Версия за печат

02712-2015-0003

BG-община Севлиево: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Северно централно държавно предприятие ДП ТП ДГС Севлиево, ул. Славянска 24, За: Илиана Данева, България 5400, община Севлиево, Тел.: 0675 33917, E-mail: sevlievo@scdp.bg

Място/места за контакт: ДГС Севлиево

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: scdp.bg.

Адрес на профила на купувача: scdp.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: горско стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Периодично техническо обслужване, включващо профилактика, ремонт /основен и текущ/, осигуряване на резервни части на 5 броя МПС собственост на СЦДП ДП ТП ДГС Севлиево

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 1
Място на изпълнение: РБългария гр. Севлиево
Код NUTS:
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Периодично техническо обслужване, включващо: профилактика, ремонт, осигуряване на резервни части на 5 броя МПС собственост на СЦДП ДП ТП ДГС Севлиево

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

пет броя моторни превозни средства

Прогнозна стойност без ДДС
10000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е парична сума в размер на 1 % от стойността на поръчката - 100 / сто / лв. Гаранцията за участие трябва да е постъпила по сметката на възложителя или в касата към момента на изтичане на срока за подаване на предложенията за участие. Гаранциите под формата на парична сума се внасят по банков път по сметка в Първа Инвестиционна банка АД IBAN BG74FINV91501016004245 BIC FINVBGSF, участникът може да представи и оригинал на банкова гаранция.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

със средства на ДГС Севлиево

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Съдържание на офертите съгласно чл.56 от ЗОП Офертата се изготвя по образец и трябва да съдържа: 1.1. Оферта по образец 1.2. Документ за закупена документация за участие - копие заверено от кандидата. 1.3. Документ за внесена гаранция за участие - оригинал или заверено копие. 1.4. Копие от документ за регистрация или единен регистрационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участника е юридическо лице или едноличен търговец. 1.5. Копие от Годишен баланс и отчет за приходите и разходите за 2012 г. с изключение на новорегистрираните търговци. 1.6. Справка за продължителността на работното време. 1.7. Списък на основните договори за обслужване, изпълнени последните 3 години придружени с препоръка за добро изпълнение, които показват успешно изпълнение на съответния договор. 1.8. Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47 ал. 9 от ЗОП. 1.9. Имената на подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката в случаите когато кандидата предвижда участие на такива, подизпълнителите трябва да отговарят на всички изисквания на които отговаря и основния кандидат. 1.10. Декларация относно срока на валидност на предложението. 1.11. Предлагана цена /ценова оферта / най- голяма % отстъпка - приложение № 9. 1.12. Проект на договор подписан и подпечатан без нанесени цени и срок на изпълнение. 1.13. Списък на документите, съдържащи се в офертата подписан от участника. При участие на подизпълнител кандидатът представя: подписани от подизпълнителя декларации по чл. 47 ал. 9 от ЗОП декларация по чл. 55 ал.4 от ЗОП подписан от подизпълнител документите по 1.4,1.5, 1.6 и 1.7 са за всеки от подизпълнителите. Кандидатът трябва да посочи в офертата си подизпълнителите / в случай че ще ползва такива / както и процентът от общата стойност и конкретната част от предмета на обществената поръчка, която ще бъде изпълнена от всеки подизпълнител. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от кандидата или от негов упълномощен представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика кандидата посочва адреса за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Пликът съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика както следва: Плик №1 с надпис " Документи за подбор" в който поставя документите по чл. 56 ал.1 т.1-7, т.11-12 от ЗОП т.1.1, т.1.10 и т.1.11 от документацията. Плик №2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката", в който се поставят документите свързани с изпълнението на поръчката / т. 1.11 и т.1.13/ от документацията Плик №3 с надпис "Предлагана цена" / предложена % на отстъпка/, който съдържа предложението на участника, изписано цифром и словом Ценово предложение / % отстъпка/ - оригинал по приложен образец в документацията. -Приложение към ценовото приложение / Образец 9А, 9Б и 9В/ което е неразделна част към ценовото предложение -Ценово предложение / % отстъпка / се представя в отделен запечатан непрозрачен плик, в едно с /образец 7А, 7Б и 7В/ към него се поставя в плика с офертата. Образец 7 А,Б и В ще послужи за извършване на класиране по най-ниска цена / най-голям % отстъпка.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Копие от годишен баланс и отчет за приходите и разходите за 2014 г. с изключение на новорегистрираните търговци съгласно чл. 50 ал.1 т.2 от ЗОП
Минимални изисквания: участника да е реализирал оборот от финансови средства не по-малко от 5 000 лв. през отчетната финансова година.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Справка за продължителността на работното време 1. Списък на основните договори за обслужване изпълнени през последните 3 години, придружени от препоръки за добро изпълнение или други подходящи документи, които показват успешното изпълнение на съответния договор.
Минимални изисквания: няма
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30.03.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
15.04.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 16.04.2015 г.  Час: 10:00
Място

ДГС Севлиево - заседателна зала.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Законните представители на участниците или техни упълномощени представители с изрично пълномощно, както представители на медии и неправителствени организации



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП - Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10 /десет/ дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.03.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ