Версия за печат

00801-2015-0002

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000693654

Специализирана болница за активно лечение на онкологични заболявания ЕООД, ж.к. Младост 1,бул.Андрей Сахаров №1, За: Снежана Златанова Борщ, Р.България 1784, София, Тел.: 02 9753950, E-mail: sbaloz.sofia-grad@mail.bg, Факс: 02 9753950

Място/места за контакт: ж.к. Младост 1,бул.Андрей Сахаров №1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://sbalozsofia.com/.

Адрес на профила на купувача: http://op.sbalozsofia.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20150227NwKq151695.

Електронен достъп до информация: http://op.sbalozsofia.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20150227NwKq151695.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„ДОСТАВКА НА ПРОТИВОТУМОРЕН ЛЕКАРСТВЕН ПРОДУКТ DOXORUBICIN HYDROCHLORIDE POWDER FOR CONCENTRATE FOR SOLUTION FOR INFUSION /ЛИПОЗОМАЛНА ФОРМА/ С АТС КОД L01DB01 ЗА НУЖДИТЕ НА "СБАЛОЗ"ЕООД ГРАД СОФИЯ, ЗАПЛАЩАН ОТ БЮДЖЕТА НА "НЗОК"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
"СБАЛОЗ"ЕООД град София-ж.к. Младост 1,бул."Андрей Сахаров "№1
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„ДОСТАВКА НА ПРОТИВОТУМОРЕН ЛЕКАРСТВЕН ПРОДУКТ DOXORUBICIN HYDROCHLORIDE POWDER FOR CONCENTRATE FOR SOLUTION FOR INFUSION /ЛИПОЗОМАЛНА ФОРМА/ С АТС КОД L01DB01 В ОБЕМ 12 000 мг.ЗА НУЖДИТЕ НА "СБАЛОЗ"ЕООД ГРАД СОФИЯ, ЗАПЛАЩАН ОТ БЮДЖЕТА НА "НЗОК"

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

L01DB01 Doxorubicin hydrochloride powder for concentrate for solution for infusion 12000 mg -Липозомална форма

Стойност, без да се включва ДДС
206201 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие При подаване на оферта всеки участник представя гаранция за участие за обособената позиция. Гаранцията за участие е на стойност 6 186.03 лв., Тя се внася по сметката на възложителя IBAN: BG82SOMB91301027380201 или се представя документ за банкова такава. Ако се внася в брой, то от документа, с който се извършва плащането трябва да е видно за коя процедура, за коя обособена позиция се отнася, както и фактът, че сумата е предназначена за гаранция за участие. Ако участникът представя документ за банкова гаранция, то същата трябва да бъде в такава форма и да съдържа всички изискуеми реквизити, за да може да произведе правното действие на гаранция за участие. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Разходите по евентуалното й усвояване са за сметка на възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията, така че размерът на гаранцията за всяка обособена позиция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Гаранция за изпълнение Най – късно при подписване на договора изпълнителят представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 % /пет процента/ от стойността на договора по съответната обособена позиция. Условията и сроковете на гаранцията, съответно условията и сроковете за задържане и освобождаване, се уреждат в договора за обществена поръчка. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на гаранцията, получена от възложителя да не бъде по-малък от определения в обявлението. Ако изпълнителят представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с изискванията на приложимите закони и условията по проекта на договор. Възложителят не поставя изискване за определена форма, стига съдържанието да съответства на посочените изисквания. Ако не представеният документ не съответства или не е в състояние да произведе правното действие на банкова гаранция за участие, то възложителят няма право да го приеме.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

В български лева с платежно нареждане по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. след представяне на доставна фактура. Цената следва да включва всички разходи за доставката до адреса на възложителя (с включени всички мита, данъци, такси,транспорт, ДДС и др.) Плаща се в срок до 60 /шестдесет/ календарни дни.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Право на участие има всяко физическо или юридическо лице или техни обединения, които отговорят на условията, посочени в документацията. За доказване на своята правосубектност лицата, регистрирани в Република България, са длъжни да представят копие от документа, отразяващ актуалния статут на лицето към датата на подаване на офертата (независимо от датата на издаване на документа). Чуждестранните лица представят удостоверение за регистрация, издадено от компетентен орган съгласно приложимия закон, или декларация, ако в него не се предвижда издаване на такова удостоверение. Неперсонифицираните обединения (напр. такива, които са възникнали по силата на договор по чл. 357 и сл. ЗЗД) са длъжни да представят оригинал или копие на документа, по силата на който е възникнало обединението (напр. договор по чл. 357 и сл. ЗЗД). Ако в този документ не е посочено лицето, което представлява участниците в обявлението, то се изисква представяне на документ, подписан от тях, в който се посочва представляващият. Документът, по силата на който е възникнало обединението трябва да посочва кой какви дейности ще изпълнява, по начин който позволява да се приложи нормата на чл. 25, ал. 8 ЗОП. Участниците не са длъжни да представят документи, които са публикувани и са публично достъпни в Търговския регистър на Агенцията по вписванията. В този случай участниците са длъжни само да посочат своя ЕИК в офертата; Всеки участник следва да отговаря на изискванията по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. “а” до “д”, т. 2, т. 3 и т. 4, чл. 47, ал. 2, т. 1, т. 2, т. 2а, т. 4 и т. 5 и чл. 47 ал. 5 от ЗОП. За доказване се представя декларация по чл. 47, ал. 9 ЗОП, съгласно приложенията от документацията. В зависимост от лицето/лицата, който/които подписва/т, всеки участник има правото да промени декларацията, както счита за подходящо – възложителят изисква единствено да са спазени изискванията на чл. 47 и сл. ЗОП; Всеки участник трябва да отговаря на всички нормативни изисквания за производител или търговец на едро за изискваните лекарствени продукти по предмета на съответната позиция. За доказване на съответствието с изискванията за производител или търговец на едро за изискваните лекарствени продукти по предмета на съответната позиция се представят: 1) копие на разрешение за производство на съответните лекарствени продукти, в случаите когато участникът е производител (в съответствие с чл. 196, ал. 1 ЗЛПХМ); или 2) когато участникът не е производител – копие на разрешение за търговия на едро със съответните лекарствени продукти в съответствие с чл. 195, ал. 1 ЗЛПХМ; или 3) копие на разрешение за внос на съответните лекарствени продукти в съответствие с чл. 196, ал. 2 ЗЛПХМ; Не може да участва в процедурата участник, за когото е приложима забраната по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици /ЗИФОДРЮПДС/. За доказване се представя декларация, съгласно приложенията от документацията.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Възложителя не поставя изисквания за икономически и финансови възможности

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Възложителя не поставя изисквания за икономически и финансови възможности

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

(документи по чл. 51, ал. 1, т. 1 ЗОП) Списък на основните доставки с предмет еднакъв или сходен на съответната позиция на обществената поръчка през последните три години с посочване на предмет (от описанието следва да е видна и обоснована еднаквостта или сходството), стойност (в лева без ДДС), количество, дата на изпълнение и получател (вкл. данни за контакт). Декларацията се изготвя съгласно образец – приложение към документацията. Към декларацията, участникът прилага доказателство за извършената доставка (препоръка, от която е видно качественото изпълнение, приемно-предавателен протокол за пълно, качествено и навременно изпълнение или друг документ, от който е видно пълното, качественото и навременно изпълнение);

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Всеки участник трябва да е изпълнил една или повече доставки като количество или стойност, които са еднакви или сходни с предмета на съответната позиция, изпълнени през последните три години, считано от дата на подаване на офертата, както и да представи доказателство за извършените доставки;

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Други предишни публикации
Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 188 - 331365 от 01.10.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
28.03.2015 г.  Час: 15:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
07.04.2015 г.  Час: 15:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 08.04.2015 г.  Час: 10:00
Място

гр.София, ж.к. Младост 1,бул. Андрей Сахаров№1

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

чл.68, ал.3 от ЗОП- Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата , в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят изпраща обявлението по електронен път и предоставя пълен достъп да документацията за участие в процедурата на интернет адрес:http://op.sbalozsofia.com/?q=page&idd=index

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгл:чл.120 и съгл.ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.02.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ