Версия за печат

00226-2015-0004

BG-Плевен: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000413974

Община Плевен, пл. Възраждане №2, За: Евгени Генов; инж. Христина Христова, Р България 5800, Плевен, Тел.: 064 881266; 064 881220, E-mail: ir@pleven.bg, Факс: 064 881296

Място/места за контакт: Община Плевен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.pleven.bg.

Адрес на профила на купувача: http://eservices.pleven.bg/procurement.aspx?ProviderID=422ce1ea-7fa8-4708-9af4-be7f4d708f14&Guid=42d4a360-4444-4b9b-bd3d-84dc86f46487.

Електронен достъп до информация: http://eservices.pleven.bg/procurement.aspx?ProviderID=422ce1ea-7fa8-4708-9af4-be7f4d708f14&Guid=42d4a360-4444-4b9b-bd3d-84dc86f46487.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000413974

Център за административно обслужване на граждани, пл. Възраждане №2, За: Мария Иванова, Р България 5800, Плевен, Тел.: 064 822414, E-mail: ir@pleven.bg, Факс: 064 822414

Място/места за контакт: Център за административно обслужване на граждани

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.pleven.bg.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000413974

Център за административно обслужване на граждани, пл. Възражадане №2, За: Мария Иванова, Р България 5800, Плевен, Тел.: 064 822414, E-mail: ir@pleven.bg, Факс: 064 822414

Място/места за контакт: Център за административно обслужване на граждани

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.pleven.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Поддръжка и ремонт на обществено осветление на територията на община Плевен”, позиция І „Поддръжка и ремонт на обществено осветление на територията на гр. Плевен”, позиция ІІ „Поддръжка и ремонт на обществено осветление на територията на гр. Славяново и 23 села към община Плевен”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1 (01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
територията на община Плевен - гр. Плевен, гр. Славяново, селата: Горталово, Къшин, Къртожабене, Ласкар, Радишево, Ралево, Тодорово, Тученица, Беглеж, Бохот, Брестовец, Бръшляница, Буковлък, Върбица, Гривица, Дисевица, Коиловци, Мечка, Николаево, Опанец, Пелишат, Търнене, Ясен.
Код NUTS: BG314
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обществената поръчка включва: Извършване на услуги за ремонт и поддръжка на таблата за улично осветление, на захранващата мрежа за улично осветление, стълбовната мрежа, осветителните тела, отстраняване на аварии по съоръженията за улично осветление, на територията на град Плевен за позиция І и на територията на гр. Славяново и селата: Беглеж, Бохот, Брестовец, Бръшляница, Буковлък, Върбица, Горталово, Гривица, Дисевица, Коиловци, Къртожабене, Къшин, Ласкар, Мечка Николаево, Опанец, Пелишат, Радишево, Ралево, Тодорово, Тученица, Търнене, Ясен за позиция ІІ.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

50232100, 50232110, 45316100, 45316110, 31530000, 34928500

Описание:

Услуги по поддържане на общественото осветление
Експлоатация на съоръжения за обществено осветление
Монтажни работи на осветители на пътища, летища и други
Монтажни работи на оборудване за осветление на пътища, летища и други
Части за лампи и осветителни уреди
Оборудване за обществено осветление

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

позиция І „Поддръжка и ремонт на обществено осветление на територията на гр. Плевен”, позиция ІІ „Поддръжка и ремонт на обществено осветление на територията на гр. Славяново и 23 села към община Плевен” Прогнозните количества за срока на договорите по позиции са описани в Приложение №2-1а и Приложение №2-2а към Ценовата оферта. Поддържането и ремонта на уличното осветление на територията на община Плевен включва строително-монтажни и строително-ремонтни работи на системата за улично осветление. Предметът на поръчката включва аварийно възстановяване на таблата за улично, алейно, парково осветление; захранващата и стълбовата мрежа НН от системата на улично осветление, осветителните тела, ремонт и подмяна на захранващи кабели и ел. табла, както и отстраняване на аварии по съоръженията. Основните дейности, включени в предмета на поръчката са: - извършване на всички видове дейности, свързани с поддържане, аварийно възстановяване или ремонт на системата за улично, парково, алейно осветление на територията на община Плевен. - осигуряване на безопасна експлоатация на съществуващите съоръжения - откриване и отстраняване на кабелни повреди на общественото осветление - направа на изкопи и полагане на кабели до 1 кV - откриване и отстраняване на повреди по въздушни мрежи за улично, парково и алейно осветление - доставка и подмяна на осветители и осветителни тела - настройка/подмяна на часовников превключвател - възстановяване/реконструкция на стълбове за улично/алейно/парково осветление - осигуряване на аварийна група и дежурства по време на почивни и празнични дни

Стойност, без да се включва ДДС
1100000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

ДА

Съгласно чл.90, ал.1 от ЗОП.

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

48

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Условия и размер на гаранцията за участие в процедурата Участникът следва да представи с офертата и документ за внесена гаранция за участие в откритата процедура по позиция в размер на: позиция І „Поддръжка и ремонт на обществено осветление на територията на гр. Плевен” – 9 000 /девет хиляди/ лв. позиция ІІ „Поддръжка и ремонт на обществено осветление на територията на гр. Славяново и 23 села към община Плевен” – 2 000 /две хиляди/ лв. 1.2. Гаранцията за участие в процедурата трябва да бъде представена, по желание на участника, в една от следните форми: - под формата на парична сума, платима по следната банкова сметка на Община Плевен: Банка: ИНВЕСТБАНК АД IBAN: BG38 IORT 7380 3338 0000 01 BIC: IORTBGSF - оригинал на банкова гаранция за участие, издадена в полза на възложителя, валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока за валидност на офертите. 1.3. Гаранциите за участие в откритата процедура се задържат и освобождават от възложителя по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. По същия ред ще се извършва и тяхното усвояване. 1.4. Когато с влязло в сила решение по чл. 122г, ал. 1, т. 2 от ЗОП, Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие. 2. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора 2.1. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка по позиция, е длъжен преди подписването на договора да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 (три) % от прогнозната стойност на поръчката по позиция в лв. без ДДС. 2.2. Гаранцията за изпълнение на договора трябва да бъде представена по желание на участника в една от следните форми: - под формата на парична сума, платима по следната банкова сметка на Община Плевен: Банка: ИНВЕСТБАНК АД, IBAN: BG38 IORT 7380 3338 0000 01, BIC: IORTBGSF - оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договора, издадена в полза на възложителя и със срок на валидност най-малко 30 /тридесет/ дни след крайния срок на договора. 2.3. Гаранцията за изпълнението на договора по позиция се задържа и освобождава в съответствие с условията на проекто-договора. 2.4. Разходите по откриването на гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение на договора са за сметка на участника, съответно на определения изпълнител. Участникът/Изпълнителят трябва да предвиди и заплати необходимите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата документация за участие. 2.5. Възложителят освобождава гаранциите за участие и за изпълнение на договора, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Забележка: Банковите гаранции трябва да съдържат минимум следната информация: - наименование на банката - наименование на участника/изпълнителя - предмет на поръчката и позиция - размер на гаранцията в лева - краен срок на валидност на гаранцията, съгласно условията на възложителя

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането по договорите по двете позиции, със средства от бюджета на Община Плевен е за следните населени места: Плевен, с. Горталово, с. Къшин, с. Къртожабене, с. Ласкар, с. Радишево, с. Ралево, с. Тодорово, с. Тученица. Плащането по позиция ІІ, с изключение на гореизброените села, се извършва от бюджета на съответното кметство на населеното място. . Начин на плащане на извършените услуги, свързани с ремонт и поддръжка на осветлението – по посочените от изпълнителите банкови сметки, в срок до 30 /тридесет/ календарни дни след представяне в съответното счетоводство на фактури за извършените дейности по договора по съответната позиция, придружени с двустранно подписан протокол от представителите на двете страни – образец 19.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

След като е приложила реда по чл.68, ал.8 и ал.9 от ЗОП, Комисията предлага за отстраняване от процедурата участник: 1 който не е представил някой от необходимите документи или информация, заложени от възложителя в документацията, съгласно чл. 56 от ЗОП; 2. за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и ал.5 от ЗОП 3. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2; 5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. 6. за когото са налице неспазване на условията по чл.55, ал.5 от ЗОП 7. който след покана и в определения в нея срок не удължи срока на валидност на офертата си 8. който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция при условията на чл. 62а от ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Документи за подбор /Плик №1 по позиция/: 1.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника по позиция №... .; 2. Представяне на участника, което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата - Образец №3-1 и Образец №3-2; б) декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за удостоверяване липсата на обстоятелства по чл.47, ал.1 и 5 от ЗОП - Приложение №1 към Образец №3-1 и Образец №3-2; в) доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 от ЗОП относно валидно вписване към датата на подаване на офертата в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строителство за строежи - ІІІ група ІІІ категория, допускаща по закон изпълнението на обекти от вида, предмет на тази обществена поръчка. Попълва се декларация Приложение №2 към Образец №3-1 и Образец №3-2 или се представя удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно съответния национален закон, когато наличието на регистрацията е определено със закон като условие за осъществяване на предмета на обществената поръчка. Чуждестранен участник трябва да докаже регистрацията си в еквивалентен професионален регистър в държавата, в която е установен или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно съответния национален закон, когато наличието на регистрацията е определено със закон като условие за осъществяване на предмета на обществената поръчка. В случай, че чуждестранният участник не е вписан в ЦПРС към датата на подаване на офертата или не притежава аналогичен документ, същият прилага декларация в свободен текст, че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС, съгласно Закона за камарата на строителите, отговаря на тях и ако бъде определен за изпълнител, се задължава в 30-дневен срок от получаването на заповедта за определянето му за изпълнител, да представи документи, удостоверяващи вписването му в ЦПРС; 3. При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващия. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Чуждестранните юридически лица представят еквивалентен документ за съдебна регистрация от държавата, в която са установени.; 4. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума по позиция /Раздел ІІІ.1.1./; 5. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участника; 6. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 и за липса на обстоятелство по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП – Образец №8; 7. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител. За целта посоченият подизпълнител следва да попълни и подпише приложената към настоящата документация декларация по чл. 55, ал. 5 от ЗОП, съгласно Образец №9-1 и Образец №9-2; 8. Нотариално заверено пълномощно, в случай че лицето, което ще представлява участника в отношенията му с възложителя, не е негов представител по закон; С офертата си участниците може без ограничения да предлагат ползването на под-изпълнители. Изискванията на чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП, когато е посочено от възложителя в обявлението, се прилагат, както следва: 1. при събирателно дружество - за лицата по чл. 84, ал. 1 и чл. 89, ал. 1 от Търговския закон; ....... Продължава в Раздел VІ.3. Допълнителна информация

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

няма

Изисквано минимално/ни ниво/а:

няма

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на предмет и кратко описание, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга – Образец №4. Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата, съгласно чл.51, ал.4 от ЗОП. 2. Списък на ръководните служители и техническите лица по позиция, отговарящи на изискванията на Правилника за безопасност и здраве при работа в електрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по електрически мрежи, които ще извършват съответните дейности по изпълнение на договора, включително и лице, отговарящо за контрола по качеството на материалите. Посочва се образование, професионална квалификация и професионален опит, съгласно чл.51, ал.1, т.4 и т.7 от ЗОП – Образец №5-1 и Образец №5-2. 3. Декларация по позиция - Образец №7-1 и Образец №7-2, съгласно чл.51, ал.1, т.9 от ЗОП, с опис на автостълби/автовишки, с които участникът разполага.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Минимално изискване по т.1:Участникът следва да е изпълнил през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, поне една услуга, еднаква или сходна с предмета на поръчката. Под услуга, сходна с предмета на поръчката се разбират дейности за поддържане на обществено осветление или електрически мрежи и съоръжения. Една извършена услуга е достатъчна за покриване на минималното изискване по тази точка и за двете позиции. Минимално изискване по т.2:Участникът трябва да разполага: - по позиция І с минимум: технически ръководител с висше образование „Електроинженер” – 1 лице; машинист на автостълба/автовишка с минимум втора квалификационна група – 1 лице; оперативно-ремонтен персонал с минимум трета квалификационна група – 10 лица; лице, контрол по качеството на материалите с електротехническо образование – 1 лице - по позиция ІІ с минимум: технически ръководител с висше образование „Електроинженер” – 1 лице; машинист на автостълба/автовишка с минимум втора квалификационна група – 2 лица; оперативно-ремонтен персонал с минимум трета квалификационна група – 4 лица; лице, контрол по качеството на материалите с електротехническо образование – 1 лице. Забележка: Едно техническо лице не може да бъде предложено и за двете позиции. В случай, че участникът е чуждестранно лице /физическо или юридическо или техни обединения/, документите по тази точка се представят и в превод. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП се доказва от един или повече от участниците в обединението. Съгласно чл.51а, ал.1 от ЗОП всеки участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица и/или представя Декларация/и за ангажираност – Образец №6-1 и Образец №6-2. За целите на чл.51а, ал.1 от ЗОП трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. Минимално изискване по т.3: Участникът трябва да разполага: - по позиция І с минимум 1 /един/ брой автостълба/автовишка с работна височина минимум 9 метра и 1 /един/ бр. автостълба/автовишка с височина минимум 18 метра. - по позиция ІІ с 1 /един/ бр. автостълба/автовишка с работна височина минимум 9 метра и 1 /един/ бр. автостълба/автовишка с височина минимум 13 метра. Забележка: Една автостълба/автовишка не може да се дублира, в случай, че е подадена оферта и за двете позиции. В случай, че участникът е чуждестранно лице /физическо или юридическо или техни обединения/, документите по тази точка се представят и в превод. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП се доказва от един или повече от участниците в обединението. Съгласно чл.51а, ал.1 от ЗОП всеки участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За целите на чл.51а, ал.1 от ЗОП трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Правилника за безопасност и здраве при работа в електрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по електрически мрежи. Закон за устройство на територията Наредба №2 от 22 март 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи Наредба №РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд Правилник за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Срок за отстраняване на повреда; тежест: 40
Показател: Ценово предложение; тежест: 60
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

ОП-19-2015

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
30.03.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
30.03.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

360

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 31.03.2015 г.  Час: 14:30
Място

Актова зала - І етаж, сградата на Община Плевен

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Отварянето на ценовите оферти е съгласно чл.69а, ал.3 от ЗОП. Не по-късно от два работни дни преди датата на отваряне на ценовите оферти комисията обявява най-малко чрез съобщение в профила на купувача датата, часа и мястото на отварянето. Когато критерият е икономически най-изгодна оферта, съобщението съдържа и резултатите от оценяването на офертите по другите показатели за оценка. Отварянето на ценовите оферти се извършва публично при условията на чл. 68, ал. 3. При отваряне на ценовите оферти комисията оповестява предлаганите цени и предлага по един представител от присъстващите участници да подпише ценовите оферти.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от Раздел ІІІ.2.1.:2. при командитно дружество - за лицата по чл. 105 от Търговския закон, без ограничено отговорните съдружници; 3. при дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 141, ал. 2 от Търговския закон, а при еднолично дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 147, ал. 1 от Търговския закон; 4. при акционерно дружество - за овластените лица по чл. 235, ал. 2 от Търговския закон, а при липса на овластяване - за лицата по чл. 235, ал. 1 от Търговския закон; 5. при командитно дружество с акции - за лицата по чл. 244, ал. 4 от Търговския закон; 6. при едноличен търговец - за физическото лице - търговец; 7. във всички останали случаи, включително за чуждестранните лица - за лицата, които представляват участника; 8. в случаите по т. 1 - 7 - и за прокуристите, когато има такива; когато чуждестранно лице има повече от един прокурист, декларацията се подава само от прокуриста, в чиято представителна власт е включена територията на Република България, съответно територията на държавата, в която се провежда процедурата при възложител по чл. 7, т. 2 от ЗОП. За подизпълнителите се прилагат само изискванията по чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП. При подаване на офертата участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по чл.47, ал. 1 и 5 от ЗОП с декларация – Приложение №1 към Образец №3-1 и 3-2, подписана от лицата, които представляват участника. В декларацията се включва и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. документите по т.2, букви "а" и "б" от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. документите по т.2, буква "в" от ЗОП и т.5 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП; Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по т.2. се представя в официален превод съгласно ДР от ЗОП, § 1, т.16а, а документите по т.5., които са на чужд език, се представят и в превод. Възложителят е длъжен да спазва чл.53а и 53б от ЗОП. Възложителят не може да отстрани участник от процедура за възлагане на обществена поръчка или да откаже да сключи договор с него на основание, че не е представил документ по чл.47, ал.10 от ЗОП, когато: 1. е представил удостоверение за вписване в професионален регистър, създаден по силата на закон, или еквивалентен документ, издаден от организация, установена в друга държава - членка на Европейския съюз, и 2. от удостоверението или еквивалентния документ по т. 1 може да се установи наличието на обстоятелствата, които биха се доказали със съответния документ, изискан от възложителя. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В случаите по чл. 49 от ЗОП изискването за регистрация се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност. Техническо предложение за изпълнение на поръчката по позиция /Плик №2/ Предлагана цена по позиция /Плик №3/ Обменът на информация между участниците и възложителя се извършва по факс, с препоръчано писмо с обратна разписка, чрез куриерска служба или по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Плевен, пл. Възраждане №2, Р България 5800, Плевен, Тел.: 064 881296, E-mail: ir@pleven.bg, Факс: 064 881296

Интернет адрес/и:

URL: www.pleven.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.02.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция позиция І „Поддръжка и ремонт на обществено осветление на територията на гр. Плевен”
1) Кратко описание

Обществената поръчка включва: Извършване на услуги за ремонт и поддръжка на таблата за улично осветление, на захранващата мрежа за улично осветление, стълбовната мрежа, осветителните тела, отстраняване на аварии по съоръженията за улично осветление, на територията на град Плевен за позиция І

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50232100, 50232110, 45316100, 45316110, 31530000, 34928500

Описание:

Услуги по поддържане на общественото осветление
Експлоатация на съоръжения за обществено осветление
Монтажни работи на осветители на пътища, летища и други
Монтажни работи на оборудване за осветление на пътища, летища и други
Части за лампи и осветителни уреди
Оборудване за обществено осветление

3) Количество или обем

Поддържането и ремонта на уличното осветление на територията на град Плевен включва строително-монтажни и строително-ремонтни работи на системата за улично осветление. Предметът на поръчката включва аварийно възстановяване на таблата за улично, алейно, парково осветление; захранващата и стълбовата мрежа НН от системата на улично осветление, осветителните тела, ремонт и подмяна на захранващи кабели и ел. табла, както и отстраняване на аварии по съоръженията. Основните дейности, включени в предмета на поръчката са: - извършване на всички видове дейности, свързани с поддържане, аварийно възстановяване или ремонт на системата за улично, парково, алейно осветление на територията на град Плевен. - осигуряване на безопасна експлоатация на съществуващите съоръжения - откриване и отстраняване на кабелни повреди на общественото осветление - направа на изкопи и полагане на кабели до 1 кV - откриване и отстраняване на повреди по въздушни мрежи за улично, парково и алейно осветление - доставка и подмяна на осветители и осветителни тела - настройка/подмяна на часовников превключвател - възстановяване/реконструкция на стълбове за улично/алейно/парково осветление - осигуряване на аварийна група и дежурства по време на почивни и празнични дни Всеки от участниците, при подаване на своята оферта, поема задължението при изпълнение на поръчката да влага материали, които да отговарят на изискванията на българските и международни стандарти за обществено осветление, както и на действащото българско и европейско законодателство, свързано с предмета на поръчката.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
900000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 48



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция позиция ІІ „Поддръжка и ремонт на обществено осветление на територията на гр. Славяново и 23 села към община Плевен”
1) Кратко описание

Обществената поръчка включва: Извършване на услуги за ремонт и поддръжка на таблата за улично осветление, на захранващата мрежа за улично осветление, стълбовната мрежа, осветителните тела, отстраняване на аварии по съоръженията за улично осветление, на територията на гр. Славяново и селата: Беглеж, Бохот, Брестовец, Бръшляница, Буковлък, Върбица, Горталово, Гривица, Дисевица, Коиловци, Къртожабене, Къшин, Ласкар, Мечка Николаево, Опанец, Пелишат, Радишево, Ралево, Тодорово, Тученица, Търнене, Ясен за позиция ІІ.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50232100, 50232110, 45316100, 45316110, 31530000, 34928500

Описание:

Услуги по поддържане на общественото осветление
Експлоатация на съоръжения за обществено осветление
Монтажни работи на осветители на пътища, летища и други
Монтажни работи на оборудване за осветление на пътища, летища и други
Части за лампи и осветителни уреди
Оборудване за обществено осветление

3) Количество или обем

Поддържането и ремонта на уличното осветление на територията на община Плевен включва строително-монтажни и строително-ремонтни работи на системата за улично осветление. Предметът на поръчката включва аварийно възстановяване на таблата за улично, алейно, парково осветление; захранващата и стълбовата мрежа НН от системата на улично осветление, осветителните тела, ремонт и подмяна на захранващи кабели и ел. табла, както и отстраняване на аварии по съоръженията. Основните дейности, включени в предмета на поръчката са: - извършване на всички видове дейности, свързани с поддържане, аварийно възстановяване или ремонт на системата за улично, парково, алейно осветление на територията на община Плевен. - осигуряване на безопасна експлоатация на съществуващите съоръжения - откриване и отстраняване на кабелни повреди на общественото осветление - направа на изкопи и полагане на кабели до 1 кV - откриване и отстраняване на повреди по въздушни мрежи за улично, парково и алейно осветление - доставка и подмяна на осветители и осветителни тела - настройка/подмяна на часовников превключвател - възстановяване/реконструкция на стълбове за улично/алейно/парково осветление - осигуряване на аварийна група и дежурства по време на почивни и празнични дни Всеки от участниците, при подаване на своята оферта, поема задължението при изпълнение на поръчката да влага материали, които да отговарят на изискванията на българските и международни стандарти за обществено осветление, както и на действащото българско и европейско законодателство, свързано с предмета на поръчката.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
200000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 48