00109-2015-0004
Технически редакции | ||
05.03.2015 15:39 ч. : | 05/03/2015 15:28 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
05.03.2015 15:39 ч. : | 05/03/2015 15:28 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Благоевград: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Благоевград, пл.Георги Измирлиев № 1, За: Мила Янева - Миндова старши юрисконсулт Обществени поръчки, Република България 2700, Благоевград, Тел.: 073 867714, E-mail: myaneva@blgmun.com, Факс: 073 884451
Място/места за контакт: Отдел ПНООПИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.blgmun.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.blgmun.com/cat166/1798/ZOP-2015-4.html.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Доставка и монтаж на улични табели, номера и пътни знаци за нуждите на Община Благоевград за 2015 г.” по обособени позиции: Обособена позиция № 1: “Доставка и монтаж на улични табели, пилони за табели и номера” Обособена позиция № 2: “ Доставка на пътни знаци и стълбове за пътни знаци”
Възлагане на обществена поръчка
Предмет на настоящата обществена поръчка е „Доставка и монтаж на улични табели, номера и пътни знаци за нуждите на Община Благоевград за 2015 г.” по обособени позиции: Обособена позиция № 1: “Доставка и монтаж на улични табели, пилони за табели и номера” Обособена позиция № 2: “ Доставка на пътни знаци и стълбове за пътни знаци” Доставката се извършва съгласно изискванията на Наредба №18 от 23.07.2001 г. за сигнализация на пътищата с пътни знаци (наричана по-долу за краткост НСППЗ) .Изделията да се изработват в условията на сертифицирана система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен, за удостоверяването на което следва да се представи сертификат, и са в съответствие с Наредбата за съществените изисквания и оценяване съответствието на строителните продукти.
34992300, 45233290, 45233294, 45233293
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
„Доставка и монтаж на улични табели, номера и пътни знаци за нуждите на Община Благоевград за 2015 г.” по обособени позиции: Обособена позиция № 1: “Доставка и монтаж на улични табели, пилони за табели и номера” Обособена позиция № 2: “ Доставка на пътни знаци и стълбове за пътни знаци”, включва различни по вид и количество артикули изчерпателно описани в документацията за обществена поръчка достъпна на интернет сайта на община Благоевград. За обособена позиция 1 “Доставка и монтаж на улични табели, пилони за табели и номера” Обхватът на дейността на обществената поръчка е: - Доставка и монтаж на улични табели – 1300 бр.; - Доставка и мантаж на пилон за табели – 600 бр.; - Доставка и монтаж на улични табели с номера на административните адреси и имена на улицата – 5000 бр.; За Обособена позиция № 2 “ Доставка на пътни знаци и стълбове за пътни знаци”: Видовете и брой пътни знаци са подробно отразени в Приложение № 15 – Количествена сметка към документацията.
НЕ
3
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Об. поз. № 1: “Доставка и монтаж на улични табели, пилони за табели и номера” - 2 400,00 лв.Об.поз.№ 2: “ Доставка на пътни знаци и стълбове за пътни знаци ” – 190,00 лв.Гар. се представя в една от сл. форми:а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя;б) банкова гаранция в полза на Възложителя.Участ. сам избира формата на гаранцията за участие. Гаранцията за участие се представя за об. поз., за която участникът кандидатства. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: ИНВЕСТБАНК АД, ФЦ Благоевград. IBAN: BG 36 IORT 80493300714600, ВIС IORTBGSF .Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Ако участникът е превел парите по електронен път, той следва да завери съответния документ с неговия подпис и печат. В гаранцията за участие следва да бъде посочена об. поз, за която учас. кандидатства. В случай, че учас. представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от кмета на Общ. Благоевград или упълномощено от него дл. лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 к. дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. Гар.за изпълнение е в размер на 5% (пет на сто) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка.Гар. за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция.Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение.Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване.Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на възложителя:ИНВЕСТБАНК АД, ФЦ Благоевград. IBAN: BG 36 IORT 80493300714600, ВIС IORTBGSF .Ако участникът, определен за изпълнител, избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. В случай че участ. е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с подпис и печат.Когато участникът избере гар. за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност най-малко 30 дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. Същата трябва да бъде открита в съот. с условията по приложения в док. обр. на банкова гаранция за изп. на дог.При представяне на гар.в платежннареждане или в банк. гаранция изрично се посочва договора, за който се предст. гаран
Финансирането на пастоящата поръчка се осъществява от заложевните средства в бюджета на Община Благоевград. Разплащането ще се извършва съгласно проекто договор към настоящата процедура.
Възложителя не поставя изискване за създаване на юридическо лице.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
Зала 210 в сградата на Община Благоевград
съгласно чл.68, ал. 3 от ЗОП
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Продължение от полето III.2.1 Виж. 2. Условия за допустимост на участниците.Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник който:2.2. Посочените в т. 2.1.1.-2.1.11. изисквания се отнасят както за участника, така и когато участникът е обединение - за всяко от лицата, включени в обединението. 2.3. Когато участникът е чуждестранно юридическо лице или обединение на чуждестранни физически и/или чуждестранни юридически лица, то посочениете в т.2.1.1.-2.1.8. обстоятелства не трябва да са налице за тях в държавата, в която са установени. 2.4. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители за тях се прилагат изискванията посочени в чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП. 2.5. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от гореизброените изисквания.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от ЗОП
05.03.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Доставка и монтаж на улични табели, съгласно изискванията на Наредба №18 от 23.07.2001 г. за сигнализация на пътищата с пътни знаци (наричана по-долу за краткост НСППЗ)
34992300, 45233290, 45233294, 45233293
Описание:
Обхватът на дейността на обществената поръчка е: - Доставка и монтаж на улични табели – 1300 бр.; - Доставка и мантаж на пилон за табели – 600 бр.; - Доставка и монтаж на улични табели с номера на административните адреси и имена на улицата – 5000 бр.;
3. Доставка на пътни знаци съгласно изискванията на Наредба №18 от 23.07.2001 г. за сигнализация на пътищата с пътни знаци (наричана по-долу за краткост НСППЗ)
34992300, 45233290, 45233294, 45233293
Описание:
Видовете и брой пътни знаци са подробно отразени в Приложение № 15 към документацията.