00085-2015-0005
Технически редакции | ||
25.02.2015 09:32 ч. : | 25/02/2015 09:00 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
25.02.2015 09:32 ч. : | 25/02/2015 09:00 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 27 - Други услуги
Услуги
Военномедицинска академия, бул. Св.Г.Софийски №3, За: Елисавета Михайлова, подп.инж.Оливер Океанов, Р България 1606, София, Тел.: 02 9225214, E-mail: elisaveta@vma.bg, Факс: 02 9526536
Място/места за контакт: Отдел Логистика- ВМА СофияИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.vma.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://www.vma.bg/bg/profile-na-kupuvacha/.
Електронен достъп до информация: http://www.vma.bg/bg/profile-na-kupuvacha/.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Военномедицинска академия, бул. Св.Г.Софийски №3, За: Огняна Димитрова Никодимова, Р България 1606, София, Тел.: 02 9225527
Място/места за контакт: Входящо деловодствоПубличноправна организация
Здравеопазване
НЕ
Приготвяне и доставка на готова храна за нуждите на Военномедицинска академия и структурите й в страната по обособени позиции: Обособена позиция № 1: МБАЛ София; Обособена позиция № 2: МБАЛ Варна; Обособена позиция № 3: МБАЛ Пловдив; Обособена позиция № 4: МБАЛ Плевен; Обособена позиция № 5: МБАЛ Сливен; Обособена Позиция № 6: БДПЛР Банкя; Обособена Позиция № 7: БДПЛР Поморие.
Обявлението обхваща обществена поръчка
Предметът на поръчката включва организиране на ежедневно хранене на болните по диети, описани подробно по вид, количество и стойност за храноден, на дежурни и оперативни екипи и работещите при определени условия на труд, на кръводарителите, на военноинвалиди, при мисии и учения, на служебни кучета и експериментални животни, подробно описано в Техническо задание - Приложения №1 и Приложения №№ 1а, 2, 2а, неразделна част от документацията, за нуждите на ВМА и обектите й в страната, както следва: • Многопрофилни болници за активно лечение: МБАЛ София, МБАЛ Варна, МБАЛ Пловдив, МБАЛ Плевен, МБАЛ Сливен • Болници за долекуване, продължително лечение и рехабилитация: БДПЛР Банкя, БДПЛР Поморие Процедурата се разделя на обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1: МБАЛ София; Обособена позиция № 2: МБАЛ Варна; Обособена позиция № 3: МБАЛ Пловдив; Обособена позиция № 4: МБАЛ Плевен; Обособена позиция № 5: МБАЛ Сливен; Обособена Позиция № 6: БДПЛР Банкя; Обособена Позиция № 7: БДПЛР Поморие.Организирането на храненето в болничните заведения и болниците за долекуване, продължително лечение и рехабилитация на ВМА по обособените позиции се извършва чрез кетеринг - услуга и ежедневна доставка на готова пакетирана топла храна при спазване на всички нормативни разпоредби в страната.
55521200, 15800000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Приблизителният брой на хранодните за срока на договора /2 години/ е около 1 423 500 бр. общо за всички обособени позиции.
НЕ
НЕ
24
1.Гаранция за участие. Условия, размер и начин на плащане: Гаранцията за участие в процедурата е в полза на ВМА и в размер не повече от 0,5 % от прогнозната стойност за всяка обособена позиция, съгласно чл.59, ал.2 от ЗОП, както следва: •За Обособена позиция №1: МБАЛ СОФИЯ-18 900 лв. •За Обособена позиция №2: МБАЛ ВАРНА-3 500 лв. •За Обособена позиция №3: МБАЛ ПЛОВДИВ-2 100 лв. •За Обособена позиция №4: МБАЛ ПЛЕВЕН-1 850 лв. •За Обособена позиция №5: МБАЛ СЛИВЕН- 1 600 лв. •За Обособена позиция №6: БДПЛР БАНКЯ-1 200 лв. •За Обособена позиция № 7: БДПЛР ПОМОРИЕ-900 лв. Срокът на валидност на гаранцията за участие в процедурата е срокът на валидност на офертите; Гаранциите за участие се представят в една от следните форми: •оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска или чуждестранна банка, в полза на ВМА. Банковите гаранции, издадени от чуждестранни банки, следва да са авизирани чрез българска банка, потвърждаваща автентичността на съобщението. •парична сума, преведена по банкова сметка на ВМА: IBAN – BG34 BNBG 9661 3300 1506 01 ; BIC – BNBGBGSD, удостоверено с копие на платежен документ. В документа за гаранцията за участие следва да бъде посочен предметът на поръчката. 2.Задържане и освобождаване на гаранцията: Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по реда на чл. 61 и чл.62 от ЗОП, като гаранцията се усвоява в следните случаи: а) когато участникът оттегли офертата си след изтичане на срока за получаване на оферти; б) когато участникът е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Гаранцията се задържа в следния случай: когато участникът обжалва решението на възложителя, с което се обжалва решението за определяне на Изпълнител на Възложителя – до решаване на спора. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 3.Гаранция за изпълнение: Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5/пет/% от прогнозната стойност на договора без ДДС. Общата стойност на договора за всяка обособена позиция се формира като се умножи стойността на един храноден по общия брой приблизителни хранения за пациентите и за дежурния персонал за две години. Гаранцията е платима преди подписване на договора. Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми: - оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска или чуждестранна банка, в полза на ВМА, със срок на валидност най-рано до 30 /тридесет/ дни след крайната дата от изтичане срока на договора. Банкова гаранция, издадена от чуждестранна банка, следва да е авизирана чрез българска банка, потвърждаваща автентичността на съобщението; - парична сума, преведена по банкова сметка на ВМА – IBAN – BG34 BNBG 9661 3300 1506 01; BIC – BNBGBGSD удостоверено с копие на платежен документ. В гаранцията за изпълнение следва да бъде посочен предметът на поръчката. Гаранцията за изпълнение се освобождава след 30 /тридесет/ дневния срок, от датата на приключване на договора.
Начин на финансиране и плащане: Настоящата процедура се реализира със средства на Възложителя, получени от НЗОК. 1.Изпълнителят фактурира доставената храна веднъж месечно – до 5-то число на месеца, следващ отчетния месец. Фактурата се придружава от обобщено сведение – отчет за доставената храна по видове диети през месеца. 2.Възложителят дължи плащане на действително доставяната готова храна, като броят на порциите следва да съответства на заявените в Требвателен лист / Лист със сведение, допълнен и коригиран при необходимост, по ред, определен в Техническото задание. 3.Плащанията се извършват с платежно нареждане по банкова сметка на Изпълнителя в срок до 60 /шестдесет/ календарни дни, след издаване на фактура, считано от датата на получаване на фактурата и след двустранно подписан констативен Протокол от оторизирани от двете страни лица, обобщен и изготвен от Възложителя въз основа на следните документи: - отчет- равносметка за предоставена храна по оклади /стойност на човек на ден/ за отчетния месец; - справка за хранодните по дни и оклади по диети за болните / сведение за месеца за броя хранещи се/ ; - справка за ежедневна калкулация (количествена и стойностна) за вложените продукти; - разход на вложените продукти по количества и стойност за отчетния месец; - отчетен протокол за месеца от съответната структура на ВМА.
ДА
Посочените количества в Техническото задание са ориентировъчни и не задължават Възложителя да ги изпълни в пълен обем. Фактическото изпълнение на обществената поръчка се определя на база прием на пациенти и брой персонал, отговарящ на условията на Наредбите и нормативните разпоредби на МО, МЗ, МС, КТ, заповедите на Началника на ВМА, както и финансовата обезпеченост за изпълнението на поръчката. При промяна в нормативната база, както и при отпадане на необходимостта от осигуряване на безплатна храна на цивилните служители и военнослужещите, на основание Заповед № ОХ – 482 / 30. 07. 2010 г. за осигуряване на безплатна храна на цивилните служители и военнослужещите от МО и структурите й, както и при проведени щатни/структурни промени във ВМА и подразделенията й в страната, Възложителят си запазва правото писмено да уведоми Изпълнителя за настъпилите промени за отпадане на видовете хранения, както и да промени видовете хранения. Хранещите се по Наредба № 1/13. 02. 2007 г. за ползване и изплащане на паричните помощи за профилактика и рехабилитация за пациентите по програма НОИ се извършва по действащ договор между НОИ и ВМА. Хранещите се категории лица по Наредба № Н-5 / 11.03.2013 г. се определят по реда за ползване и заплащане на медицинските дейности в болниците за долекуване, продължително лечение и рехабилитация в / БДПЛР / структурата на ВМА. Стойностните норми на хранене на пациенти по групи диетични режими са обособени в 4/четири/ групи хранителни режими, подробно описано в Техническото задание и документацията за участие. Стойностните норми за хранене на персонала - дежурни и оперативни екипи и на всички, на които се полага безплатна храна, се извършва по фиксирани цени съгласно Заповед № ОХ-482 / 30. 07. 2010 г.на Министъра на отбраната, подробно описано в Техническото задание.
Офертата следва да бъде разпределена в 3 (три) отделни, запечатани, непрозрачни и надписани плика, поставени в един общ плик, върху който участникът посочва: адрес за кореспонденция, телефон и по възм.факс, електронен адрес. В Плик № 1- „Документи за подбор” се поставят следните документи, като документите, за които не е изрично посочено да бъдат в оригинал или нотариално заверени копия, да се представят копия, заверени с подпис и печат на участника: 1.Списък на документите съдържащи се в офертата, подписан от участник-а Образец №1; 2.Оферта за изпълнение на обществената поръчка – Образец №2; 3.Административни сведения - Образец №3;4.Пълномощно на лицето подписало офертата, в случай че същото няма представителни функции; 5.Копие от документа за внесена гаранция за участие, а при банкова гаранция (валидна за срока на валидност на офертата) – оригинал; 6.Декларация по чл.47,ал.9 ЗОП - Образец №4; 7.Декларация по чл.56,ал.1,т.6 ЗОП - Образец №5; 8.Декларация за участие на подизпълнители (в приложимите случаи) –Образец №6; 9.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (в приложимите случаи) съгласно чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП –Образец №7; 10.Декларация - списък на доставките, сходни или еднакви с предмета на настоящата поръчка и изпълнени от участника през последните три години считано от датата на подаване на офертата с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка и услуга – чл.51,ал.1,т.1 ЗОП - Образец №8; 11.Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът, съгласно чл.51,ал.1,т.9 ЗОП - Образец №9 с приложените доказателства; 12.Декларация със списък на техническите лица - Образец №10 с приложените доказателства; 13.Декларация по чл.56,ал.1,т.12 ЗОП за приемане на условията в проекта на договора – Образец №11; 14.При участници обединение - копие на договора за обединение, подписан от лицата в обединението, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява обединението и документ, подписан от лицата в обединението, в което се посочва представляващия; 15.Копие от удостоверението за регистрация по чл.12 от Закона за храните-заверени от собственика/ръководителя на физическото или юридическо лице – участник, или упълномощено от него лице.Когато участник в процедурата е обединение, което не е ЮЛ се прилагат изискванията на чл.56, ал.3 ЗОП; 16.Сертификати за внедрени системи за управление на качеството в превод– заверени копия; 17.Декларации и приложени доказателства за използуване на еднократните опаковки; 18.Документ/и, удостоверяващ наличието на изискания от Възложителя финансов ресурс по чл.50,ал.1 ЗОП;19.Декларация по чл.56,ал.1,т.11 ЗОП - Образец №15. Плик № 2 – „Техническо предложение” за изпълнение на поръчката – по образец №12 от документацията. Представя се по отделно за всяка обособена позиция, за която се участва. Плик № 3 с надпис „Предлагана цена“, с ценовото предложение на участника по Образец №13 и съответното Приложение №3..... за обособената позиция, за която се участва. УКАЗАНИЯ КЪМ УЧАСТНИЦИТЕ: 1.От участие в процедурата се отстранява Участник, за който е налице което и да е от следните обстоятелства по чл.47,ал.1, 2 и 5 ЗОП. 2.Когато участниците са юридически лица,се прилагат изискванията на чл.47,ал.1,т.1 и ал.2,т.4 и т.5 ЗОП. 3.Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка ЧФ или ЮЛ, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл.47,ал.1,т.1 или ал.2,т.2,т.4 и т.5 ЗОП. 4. Когато Участникът е обединение, изискванията на чл.47 ал.1,т.1, ал.2,т.2,т.4,т.5 и ал.5 ЗОП, се прилагат за всички съдружници в обединението. 5. Когато Участник предвижда участието на подизпълнители, изискванията на чл.47,ал.1,т.1 и ал.5 ЗОП,се прилагат и за подизпълнителите. Изискуеми от Възложителя документи за удостоверяване липсата на обстоятелства по чл.47,ал.1,т.1,ал.2, т.2,т.4 и т.5,и ал.5 ЗОП.
1.1. Участниците могат да докажат наличието на изискания финансов ресурс с един или няколко от следните документи: 1. Удостоверение от банка; 2. Годишен финансов отчет или някоя от съставните му части или друг документ. Възложителят не изисква представянето на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ, ако са публикувани в публичен регистър в Р България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра.
1.1.Размер на финансовия ресурс, с който е необходимо участникът да разполага за изпълнение на поръчката, съгл.чл.50,ал.1 ЗОП, както следва: За об.позиция 1:1850000 лв. За об.позиция 2: 350000 лв. За об.позиция 3: 210000 лв. За об.позиция 4: 187000 лв. За об.позиция 5: 163000 лв. За об.позиция 6: 122000 лв. За об.позиция 7: 92 000 лв. Съобразно обявените „Основни финансови условия и начин на плащане”, Изпълнителят фактурира доставената храна веднъж месечно до 5-то число на месеца, следващ отчетния месец. Възложителят заплаща действително получените порции, веднъж месечно, в срок до 60 календарни дни от представяне на фактура, т.е. изпълнителят ще получи първото плащане по договора, сключен в резултат на поръчката, най-рано 1 месец след започване на изпълнението й и не по-късно от 2 (два) месеца, след издаване и представяне на фактура. За осигуряването на материали, консумативи, средства за работна заплата и свързаните с нея данъци и осигуровки, и други за изпълнение на поръчката, изпълнителят следва да разполага с финансов ресурс в посочения размер за всяка обособена позиция. Размерът на финансовия ресурс, с който е необходимо да разполага участника, не надвишава 50 на сто от прогнозната стойност на обществената поръчка за съответната обособена позиция.
2.1. Изискването се доказва чрез представяне на списък на услугите/доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и възложителите, заедно с доказателства за извършена доставка и удостоверение/я, издадено/и от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата/доставката. 2.2. Изискването се доказва чрез справка - декларация на лицата, които ще отговарят за изпълнението на поръчката, лицата отговарящи за контрола и качеството, както и за технолога по хранене. В справката- декларация трябва да се посочи образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, както и справка за актуалното състояние на действащите трудови договори, заверено от НАП. 2.3. Изискването се доказва с представяне на декларация от участника и заверени копия на удостоверенията за вписване от ОДБХ за транспортните средства, които ще се използват при изпълнението на поръчката. 2.4. Изискването се доказва чрез представяне на декларация със Списък на материалната база, която е на разположение на участника (посочва се точното й местонахождение) и заверено копие на удостоверението за регистрация на помещението, кухня- майка, издадено от ОДБХ. Участникът доказва наличието на кухня- майка чрез представяне на нотариален акт или договор за наем за срока на договора, предвиден в настоящата процедура- две години. В случай на наета база, която е публична собственост, участникът следва да представи доказателства, че може да произвежда и доставя храна за трети лица. 2.5. Изискванията се доказват чрез представяне на заверено/и копи/я /в превод/ на сертификатите, описани в т.2.5.1 до 2.5.4 или еквивалент, на името на участника. 2.5.5 Изискването се доказва с представянето на документ, издаден от компетентен орган, удостоверяващ въвеждането на система НАССР или заверено копие на сертификат EN ISO 22000:2005 с област на приложение предоставяне на кетъринг, включително доставка на храна и хранителни продукти, издаден от орган по чл.53, ал.3 от ЗОП, или еквивалентни сертификати и други доказателства, по чл.53, ал. 4 от ЗОП. 2.6. Изискването се доказва с представянето на декларация, сертификати на материала, от който са изработени кутиите и снимков материал на същите. * В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица, което не е юридическо лице, минималните изисквания трябва да са изпълнени от един или повече от участниците в обединението.
2.1. През последните три години, считано от датата на подаване на офертата, участникът да е изпълнил минимум три услуги, еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка. Като „предмет, еднакъв или сходен с предмета на поръчката“ Възложителят определя изпълнение на дейности по приготвяне и доставка на готова храна в болнично заведение. 2.2. Участникът да има на свое разположение минимум следните служители за извършване на услугата: За обособена позиция № 1 - поне двама специалист - диетолози, двама инженер - технолози по храните, един калкулант и трима готвачи; За останалите обособени позиции – 1 (един) инструктор по хранене, 2 (двама) готвачи и 2 (двама) работници в кухнята- майка. 2.3. Участникът да разполага със следното минимално техническо оборудване за извършване на услугата: 2 (два) броя транспортни средства за всяка обособена позиция, които са регистрирани по реда на Закона за храните, вписани в регистъра на обектите с обществено предназначение по чл.36, ал.3 от Закона за здравето. 2.4. Участникът трябва да разполага със собствена или наета материална база – поне един обект за приготвяне на готова храна (обект тип- кухня- майка, кетъринг) на територията на Областта /региона/ за съответната обособена позиция, регистрирана за производство в списъка за групите храни и ястията, които се произвеждат към удостоверението за храни/ястия, категоризирани съгласно § 1, т. 12, буква „ф“ от Закона за храните. 2.5. Участникът да има внедрени следните системи за управление на качеството със срок на валидност, който обхваща предмета на поръчката. Когато участник няма осигурен такъв срок на валидност на посочените сертификати, той се ангажира, че ако бъде избран за изпълнител, ще продължи срока на валидност или ресертифицира дейността си по предмета на възлаганата поръчка за срока на изпълнение на договора: 2.5.1. ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват на сертификата, съответен на предмета на поръчката; 2.5.2. ISO 22000:2005 или еквивалент за въведена система за управление на безопасността на хранителните продукти в стопанисваните от него обекти за производство и/или търговия с храни, за обекта на съответната обособена позиция; 2.5.3. ISO 14001:2004 или еквивалент за внедрена система за управление на околната среда, издаден на името на участника от компетентен орган, с обхват еднакъв или сходен с предмета на настоящата поръчка; 2.5.4. BS OHSAS 18000:2007 или еквивалент за внедрена система за управление на безопасността на здравето при работа, издаден на името на участника от компетентен орган, с обхват еднакъв или сходен с предмета на настоящата поръчка; 2.5.5. Всеки участник да има разработена и внедрена система за анализ и контрол на критичните точки - НАССР система за управление на безопасността на храните. В случай, че участникът е сертифициран и представи сертификат по стандарт EN ISO 22000:2005 или еквивалентен, с област на приложение предоставяне на кетъринг, включително доставка на храна и хранителни продукти, не е необходимо да има сертификат, удостоверяващ, че има внедрена HACCP система. 2.6. Участниците следва да отговарят на изискванията за съответствие на посудата за еднократно ползване по чл.16 от Регламент (ЕО) № 1935/2004 и Глава ІV на Регламент (ЕС) № 10/2011, издадена в съответствие с чл.25 от Наредба №2 на МЗ и МОСВ от 23.01.2008 г. за материалите и предметите от пластмаси, предназначени за контакт с храни.
НЕ
ДА
Открита
НЕ
НЕ
ДА
1. Документация за участие се предоставя безплатно от Възложителя по електронен път като се публикува в сайта на Възложителя на интернет адрес – http://www.vma.bg/bg/profile-na-kupuvacha/ в Профила на купувача, раздел “Обществени поръчки” в първия работен ден, следващ деня на публикуването на обявлението за обществена поръчка. 2. Само когато участник изиска получаването на документацията за участие, същата ще му бъде предоставена по негова преценка на място или изпратена по пощата, за негова сметка. В този случай, документацията се заплаща срещу сумата от 10 (десет) лева с ДДС. 3. Документация може да се заплати в касата на ВМА - стая 25, ІІ етаж, бул. "Св. Г. Софийски" № 3, гр. София, всеки работен ден от 7:30 до 15:00 часа или да се заплати, чрез превод по сметка на Възложителя BG43 BNBG 9661 3100 1506 01 BIC BNBGBGSD, след представяне на доказателство за извършено плащане. Телефон за справки – (02) 92 25214, 92 25195 всеки работен ден от 8:00 до 12:00 ч. и от 12:30 до 16:00 ч. 4. Краен срок за подаване на офертите – 15:00 ч. на 07.04.2015 г. 5. Офертите се подават от 7:30 до 12:00 ч. и от 12:30 до 15:00 ч., в деловодството на ВМА, ІІ етаж, бул. “Св. Георги Софийски” № 3, гр. София, ПК 1606, телефон за справки – (02) 92 25527. Краен срок за искания или достъп до документи - 15:00 ч. на 27.03.2015 г. 6. Място и дата на отваряне на офертите - Офертите ще се отварят на 08.04.2015 г. в 10:00 ч., в Зала 10, ет. 1 в административната сграда на ВМА - София.
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
120
Зала 10, ет.1 в административната сграда на ВМА - София
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица, при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
НЕ
НЕ
Съгласно чл.64,ал.1 от ЗОП Възложителят изпраща обявлението най-малко 52 дни преди крайния срок за получаване на офертите. На основание чл.64, ал.3 от ЗОП, срокът по чл.64,ал.1 от ЗОП се намалява със 7 дни, поради изпращане на обявлението по електронен път и с още 5 дни, поради това, че от датата на публикуване на обявлението в електронене вид, Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и посочва в обявлението интернет адреса, на който може да бъде намерена- http://www.vma.bg/ в Профила на купувача.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
25.02.2015 г.
Предметът на поръчката включва организиране на ежедневно хранене на болните по диети, описани подробно по вид, количество и стойност за храноден, на дежурни и оперативни екипи и работещите при определени условия на труд, на кръводарителите, на военноинвалиди, при мисии и учения, и експериментални животни, подробно описано в Техническо задание - Приложения №1 и Приложения №№ 1а, 2, 2а, неразделна част от документацията, за нуждите на ВМА- МБАЛ СОФИЯ
55521200, 15800000
Описание:
Ориентировъчно количество: средно 1160-1170 бр. хранещи се дневно.
Предметът на поръчката включва организиране на ежедневно хранене на болните по диети, описани подробно по вид, количество и стойност за храноден, на дежурни и оперативни екипи и работещите при определени условия на труд, подробно описано в Техническо задание - Приложения №1 и Приложения №№ 1а, 2, 2а, неразделна част от документацията, за нуждите на ВМА- МБАЛ ВАРНА
55521200, 15800000
Описание:
Ориентировъчно количество: средно 235 бр.хранещи се дневно.
Предметът на поръчката включва организиране на ежедневно хранене на болните по диети, описани подробно по вид, количество и стойност за храноден, на дежурни и оперативни екипи и работещите при определени условия на труд, на служебни кучета и т.н., подробно описано в Техническо задание - Приложения №1 и Приложения №№ 1а, 2, 2а, неразделна част от документацията, за нуждите на ВМА- МБАЛ ПЛОВДИВ
55521200, 15800000
Описание:
Ориентировъчно количество: средно 130 бр.хранещи се дневно.
Предметът на поръчката включва организиране на ежедневно хранене на болните по диети, описани подробно по вид, количество и стойност за храноден, на дежурни и оперативни екипи и работещите при определени условия на труд, подробно описано в Техническо задание - Приложения №1 и Приложения №№ 1а, 2, 2а, неразделна част от документацията, за нуждите на ВМА- МБАЛ ПЛЕВЕН
55521200, 15800000
Описание:
Ориентировъчно количество: средно 125 бр.хранещи се дневно.
Предметът на поръчката включва организиране на ежедневно хранене на болните по диети, описани подробно по вид, количество и стойност за храноден, на дежурни и оперативни екипи и работещите при определени условия на труд и т.н., подробно описано в Техническо задание - Приложения №1 и Приложения №№ 1а, 2, 2а, неразделна част от документацията, за нуждите на ВМА- МБАЛ СЛИВЕН
55521200, 15800000
Описание:
Ориентировъчно количество: средно 110-115 бр.хранещи се дневно.
Предметът на поръчката включва организиране на ежедневно хранене на болните по диети, описани подробно по вид, количество и стойност за храноден, на дежурни и оперативни екипи и работещите при определени условия на труд, на военноинвалиди, при мисии и т.н., подробно описано в Техническо задание - Приложения №1 и Приложения №№ 1а, 2, 2а, неразделна част от документацията, за нуждите на ВМА- БДПЛР БАНКЯ
55521200, 15800000
Описание:
Ориентировъчно количество: средно 80-90 бр.хранещи се дневно.
Предметът на поръчката включва организиране на ежедневно хранене на болните по диети, описани подробно по вид, количество и стойност за храноден, на дежурни и оперативни екипи и работещите при определени условия на труд, на военноинвалиди, при мисии и учения и т.н., подробно описано в Техническо задание - Приложения №1 и Приложения №№ 1а, 2, 2а, неразделна част от документацията, за нуждите на ВМА- БДПЛР ПОМОРИЕ.
55521200, 15800000
Описание:
Ориентировъчно количество: средно 50-60 бр. хранещи се дневно.