителя. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката - гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на Участника. • Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Участниците следва да представят гаранция за участие в размер на 1 300 лв. /хиляда и триста лева/. Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език или с превод на български език в случай, че е издадена от чуждестранна банка. * Документът, удостоверяващ платената гаранция за участие в парична сума следва да бъде представен в заверено от участника копие. Гаранцията за участие в процедурата трябва да е със срок на валидност - 35 дни след изтичане валидността на офертата. В случай, че банката, издала гаранцията за участие, е обявена в несъстоятелност или изпадне в неплатежоспособност /свръх задлъжнялост или й се отнеме лиценза, или откаже да заплати предявената от Възложителя сума в 3-дневен срок, Възложителят има право да поиска, а Участникът е длъжен да предостави в срок до 5 работни дни от направеното искане, съответната заместваща гаранция от друга банкова институция, съгласувана с Възложителя. 2. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 3. Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на участник в процедура за възлагане на обществена поръчка, който обжалва решението за определяне на изпълнител. 4. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. 5.Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници-след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници-в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. 6. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. 7. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 8. При подписване на договора за възлагане на обществената поръчка, Участникът в процедурата следва да внесе гаранция за изпълнение в една от следните форми: • Депозит на парична сума по сметка на Възложителя. При избор на гаранция за изпълнение - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметка на Възложителя: IBAN: BG39 CREX 9260 3314 5487 00 BIC CODE: CREX BGSF при ТБ „Токуда Банк“ АД. Продължава в раздел III.1.2.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Агенция по вписванията е бенефициент по проект „Повишаване на квалификацията и професионализма на служителите от Агенция по вписванията чрез специализирани чуждоезикови обучения“ по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от ЕС чрез Европейския социален фонд, по приоритетна ос II „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация”, Бюджетна линия BG051PO002/14/2.2-16, по сключен Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № 14-22-41/24.09.2014 г. Начин на плащане: а/авансово плащане в размер на 30% от стойността на договора, платимо в срок до 10 дни, считано от датата на сключване на договора и издаване на фактура за стойността на авансовото плащане от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ; б/окончателно плащане в размер на 70% от стойността на договора, платимо в срок до 10 дни, считано от приключване на последното обучение, срещу представена фактура и доклад, одобрен по реда на чл. 14 и присъствен списък на участниците. Продължение от раздел III.1.1: •Банкова гаранция в полза на Възложителя. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на Участника. Срокът на валидност на банковата гаранция следва да е не по-малко от 31.10.2015г. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение, която е в размер на 5 % от приетата договорна стойност (без ДДС) в лева. 9. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. В случай, че банката, издала гаранцията за изпълнение на договора, е обявена в несъстоятелност или изпадне в неплатежоспособност /свръх задлъжнялост или й се отнеме лиценза, или откаже да заплати предявената от Възложителя сума в 3-дневен срок, Възложителят има право да поиска, а Изпълнителят е длъжен да предостави в срок до 5 работни дни от направеното искане, съответната заместваща гаранция от друга банкова институция, съгласувана с Възложителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя копие на документа, с който е създадено обединението.

ІІІ.1.4) Други особени условия

В случай, че участникът участва като обединение (сдружение или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в него представят копие от документ, който трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението / сдружението / консорциума са отговорни солидарно, заедно и поотделно за изпълнението на договора; всички членове на обединението / сдружението / консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; участниците в обединението / сдружението / консорциума трябва да определят едно лице, което да ги представлява за целите на поръчката; не се допускат промени в състава на обединението / сдружението / консорциума след подаването на офертата. Когато не е приложено копие на документ за създаването на обединение/сдружение/ консорциум, или в приложения документ липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. На основание чл.47, ал.3 от ЗОП са определени следните обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП, наличието на които води до отстраняване на участника:Когато участникът е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си;Участник, който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; Участник, който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците. Участник, който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. Използването на по-висок размер от минималната цена на труда при определянето на предлаганата цена от офертата е допустимо; - "Минимална цена на труд" според § 1, т. 12 от ДР на ЗОП е минималният размер на заплащане на работната сила, определен като минимален месечен размер на осигурителния доход по дейности и групи професии съгласно чл. 8, т. 1 от Закона за бюджета на държавното обществено осигуряване за съответната година. Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България, където трябва да се предостави услугата са НАП, Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ (nap.bg, www.mlsp.government.bg, http://www.gli.government.bg/, http://www.az.government.bg/).

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Пликът съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: 1. плик № 1 с надпис „Документи за подбор", в който се поставят документите и информацията по чл. 56, ал. 1, т. 1 - 6, 8, 11 – 14 от ЗОП; 2. плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката", в който се поставя техническото предложение, и ако е приложимо - декларацията по чл. 33, ал. 4 от ЗОП. 3. плик № 3 с надпис „Предлагана цена", който съдържа ценовото предложение на участника. Съдържание на Плик № 1 – „Документи за подбор” 1. представяне на участника, което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б) декларация по чл. 47, ал. 9. 2. при участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 3. оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 4. доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка; 5. декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП; 6. Декларация за участие на подизпълнител – видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители; 7.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител /ако е приложима/; 8. декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд. 9.декларация за приемане на условията в проекта на договор; 10.декларация за липса на обстоятелствата по чл. 106 пар.1, чл. 107, пар.1 и чл. 109, пар.1, буква „а” и буква „б“ от Регламент (ЕС, Евратом) № 966/2012 на ЕП и на Съвета от 25 октомври 2012 г. относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза и за отмяна на Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета; 11.декларация за липса на обстоятелствата по чл. 57 от Регламент (ЕС, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета от 25 октомври 2012 г. относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза и за отмяна на Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета; 12.декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС; 13.декларация по чл. 6, ал. 2 от ЗМИП; 14.декларация съгласно Общите условия към Договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет“ с рег.№14-22-41/24.09.2014г.; 15. списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. Съдържание на плик № 2 - „Предложение за изпълнение на поръчката”: Техническо предложение за изпълнение на поръчката, включващо и срок за изпълнение, към което, ако е приложимо, се прилага декларация по чл. 33, ал. 4. Съдържание на Плик № 3 - “Предлагана цена”: Ценовото предложение се подготвя от участника по образеца от настоящата документация. Този документ задължително се поставя в отделен запечатан непрозрачен плик с надпис Плик № 3 «Предлагана цена».
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: не
Минимални изисквания: не се поставят
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1)Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2.Декларация-списък на служителите/ експертите, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка. Участникът следва да посочи образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, които отговарят за извършването на услугата. 3. Копие от сертификат, който удостоверява съответствието на участника със стандарти за системи за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентна система за качеството. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
Минимални изисквания: 1)Участникът да има опит да предоставя услугата, като да е изпълнил поне една услуга, еднаква или сходна с предмета на обществената поръчка през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Под „услуги, сходни с предмета на поръчката” се разбират дейности, свързани с осъществяване на квалификации с издаване на сертификат за преминато обучение на служители в държавна или частна административна структура.Под „частна административна структура“ да се разбира структура в юридически лица, които не са на държавна издръжка. 2. Участникът следва да предложи екип от минимум 5 експерта, които да отговарят на следните минимални изисквания: Ръководител на екип, който да има висше образование - степен „магистър“ или еквивалентна в областта на Социални, стопански, хуманитарни и правни науки, съгласно ПМС №125/24.06.2002г., относно класификатора на областите на висшето образование и професионалните направления; най-малко 5 години общ професионален опит, като да е участвал като обучител в най-малко 5 обучения за възрастни и най-малко две участия в изпълнение на проекти. Ключов експерт 1, който да има висше образование – с минимална образователна степен „магистър” в областта на Хуманитарни или Педагогически науки, специалност „Руска филология” или специалност „Педагогика на обучението по български и руски език”, съгласно ПМС №125/24.06.2002г., относно класификатора на областите на висшето образование и професионалните направления или еквивалентни, с общ професионален опит най-малко 3 години, като да е участвал като обучител в поне 2 обучения в сферата на чуждоезиковото обучение по руски език. Ключов експерт 2, който да има висше образование – с минимална образователна степен „магистър” в областта на Хуманитарни или Педагогически науки, специалност „Румънска филология” или специалност „Педагогика на обучението по български и румънски език”, съгласно ПМС №125/24.06.2002г., относно класификатора на областите на висшето образование и професионалните направления или еквивалентни с общ професионален опит най-малко 3 години, като да е участвал като обучител в поне 2 обучения в сферата на чуждоезиковото обучение по румънски език. Ключов експерт 3, който да има висше образование – с минимална образователна степен „магистър” в областта на Хуманитарни или Педагогически науки, специалност „Гръцка филология” или специалност „Педагогика на обучението по български и гръцки език”, съгласно ПМС №125/24.06.2002г., относно класификатора на областите на висшето образование и професионалните направления или еквивалентни с общ професионален опит най-малко 3 години, като да е участвал като обучител в поне 2 обучения в сферата на чуждоезиковото обучение по гръцки език. Ключов експерт 4, който да има висше образование – с минимална образователна степен „магистър” в областта на Хуманитарни или Педагогически науки, специалност „Турска филология” или специалност „Педагогика на обучението по български и турски език”, съгласно ПМС №125/24.06.2002г., относно класификатора на областите на висшето образование и професионалните направления или еквивалентни с общ професионален опит най-малко 3 години, като да е участвал като обучител в поне 2 обучения в сферата на чуждоезиковото обучение по турски език. Забележка: Всяка промяна в екипа, изпълняващ поръчката, която е наложителна от гледна точка на Изпълнителя, следва да бъде съгласувана и одобрена от Възложителя. 3. Участникът трябва да притежава сертификация по ISO 9001:2008 – система за управление на качеството или еквивалент или да представи други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на организиране и провеждане на обучения.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническа оценка; тежест: 70
Показател: Предлагана цена; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
17.04.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
17.04.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 21.04.2015 г.  Час: 14:00
Място

Сградата на Агенция по вписванията в гр. София, ул."Елисавета Багряна" №20

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Финансирането на поръчката е осигурено от приоритетна ос II „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация”, Бюджетна линия BG051PO002/14/2.2-16, по сключен Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № 14-22-41/24.09.2014 г. с бенефициент Агенция по вписванията.

VI.3) Допълнителна информация

Документацията за участие се публикува в профила на купувача в деня на публикуването на обявлението – обявлението е изпратено по електронен път и от датата на публикуване на обявлението в електронен вид, възложителят е предоставил пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и в обявлението е посочен интернет адрес, на който тя може да бъде намерена. Възложителят няма изискване документацията за участие да се получава на място и ще предостави документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.03.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ