Версия за печат

02715-2015-0003

BG-София: 13 - Рекламни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национален дворец на културата - Конгресен център София ЕАД, пл. България № 1, За: Жорж Радушев, Република България 1414, София, Тел.: 02 9166057, E-mail: gradushev@ndk.bg, Факс: 02 8657053

Място/места за контакт: пл. България № 1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.ndk.bg.

Адрес на профила на купувача: http://business.ndk.bg/profil-na-kupuvacha.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Отдих, култура и религия

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на доставчик на рекламни площи върху рекламни елементи на територията на Столична община за продуцираните от НДК събития.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 13
Място на изпълнение: Територията на Столична община
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Осигуряване на рекламни площи върху рекламни елементи на територията на Столична община за продуцираните от НДК събития, отпечатване на реклами и смени на рекламите. Дейностите, включени в настоящата обществена поръчка, са: 1. Осигуряване на рекламна площ КОНЗОЛНО ЗАКРЕПЕН СИТИ ЛАЙТ 1,2 х 1,8 м. (двулицево) в продължение на 14 календарни дни; 2. Осигуряване на рекламна площ БИЛБОРД 9 кв.м. (еднолицево) в продължение на 14 календарни дни; 3. Осигуряване на рекламна площ БИЛБОРД 12 кв.м. (еднолицево) в продължение на 14 календарни дни; 4. Осигуряване на рекламна площ МЕГАБОРД (еднолицево) в продължение на 14 календарни дни; 5. Отпечатване на реклама по задание на възложителя за рекламна площ КОНЗОЛНО ЗАКРЕПЕН СИТИ ЛАЙТ 1,2 х 1,8 м. (двулицево); 6. Отпечатване на реклама по задание на възложителя за рекламна площ БИЛБОРД 9 кв.м. (еднолицево); 7. Отпечатване на реклама по задание на възложителя за рекламна площ БИЛБОРД 12 кв.м. (еднолицево); 8. Отпечатване на реклама по задание на възложителя за рекламна площ МЕГАБОРД (еднолицево); 9. 4 смени на реклама на рекламна площ КОНЗОЛНО ЗАКРЕПЕН СИТИ ЛАЙТ 1,2 х 1,8 м. в продължение на 14 (четиринадесет) календарни дни; 10. 4 смени на реклама на рекламна площ БИЛБОРД 9 кв.м. в продължение на 14 (четиринадесет) календарни дни; 11. 4 смени на реклама на рекламна площ БИЛБОРД 12 кв.м. в продължение на 14 (четиринадесет) календарни дни; 12. 4 смени на реклама на рекламна площ МЕГАБОРД в продължение на 14 (четиринадесет) календарни дни. Рекламните елементи трябва да бъдат изработени от висококачествени материали със съвременни технологии за серийно производство. Всички рекламни елементи трябва да бъдат осветени. Всички рекламни елементи трябва да бъдат поставени на годно правно основание – актуален концесионен, наемен или друг вид договор/споразумение за извършване на рекламна дейност и/или градско обзавеждане на територията на Столична община за минимум 150 (сто и петдесет) броя рекламни елементи.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79341100, 79341400

Описание:

Услуги по планиране, създаване и разполагане на рекламата
Услуги, свързани с рекламни кампании

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

В съответствие с конкретните нужди на продуцираните от НДК събития в обем на обща стойност до 200 000 лв. без включен ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
200000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение: 1. Банкова гаранция в полза на възложителя; 2. Депозит на парична сума по сметка на възложителя. При избор на парична сума за форма на гаранцията за участие, съответно за изпълнение, плащането следва да бъде извършено по следната банкова сметка на възложителя: „УниКредит Булбанк” АД, IBAN BG44UNCR76301001661218, BIC UNCRBGSF. Гаранцията за участие е в размер на 1 000 лв. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 1% от общата му стойност без включен ДДС. Ако участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде учредена по образец на обслужващата банка на участника. Гаранцията задължително трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да бъде усвоена изцяло или на части. Същата трябва да съдържа задължение на банката – гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя. Срокът на валидност на гаранцията за участие, когато е представена под формата на банкова гаранция, трябва да бъде равен на срока на валидност на офертата. Срокът на валидност на гаранцията за изпълнение, когато е представена под формата на банкова гаранция, трябва да бъде равен на срока на договора за обществена поръчка: 24 (двадесет и четири) календарни месеца + 14 (четиринадесет) календарни дни. Банковите разходи по учредяването/внасянето на гаранцията са за сметка на участника. Разходите по евентуалното й усвояване са за сметка на възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в тази документация. Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на участник в процедурата, който обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на оферти; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. Отстранените участници в срок до пет работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. Класираните на първо и второ място участници – след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници – в срок до пет работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок до пет работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането за всяка предоставена услуга се извършва от възложителя в срок до 10 (десет) работни дни от датата на подписване на приемо-предавателен протокол между страните, след издаване на оригинална данъчна фактура от страна на изпълнителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Не.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителят ще отстрани от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник: 1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. който е лишен от правото да упражнява дейност по извършване на рекламна дейност и/или градско обзавеждане съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; 3. който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 4. който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците; 5. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всяка оферта трябва да съдържа: 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата (по образец), подписан от участника; 2. Представяне на участника (по образец), което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б) декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (по образец); 3. При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 4. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 5. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП (по образец); 6. Декларация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители (по образец); 7. Декларация за приемане на условията в проекта на договор (по образец); 8. Актуален концесионен, наемен или друг вид договор/споразумение за извършване на рекламна дейност и/или градско обзавеждане на територията на Столична община за минимум 150 (сто и петдесет) броя рекламни елементи; 9. Пълномощно в полза на лицето, подписало офертата, когато не е подписана от законен представител на участника; 10. Техническо предложение за изпълнение на поръчката (по образец), включващо и срок за изпълнение, към което, ако е приложимо, се прилага декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП; 11. Ценово предложение (по образец). Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по т. 2, букви „а“ и „б“ се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, а документът по т. 2, б. „а“ се представя в официален превод.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Няма.
Минимални изисквания: Няма.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Няма.
Минимални изисквания: Няма.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Цена; тежест: 80
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 20

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
08.04.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
08.04.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 09.04.2015 г.  Час: 10:00
Място

Основна сграда на НДК, гр. София, пл. "България" № 1, ет. 4, Заседателна зала.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Законните представители на участниците и техни упълномощени представители с изрични писмени пълномощни, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

В съответствие с чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.02.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ