Версия за печат

00044-2015-0005

BG-София: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695089

Агенция Пътна инфраструктура, бул. Македония № 3, За: инж. Елена Асенова/инж.Иво Блажев, Република България 1606, София, Тел.: 02 9173396, E-mail: e.asenova@api.bg, Факс: 02 9173398

Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчки и правно обслужване

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.api.bg..

Адрес на профила на купувача: http://www.api.bg/PROXY/index2.php?/public/index.jsp?proc=68.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Агенция Пътна инфраструктура, бул. Македония № 3, За: завеждащ деловодството при АПИ, Република България 1606, София, Тел.: 02 9173246

Място/места за контакт: Деловодство

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: Проектиране, строителство, поддържане и ремон

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Избор на Изпълнител за извършване на допълнителни строителни работи на обект: АМ „МАРИЦА” ЛОТ № 1 , ОРИЗОВО – ДИМИТРОВГРАД ОТ КМ 5+000 ДО КМ 36+400” с три обособени подобекта:Подобект І: „Стабилизиране на теренната основа под насипите и на пластове от зона „Б”; Подобект ІІ: „Укрепване на откоси на изкопи”; Подобект ІІІ: „Проектиране и изграждане на съоръжения, осигуряващи преминаването на отводнителен канал, пресичащ трасето на АМ „Марица” при км 26+070”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
област Хасково и област Стара Загора
Код NUTS: BG422, BG344
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на настоящата поръчка е:Избор на Изпълнител за извършване на допълнителни строителни работи на обект: АМ „МАРИЦА” ЛОТ № 1 , ОРИЗОВО – ДИМИТРОВГРАД ОТ КМ 5+000 ДО КМ 36+400” с три обособени подобекта:Подобект І: „Стабилизиране на теренната основа под насипите и на пластове от зона „Б”; Подобект ІІ: „Укрепване на откоси на изкопи”; Подобект ІІІ: „Проектиране и изграждане на съоръжения, осигуряващи преминаването на отводнителен канал, пресичащ трасето на АМ „Марица” при км 26+070”.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45233120, 71311220

Описание:

Строителни и монтажни работи на пътища
Инженерни услуги по проектиране и конструиране на автомагистрали

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Разработката обхваща Подобект І: „Стабилизиране на теренната основа под насипите и на пластове от зона „Б“: При строителството на АМ „Марица“ Лот 1, при достигане на ниво кота теренна основа, е уст. с протоколи от изпитвания, че основата не отговаря на предвидената в проекта. За устан.несъотв. с проекта, Изпълн. е изв.проучв. в местата на сондажите от геол. проучв.за проекта. При проверка от незав. лаборатория се потвърждава необх. от стабилизирането на земната основа, с което да се гарантира необх. носимосп. при изгр. на пластовете от насипа и от конструкцията на пътната настилка. Трябва да бъде изв. мех.стабил., която да вкл. изп. на пясъчни пилоти с ф200 мм с дълбочина, опр. от доп. инж.-геол.проучв., с които да се определи и гъстотата им. След това да се изп. хим. стабил. с дълбочина 50 см с подх.хим.в-ва. Стабил. на терен. основа под насипи с дълж. от 1 760м, в уч-ците:от км28+000до км 28+340-L=340м;от км28+920 до км29+040-L=120м;от км30+000 до км30+560-L=560м;от км30+820 до км31+100-L=280м;от км34+000 до км34+460-L=460м; В доп. при изп. на осн.договор за обекта е уст. необх. положените и компром. пластове в Зона Б на насипите да се изв. доп.хим.стабил. за постигане устойчивост и носимосп. за предотвр. проникване на вода. В тази вр.на компрометир. пластове от зона Б на насипите, следва да се изп.хим.стабил. с дълбочина 50см с подх. хим.свързв. в-ва в уч-ци с дължина от 1280м:от км27+000 до км27+660 дясно-L=660м;от км 28+680 до км 28+920ляво-L=240м;от км31+620 до км32+000ляво-L=380м. Подобект ІІ: „Укрепване на откоси на изкопи”:Уст. е необх. от стабил. на свлечени откоси на изкопи по трасето на АМ, вследствие на различия в геол. проучв. и валежи по време на СМР. Свличанията в откосите са в 5 изкопни уч-ка. В доп. е уст. и несъотв. в геолож.обстан., което обусл. необходим. от изгр. на зона„А“, която не е предвидена в уч-ка от км29+180 до км29+740, съгл. приетите решения в осн. ТП, според които добиваните скални материали от км29+260 до км29+760, следва да бъдат влагани в насип зона„А“, като в уч-ка от км29+180 до км29+740 по този начин не се налага изгр. на зона„А“. Разликата в геол. обстан. в местата на проучване обусл.необх. от доставка на липсващите кол-ва годен за изгр. на зона „А“ материал и от изгр. на зона „А“, която не е предв. в уч. от км29+180 до км29+740, съгл. приетите решения в ТП. Необх. да се изг. технол. проект за укрепв. на откоси на изкопи в уч-ци:от км11+900 до км12+500-L=600м ляво;от км14+000 до км14+500-L=500м дясно;от км18+440 до км18+960-L=520м ляво;от км20+480 до км21+380-L=900м ляво;от км29+020 до км29+820-L=800м двустранно. Въз осн. на данните за физико-механ. и якостни показатели за пласт № 14 (андезити и андезитови брекчи) в проектн.докум-я за АМ е предв. добиваните скални мат-ли от км29+260 до км29+760 да бъдат влагани в насип зона„А“, като в уч-ка от км29+180 до км29+740 не се налага изгр. на зона „А“. При изкопните работи вместо пласт№14, до проектн.кота на изкопа от км29+260 до км29+760 се разкр. пласт № 13, описан в ТП като „андезитови брекчи и туфобрекчи“. Брекчите са споени, оглинени, меки. Стр.почви от траншейният изкоп хар-ни в осн. ТП, като скални нямат необх. кач-ва за влагане в насип зона„А“. В тази връзка е необходимо доставка на материал за изгр. на зона„А” и изгр. на зона А. В уч. от км29+180 до км29+740 трябва да бъдат предв. необх. доп. кол-ва за изгр. на зона „А“. Подобект ІІІ: Проектиране и изгр. на съоръж., осиг. премин. на отводн. канал, пресичащ АМ при км 26+070”. Съществ.отводн. канал част от напоително поле „Ябълково“ пресича АМ при км 26+070, както и реконстр трасе на селскостоп. път при км 26+000.Изгр. на премин-то на отводн. канал през трасето на АМ ще се изв. съгл. разраб. от Изп. на о.п. и одобрен от Възлож. технол. проект, въз осн. на изг. и представен от надзора компл. доклад за оценка на съотв. Проучв., проект.,съгл. и изп. на премин. на отводн. канал, пресичащ АМ трябва да е съобраз. с вида, габар., напр. сеч-е, надл.наклони и обема водни кол-ва на същ.канал

Стойност, без да се включва ДДС
42987400 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

90

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от участника в процедурата и е в размер на 400 000 лв. (четиристотин хиляди лева); Когато участникът е обединение гаранцията може да се представи от обединението или от участник в него. Валидността на гаранцията за участие е не по-малко от 30 дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. Гаранцията за изп. на договора за обществена поръчка е в размер на 3 (три) на сто от общата Цена по договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение следва да бъде валидна 60 (шестдесет) дни след издаване на констативен приемо-предавателен протокол за предаване на обекта и приемането му от комисия на Възложителя, Консултанта и основния Изпълнител по договора за обект: Автомагистрала „Марица“ Лот 1, Оризово – Димитровград от км 5+000 до 36+400. Гаранцията за изпълнение на договора се представя от участника, определен за изпълнител на поръчката при подписване на договора. Гаранцията за изпълнение се освобождава 60 дни след съставяне нагорепосочения констативен протоко за предване на обекта и приемането му от комисия на Възложителя, представители на изпълнителя по основния договор и Консултанта. Гаранциите за участие и изпълнение се представят в една от следните форми: депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (администрацията на АПИ): Банка: БНБ IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03 BIC: BNBGBGSD банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя. Участниците в процедурата и определения изпълнител избират свободно формата на гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка. Ако участникът избере да предостави банкова гаранция, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, в което възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят задържа, усвоява и възстановява гаранциите за участие съгласно чл. 61 и чл. 62 ЗОП. Гаранцията за участие, представена под формата на банкова гаранция се представя в оригинал в офертата, а когато гаранцията е под формата на парична сума/депозит/, към офертата се представя копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането по договора се извършва по банков път, в български лева. Ако е дължим съгласно действащото законодателство данък върху добавената стойност, същият се начислява върху цената за изпълнение на договора. Цената за изпълнение на Договора е единственото възнаграждение за изпълнение на Дейностите по Договора и ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не дължи на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ каквито и да било други суми. Цената за изпълнение на Договора е окончателна и не се променя при промени в цените Строителните продукти, Оборудването и др. Промяна на цената за изпълнение на договора е възможна само в случаите, предвидени в Закона за обществените поръчки.Авансово плащане не се предвижда. Предвиждат се три Междинни плащания за всеки от трите подобекта, в размер посочен от изпълнителя за всеки подобект, които се извършват въз основа на: 1. доклад за извършените ППР/СМР, с приложени към него документи – надлежни доказателства за качеството на извършваните видове СМР; 2. междинен сертификат за изпълнени ППР/СМР, съставен от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ; 3. данъчна фактура, която се издава от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ след одобряването на сертификата от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Всяко междинно плащане се извършва при фактическо завършване на всеки от трите етапа за трите подобекта. Третото междинно плащане се извършва при съществено завършване на Подобект ІІІ и съставен и подписан Констативен приемо-предавателен протокол за установяване годността за приемане на строежа от представител на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по сновния договор и КОНСУЛТАНТА. При забавяне на дължимите плащания от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ с повече от 30 (тридесет) дни, ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ има право да получи обезщетение за забавеното плащане в размер на законната лихва за забава за периода на забавата. Договорът влиза в сила при осигурено финансиране, за което обстоятелство изпълнителят ще бъде писмено уведомен. В случай, че в срок от 5 (пет) месеца от подписването на договора, това условие не бъде изпълнено, всяка от страните ще може да прекрати договора едностранно без предизвестие и без да дължи за това финансови или други компенсации на другата страна.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя оригинал или заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

При подписване на дог. за ОП участникът, опр.за Изпълнител, е длъжен да представи: 1. Документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1-4 от ЗОП и на посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2, т. 1, 4 и 5 от ЗОП, освен когато законодателството на държавата в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен безплатен регистър или предоставянето им безплатно на възложителя. Когато участникът е обединение, документите се представят от всеки един от участниците в обединението. Когато участникът е чуждестранно лице и в съответната чужда държава не се издават горепосочените документи или когато те не включват всички случаи участникът представя клетвена декларация, ако такава декларация има правно значение според закона на държавата, в която е установен. Когато клетвената декларация няма правно значение според съответния национален закон, участникът представя официално заявление, направено пред съдебен или административен орган, нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата, в която той е установен. 2. Оригинал на Гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % от общата цена по договора без ДДС. 3. Нотариално заверено копие на Удостоверение за регистрация в Централния професионален регистър на Камарата на строителите за изпълнение на строежи от първа категория или еквивалентен документ. Когато участникът е обединение, документът се представя oт участниците в обединението съобразно разпределението на участието им при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Вписването в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издадено. 4. Копия от валидни полици за застраховки професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ в качеството на строител, обезпечаващи професионалната му отговорност в качеството му на проектант и строител. Застраховките по тази точка, следва да са със застрахователна сума в размер на не по-малко от минималната застрахователна сума и минималния лимит на отговорността за отделно събитие за първа категория строежи за застраховката за дейността на Изпълнителя като проектант и строител, определени в Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството; 5. Нотариално заверено копие от сертификат за система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ISO 9001:2008, както и стандарт за опазване на околната среда ISO 14001:2004, или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда. 6. Удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ и данъчна регистрация на създаденото обединение, когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица. 7. В случай, че в офертата си участникът, избран за изпълнител е заявил ползването на подизпълнител/подизпълнители, при сключването на договора, той представя и оригинал на договора за подизпълнение.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участникът посочва: наименование на участника, наименование на общ.п-ка, адрес за кореспонденция, тел., факс и ел.адрес. Пликът с офертата съдържа 3 отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, к/о следва:Плик № 1 с надпис „Документи за подбор”, в к/о се поставят документите, съгл. чл. 56,ал.1,т.1–т.5,т.8,т.11–т.14 от ЗОП, а именно: 1.Списък на документите и инф-ята, съдържащи се в офертата, подписан от участника.2. Представяне на участника – по образец – Пр. № 3. Представя се от участника или ако участникът е обединение – от всяко ФЛ или ЮЛ, к/о участва в него. В това представяне се включва: посочване на единен ЕИК, съгл. чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съотв. със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително ел. за кореспонденция при провеждането на процедурата. Чуждестранните юр. лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени. Част от това представяне е и декларацията по чл. 47, ал. 9 от ЗОП попълнена и подписана по приложения образец – Пр. № 4.4. Нот-но зав. пълномощно на лицето, което представлява уч-ка в процедурата, когато офертата не е подписана от управляващия и представляващ уч-ка съгласно актуалната му регистрация.5. При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. С този документ по безусловен начин следва дасе удостовери, че уч-те в обединението поемат солидарна отг-ст за участието в общ. п-ка и за целия период на изпълнение на д-ра. Не се допуска промяна в състава на обединението след изтичане на срока за подаване на офертите за участие в процедурата за възлагане на настоящата общ. п-ка, като всяка извършена такава е основание за отстраняване на участника.6. Декларация за солидарна отговорност, по образеца - Пр. № 19.7. Документ за гаранция за участие. 8. Декларация за приемане на условията в проекта на договор, съгласно образеца - Пр. № 17.9. Доказателства за икон. и фин. състояние и за техн. възм-ти и/или квалификация10. Декларация по чл. 56,ал. 1,т.6 от ЗОП за липса на свързаност с друг участник в процедурата, съгласно чл. 55, ал. 7 и чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП – Пр. № 8.11. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП, по образец-Пр.№27.12. Декларация по Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действ. собственици по образец – Пр. № 21, като е достатъчно декл. да бъде представена от едно от лицата,които могат самостоятелно да представляват участника в обединението13. Декларация за запознаване с определенията за Нередност и Измама–Пр № 18.14. Деклар. за ползване на ресурсите на трети лица–Пр. № 9 ако е прил. Плик № 2 се представя в отделен запечатан и непрозрачен плик с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката“, като в него поставят док-те, свързани с изпълнението на поръчката, а именно: 1.Техническа оферта по образец Пр.№ 5.; 2. График за изп-е на СМР по примерен образец Пр.№ 6; 3.Декл-я по чл.33,ал.4 от ЗОП (ако е приложимо по образец Пр. № 14). Плик № 3 се представя в отделен запечатан и непрозрачен плик с надпис „Предлагана цена“, к/о в него поставят док-те, свързани с предлаганата цена за изпълнението на поръчката, а именно:Ценова оферта (Предлагана цена) за изпълнение на поръчката (в оригинал), съгласно Пр. № 7.Информация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд, се предоставя от Изпълнителна агенция ,,Главна инспекция по труда”, НАП, НОИ и други.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Удостоверение от банка и/или 2. Годишен финансов отчет за последната финансово приключила година или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. В случай, участникът избере да използва документите по т. 2, Възложителят няма право да изисква представянето на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра. В случай, че участник избере да използва документите по т. 1, той трябва да докаже наличието на бързо ликвиден финансов ресурс или достъп до такъв (например пари в брой, неотменима кредитна линия или подобни банкови кредитни инструменти). Достъпът до финансов ресурс трябва да бъде безусловен, с изключение на условието участникът да бъде избран за изпълнител. Участникът може да докаже съответствието си с изискването за икономическо и финансово състояние с възможностите на трети лица, като представи доказателства, че при изпълнение на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Наличие на финансов ресурс или достъп до такъв, необходим за осигуряването на материали, консумативи, средства за работни заплати и свързаните с тях данъци и осигуровки в размер не-по малък от 2 000 000 /два милиона/ лева без ДДС. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването следва да бъде изпълнено от обединението или от участник в него.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Списък на строителстото, изпълнено през последните 5 години, считано от крайния срок за подаване на заявления с посочени: обект (предмет); възложител (получател); стойност; начална и крайна дата на всяко строителство; качество, в което е изпълнявано строителството (главен изпълнител, участник в обединение или подизпълнител); извършен дял от общия обем работи; кратко описание на дейностите, включени в строителството, включително и тяхната дължина в км; списък с подкрепящи документи и др. Списъкът се попълва по приложения образец – Приложение № 11; 2.Заверени от участника копия на документи, издадени от трети лица – различни от участника, доказващи изпълнението на строителството, включено в списъка по т. 1, а именно: информация за публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, с посочване на компетентните органи издали тези актове, стойността, датата на приключване изпълнението място и вид на строителството; или заверени от участника копия на документи, издадени от трети лица – различни от участника, доказващи изпълнението на строителствата, включени в списъка по т.1, а именно: удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, съдържащи дата и подпис на издателя и данни за контакт; или копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. 3. Списък за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществена поръчка, попълнен по образец на Възложителя – Приложение № 20 към настоящата документация. 4.Списък с лицата по т. 3 дясна част, съдържащ: имена; образование и квалификация; специфичен опит; позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка. Списъкът се попълва съгласно приложения към настоящата документация образец – Приложение № 12;.В списъка на експертите по б. „Г“, „Д“ и „Е“ дясна част, се посочва и информация относно наличието на валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност. 5. в случай че експерт/експерти посочен в списъка по т. 4. не е служител/работник на участника, този експерт представя декларация за ангажираност по образец – Приложение № 13 6. Заверени от участника копия на издадените валидни сертификати или документи, удостоверяващи процес на сертификация или ресертификация или на еквивалентни сертификати, издадени от органи установени в други държави членки, както и чрез други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и опазването на околната среда. В случай че участникът е обединение, изискванията по този раздел се прилагат и съответно доказват от един или повече от участниците в обединението. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности, квалификация и професионален капацитет с възможностите на едно или повече трети лица, за което представя декларация по образец - Приложение № 9 и като представи доказателства, че при изпълнение на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица за срока на изпълнение на договора.Трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на кандидата или участника с тях

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.През последните 5 (пет) години, считано от крайния срок за подаване на офертите, самостоятелно или като участник в обединение, участникът да е завършил успешно строителство, реконструкция или рехабилитация на автомагистрали или пътища с обща дължина не по-малко от 1 км. 2. Да има възм. да осигури машини и техническо оборудване, необходими за изпъ-е на стр. монтажните работи за общ.поръчка, както следва: - Еднобандажни валяка от 7т. до 25 т.– 4бр.;Багери– 6 бр.;Челни товарачи– 5 бр.;Булдозери– 4 бр.;Грейдери– 3 бр.;Самосвали– 40 бр.;Цистерни за вода– 3 бр.;Комплект натискова плоча– 2 бр.;Асфалтополагаща машина– 1 бр.; Пневматичен валяк- 1 бр.;Двубандажни валяка– 2 бр.; Трошачно-сортировъчна инсталация – 1 бр. 3. да разполага с екип от технически лица (ръководни служители) за осигуряване на техническото ръководство при изпълнение на обществената поръчка, включително лица за осигуряване на контрола на качеството, със следните квалификация и професионален опит: А. Ръководителят на обекта: строит.инж-р, спец. „Пътно строителство” или „Транспортно строителство” или анал.спец. (ако образованието е придобито в д-ва, където няма подобни специалности); мин.10 г. общ проф.опит като строителен инженер; минимум (три) години специфичен опит на позиция ръководител на подобни обекти (строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на автомагистрали и/или пътища, включително и пътни съоръжения към тях; Б. Заместник ръководителят на обекта:строит.инж-р, спец. „Пътно строителство” или „Транспортно строителство” или анал.спец. (ако образованието е придобито в д-ва, където няма подобни спец.);минимум 7 (седем) години общ професионален опит като строителен инженер; минимум 2 (две) години специфичен опит на позиция ръководител или зам.ръководител на подобни обекти (строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на автомагистрали и/или пътища, включително и пътни съоръжения към тях; В. Координаторът по безопасност и здраве (КБЗ): строителен инженер или профес. квалификация строителен техник; минимум 1 (една) година специфичен опит на такава позиция при изпълнението на подобни обекти (строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на автомагистрали и/или пътища, включително и пътни съоръжения към тях. продължава в поле VІ.3.......

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: T – Техническо предложение ; тежест: 40
Показател: подпоказател проектно предложение; тежест: 15
Показател: подпоказател ПЛАНИРАНЕ И ОРГАНИЗАЦИЯ НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СТРОИТЕЛСТВОТО; тежест: 25
Показател: С- Срок за изпълнение; тежест: 20
Показател: Р - Цена за изпълнение; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
08.04.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят предоставя пълен и безплатен достъп до документацията за участие в процедурата в профила на купувача http://www.api.bg/PROXY/index2.php?/public/index.jsp?proc=68 към датата на публикуване на обявлението.Възложителят е длъжен да предостави документацията на всяко лице, поискало това, включителни като му я изпрати за негова сметка. В тези случаи, лицата заплащат документацията на цената, посочена в този раздел (10 лв. с ДДС) по банкова сметка на възложителя БНБ-централно управление IBAN: BG 66 BNBG 9661 3100 1659 01, BIC BN BBG BGSD. Лицето следва да изпише изрично процедурата, за която се отнасят документите и да посочи адрес, на който да му бъдат изпратени за негова сметка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
08.04.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 09.04.2015 г.  Час: 14:00
Място

Сградата на Агенция "Пътна инфраструктура"

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени (с изрично пълномощно) представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Финансирането е осигурено от Оперативна програма "Транспорт" 2007 – 2013 год.

VI.3) Допълнителна информация

продължава от поле ІІІ.2.3 дясна част Г. Водещ проектант по част Инженерно-геоложка:строителен инженер, специалност “Инженерна геология” или аналог.специалност (ако образованието е придобито в държава, където няма подобни специалности);7 г. общ проф. опит като стр. инженер; Специф.опит:5 г. в проектиране на подобни обекти (строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на автомагистрали и/или пътища) с пълна проект.правосп.Д. Водещ проектант по част Геодезия:стр. инженер, специалност “Инженер геодезист” или аналог. специалност (ако образованието е придобито в държава, където няма подобни специалности);Общ професионален опит по специалността: минимум 7 г.;Специф. опит:5 г. в проектиране на подобни обекти (стр-во и/или реконстр. и/или осн. ремонт и/или рехаб-ция на АМ и/или, включително и пътни съоръжения към тях) с пълна проект. правосп.Е. Водещ проектант по част Пътна:стр. инженер, специалност “Пътно строителство“ или "Транспортно строителство" или аналог. специалност (ако образованието е придобито в държава, където няма подобни специалности);Общ професионален опит:10 г.като стр. инженер. Специф. опит: 5г.в проектиране на подобни обекти (стр-во и/или реконстр.и/или осн. ремонт и/или рехаб-ция на АМ и/или пътища) с пълна проект. правосп.Ж. Инженер по материали:Професионална област (квалификация): стр. инженер, специалност “Пътно строителство” или “Строителство на сгради и съръжения“ или „Транспортно строителство” или аналог. специалност (ако образованието е придобито в държава, където няма подобни спец-ти);мин. 8 г. общ проф.опит като стр. инженер;Специф. опит: мин. 3 г. на подобни обекти (стр-во и/или реконстр. и/или осн.ремонт и/или рехаб-ция на АМ и/или пътища и пътни съоръжения към тях. 4. Да има внедрени: система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ISO 9001:2008 (или еквивалентен) и система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт ISO 14001:2004 (или еквивалентен). Обст., наличието на които е осн-е за отстраняване на уч-те:Офертата не е изготвена на бълг. език;Не е представен някой от необх. док-ти по чл.56 от ЗОП; Налице са обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 5 и чл. 47, ал. 2,т.1,2а,4 и 5 от ЗОП;Предст. оферта не отговаря на предв. обяв.ус-я на Възл-я и/или не отговаря на изискванията на чл.57,ал.2 от ЗОП;Уч-кът не отговаря на изискв-ята по Раздели ІІІ.2.2 и ІІІ.2.3;Не е предст. Г-ция за уч-е и/или предст. Г-ция за участие не е на името на уч-ка или на уч-к в обед-ето,когато се участва под такава форма;Не е представен ориг-л или зав. копие на док-т за създаване на обед./сдруж./конс., когато се участва в процедурата под такава форма; Ако по реда на чл.68,ал.8,ал.9 и ал.11 от ЗОП се установи:липса на док-ти и/или несъответствия с критериите за подбор или с др. изисквания на Възл-я и/или не са представени липсващите док-ти и/или не са отстранени несъответствията,посочени в протокола на комисията и/или е представена невярна информация за доказване на съотв-ето м/у офертата и обявените от Възл-я критерии за подбор и/или не е представен някой от изискваните от Възл-я док-ти и/или има непопълнени данни и/или има данни, в противоречие с офиц. док-т, в исканите справки и приложения;При наличие на обстоятелствата по чл. 70 от ЗОП. Участник се отстранява ако не е разработил Техническата оферта (вкл. приложенията към нея - график за изпълнение линеен (Приложение № 6) и описанията по показателя Техн. предложение, съгласно изискв. на Възложителя.; Участник се отстранява ако се установи несъответствие между графика за изпълнение (Приложение № 6) и описанията, част от Техн. оферта.;Участник се отстранява от участие в процедурата, в случай че е предложил срок за изпълнение над определения от Възложителя като максимален срок за изпълнение на о.п. от 90 календарни дни, сч. от датата на подписване на договора и/или е предложил цена за изпълнение на о.п. над определената от Възложителя като максимална, т.е. над прогнозната ст-ст на общ.поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

На обжалване подлежи всяко решение на Възложителите в процедурата за възлагане на обществена поръчка, като срокът за обжалване е съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП. Решенията на Възложителя в процедура за възлагане на обществена поръчка се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата по реда на Глава 11 от ЗОП. На обжалване по реда на тази глава подлежат и действия или бездействия на Възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Жалба може да се подава от посочените в чл. 120, ал. 8 от ЗОП лица в 10-дневен срок. Жалба срещу решение на Възложителя, с изключение на решението за определяне на Изпълнител, не спира процедурата за възлагане на обществена поръчка, освен когато е поискана временна мярка "спиране на процедурата". Жалбата се подава едновременно до КЗК и до Възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва. Жалба не може да се подава пред КЗК след сключването на договор за обществена поръчка.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.02.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ