00580-2015-0004
Технически редакции | ||
17.03.2015 15:37 ч. : | 17/03/2015 15:09 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
17.03.2015 15:37 ч. : | 17/03/2015 15:09 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Самоков: 27 - Други услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Самоков, ул. Македония №34, За: инж. Евелина Перфанова - директор дирекция ТСУЕП, България 2000, Самоков, Тел.: 0722 66630, E-mail: obsamokow@abv.bg, Факс: 0722 60050
Място/места за контакт: Община Самоков - дирекция ТСУЕПИнтернет адрес/и:
Адрес на профила на купувача: http://profil.samokov.bg/.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„ПАРКОУСТРОЙСТВО – ДОСТАВКА НА РАСТИТЕЛНОСТ, ОЗЕЛЕНЯВАНЕ И ПОДДЪРЖАНЕ НА КРАЙРЕЧНА ГРАДСКА ЗОНА НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА САМОКОВ”.
Възлагане на обществена поръчка
„ПАРКОУСТРОЙСТВО – ДОСТАВКА НА РАСТИТЕЛНОСТ, ОЗЕЛЕНЯВАНЕ И ПОДДЪРЖАНЕ НА КРАЙРЕЧНА ГРАДСКА ЗОНА НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА САМОКОВ”, по зададени от възложителя технически спецификации и изисквания на обща стойност до 80 000 /осемдесет хиляди/ лева без включен ДДС. ТЕХНИЧЕСКИТЕ СПЕЦИФИКАЦИИ са конкретизирани в отделен списък с изисквания и указания, обединяващ целия спектър на видовете дървесна, храстова, тревна и цветна растителност- предмет на доставката, в зависимост от приложената дендрологичната ведомост (Образец 13.2), площта и обозначението на териториите, в зависимост от приложените технически проекти за зона А на Крайречната градска зона - Самоков, и конкретната дейност, под формата на различни манипулации и начин на озеленяване, както и инструкцията за поддръжка на паркоустроената територия. Списъкът е именуван „Технически указания и спецификации” и е неразделна част от настоящата документация, каквито са и Образец 13.2 (дендрологичната ведомост) и техническите проекти за зона А на Крайречната градска зона - Самоков (Раздел XVI).
71421000, 77313000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
„ПАРКОУСТРОЙСТВО – ДОСТАВКА НА РАСТИТЕЛНОСТ, ОЗЕЛЕНЯВАНЕ И ПОДДЪРЖАНЕ НА КРАЙРЕЧНА ГРАДСКА ЗОНА НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА САМОКОВ”, по зададени от възложителя технически спецификации и изисквания на обща стойност до 80 000 /осемдесет хиляди/ лева без включен ДДС.
НЕ
14
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 800 (осемстотин) лева; Гаранцията за участие може да се представи под формата на банкова гаранция (съответстваща на условията от образец № 7.1) или парична сума, преведена по следната банкова сметка на Община Самоков: Банка: Централна Кооперативна Банка АД, клон Самоков Банков код (BIC): BIC – CECBBGSF. Банкова сметка (IBAN): BG54 CECB 9790 3362 1198 00 Титуляр на сметката : Община Самоков. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Когато кандидатът, участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранциите за участие се освобождават от възложителя, както следва: - на отстранените участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител; - на класираните на първо и второ място участници - след сключване на договор за обществена поръчка; - на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител; - при прекратяване на процедурата за възлагане на обществената поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението за прекратяване. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция (съответстваща на условията от образец №7) или парична сума, преведена по следната банкова сметка на Община Самоков: Банка: Централна Кооперативна Банка АД, клон Самоков Банков код (BIC): BIC – CECBBGSF. Банкова сметка (IBAN): BG54 CECB 9790 3362 1198 00 Титуляр на сметката : Община Самоков. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция, в полза на Община Самоков и със срок на валидност – най-малко 3 (три) месеца след изтичане на срока за изпълнение на договора. В случай, че банковата гаранция е издадена от чуждестранна банка, тя трябва да бъде авизирана чрез българска банка, която да потвърди автентичността на съобщението. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора преди подписването на договора. Когато участникът, избран за изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.
Чл.6 Плащането ще се извършва от бюджета на Възложителя по банков път, с платежно нареждане, както следва: ал.1 Авансово плащане, в размер на 40% от стойността на договора, платимо след подписване на договора по обществената поръчка; ал.2 Плащане след доставката и цялостното озеленяване на предвидената територия, в размер на 45% от стойността на договора, платимо след подписване на двустранния приемо-предавателен протокол за приемане на работата от страна на Възложителя и Изпълнителя, и след представяне на оригинална фактура, в срок до 30 (тридесет) календарни дни по банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. ал.3 Плащане след изтичане на 1 –годишния срок на поддържане на зелените площи, в размер на 15% от стойността на договора, платимо след подписване на двустранния приемо-предавателен протокол за приемане на работата от страна на Възложителя и Изпълнителя, и след представяне на оригинална фактура, в срок до 30 (тридесет) календарни дни по банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ; Чл.7 Възложителят не заплаща на Изпълнителя за извършената доставка, в случай на доставен некачествен разсад или при заболяване на разсада констатирано при извършване на доставката или в срок до 5/пет/ дни от подписване на предавателно-приемателен протокол от представители на двете страни. Чл.8 Възложителят не заплаща на Изпълнителя за извършеното озеленяване, в случай на некачествено изпълнение, констатирано в срок до 5/пет/ дни от подписване на предавателно-приемателен протокол за приемане на работата от представители на двете страни.
- Декларация, че участника е запознат с всички обстоятелства от значение за поръчката – попълва се Образец № 8; - Декларация, че участника ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката – попълва се Образец № 9; - Декларация за приемане на условията в проекта на договор - попълва се Образец № 10; - Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП – попълва се Образец 11. Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд в страната от Национална агенция за приходите, Министерство на околната среда и водите, Агенция по заетостта и от Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда”. - Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участника не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно извлечението от Търговския регистър). • Подизпълнители: С офертата си участниците може без ограничения да предлагат ползването на подизпълнители. • Обединение: Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице: - документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, букви „а“ и „б“ от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; - документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, буква „в“ и т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП; - декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство. • Чуждестранно лице: Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП се представят в официален превод, а документите по чл. 56, ал. 1, т. 4, 5 и 11 от ЗОП, които са на чужд език, се представят в превод.
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
Сградата на община Самоков, 3-ти етаж, ст. 315
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
СЪДЪРЖАНИЕ НА ПЛИК № 2 - „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА” Съдържа техническата оферта - Образец № 12 . - Участникът може да посочи коя част от офертата му има конфиденциален характер и да изиска от възложителя да не я разкрива, за което трябва да представи декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП. СЪДЪРЖАНИЕ НА ПЛИК № 3 - „ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА” - Съдържа надлежно попълнени Образец № 13 „Ценова оферта” и Образец 13.1 „Количествено – стойностна сметка”, който се попълва по следния начин: Срещу всяка позиция трябва да бъде посочена единичната цена, цената за посоченото количество и отдолу цялостната стойност на офертата. Трябва да бъдат посочени цени за всички указани материали/манипулации, така както са зададени. Кандидатите следва да се ръководят от Образец 13.2 - „Дендрологична ведомост”, където са посочени видовете, размерите и количествата на растителността. Посочените цени за доставка на конкретни артикули са без ДДС и включват доставката до краен клиент - склада на Община Самоков /или територията на Община Самоков/. Участникът трябва да приложи, като неразделна част от своето ценово предложение, посочените в Образец № 13 приложения – Образец № 13.1 и Образец 13.2, както и Анализ за формирането на предложените от участниците единични цени, за всяка една от манипулациите в количествено – стойностната сметка. Разплащането ще става по банков път след представяне на фактура съгласно предложения срок на отложено плащане в техническото предложение. Извън плика с надпис „Предлагана цена” не трябва да е посочена никаква информация относно цената; Участници, които и по какъвто начин са включили някъде в офертата си извън плика „Предлагана цена” елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея), ще бъдат отстранени от участие в процедурата. Участниците носят цялата отговорност при допуснати изчислителни грешки. При допуснати грешки и несъответствия в Ценовото предложение и приложенията към него, участниците се отстраняват (декласират).
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Крайния срок за подаване на жалби е уреден в чл. 120, ал. 5, т. 1 от Закона за обществените поръчки
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
17.03.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ