Версия за печат

00580-2015-0004

BG-Самоков: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Самоков, ул. Македония №34, За: инж. Евелина Перфанова - директор дирекция ТСУЕП, България 2000, Самоков, Тел.: 0722 66630, E-mail: obsamokow@abv.bg, Факс: 0722 60050

Място/места за контакт: Община Самоков - дирекция ТСУЕП

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: http://profil.samokov.bg/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ПАРКОУСТРОЙСТВО – ДОСТАВКА НА РАСТИТЕЛНОСТ, ОЗЕЛЕНЯВАНЕ И ПОДДЪРЖАНЕ НА КРАЙРЕЧНА ГРАДСКА ЗОНА НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА САМОКОВ”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: Мястото за изпълнение на поръчката е територията на град Самоков – Крайречен парк в УПИ IX, кв. 28.
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„ПАРКОУСТРОЙСТВО – ДОСТАВКА НА РАСТИТЕЛНОСТ, ОЗЕЛЕНЯВАНЕ И ПОДДЪРЖАНЕ НА КРАЙРЕЧНА ГРАДСКА ЗОНА НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА САМОКОВ”, по зададени от възложителя технически спецификации и изисквания на обща стойност до 80 000 /осемдесет хиляди/ лева без включен ДДС. ТЕХНИЧЕСКИТЕ СПЕЦИФИКАЦИИ са конкретизирани в отделен списък с изисквания и указания, обединяващ целия спектър на видовете дървесна, храстова, тревна и цветна растителност- предмет на доставката, в зависимост от приложената дендрологичната ведомост (Образец 13.2), площта и обозначението на териториите, в зависимост от приложените технически проекти за зона А на Крайречната градска зона - Самоков, и конкретната дейност, под формата на различни манипулации и начин на озеленяване, както и инструкцията за поддръжка на паркоустроената територия. Списъкът е именуван „Технически указания и спецификации” и е неразделна част от настоящата документация, каквито са и Образец 13.2 (дендрологичната ведомост) и техническите проекти за зона А на Крайречната градска зона - Самоков (Раздел XVI).

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71421000, 77313000

Описание:

Услуги по естетично оформяне и озеленяване на паркове
Услуги по поддържане на паркове

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

„ПАРКОУСТРОЙСТВО – ДОСТАВКА НА РАСТИТЕЛНОСТ, ОЗЕЛЕНЯВАНЕ И ПОДДЪРЖАНЕ НА КРАЙРЕЧНА ГРАДСКА ЗОНА НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА САМОКОВ”, по зададени от възложителя технически спецификации и изисквания на обща стойност до 80 000 /осемдесет хиляди/ лева без включен ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
80000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

14


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 800 (осемстотин) лева; Гаранцията за участие може да се представи под формата на банкова гаранция (съответстваща на условията от образец № 7.1) или парична сума, преведена по следната банкова сметка на Община Самоков: Банка: Централна Кооперативна Банка АД, клон Самоков Банков код (BIC): BIC – CECBBGSF. Банкова сметка (IBAN): BG54 CECB 9790 3362 1198 00 Титуляр на сметката : Община Самоков. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Когато кандидатът, участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранциите за участие се освобождават от възложителя, както следва: - на отстранените участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител; - на класираните на първо и второ място участници - след сключване на договор за обществена поръчка; - на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител; - при прекратяване на процедурата за възлагане на обществената поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението за прекратяване. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция (съответстваща на условията от образец №7) или парична сума, преведена по следната банкова сметка на Община Самоков: Банка: Централна Кооперативна Банка АД, клон Самоков Банков код (BIC): BIC – CECBBGSF. Банкова сметка (IBAN): BG54 CECB 9790 3362 1198 00 Титуляр на сметката : Община Самоков. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция, в полза на Община Самоков и със срок на валидност – най-малко 3 (три) месеца след изтичане на срока за изпълнение на договора. В случай, че банковата гаранция е издадена от чуждестранна банка, тя трябва да бъде авизирана чрез българска банка, която да потвърди автентичността на съобщението. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора преди подписването на договора. Когато участникът, избран за изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Чл.6 Плащането ще се извършва от бюджета на Възложителя по банков път, с платежно нареждане, както следва: ал.1 Авансово плащане, в размер на 40% от стойността на договора, платимо след подписване на договора по обществената поръчка; ал.2 Плащане след доставката и цялостното озеленяване на предвидената територия, в размер на 45% от стойността на договора, платимо след подписване на двустранния приемо-предавателен протокол за приемане на работата от страна на Възложителя и Изпълнителя, и след представяне на оригинална фактура, в срок до 30 (тридесет) календарни дни по банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. ал.3 Плащане след изтичане на 1 –годишния срок на поддържане на зелените площи, в размер на 15% от стойността на договора, платимо след подписване на двустранния приемо-предавателен протокол за приемане на работата от страна на Възложителя и Изпълнителя, и след представяне на оригинална фактура, в срок до 30 (тридесет) календарни дни по банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ; Чл.7 Възложителят не заплаща на Изпълнителя за извършената доставка, в случай на доставен некачествен разсад или при заболяване на разсада констатирано при извършване на доставката или в срок до 5/пет/ дни от подписване на предавателно-приемателен протокол от представители на двете страни. Чл.8 Възложителят не заплаща на Изпълнителя за извършеното озеленяване, в случай на некачествено изпълнение, констатирано в срок до 5/пет/ дни от подписване на предавателно-приемателен протокол за приемане на работата от представители на двете страни.

ІІІ.1.4) Други особени условия

- Декларация, че участника е запознат с всички обстоятелства от значение за поръчката – попълва се Образец № 8; - Декларация, че участника ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката – попълва се Образец № 9; - Декларация за приемане на условията в проекта на договор - попълва се Образец № 10; - Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП – попълва се Образец 11. Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд в страната от Национална агенция за приходите, Министерство на околната среда и водите, Агенция по заетостта и от Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда”. - Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участника не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно извлечението от Търговския регистър). • Подизпълнители: С офертата си участниците може без ограничения да предлагат ползването на подизпълнители. • Обединение: Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице: - документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, букви „а“ и „б“ от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; - документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, буква „в“ и т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП; - декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство. • Чуждестранно лице: Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП се представят в официален превод, а документите по чл. 56, ал. 1, т. 4, 5 и 11 от ЗОП, които са на чужд език, се представят в превод.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: СЪДЪРЖАНИЕ НА ПЛИК № 1 - „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР” – ДОКУМЕНТИ И ОБРАЗЦИ: - Оферта за участие и списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника – включително посочване срок на валидност на офертата - срокът не може да бъде по-кратък от 180 дни, считано от крайния срок за подаване на офертите - попълва се Образец № 1, Приложение № 1.1; - Административни сведения за участника – включително посочване на единен идентификационен код, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата - попълва се Образец № 2; Забележка: В случай, че участникът е обединение образец №2 се попълва от обединението като цяло и от всеки от участниците в обединението поотделно. - Копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от участниците, в който се посочва представляващият (в случай че участникът е обединение). - Декларация от членовете на обединението – попълва се Образец № 3 (в случай че участникът е обединение). - Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП – попълва се Образец № 4; Забележка: В случай, че участникът е обединение което не е юридическо лице, декларацията по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (образец №4) се представя за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението - Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т.2 от ЗОП – попълва се Образец № 5; - Декларация за участието на подизпълнители – попълва се Образец № 6; Забележка: Когато офертата предвижда участие на подизпълнители, в нея се посочват имената на подизпълнителите, вида на работите, които ще предложат на подизпълнителите и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка. - Документ за внесена гаранция за участие – копие на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие (Образец № 7.1).
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: - Изисквания и доказателства за финансово и икономическо състояние: а) наличието на финансов ресурс, в размер на 40 000 лв. /четиридесет хиляди/. Доказва се със: - удостоверение от банка;
Минимални изисквания: а) наличието на финансов ресурс, в размер на 40 000 лв. /четиридесет хиляди/. Доказва се със: - удостоверение от банка;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Изисквания и доказателства за техническите възможности и квалификация: 1) изпълнявани сходни с предмета на поръчката договори през последните три години (2012, 2013, 2014 г.); Доказва се със: а) списък - декларация /Образец № 14/ с изпълнените договори с предмет – сходен на предмета на настоящата процедура, с посочени: обект (предмет) на договора, описание на изпълняваните дейности по договора, възложител, стойност на договора, дата на сключване, препоръки. /Забележка: Под изпълнени договори със сходен предмет се разбира същите да са за комплексни услуги по доставка на растителност, озеленяване и/или поддържане със съответните дейности, включени като манипулации в настоящата процедура: поддържане на зелени площи, дървесна и храстова растителност и паркоустройство с основни изпълнявани операции: косене; резитба, издънки, събиране шума, хартия и отпадъци, засаждане храсти, жив плет, широколистни дървета, зацветяване зимни/летни цветя, изтърсване дървета от сняг, кастрене на клони, отрязване на дървета и храси с моторна резачка (моторен трион), резитба храсти(ръчно), жив плет, почистване на брегове и корита на реки, оформяне короната на дървета, снегопочистване на алеи и градини. Ще се признават договори, с които са се изпълнявали минимум три от изброените дейности. Към Списъка могат да се включат и неприключили към момента на подаване на офертата договори, ако е изтекла минимум една година от сключването им. При подаване на оферта от обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася за обединението като цяло. При наличието на подизпълнител/и, същият трябва да докаже минимален брой изпълнени договори съобразно вида и дела на участие./ б) 3 бр. препоръки и /или удостоверения за добро изпълнение, за договорите посочени в списъка, подписани от Възложителя по договора, с отбелязан телефон и адрес за контакти, изходящ № и дата, подпис и печат; с посочени стойност, дата и място на услугата, както и дали тя е изпълнена професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 2) Наличие на техника съобразно минимално изискуемия брой, която да обезпечава единствено и само дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка; Доказва се със: а) декларация /Образец № 15/ за техническото оборудване, с което разполага участникът за нуждите на изпълнение на обществената поръчка, с която участникът заявява, че описаната и налична техника съобразно минимално изискуемия брой ще обезпечава единствено и само дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка. Минимално изискване: Участникът трябва да разполага с техническо обурудване и инвентар в изправно състояние както следва: минимум 1 бр. водоноска, 1 бр. малък трактор с ремарке, 2бр. градински валяк, 1 бр. автостълба, 2 бр. тревокосачка малогабаритна, 2 бр. тревокосачка средногабаритна, 3 бр. храсторез /моторна коса/, 3 бр. моторна резачка /моторен трион/, 2 бр. прътова резачка, 2 бр. лек или авариен автомобил, 1 бр. мотофреза, 1 бр. мотокултиватор. 3) Наличие на опит в управление на човешките ресурси; Доказва се със: а) Списък-декларация /Образец № 16/ на работниците, придружен с актуална справка за трудовите договори от НАП или други доказателства, че ще бъдат на разположение за изпълнение на поръчката, автобиография и диплом за завършено образование по съответната специалност, за ръководните длъжности;; Минимално изискване: Участникът трябва да разполага с минимум 1 инженер – озеленител (ландшафтни архитект), или 1 лесоинженер, 1 еколог, и технически лица – работници. 4) Качество на предлаганите услуги; Доказва се със: а) заверено копие на валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството по ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват включващ дейности предмет на поръчката.
Минимални изисквания: Минимално изискване: Участникът трябва да разполага с техническо обурудване и инвентар в изправно състояние както следва: минимум 1 бр. водоноска, 1 бр. малък трактор с ремарке, 2бр. градински валяк, 1 бр. автостълба, 2 бр. тревокосачка малогабаритна, 2 бр. тревокосачка средногабаритна, 3 бр. храсторез /моторна коса/, 3 бр. моторна резачка /моторен трион/, 2 бр. прътова резачка, 2 бр. лек или авариен автомобил, 1 бр. мотофреза, 1 бр. мотокултиватор. Минимално изискване: Участникът трябва да разполага с минимум 1 инженер – озеленител (ландшафтни архитект), или 1 лесоинженер, 1 еколог, и технически лица – работници.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
20.04.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
20.04.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 21.04.2015 г.  Час: 11:00
Място

Сградата на община Самоков, 3-ти етаж, ст. 315

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

СЪДЪРЖАНИЕ НА ПЛИК № 2 - „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА” Съдържа техническата оферта - Образец № 12 . - Участникът може да посочи коя част от офертата му има конфиденциален характер и да изиска от възложителя да не я разкрива, за което трябва да представи декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП. СЪДЪРЖАНИЕ НА ПЛИК № 3 - „ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА” - Съдържа надлежно попълнени Образец № 13 „Ценова оферта” и Образец 13.1 „Количествено – стойностна сметка”, който се попълва по следния начин: Срещу всяка позиция трябва да бъде посочена единичната цена, цената за посоченото количество и отдолу цялостната стойност на офертата. Трябва да бъдат посочени цени за всички указани материали/манипулации, така както са зададени. Кандидатите следва да се ръководят от Образец 13.2 - „Дендрологична ведомост”, където са посочени видовете, размерите и количествата на растителността. Посочените цени за доставка на конкретни артикули са без ДДС и включват доставката до краен клиент - склада на Община Самоков /или територията на Община Самоков/. Участникът трябва да приложи, като неразделна част от своето ценово предложение, посочените в Образец № 13 приложения – Образец № 13.1 и Образец 13.2, както и Анализ за формирането на предложените от участниците единични цени, за всяка една от манипулациите в количествено – стойностната сметка. Разплащането ще става по банков път след представяне на фактура съгласно предложения срок на отложено плащане в техническото предложение. Извън плика с надпис „Предлагана цена” не трябва да е посочена никаква информация относно цената; Участници, които и по какъвто начин са включили някъде в офертата си извън плика „Предлагана цена” елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея), ще бъдат отстранени от участие в процедурата. Участниците носят цялата отговорност при допуснати изчислителни грешки. При допуснати грешки и несъответствия в Ценовото предложение и приложенията към него, участниците се отстраняват (декласират).

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Крайния срок за подаване на жалби е уреден в чл. 120, ал. 5, т. 1 от Закона за обществените поръчки

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.03.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ