Версия за печат

01059-2015-0001

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 130036366

Специализирана болница за активно лечение на деца с онкохематологични заболявания - София ЕООД, ул. Бяло море № 8, За: доц. д-р Добрин Константинов, д.м. - управител; адв. Анелия Стойновска, България 1527, София, Тел.: 02 9307034; 0882 460794, E-mail: a.stoynovska@abv.bg, Факс: 02 9307045

Място/места за контакт: град София, ул. Бяло море № 8

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.sbaldohz.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.sbaldohz.com.

Електронен достъп до информация: http://sbaldohz.com/OP/2015/1_OP_2015_Mart.htm.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 130036366

Специализирана болница за активно лечение на деца с онкохематологични заболявания - София ЕООД, ул. Бяло море № 8, За: адв. Анелия Стойновска, България 1527, София, Тел.: 02 9307034; 0882 460794, E-mail: a.stoynovska@abv.bg

Място/места за контакт: град София, ул. Бяло море № 8

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://sbaldohz.com/OP/2015/1_OP_2015_Mart.htm.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 130036366

Специализирана болница за активно лечение на деца с онкохематологични заболявания - София ЕООД, ул. Бяло море № 8, За: Лилия Стателова - главен счетоводител или Лилия Попова - счетоводител, България 1527, София, Тел.: 02 9307034; 0882 460794

Място/места за контакт: град София, ул. Бяло море № 8

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Периодични доставки на медицински изделия съгласно Спецификация за срок 1 година от сключване на договора по заявка на възложителя “СБАЛДОХЗ-СОФИЯ” ЕООД. Посочените в спецификацията количества са ориентировъчни и не пораждат за Възложителя задължение да ги закупи в пълен обем.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
болнична аптека по местоседалище на Възложителя в град София, ул. Бяло море № 8, Административно тяло, 1-ви етаж
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

доставка на медицински изделия

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33141000

Описание:

Медицински консумативи, с изключение на химическите и хематологични консумативи, за еднократна употреба

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предметът на поръчката обхваща 18 обособени позиции медицински изделия, посочени както в Приложение Б "Информация относно обособените позиции" на настоящето обявление, така и в Спецификация – Приложение № 1, неразделна част от поръчката. Всяка обособена позиция включва номенклатурни единици с наименование, изискуема единица мярка, прогнозни количества, прогнозна стойност и размер на гаранцията за участие. Оферти могат да се подават: – за една или повече обособени позиции от Спецификацията; – за една или повече номенклатурни единици, включени в обособените позиции, с изключение на обособени позиции с №№ 2 до 11 вкл., които касаят апарати – затворени системи. Важно! Предложенията за обособени позиции с №№ 2 до 11 вкл., свързани с апарати – затворени системи, следва да включват всички номенклатурни единици, които са част от съответната обособена позиция. Участник, който не е подал техническа оферта за всички номенклатурни единици в тези позиции, се отстранява от участие в процедурата. Възложителят не е задължен да заяви за доставка всички номенклатурни единици, включени в обособената позиция, съответно всички количества за тях.

Стойност, без да се включва ДДС
388325.03 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

ДА

Обхват: между 6 и 12
ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1)Участникът представя с офертата документ за внесена гаранция за участие в избрана от него форма –парична или банкова, в размер на 1 % (едно на сто) от стойността на всяка обособена позиция, съответно на всяка номенклатурна единица, включена в обособената позиция, за която участникът подава оферта. Индивидуалният размер на всяка ном.ед. - част от обос. поз., е определен в числово изражение спрямо прогнозните стойности на всяка ном.ед., включена в обособена позиция и посочен в колона 13 на Приложение № 1 от документацията за участие. Когато участникът подава оферта за повече от една обособена позиция, същият представя документ за внесена гаранция за участие на стойност равна на общата стойност на гаранциите за обособените позиции, за които подава оферта. Ако гаранцията е под формата на парична сума, същата е вносима по сметка на възложителя в ТБ Райфайзен Банк България АД, клон ЦУ, IBAN BG 35 RZBB 91551060536914, BIC код RZBB BGSF, или на каса на възложителя в отдел "Финансово-счетоводен" по местоседалището му. При избор на банкова гаранция участникът представя неотменяема банкова гаранция в полза на СБАЛДОХЗ-СОФИЯ ЕООД съгласно Образец № 7 към документацията за участие, като задължителни се явяват условията по образеца. За формата на документа важат изискванията на документацията за участие. Разходите по откриването на гаранцията за участие са за сметка на участника, който трябва да предвиди и заплати необходимите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в Приложение № 2. Срокът на валидност на гаранцията за участие е равен на срока на валидност на офертите. Възложителят има право да поиска от участника да удължи срока на валидност на гаранцията в случай, че това е необходимо за успешното приключване на процедурата. Гаранцията за участие в откритата процедура се задържа и освобождава от възложителя по реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП, като при освобождаване Възложителят не дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него; 2) Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя преди подписването на договора гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС в избрана от него законова форма. Относно образеца на банкова гаранция задължителни се явяват условията по Образец № 8 от документацията за участие. Разходите по откриването на гаранцията за изпълнение на договора са за сметка на определения изпълнител, който трябва да предвиди и заплати необходимите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в обявлението и документацията за участие; 3) Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава в съответствие с условията на проекто-договора. При качествено, срочно и точно изпълнение Възложителят се задължава да освободи гаранцията за изпълнение на договора до 30 дни от изтичане срока на договора. Възложителят има право да задържи гаранцията за изпълнение на договора във всеки един от следните случаи: забавено или неточно изпълнение; отказ от изпълнение на една или повече подадени от Купувача заявки; при неизпълнение на кое да е от останалите задължения на Изпълнителя по договора. Купувачът има право да пристъпи към усвояване изцяло или отчасти на суми от гаранцията за изпълнение на договора винаги, когато за него възникне право на неустойка при условията на чл.20 от договора. Когато гаранцията за изпълнение на договора е банкова, Възложителят предявява искането си за усвояване на суми от гаранцията за изпълнение на договора пред банката – издател, чрез посредничеството на банката, обслужваща Възложителя. Разходите, свързани с предявяване на искане за усвояване на суми от гаранцията за изпълнение на договора са за сметка на Възложителя;4) Неспазване изискванията на Възложителя относно размера на гаранциите и формата за валидност води до отстраняване на участника след прилагане разпоредбите на чл.68, ал.8 и 9 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1) Заплащането на доставките е отложено, по банков път, в срок не по-малък от 60 (шестдесет) дни включително след изпълнението на съответната периодична доставка на заявеното количество от стоката и след потвърждаване приемането на стоката без възражения от Възложителя, при издадена доставна фактура. Срокът до 60 дни включително от доставката е уговорен в полза на Възложителя, докогато избраният изпълнител няма право да изисква плащане; 2) Срокът за приемане на доставката без възражения от страна на Възложителя е до 30 дни от датата на изпълнение на доставката и е определен при условията на чл. 303а, ал. 4, изречение трето от Търговския закон /съкр. ТЗ/; 3) Срокът за плащане на фактурата е 14-дневен и тече от датата на изтичане на срока за приемане изпълнението на доставката по заявка на възложителя, ако фактурата е представена преди това; 4) Потвърждаване приемането на доставката без възражение от страна на Възложителя се осъществява писмено на посочени от Участника факс или актуална електронна поща; 5) Средствата се осигуряват от приходи на възложителя от дейности на Възложителя съгласно договори с НЗОК и Министерство на здравеопазването, и приходи от дарения от физически и юридически лица; 6) Заплащането на цените на медицинските изделия се урежда в съответствие с условията на възложителя в проекта на договор въз основа на писмо с разпоредителен характер на Министъра на здравеопазването № 91-00-20/21.01.2013 г., съдържащо Препоръки за провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки за доставка на лекарства и медицински изделия от лечебните заведения - търговски дружества с държавно участие в капитала - Приложение № 2 от документацията за участие.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

не се изисква

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

1) Участник в настоящата открита процедура за възлагане на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което е регистрирано като търговец по Търговския закон или по законодателството на друга държава членка или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария, на което е издадено разрешение за търговия на едро с медицински изделия от Изпълнителна агенция по лекарствата (съкр. ИАЛ) или друг документ, удостоверяващ правото им да търгува с медицински изделия, издаден от компетентен орган на съответната държава (чл. 77, ал. 1 от Закон за медицинските изделия (съкр. ЗМИ), отговарят на изискванията на Закона за обществените поръчки (ЗОП), и другите нормативни актове, приложими към предмета на обществената поръчка, както и на изискванията на Възложителя, посочени в настоящата документацията за участие; 2) Производителите, установени на територията на Република България, могат да извършват търговски сделки с произведените от тях изделия без да притежават разрешение за търговия на едро (чл. 77, ал. 2 от ЗМИ); 3)Срок на годност на доставяните продукти - не по-малко от 60 % от остатъчния срок на годност към момента на доставката.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1)Участникът в процедурата да отговаря на посочените в раздел III.1.4. по-горе особени условия наЗМИ,на ЗОП и Възложителя, посочени в утвърдената документация за участие. Условията за участник - обед. са посочени в раздел VI.Допълнителна инф., т. VI.3. Възложителят може да изисква от всеки участник да докаже регистрацията си в някой от професионалните или търговски регистри на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон. Участник може да представи удостоверение за регистрация в официален списък на одобрени стопански субекти на държава - членка на ЕС.В този случай важат правилата на чл.53а, ал.2 от ЗОП; 3)Не може да участва в процедурата лице, а Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, за когото са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, б. „а-д”, т.2 и 3,ал. 2, т.1,2а, 4 -5, и ал.5 от ЗОП.Участниците са длъжни да уведомяват възложителя за всички настъпили промени в посочените обстоятелства в 7-дневен срок от настъпването им. Участникът - физ. или юрид. лице, трябва да отговаря на изискванията по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП в държавата, в която е установен. В противен случай, не може да участва в откритата процедура. Изискванията, посочени в тази точка и поле VI.3,се прилагат за всеки член на обединението - Участник в процедурата. Изискванията по тази точка се прилагат и за подизпълнителите, ако Участникът предвижда участието на такива; Чуждестр. физическо или юридическо лице или техни обединения - Участник в процедурата, трябва да отговарят на посочените в тази точка изисквания в държавата, в която са установени; 4)Участникът представя оферта с Плик №1 "Документи за подбор",Плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката" и Плик № 3 "Предлагана цена". Плик № 1 съдържа:4.1. Списък на докум. и информ., съдържащи се в офертата, подписан от Участника – Обр. №1; 4.2.Представяне на участника и административни сведения за него – Обр.№ 2, с посочване на ЕИК и др. идентифицираща информация, или еквивалентен документ от администр. или съдебен орган в държавата, в която е установен участник - чуждестранно физическо и юридическо лице; Договор или спораз. за учред. на обединението (ориг. или нотар. завер.копие), когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, и БУЛСТАТ;4.3. Декларация по чл. 47, ал.10 ЗОП - Обр.№3; 4.4. Документ за представена гаранция за участие- парична, или банкова - Обр.№7; 4.5.Доказателства за икономическо и финансово състояние;4.6. Доказателства за техн. възможности, в т.ч. за качеството на медицинските изд.; 4.7. Декларация по чл. 55,ал.7 и за липса на обст. по чл. 8, ал.8, т.2 ЗОП- Обр.№4; 4.8.Деклар. по чл.56,ал.1,т.8 от ЗОП и Деклар. по чл.55,ал.5 от ЗОП (когато е приложимо); 4.9. Деклар.за приемане условията на проекта на договор-Обр.9; 4.10. Пълномощно (ако е приложимо). Плик № 2 съдържа декларация по чл.33,ал.4 ЗОП (ако е приложимо), "Техн.предлож. за изпълнение на поръчката - Обр.с №5а, и Техн. оферта - Обр. № 5б за обос. поз., за която се подава оферта. Ако Уч. представя оферта за повече от 1 обос. поз., той представя един голям плик № 2 с надпис „Предлож. за изпълнение на поръчката" с толкова пликове №2, колкото са обос. поз., за които подава оферта. "Техническо предложение за изп. на поръчката"- Обр. № 5а се представя само веднъж! Мостри, каталози се представят в общ пакет с надпис "Мостри, каталози, др.инф.матери". Плик №3 съдържа "Предложение за цена за изпълнение на поръчката" - Обр. №6а, и Ценова оферта -Обр.№6б, на участника за цена за обос. позиция. При повече от една обос. позиции Уч. представя един голям плик № 3 с надпис „Предлагана цена“, съдържащ толкова пликове с № 3, колкото са обос. поз.,за които подава оферта. "Предложение за цена за изпълнение на поръчката" - Обр.6б, се представя само веднъж! Неспазване изискванията за съдържание и форма на валидност на документ. в офертата води до отстранявне след прилагане на чл.68,ал.8 и 9 от ЗОП.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1) Наличието на изискуемия финансов ресурс, посочен в дясното поле на раздела се удостоверява/доказва с един или няколко от следните посочени документи: 1.1. Посочване на публикация на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части за последната приключила финансова година – 2013 г.; 1.2. Годишна данъчна декларация за последната приключила финансова година – 2013г - за физическо лице- участник което не е едноличен търговец, но отговаря на изискванията на Възложителя за изпълнение на поръчката; 3) Удостоверения от банки или копие на застраховка за професионална отговорност; 4) Други, когато по обективни причини Участникът не може да представи исканите от Възложителя документи.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1) Участникът трябва да разполага с финансов ресурс за последната приключена финансова година – 2013, в зависимост от датата, на която е регистриран или е започнал дейността си, в размер на не повече от 25% от прогнозната стойност в лева без ДДС на обособените позиции, за които подава оферта. Посочването на такъв минимум е обусловена от факта, че предметът на поръчката предполага наличие на финансов ресурс от страна на Участника за доставка, надеждно (в съответствие с изискванията на законодателството на РБългария) съхранение и доставка до възложителия на специфични стоки – ведицински изделия, наличието на съответен квалифициран персонал, администриращ изпълнението на поръчката, както и свързаните с това средства за работна заплата, данъци и осигуровки, и други. Относно посочените в лявото поле на този раздел документи: 1.1. посочване публикация на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части за последната приключила финансова година – 2013 г. - изисква се само когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. За целта Участникът следва да посочи регистъра, в който е публикуван отчетът и органа, който го поддържа; 1.2. Физическото лице – участник, което отговаря на изискванията на Възложителя за изпълнение на поръчката, представя заверено от него копие на годишна данъчна декларация за последната приключила финансова година – 2013г., от която е видно, че е разполагало с финансов ресурс (реализирало приходи) на изискуемата стойност, посочена по-горе;1.3. Удостоверения от банки или застраховка за професионална отговорност -да удостоверяват наличие на посочения финансов ресурс. Удостоверението се представя в оригинал, а застраховката - в копие, заверено с печат на Участника. 1.4. Когато по обективни причини Участникът не може да представи исканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ; 2) В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването за финансов ресурс се отнася за обединението като цяло и се доказва от един или повече от участниците в обединението, а документите се представят от един или повече от участниците в обединението, чрез който/които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП; 3) Когато Участник предвижда участие на подизпълнители, документите се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие; 4) Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата, ако не отговаря на някое от горните изисквания след прилагане разпоредбата на чл. 68, ал. 8 и 9 от ЗОП.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1) Разрешение или удостоверение за регистрация за търговия на едро издадено от Изпълнителна агенция по лекарствата по реда на чл. 79, ал. 2 от ЗМИ или еквивалентен документ, удостоверяващ правото на Участника да търгува с медицински изделия, издаден от компетентен орган на съответната държава; 2) Писмени доказателства или Справка – декларация, подписана от представляващ или упълномощено от него лице за наличие на складова база и автопарк;3) Опит на участника при изпълнение на обществени поръчки за доставки на медицински изделия. Удостоверява се в:3.1. Списък на основните договори за доставки, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, заедно с 3.2. доказателство за извършените доставки - удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката; 4)Оторизационно писмо/пълномощно от производител или негов упълномощен представител/ дистрибутор в България, легитимиращо участника за предлагане на медицински изделия на производителя на българския пазар, с права на валидност включително за целия срок на договора; 5) Декларация за съответствие със съществените изисквания, издадена от производителя или негов упълномощен представител или ЕС сертификат за съответствие с Директива 98/79/ЕС, издаден от нотифициран орган по смисъла на ЗМИ; 6) за ин-витро диагностичните медицински продукти да е издаден Сертификат за качество - „СЕ” маркировка съгласно Директива 98/79/ЕС; 7) Декларация от производителя, че изделието се отнася към този вид мед.изд. и не попада в обсега на ЗМИ - за медицинските изделия, предназначени за изследователски и спец. цели (for research use only); 8)Декларация относно срока на годност на предлаганите продукти, които Участникът ще доставя; 9) Документ или други писмени доказателства за съвместимост на продукта, който се оферира с дадената апаратура и обслужващите я консумативи.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1) Разрешението или удостоверението за регистрация за търговия на едро с медицински изделия да са издадени от регулаторен орган на държавата - членка на ЕС, в която е установен участникът; 2) Справката - декларация за наличие на складова база и автопарк да е изготвена и подписана от представляващия или упълномощеното за подаване на офертата лице. Писмените доказателства да се представят във фотокопие, заверено с печат на участника; 2.1. Писмените доказат. да удостоверяват наличие на складова база за съхранение на вед.изд. и съответен автопарк за доставката им -представят се в заверено с печат на Участника фотокопие, да е подписана от представляващ или упълномощено от него лице; 3.1.Списъкът на основните договори за доставки на мед. изделия обхваща изпълнението на такива през последните 3 год. назад, считано от крайния срок за подаване на офертите, вкл. стойностите, датите и получателите. Подписва се от представляващ или упълномощено от него лице и се подпечатва с печата на Участника; 3.2. Доказателството за извършените доставки се представя под формата на: удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, представено в заверено с печат на Участника фотокопие, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката; 4.1. Оториз. писмо/ пълномощното от производител или негов упълномощен представител/дистрибутор в България да легитимира участника за предлагане на мед.изделия на производителя на българския пазар, с права на валидност включително за целия срок на договора. Представя се в оригинал или нотариално заверен препис; 4.2. Декларацията за видовото и количествено обезпечаване изпълнението на поръчката за срока на договора за оферираните лекарствени продукти на съответния производител се изготвя в свободна форма от Участника оторизиран/упълномощен да ги предлага в процедурата. Подписва се от представляващ или негов упълномощен представител и се подпечатва с печат на участника; 5.1.документите за качество на вед.изд., за които подава оферта, се представят във фотокопие, заверено с печата на участника; 5.2.Декларация относно срока на годност на предлаганите вез. изд., които Уч. ще доставя, се изготвя от Участника в свободна форма, подписана от представляващия и подпечатана с печата на Участника; 6)За обединения, които не са юридически лица, изискванията важат за обединението като цяло. Всички документи се представят от един или повече участници в обединението, чрез който/които обедин. ще доказва съответствието си с крит. за подбор по чл.25,ал. 2,т.6 от ЗОП; 7) Подизпълн. представят документи за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: единична предложена цена за номенклатурна единица; тежест: 65
Показател: качество; тежест: 35
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

01/2015

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
16.04.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
16.04.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 20.04.2015 г.  Час: 10:30
Място

местоседалището на възложителя - ул. Бяло море № 8, Административно тяло, втори етаж, занималня

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомване и други лица при спазване режима за достъп до сградата, в която се извършва отварянето

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

ДА

Прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

началото на месец март 2016 г.

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1) Поради недостатъчния обем на обявлението в поле III.2.1. относно описание на изискванията към Участник - обединение, което не е юридическо лице, поместваме изискванията към тях в настоящото поле. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, участниците в обединението трябва да сключат договор/споразумение с нотариална заверка на подписите помежду си, в който е определено, кой участник какъв вид дейност ще изпълнява. Договорът/споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: - обединението е създадено със срок до окончателното изпълнение на обществената поръчка и всички членове на обединението са задължени да останат в него до окончателното изпълнение на поръчката; - съставът на обединението няма да се променя след подаването на офертата; - представляващият обединението е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; - представляващият обединението отговаря за изпълнението на обществената поръчка, включително и за предвидените гаранции и плащанията; - е направено разпределение на дейностите на отделните членове на обединението, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за изпълнение на обществената поръчка; - всички членове на обединението са отговорни заедно и поотделно за качественото изпълнение на поръчката до края на гаранционния срок (срока на гаранцията за изпълнение на договора) съгласно подписания договор за изпълнение на настоящата обществена поръчка, независимо от срока, за който е създадено обединението. Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението при изпълнението на настоящата обществена поръчка. Когато участникът е обединение, но не представи договора/споразумението за създаването на обединението, или в представения договор/споразумение липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на посочените условия, или съставът на обединението е променен след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка след прилагане разпоредбите на чл. 68, ал. 8 и 9 от ЗОП. 2) Относно документацията за участие Документацията се предоставя безплатно. Същата се публикува в електронен вид в профила на купувача по смисъла на ЗОП на интернет-адрес: http://sbaldohz.com/OP/2015/1_OP_2015_Mart.htm . Достъпът до документацията в профила на купувача се осигурява от Възложителя от датата на вписване в Регистъра за обществени поръчки за възлагане на обществена поръчка. Документацията за участие е на разположение на участниците в електронен вид в профила на купувача до изтичане на срока за достъп, посочен в обявлението за обществената поръчка. По същия ред ще бъдат публикувани разяснения по документацията за участие, дадени от възложителя по искане на потенциален участник, решения за промяна, протоколи на комисията, съобщения, свързани с процедурата, решенията по чл. 38 от ЗОП за приключване на процедурата и останалите посочени в чл. 22б от ЗОП документи.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП. Срокът за обжалване на решението по чл. 120, ал. 5, т. 1 тече от получаването на окументацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1) жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2) документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3) документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3. Жалба може да се подава от всяко заинтересовано лице. В срока по чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна могат да подават и професионални сдружения и организации в съответния бранш за защита на интересите на своите членове. В случаите по чл. 120, ал. 5, т. 1, когато датите на публикуване на обявленията в Регистъра на обществените поръчки и в "Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.03.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Реактиви и консумативи за клинична лаборатория. Включва следните номенклатури:Вакутейнер с цитрат за хемостаза, син-от 3.6 мл до 4.5 мл, бр. - 6500 бр.;Вакутейнер с цитрат за утайки-черен, затворена система без отваряне на епруветката, БР. - 7000; Вакутейнер с ЕДТА за кръвни картини-лилав, 3 мл, БР. - 12000; Вакутейнер за серум- червен, 4 мл с клод активатор, БР. - 12000;Вакутейнер Микротейнер с ЕДТА, БР. - 15000; Вакутейнер Микротейнер с гел, БР. - 5000; Стерилна игла тип Бътерфлай за затворена система за вземане на венозна кръв 23G, обезопасена със система за необратимо заключване, БР. - 30000; Стерилна игла тип Бътерфлай за затворена система за вземане на венозна кръв 21G, обезопасена със система за необратимо заключване, БР. - 2000; Микроланцети, БР.- 25000; Предметно стъкло с матиран край, БР. - 10000; Покривно стъкло (ретикулоцити), БР.- 4000; Наконечник жълт, БР. - 6000; Наконечник син, БР. - 8000; Контейнер за игли 3 литра, БР. - 1000; Контейнер за игли 5 литра, БР. - 1000; Еднократна пипета 2 мл, БР. - 3000; Еднократна пипета 5 мл, БР. -1000; Еднократна пипета 10 мл, БР. -1000; Пластмасов държател, еднократен, БР. -4000; Тест за изследване на Хеликобактер пилори, БР. -100; Тест за окултни кръвоизливи Hexagon Opti, ОП. -3;Реактив за оцветяване на натривки, Романовски-Гимза, ЛИТЪР -8; Реактив за оцветяване на натривки, Май Грюнвалд, за фиксаж, ЛИТЪР -8; Термохартия ролка, 50 мм, БР. -200; Термохартия ролка, 57 мм, БР. -20; Термохартия ролка, 72 мм, БР. -20; Термохартия ролка, 80 мм, БР. -20.
1) Кратко описание

Обособената позиция включва номенклатурни единици с №№ 1-27 вкл. от спецификацията - предмет на поръчката.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33141000

Описание:

Медицински консумативи, с изключение на химическите и хематологични консумативи, за еднократна употреба

3) Количество или обем

съгласно спецификация

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
55235.08 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Реактиви и консумативи за газов апарат GEM Premier 3000. Включва следните номенклатурни единици: Модул 75Т, брой касети - 14 броя; Capillary Tube Kit, опаковка - 8 опаковки; Blood Gas Control, опаковка - 12 опаковки.
1) Кратко описание

Обособената позиция включва номенклатурни единици с №№ 28 - 30 вкл. от спецификацията - предмет на поръчката.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33141000

Описание:

Медицински консумативи, с изключение на химическите и хематологични консумативи, за еднократна употреба

3) Количество или обем

съгласно спецификация

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
16820 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Реактиви и консумативи за апарат за коагулация ACL 7000. Включва следните номенклатурни единици: Реактив Referense Emulsion, опаковка х 500мл - 20 опаковки; Контролен кит "N" (Normal Control), опаковка - 15 опаковки; Контролен кит (High Abnormal Control), опаковка - 2 опаковки; Calibration human, опаковка - 2 опаковки; Calibration CFS, опаковка - 2 опаковки; Реактив APTT Lyophilized silica, опаковка - 60 опаковки; Реактив PT- Fibrinogen HS PLUS, опаковка - 50 опаковки; Кювета Cups, опаковка - 20 опаковки; Ротор, пластмасов, кутия х 12 броя - 80 кутии; Factor diluent, опаковка х 300 мл - 10 опаковки.
1) Кратко описание

Обособената позиция включва номенклатурни единици с №№ 31-40 вкл. от спецификацията - предмет на поръчката.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33141000

Описание:

Медицински консумативи, с изключение на химическите и хематологични консумативи, за еднократна употреба

3) Количество или обем

съгласно спецификация

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
30599 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Реактиви и консумативи за апарат ILyte за йонограми. Включва следните номенклатурни единици: Реагентен модул, брой - 10 броя; Daily Cleaning Solution, опаковка - 6 опаковки; Реактив за доливане на камера с референтен електрод, опаковка - 1 опаковка; Контролен кит за калибрация (Normal), опаковка - 6 опаковки; Контролен кит за калибрация (High), опаковка - 6 опаковки; Контролен кит за калибрация (ниска контрола), опаковка - 6 опаковки.
1) Кратко описание

Обособената позиция включва номенклатурни единици с №№ 41-46 вкл. от спецификацията - предмет на поръчката.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33141000

Описание:

Медицински консумативи, с изключение на химическите и хематологични консумативи, за еднократна употреба

3) Количество или обем

съгласно спецификация

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
4050 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Реактиви и консумативи за хемоанализатор DIACEL60 (кръвни картини). Включва следните номенклатурни единици: Реактив Diaton BC3, опаковка - 12 опаковки; Промиващ разтвор Dia-Rinse BC3, опаковка - 5 опаковки; Реактив Dia-Lyse BC3, опаковка - 7 опаковки; Реактив Control Blood (Normal), опаковка - 12 опаковки; Реактив Control Blood (High), опаковка - 12 опаковки; Реактив Control Blood (ниска контрола), опаковка - 12 опаковки; Почистващ разтвор Dia Ez Cleaner BC3, 100ml, опаковка - 7 опаковки; Промиващ разтвор Dia Probe Cleaner BC3, 50 ml, опаковка - 4 опаковки.
1) Кратко описание

Обособената позиция включва номенклатурни единици с №№ 47-54 вкл. от спецификацията - предмет на поръчката.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33141000

Описание:

Медицински консумативи, с изключение на химическите и хематологични консумативи, за еднократна употреба

3) Количество или обем

съгласно спецификация

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
6584 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Реактиви и консумативи за Хематологичен анализатор URIT 5200 Part 5. Включва следните номенклатурни единици: Detergent URIT 5D 46, опаковка х 20L - 30 опаковки; Промиващ разтвор URIT 5D 11, опаковка х 20L - 60 опаковки; Реактив Sheat URIT 5D, опаковка х 20L - 30 опаковки; Почистващ разтвор/Probe Cleaner URIT 5D 43, опаковка х 100ml - 30 опаковки; Контролен кит за изследване на апарата - 1 комплект; Контролна кръв, ниска (L), опаковка - 12 опаковки; Контролна кръв, нормална (N), опаковка - 12 опаковки; Контролна кръв, lrifud (Н), опаковка - 12 опаковки; Уплътнение за голяма спринцовка - 2 бр.; Спринцовка за проби - 1 бр.; Комплект стъклена спринцовка - 1 бр.
1) Кратко описание

Обособената позиция включва номенклатурни единици с №№ 55-65 вкл. от спецификацията - предмет на поръчката.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33141000

Описание:

Медицински консумативи, с изключение на химическите и хематологични консумативи, за еднократна употреба

3) Количество или обем

съгласно спецификация

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
22748 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Двуреактивни реактиви и консумативи за Биохимичен анализатор SPIN 200E. Включва следните номенклатурни единици: Албумин, опаковка 6х30 мл - 15 опаковки; Тотален протеин в урина и ликвор, опаковка 6х30 мл - 6 опаковки; Тотален билирубин - опаковка от 2 реактива (5х30 мл + 1х10 мл) - 34 опаковки; Директен билирубин, опаковка от 2 реактива (5х30 мл + 1х10 мл) - 34 опаковки; Калций, опаковка 6х30 мл - 12 опаковки; Креатинин, опаковка от 2 реактива (3х30 мл+ 3х30 мл) - 20 опаковки; Креатинфосфокиназа, опаковка 5х25 мл + 1х32 мл - 10 опаковки; Фосфор, опаковка 6х30 мл - 8 опаковки; Желязо, опаковка от 2 реактива (4х30 мл + 1х10 мл) - 25 опаковки; Магнезий, опаковка 6х30 мл - 8 опаковки; Тотален протеин, опаковка 6х30 мл - 18 опаковки; Пикочна киселина, опаковка от 2 реактива (3х30 мл + 3х30 мл) - 12 опаковки; Глюкоза, опаковка 6х30 мл - 10 опаковки; Холестерол опаковка 6х30 мл - 6 опаковки; Триглицериди, опаковка 6х30 мл - 8 опаковки; Урея, опаковка от 2 реактива (5х25 мл + 1х32мл) - 18 опаковки; Амилаза, опаковка 6х30 мл - 10 опаковки; LDH, опаковка от 2 реактива (5х25 мл + 1х32 мл) - 20 опаковки; Алкална фосфатаза, опаковка от 2 реактива (5х25 мл + 1х32мл) - 16 опаковки; AST, опаковка от 2 реактива (5х25 мл + 1х32 мл) - 20 опаковки; ALT, опаковка от 2 реактива (5х25 мл + 1х32 мл) - 20 опаковки; GGTP, опаковка от 2 реактива (5х25 мл + 1х32 мл) - 20 опаковки; С-реактивен протеин, опаковка от 2 реактива (2х30 мл + 1х15 мл) - 8 опаковки; Контрола нормална, опаковка х 4 фл. - 15 опаковки; Контрола патологична, опаковка х 4 фл. - 5 опаковки; Детергент СД 80, бутилка от 1л. - 20 броя; Миещ разтвор киселинен, опаковка 2 х 250 мл - 4 опаковки; Миещ разтвор алкален, опаковка 2 х 250 мл - 4 опаковки; Реакционни кювети, опаковка х 8 бр. - 1 опаковка; Серумни кювети- пластмасови - 15000, Лампа - 2 бр.; Бутало за спринцовка - 1 бр.; Филтър - 2 бр.; Игла комплект - 2 бр.
1) Кратко описание

Обособената позиция включва номенклатурни единици с №№ 66-99 вкл. от спецификацията - предмет на поръчката.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33141000

Описание:

Медицински консумативи, с изключение на химическите и хематологични консумативи, за еднократна употреба

3) Количество или обем

съгласно спецификация

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
13656 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 8 / Заглавие на обособената позиция Консуматив за апарат Cytospin 4. Включва следната номенклатурна единица: Филтърна хартия, кутия х 200 броя - 1.
1) Кратко описание

Обособената позиция включва номенклатурна единица № 100 от спецификацията - предмет на поръчката.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33141000

Описание:

Медицински консумативи, с изключение на химическите и хематологични консумативи, за еднократна употреба

3) Количество или обем

съгласно спецификация

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
200 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 9 / Заглавие на обособената позиция Консуматив за апарат LAURA за урини. Включва следната номенклатурна единица: Тест ленти за изследване на урина, опаковка х 100 броя - 6 опаковки.
1) Кратко описание

Обособената позиция включва номенклатурна единица № 101 от спецификацията - предмет на поръчката.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33141000

Описание:

Медицински консумативи, с изключение на химическите и хематологични консумативи, за еднократна употреба

3) Количество или обем

съгласно спецификация

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
50 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 10 / Заглавие на обособената позиция Консуматив за апарат ACCU - CHEK Performa. Включва следната номенклатурна единица: Тест ленти за изследване на кръвна захар, опаковка х 50 броя - 12 опаковки.
1) Кратко описание

Обособената позиция включва номенклатурна единица № 102 от спецификацията - предмет на поръчката.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33141000

Описание:

Медицински консумативи, с изключение на химическите и хематологични консумативи, за еднократна употреба

3) Количество или обем

съгласно спецификация

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
720 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 11 / Заглавие на обособената позиция Реагентни набори за серумно ниво MTX за апарат TDX. Включва следните номенклатурни единици: Metotrexate Reagent Pack 7A 12-60, брой - 30; Sample Cartridges, брой - 6; Cuvettes, опаковка - 6; Controls 7A 12-10, брой - 5; Dilution buffer 9519, кашон - 8; Принтерна хартия, ролка, кат.№952020, брой - 12; Calibrators (cat.№7A12-01), брой - 5.
1) Кратко описание

Обособената позиция включва номенклатурни единици с №№ 103-109 от спецификацията - предмет на поръчката.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33141000

Описание:

Медицински консумативи, с изключение на химическите и хематологични консумативи, за еднократна употреба

3) Количество или обем

съгласно спецификация

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
35990 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 12 / Заглавие на обособената позиция Туморни маркери за апарат Beckman Coulter Access. Включва следните номенклатурни единици: Substrat, ОП. х 4 бр. -4; Реакциони епруветки-съдове, Кашон -5; Малки кювети за серум от 1.5ml до 2.0ml, ОП. х 1000 бр. -2; Буфер за промиване, ОП.-6; Отпадъчни торбички, БР. -15; System chek solution, ОП. -3; Feritin Reagent, ОП. -6; Feritin Calibrator, ОП. -4;Центрофужни епруветки с конусовидно дъно 2.0 мл, ОП. -4; Малки епруветки за съхраняване на проби в среда на течен азот и минус 80 градуса по Целзий с обем 2 мл, БР. -100; Кутия за 100 броя епруветки с обем 1-2 мл, БР. -10; Перманентни маркери (незаличаващи се при надписване на сакове, които се потапят в среда на течен азот), БР. -5; Пипета Епендорф с обем 0,1-2,0 мл, БР. -2; Наконечник бял, нестерилен,10 мкл, за пипета тип Епендорф, БР. -1000; Наконечник жълт, нестерилен,100 мкл, за пипета тип Епендорф, БР. -1000; Наконечник син, нестерилен, 200 мкл, за пипета тип Епендорф, БР. -1000; Кутия за съхранение на предметни стъкла от костно-мозъчни пункции, БР. -10.
1) Кратко описание

Обособената позиция включва номенклатурни единици с №№ 110-127 от спецификацията - предмет на поръчката.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33141000

Описание:

Медицински консумативи, с изключение на химическите и хематологични консумативи, за еднократна употреба

3) Количество или обем

съгласно спецификация

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
20524.06 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 13 / Заглавие на обособената позиция Реактиви и консумативи за криобиология. Включва следните номенклатурни единици: Наконечник с каучуково уплътнение, съвместим със сак за замразяване и съхранение на трансплантати в течен азот, с транферен сак, стерилно, БР. - 1920; Стерилен PBS флакон без CaCl2 MgCl2, 500 мл, БР. -50; Стерилен PBS сак без CaCl2 и MgCl2, 1000 мл, БР. -10;DMSO, amp.x 10 ml, 20%(стерилно), оп.х 5 бр. - 40; Среда за замразяване на клетъчни култури 50 мл, БР. -4; Криоепруветки, 2 мл, с капачка, стерилни, БР. -200; Сак за замразяване и съхранение на трансплантати в течен азот с препоръчителен обем за пълнене 80-190 мл, свързан с протективен сак, БР. -45; Сак за замразяване и съхранение на трансплантати в течен азот с препоръчителен обем за пълнене 55-100 мл, свързан с протективен сак, БР. -45; Сак за замразяване и съхранение на трансплантати в течен азот с препоръчителен обем за пълнене 30-70 мл, свързан с протективен сак, БР. -45; Сак за замразяване и съхранение на трансплантати в течен азот за стволови клетки и/или костен мозък, без изискване за обем, БР. -100; Трансферен сак, стерилен, 300 мл, БР. -30; Трансферен сак, стерилен, 600 мл, БР. -30; Трансферен сак, стерилен, 1000 мл, БР. -30; Остриета стерилни за апарат Terumo, мод. ТSCD - 201, БР. -280; Комплект с филтри за колекция на костен мозък, БР.-20; Наконечник с каучуков или силиконов адаптор, единично опакован, стерилно пакетиран, БР. -2000; Свързващ наконечник (с капачка и клампа), съвместим със сак за замразяване и съхранение на трансплантати в течен азот, с транферен сак, стерилно, БР. -200; Касета за поставяне на сак за замразяване и съхранение на трансплантати в течен азот, съвместима със сака, БР. -20; Стерилен ACD-A solution сак- 1000 мл за апарат Frezenius Com.tec., БР. -40.
1) Кратко описание

Обособената позиция включва номенклатурни единици с №№ 128-146 от спецификацията - предмет на поръчката.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33141000

Описание:

Медицински консумативи, с изключение на химическите и хематологични консумативи, за еднократна употреба

3) Количество или обем

съгласно спецификация

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
67818.61 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 14 / Заглавие на обособената позиция Реактиви и консумативи за имунохистохимична диагностика. Включва следните номенклатурни единици: Двойно верижна универсална визуализираща система на декстринова основа с включени буфери за възстановяване и промиване рН 9, ОП. х 380 теста -1;Възстановителен разтвор за антигени с рН 6,1,концентриран 1:50, ОП. х 90 мл -1; Силанизирани стъкла, ОП. -2; Ограничителен молив, БР. -1; Включваща среда за имунохистохимия, ОП. -1; Моноклонални антитела за имунохистохимия с/у lambda light chain, ОП. х 60 теста -1;Моноклонални антитела за имунохистохимия с/у kappa light chain, ОП. х 60 теста -1; Моноклонални антитела за имунохистохимия с/у CD20, ОП. х 60 теста -1; Моноклонални антитела за имунохистохимия с/у CD56, ОП. х 60 теста -1; Моноклонални антитела за имунохистохимия с/у CD7, ОП. х 60 теста -1; Моноклонални антитела за имунохистохимия с/у CD43, ОП. х 60 теста -1; Моноклонално антитяло за имунохистохимия с/у CD30, ОП. х 60 теста -1; Моноклонални антитела за имунохистохимия с/у CD 3, ОП. х 60 теста -1; Моноклонални антитела за имунохистохимия с/у CD/0, ОП. х 60 теста -1; Моноклонални антитела за имунохистохимия с/у bcl 6, ОП. х 60 теста -1; Моноклонални антитела за имунохистохимия с/у CD 21, ОП. х 60 теста -1; Моноклонални антитела за имунохистохимия с/у CD 23, ОП. х 60 теста -1.
1) Кратко описание

Обособената позиция включва номенклатурни единици с №№ 147-163 от спецификацията - предмет на поръчката.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33696500

Описание:

Лабораторни реактиви

3) Количество или обем

съгласно спецификация

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
4767 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 15 / Заглавие на обособената позиция Реактиви и консумативи за имунологична диагностика. Включва следните номенклатурни единици:Моноклонално антитяло с/у CD Ig M (FITC) clone UHB, ОП. -1; Моноклонално антитяло с/у CD19(РЕ) clone J3-119, ОП. -4; Моноклонално антитяло с/у CD34(РЕ) clone 581, ОП. -2; Моноклонално антитяло с/у CD34(FITC) clone 581, ОП. -1;Моноклонално антитяло с/у CD45(FITC) clone J.33, ОП. -4; Моноклонално антитяло с/у CD8 (PE) clone B9.11, ОП. -1; Моноклонално антитяло с/у CD117(PE) clone 95C3, ОП. -1; Моноклонално антитяло с/у HLA-DR(FITC) clone Immu-357, ОП. -2; Моноклонално антитяло с/у CD10 (FITC) clone ALB1, ОП. -2; Моноклонално антитяло с/у CD3 (РЕ) clone UCHT1, ОП. -2; Моноклонално антитяло с/у CD33 (РЕ) clone D3HL60.251), ОП. -2; Моноклонално антитяло с/у CD56 (PE) clone N901(NKN1), ОП. -1; Моноклонално антитяло с/у CD7 (FITC) clone 8H8.1, ОП. -2; Моноклонално антитяло с/у CD14 (PE) clone RM052, ОП. -1; Моноклонално антитяло с/у CD13 (PE) clone SJ1D1, ОП. -2; Моноклонално антитяло с/у CD15 (FITC) clone SOH5, ОП. -1; Моноклонално антитяло с/у CD1а (PE) clone BL6, ОП. -1; Моноклонално антитяло с/у CD79а (PE) clone HM47, ОП. -2; Моноклонално антитяло с/у CD22 (FITC)clone SJ10.1H11, ОП. -1; Моноклонално антитяло с/у CD24(РЕ)clone ALB9, ОП. -1; Моноклонално антитяло с/у CD9 (FITC) clone ALB6, ОП. -1; Моноклонално антитяло с/у TdT(FITC) clone HT1+HT4+HT8+HT9, ОП. -2; Моноклонално антитяло с/у MPO(PE) clone CLB-MPO-1, ОП. -2; Моноклонално антитяло с/у CD39(ENTPD1, NTPDase), (оцветяване с APC) cloneTU66, ОП. -1; Моноклонално антитяло с/у CD25 (PE)-Cy5, ОП.x 100 теста -1; Моноклонално антитяло с/у CD19 (оцветяване с APC), OП. x100 теста -1; Моноклонално антитяло с/у CD28 (оцветяване с APC), OП. x100 теста -1; Моноклонално антитяло с/у CD8 (оцветяване с APC) clone B9.11, OП. x100 теста -1; Моноклонално антитяло с/у CD4 PerCP, OП. x100 теста -1; Моноклонално антитяло с/у CCR7(PE) clone 3DI2, OП. x100 теста -1; Моноклонално антитяло с/у CD45RA(FITC) clone HI100, OП. x100 теста -1; Моноклонално антитяло с/у CD4 (FITC) clone 13B8.2, ОП. -1; Комбинирани разтвори за пермеабилизация, лизиране, фиксиране, ОП. -2; Koмбиниран Кит за едновременно флуоцитометрично количествено определяне на човешки Th1/Th2 цитокини (IL-2, IL-4, IL-5, IL-10, TNFa, IFNg) с микросфери, ОП. -1; Лизиращ разтвор -амониев хлорид, буфериран, без фиксатори, ОП. -10; Течна среда за поточен цитометър FACSCalibur, ОП. -10; Епруветка със запушалка, 4,5мл за FACSCalibur, ОП. х 100 бр. -20.
1) Кратко описание

Обособената позиция включва номенклатурни единици с №№ 164-200 от спецификацията - предмет на поръчката.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33696500

Описание:

Лабораторни реактиви

3) Количество или обем

съгласно спецификация

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
31697 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 16 / Заглавие на обособената позиция Общи медицински консумативи. Включва следните номенклатурни единици: Спринцовка 2 сс, БР. -4500; Спринцовка 5 сс, БР. -6000; Спринцовка 10 сс, БР. -30000; Спринцовка инсулинова 1сс, БР. -1000; Спринцовка 50 сс - трикомпонентна за перфузор с игла , БР. -1000; Спринцовка 50 сс - трикомпонентна за перфузор с катетърен тип накрайник , БР. -1000; Игла за спринцовки(2сс; 5сс; 10сс; 50сс) -18 G, 1 цяло 1/2, БР. -30000; Игла за спринцовки(2сс; 5сс; 10сс; 50сс) -20 G, 0.9/40, БР. -2000; Игла за спринцовки(2сс; 5сс; 10сс; 50сс) -22 G, 0.7/30, БР. -2000; Игла за спринцовки(2сс; 5сс; 10сс; 50сс) -27 G, 1/2 - инсулинова, БР. -1000; Игла за лумбална пункция 20 G (09/75), БР. -300; Абокати № 18 G; 22G; 24G, БР. -4000; Трипътно кранче за инфузионна система, БР. -4000; Кръвопреливна система с метална игла, БР. -3000; Самозареждаща се система за инфузия на водноелектролитни разтвори под налягане - с пластмасова игла с въздуховземащ канал, снабден с антибактериален филтър, с хидрофобен филтър, накрайник луер-лок 180см за Инфузомат, БР. -3500; Удължител за инфузионна система,1.20-1.50м, вместимост 5мл, БР. -8000; Удължител за инфузионна система,1.20-1.50м, вместимост 3мл, БР. -5000; Двупътен централен венозен катетър - 4 F X 80mm, БР. -25; Двупътен централен венозен катетър - 5 F X 80mm, БР. -25; Двупътен централен венозен катетър - 6,5 FX125 mm, БР. -25; Двупътен централен венозен катетър - 8 FX150 mm, БР. -25; Порт-катетър 4-4,5 F, БР. -5; Порт-катетър - 5 F, БР. -5; Порт-катетър 6-6,5 F, БР. -5; Игли за порт-катетър 20G x 20mm , БР. -50; Игли за порт-катетър 20G x 15mm, БР. -50; Ръкавици хирургични, стерилни №6; 6.5; 7; 7.5; 8, чифт -3000; Ръкавици нестерилни, без талк, PPE категория III, EN 374,EN 455,EN 420, 24см, №S,M, БР. -2000; Ръкавици хирургични, нестерилни, БР. -24000; Шапка, БР. -1500; Маска, БР. -4000; Филтриращи полумаски, PPE категория III,EN 149, БР. -100; Калцуни, БР. -6000; Пликчета за стерилизация 90мм/168мм/50мм, БР. -2000; Уринаторна торба с клапан, БР. -25; Антилевкоцитен филтър - не се предвижда допълнителен сак за кръвопреливане, БР. -250; Филтър за лекарствени продукти на водна основа с 0,2микром мембана, 0,9мм тръбички, БР. -50; Шпатула, дървена, БР. -2000; Комби-стопер тапа за затваряне на венозни катетри и спринцовки, комбинирана за "мъжко" и "женско" затваряне, БР. -1000; Аспиратор за многодозови флакони с бактериален филтър, устойчив на цитостатици, БР. -1000; Антибактериален предпазен адаптер за периферни и централни венозни катетри с остатъчен обем /0,04ml/, БР. -50; Антибактериален предпазен педиатричен адаптер за периферни и централни венозни катетри с минимален остатъчен обем /0,02ml/, БР. -50; Електроди за електрокардиограф, за деца, БР. -1000; Електроди за електрокардиограф, за възрастни, БР. -1000; Преситен разтвор на калциев фосфат за жабурене /двоен рзтвор/, БР. -500; Професионален диагностичен тест за количествен in vitro анализ на урина на лентички, БР. -2000; Емулсия за устна кухина,образуваща филм, смес от емулгирани липиди и омекотители , 15мл, шпрей, БР. -10; Сонда назодуоденална №14, 16, 18, БР. -90.
1) Кратко описание

Обособената позиция включва номенклатурни единици с №№ 201-249 от спецификацията - предмет на поръчката.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33141000

Описание:

Медицински консумативи, с изключение на химическите и хематологични консумативи, за еднократна употреба

3) Количество или обем

съгласно спецификация

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
63314.45 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 17 / Заглавие на обособената позиция Превързочен материал. Включва следните номенклатурни единици: Памук, естествен, 80 гр., БР. -4400; Марлен бинт 10см/10м, БР. -200; Текстилен санпласт 5 см/5 м, с добра залепваща повърхност, БР. -500; Хипоалергичен, микроперфориран санпласт 5 см/10 м, с добра залепваща повърхност, БР. -400; Цитопласт 100 см/6 м с добра залепваща повърхност, БР. -200; Марля топ, метър -200; Компреси марля 7,5см/7,5см, ОП. Х 100 БР. -1200; Микулич, БР. -800; Лигнин, КГ -300; Антимикробна,еластична, защитна,анатомично-адаптивна превръзка с нанокристално сребро 5см/5см, БР. -10; Антимикробна,еластична, защитна,анатомично-адаптивна превръзка с нанокристално сребро 10см/10см, БР. -10; Петслойна със силиконов адхезив,самозалепваща, стерилна, полиуретан и полиетиленгликолсъдържаща, силно адсорбираща хидроклетъчна превръзка 10,3см/10,3см, БР. -10; Петслойна със силиконов адхезив,самозалепваща, стерилна, полиуретан и полиетиленгликолсъдържаща, силно адсорбираща хидроклетъчна превръзка 12,9см/12,9см, БР. -10; Стерилна, незалепваща за раната превръзка 10см/10см с прозрачно фолио, БР. -100; Трислойна, с тънък перфориран полиестерен слой, стерилна, незалепваща за раната превръзка 5см/5см, БР. -50; Трислойна,с тънък перфориран полиестерен слой, стерилна, незалепваща за раната превръзка 10см/10см, БР. -50; Трислойна,с тънък перфориран полиестерен слой, стерилна, незалепваща за раната превръзка 10см/20см, БР. -50; Адхезивна стерилна превръзка от нетъкан текстил с адсорбционна незалепваща подложка 5см/7см, БР. -50; Адхезивна стерилна превръзка от нетъкан текстил с адсорбционна незалепваща подложка 10см/8см, БР. -50; Адхезивна стерилна превръзка от нетъкан текстил с адсорбционна незалепваща подложка 10см/10см, БР. -50; Прозрачна, стерилна,водонепропусклива,самозалепваща превръзка 6см/7см, БР. -50; Прозрачна, стерилна,водонепропусклива,самозалепваща превръзка 10см/12см, БР. -50; Гел за рехидратиране и отстраняване на некротична тъкан от модифициран карбоксиметилцелулозен полимер, полипропиленгликол и 77%вода, БР. -10; Хемостатична гъба 7см/5см/1см, БР. -50.
1) Кратко описание

Обособената позиция включва номенклатурни единици с №№ 250-273 от спецификацията - предмет на поръчката.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33141000

Описание:

Медицински консумативи, с изключение на химическите и хематологични консумативи, за еднократна употреба

3) Количество или обем

съгласно спецификация

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
9694.83 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 18 / Заглавие на обособената позиция Дезинфекционни средства. Включва следните номенклатурни единици: Дезинфeкционно средство за под и повърхности, нехлорсъдържащо без алдехиди, ЛИТЪР раб. р-р -3000; Дезинфeционно средство за инструментариум, нехлорсъдържащо, без алдехиди , ЛИТЪР раб. р-р -5000; Средство за хирургична и хигиенна дезинфекция на ръце, ЛИТЪР раб. р-р -350; Chlorhexidin gluconat 20%, литър концентрат 50.
1) Кратко описание

Обособената позиция включва номенклатурни единици с №№ 274-277 от спецификацията - предмет на поръчката.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33631600

Описание:

Антисептични средства и дезинфектанти

3) Количество или обем

съгласно спецификация

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
3857 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване