Версия за печат

00500-2015-0004

BG-Габрово: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Дирекция Национален парк Централен Балкан, ул. Бодра смяна № 3, За: Ирена Цонева, Генчо Илиев, Република България 5300, Габрово, Тел.: 066 801277, E-mail: project@centralbalkan.bg;, Факс: 066 801277

Място/места за контакт: Централен офис

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.centralbalkan.bg.

Адрес на профила на купувача: http://visitcentralbalkan.net/bg/pages/read/t:%D0%B0%D0%B4%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F/c:%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5/s:%D0%BE%D0%B1%D1%8F%D0%B2%D0%B8-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%81%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8/p:%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8-1.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Околна среда

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на оборудване и екипировка за изпълнение на дейности по опазване, поддържане и/или възстановяване на природни местообитания и видове в Национален парк Централен Балкан“ в изпълнение на Проект № DIR-5113325-12-109 „Централен Балкан – парк за всички“, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Околна среда 2007 – 2013г.”,

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Държава България, гр. Габрово, ул. „Бодра смяна” № 3, Централен офис на Дирекция „Национален парк Централен Балкан“
Код NUTS: BG322
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на настоящата обществена поръчка е „Доставка на оборудване и екипировка за изпълнение на дейности по опазване, поддържане и/или възстановяване на природни местообитания и видове в Национален парк Централен Балкан“ в изпълнение на Проект № DIR-5113325-12-109 „Централен Балкан – парк за всички“ (Проекта), осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Околна среда 2007 – 2013г.”, по следните дейности от Проекта: По дейност 1.1. Опазване, поддържане и възстановяване на видове в НП Централен Балкан - Бинокъл – 47 бр.; Бинокъл с лазерен далекомер -2 бр.;Видеокамера за терен- 8 бр.;Огледално рефлексен фотоапарат-2 бр.;Термокамера-2 бр.;Предавател за ловен сокол-4 бр.;Зрителна тръба със статив и глава на статива-2 бр.;GPS нашийник за мониторинг на кафява мечка-2 бр.;Софтуер за управление на нашийник за мониторинг на кафява мечка-1 бр.;Приемник за VHF телеметрия за мониторинг на кафява мечка-1 бр.;Антена за VHF телеметрия-1 бр.;UHF терминал за източване на данни от GPS нашийник-1 бр.;Фотокапан с ММS известяване-6 бр.;Фотокапан-30 бр.;Стъпков капан -10 бр.;Алкални батерии-215 бр.;Бинокъл за нощно виждане-2 бр.;Микрочип за имплантиране-30 бр.; Четец за микрочипове -1 бр.;Пневматична пушка за имобилизиране на животни -1 бр.;Консумативи за пневматична пушка -1 бр.; Демонстрация и практическо представяне на доставеното оборудване-1 бр.; По дейност 1.2. Възстановяване, опазване и поддържане на природни местообитания в НП Централен Балкан - Теренни таблети-12 бр.;Преносима професионална DMR радиостанция в комплект с антена, акумулаторна батерия, бързо зарядно устройство, щипка за колан и каишка за ръка -44 бр.;Раница-60 бр.;Цифров фотоапарат-18бр.;Електропастир-2бр.;Диктофон-9 бр.;Ролетка с кука-10 бр.;Капан за корояди-20 бр.;Електронна предавателна метеостанция-7 бр.;Лазерен далекомер-7 бр.;Електронен дендрометър-1 бр.;Ръчен GPS (с вграден фотоапарат)-16 бр.;Лазерна ролетка-9 бр.;Квадрикоптер-2 бр.; Демонстрация и практическо представяне на доставеното оборудване -1бр.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

18931100 (QB51) , 30213200 (QB51) , 30233000 (QB51) , 31711110 (QB51) , 32332100 (QB51) , 32333200 (QB51) , 32344230 (CA44, QB51) , 34711200 (CB02, QB51) , 34965000 (QB51) , 35321200 (QB51) , 37413230 (QB51) , 38112100 (QB51) , 38120000 (QB51) , 38300000 (QB51) , 38550000 (QB51) , 38631000 (QB51) , 38651000 (QB51)

Описание:

Раници (Относо национални паркове )
Таблетен компютър (Относо национални паркове )
Записващи и четящи устройства (Относо национални паркове )
Приемо-предавателни устройства (Относо национални паркове )
Диктофони (Относо национални паркове )
Видеокамери с вградени устройства за възпроизвеждане (Относо национални паркове )
Радиостанции (Преносим , Относо национални паркове )
Безпилотни летателни апарати (С дистанционно управление , Относо национални паркове )
Далекомерно оборудване (DME) (Относо национални паркове )
Пушки (Относо национални паркове )
Капани (Относо национални паркове )
Глобална система за навигация и определяне на местоположението (GPS или равностойни) (Относо национални паркове )
Метеорологични уреди (Относо национални паркове )
Измервателни инструменти (Относо национални паркове )
Измервателни уреди (Относо национални паркове )
Бинокли (Относо национални паркове )
Фотографски апарати (Относо национални паркове )

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

По дейност 1.1. Опазване, поддържане и възстановяване на видове в НП Централен Балкан - Бинокъл – 47 бр.; Бинокъл с лазерен далекомер -2 бр.;Видеокамера за терен- 8 бр.;Огледално рефлексен фотоапарат-2 бр.;Термокамера-2 бр.;Предавател за ловен сокол-4 бр.;Зрителна тръба със статив и глава на статива-2 бр.;GPS нашийник за мониторинг на кафява мечка-2 бр.;Софтуер за управление на нашийник за мониторинг на кафява мечка-1 бр.;Приемник за VHF телеметрия за мониторинг на кафява мечка-1 бр.;Антена за VHF телеметрия-1 бр.;UHF терминал за източване на данни от GPS нашийник-1 бр.;Фотокапан с ММS известяване-6 бр.;Фотокапан-30 бр.;Стъпков капан -10 бр.;Алкални батерии-215 бр.;Бинокъл за нощно виждане-2 бр.;Микрочип за имплантиране-30 бр.; Четец за микрочипове -1 бр.;Пневматична пушка за имобилизиране на животни -1 бр.;Консумативи за пневматична пушка -1 бр.; Демонстрация и практическо представяне на доставеното оборудване-1 бр.; По дейност 1.2. Възстановяване, опазване и поддържане на природни местообитания в НП Централен Балкан - Теренни таблети-12 бр.;Преносима професионална DMR радиостанция в комплект с антена, акумулаторна батерия, бързо зарядно устройство, щипка за колан и каишка за ръка -44 бр.;Раница-60 бр.;Цифров фотоапарат-18бр.;Електропастир-2бр.;Диктофон-9 бр.;Ролетка с кука-10 бр.;Капан за корояди-20 бр.;Електронна предавателна метеостанция-7 бр.;Лазерен далекомер-7 бр.;Електронен дендрометър-1 бр.;Ръчен GPS (с вграден фотоапарат)-16 бр.;Лазерна ролетка-9 бр.;Квадрикоптер-2 бр.; Демонстрация и практическо представяне на доставеното оборудване -1бр.

Прогнозна стойност без ДДС
240000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

30


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие в процедурата по възлагане на обществената поръчка(ОП) е в размер 1.0 % (едно на сто) от индикативната и стойност.Гаранцията може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция.Участникът сам избира формата на гаранцията за участие.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.Когато участникът избере гаранцията да бъде банкова, тогава тя трябва да е безусловна и неотменима в полза на Дирекция „НП Централен Балкан” със срок на валидност 90 календарни дни от датата, определена като краен срок за подаване на офертите,представя се в оригинал, като се поставя в плик №1 от офертата.Гаранцията за участие по банков път се внася по сметката на Дирекция „НП Централен Балкан”: IBAN: BG53SOMB91303337016101, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, Клон Габрово.При представяне на гаранцията с платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията.Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата ОП, ако не представи платежно нареждане или банкова гаранция. Възложителят освобождава гаранциите за участие на отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението на Възложителя за определяне на Изпълнител.Възложителят освобождава гаранциите за участие на класираните на 1 и 2 място участници - след сключване на договора за ОП.При прекратяване на процедурата за възлагане на ОП гаранциите на всички кандидати или участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението за прекратяване.Когато с влязло в сила решение по чл.122г, ал.1, т.2 КЗК отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на ОП от последното законосъобразно действие, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл.62, ал.1, т.2, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие.Гаранциите за участие се връщат по банков път, като Възложителят не носи отговорност за забавяне на банкови преводи и не дължи лихви върху вноските. 2. Гаранция за изпълнение на договора.Определеният за изпълнител участник, преди сключване на договора представя гаранция за изпълнение в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми, по избор на участника: банкова гаранция в полза на Дирекция „НП Централен Балкан”- Габрово или парична сума, вносима по сметка на Д „НП Централен Балкан”- Габрово IBAN: BG53SOMB91303337016101, BIC код:SOMBBGSF, Общинска банка, Габрово. Когато гаранцията за изпълнение се представя като парична сума в нареждането за плащане се посочва „Гаранция за изпълнение е по договор за ОП, възложена след процедура, открита с Решение № ... ”.Когато гаранцията за изпълнение се представя като банкова гаранция, тя трябва да е безусловна, неотменима, в полза на възложителя и със срок на валидност най- малко 30 дни след изтичане на крайния срок за изпълнение на договора.Условията и сроковете за задържане, усвояване и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на ОП. Банковите разходи по откриването на банковите гаранции са за сметка на изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.Възложителят освобождава гаранцията без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят дължи и заплаща възнаграждение на база реално доставените и приети без забележка движими вещи по единични цени, в размера, посочен в Ценовото предложение (оферта) на Изпълнителя. Плащането се извършва съгласно условията на проекто-договора в срок до 20 (двадесет) работни дни след предоставяне на фактура-оригинал, с подробно описани елементи на доставка, с единични цени, количества и стойност.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Ако участникът определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица, не се изисква създаване на юридическо лице.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка(ОП) може да участва всяко българско или чуждестранно физическо(ФЛ) или юридическо лице(ЮЛ), както и техни обединения, които отговарят на условията на Закона за обществени поръчки (ЗОП) и на изискванията от възложителя. Не може да участва в настоящата процедура и ще бъде отстранен участник, за който са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, б. „а”-„д”, т.2, т.3 и т.4, и ал.5 от ЗОП.Тези обстоятелствата се отнасят до лицата по чл.47, ал.4 от ЗОП на съответния участник. Когато участник в процедурата е обединение, което не е ЮЛ, всички посочени по-горе обстоятелства се отнасят до всеки от участниците в обединението и подлежат на деклариране.В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум) (Об/К), което не е регистрирано като самостоятелно ЮЛ, тогава участниците в Об/К сключват споразумение. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че всички членове на Об/К са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; че представляващият член на Об/К е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на Об/К, че изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на представляващия член на Об/К, и че всички членове на Об/К са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в Об/К трябва да определят едно лице, което да представлява Об/К за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след изтичане срока за подаване на офертите. Когато не е приложено споразумение за създаването на Об/К, или в приложеното споразумение липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, при спазване условията на чл.68, ал.8 и 9 от ЗОП.Не могат да бъдат самостоятелни участници в тази процедура свързани лица по смисъла на § 1, т. 23а от Доп. разпоредби на ЗОП или свързани предприятия по смисъла на § 1, т. 24 от Доп. разпоредби на ЗОП. Външни експерти, участвали в разработване на техническата спецификация от настоящата документация за участие не могат да участват в процедурата за възлагане на ОП самостоятелно или в обединение с други лица като участници, членове на обединения-участници, подизпълнители, или чрез свързани лица, освен ако документите, в чието изработване са участвали, са променени така, че не предоставят на участника информация, която му дава предимство пред останалите участници в процедурата.Не може да участва в процедурата и ще бъде отстранено и чуждестранно ФЛ или ЮЛ, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обст. по чл.47, ал.1, т.1, б.„а”-„д”, т.2, т.3 и т.4 от ЗОП.При подаване на офертата участникът удостоверява липсата на посочените обстоятелства с една декларация подписана от лицето/лицата, които представляват участника. В декларацията се включва и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя.За подизпълнителите се прилагат само изискванията по чл.47, ал.1 и 5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: няма
Минимални изисквания: няма поставени изисквания
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация-списък по чл.51 ал.1 т.1 ЗОП за изпълнени доставки през последните три години, считано от датата на подаване на офертата на участника, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка; 2. Съгласно чл.51 ал.4 ЗОП, доказателства за извършването на всяка доставка, посочена в декларацията-списък по предходната точка 1., се предоставят под формата на удостоверение, издадено от получателя на доставката, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката.
Минимални изисквания: 1. Участникът да има опит в доставки, еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Под еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, се приема доставка на един или повече подобни или идентични артикули от предмета на настоящата обществена поръчка.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
26.03.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят не поставя изискване документацията за участие да се закупува от заинтересованите лица. Възложителят е длъжен да предостави документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. В тези случаи възложителят изисква от лицата заплащането на документацията, като заплащането става по банков път по сметка на възложителя:IBAN: BG62SOMB91303137016101, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, Клон Габрово на цена от 10 лв.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
26.03.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 27.03.2015 г.  Час: 11:00
Място

В централния офис на Дирекция "Национален парк Централен Балкан" - гр. Габрово, ул. „Бодра смяна” № 3

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проект № DIR-5113325-12-109 „Централен Балкан – парк за всички“, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Околна среда 2007 – 2013г.”

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в сроковете по чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.02.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ