Версия за печат

02538-2015-0002

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Прокуратура на Република България - главен прокурор, бул. Витоша № 2, Съдебна палата, За: Георги Герджиков, Република България 1000, София, Тел.: 02 9036023, E-mail: ggerdjikov@prb.bg, Факс: 02 9633373

Място/места за контакт: бул. Витоша № 2, Съдебна палата

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.prb.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/otkrita-procedura-za-vzlagane-na-obshestvena-por-3/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: Надзор за законност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Следгаранционно сервизно обслужване на 88 броя автомобили, обслужващи Прокуратурата на Република България, за нуждите на: Администрация на главния прокурор, Върховна касационна прокуратура, Върховна административна прокуратура, Национална следствена служба, Бюро по защита при главния прокурор, Учебна база „Цигов чарк“ – гр. Батак и Почивен дом „Изгрев“- гр. Бяла.“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 1
Място на изпълнение: 3. Място на изпълнение на поръчката: Дейностите, предмет на поръчката, ще се извършват в сервизни центрове на Изпълнителя, находящи се на територията на гр. София, област Пловдив, област Велико Търново, област Варна, област Бургас.
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Следгаранционно сервизно обслужване на 88 броя автомобили, обслужващи Прокуратурата на Република България, за нуждите на: Администрация на главния прокурор, Върховна касационна прокуратура, Върховна административна прокуратура, Национална следствена служба, Бюро по защита при главния прокурор, Учебна база „Цигов чарк“ – гр. Батак и Почивен дом „Изгрев“- гр. Бяла.“.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50112000

Описание:

Услуги по техническо обслужване и ремонт на леки автомобили

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Следгаранционно сервизно обслужване на 88 броя автомобили, съгласно техническите спецификации към документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
213400 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

Минимален брой подновявания: 1, Максимален брой подновявания: 5
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 2134,00 (две хиляди сто тридесет и четири) лева. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 1.1. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Прокуратурата на Република България: Българска народна банка, Банков код BIC: BNBGBGSD, Банкова сметка IBAN: BG 37 BNBG 9661 3300 1391 01. Като основание за внасяне на сумата, в платежния документ да е посочен номера на решението за откриване на процедурата за която се внася гаранцията. б) безусловна и неотменима банкова гаранция за участие в оригинал, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 6), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертите. Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя. 1.2. Гаранцията за участие в процедурата се задържа и освобождава от възложителя при условията на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 4% (четири процента) от стойността на договора без ДДС. 2.1. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Прокуратурата на Република България: Българска народна банка, Банков код BIC: BNBGBGSD, Банкова сметка IBAN: BG 37 BNBG 9661 3300 1391 01. В платежния документ, като основание за внасяне на сумата, да е посочен номера на решението за определяне на изпълнител на поръчката. б) оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 7), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след прекратяване на договора. 2.2. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава от възложителя в съответствие с условията на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Бюджетни средства от бюджета на Прокуратурата на Република България. Плащането ще се извършва в съответствие с уловията на договорта за възлагане на обществена поръчка, както следва: IV. УСЛОВИЯ И НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ. Чл. 4. (1) Начин на плащане – по банков път, с платежно нареждане в български лева. Плащането се осъществява по следната банкова сметка на Изпълнителя: Банка: ……………………, Банкова сметка: ………………………. (2) Изпълнителят издава фактура (хартиена или електронна, съгласно Закона за електронния документ и електронния подпис) за всяко извършено следгаранционното сервизно обслужване на МПС. (3) До 5 работни дни след всяко извършено следгаранционното сервизно обслужване на МПС, Изпълнителят изпраща в Администрация на главния прокурор фактура и предавателно – приемателен протокол, за извършените услуги, придружени от калкулация на следгаранционното сервизно обслужване на МПС. (4) Изпълнителят се задължава всяка от представените от него фактури да съдържа информация за наименованието на вложения консуматив (ако има такъв), резервната част със съответния й каталожен (номенклатурен или пореден) номер, вложен в автомобила при следгаранционното сервизно обслужване на МПС, за съответната позиция от ценовата листа, на цените на дребно за резервни части и цена на труда. (5) При промяна на банковата сметка, Изпълнителят се задължава незабавно да уведоми за това Възложителя, като му посочи новата си банкова сметка. (6) Когато изпълнителят е сключил договор/договори за подизпълнение, възложителят извършва окончателно плащане към него, след като бъдат представени доказателства, че изпълнителят е заплатил на подизпълнителя/подизпълнителите за изпълнените от тях работи, които са приети по реда на чл. 4. ал. 7. (7) Когато изпълнителят е сключил договор/договори за подизпълнение, работата на подизпълнителите се приема от възложителя в присъствието на изпълнителя и подизпълнителя. Чл. 5. Възложителят заплаща сумата по издадена фактура в срок до 30 (тридесет) календарни дни след нейното получаване.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Общата прогнозна стойност на поръчката е 213 400 лв. (двеста и тринадесет хиляди и четиристотин лева) без вкл. ДДС. В прогнозната стойност на настоящата обществена поръчка е включена и сумата в размер на 15 000 лв. (петнадесет хиляди лева), представляващи стойността за евентуалното повторение на услугата от същия Изпълнител, в случай на придобиване на МПС от страна на Възложителя, през срока на действие на договора. При придобиване, в срока на действие на договора за възлагане на обществената поръчка на МПС, от страна на Възложителя, се прилагат разпоредбите на чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП, а именно: Възложителят възлага обществена поръчка чрез процедура на договаряне без обявление само когато: е необходимо повторение на услуга или строителство от същия изпълнител не по-късно от три години от възлагането на първата поръчка при наличие на следните условия: а) първата поръчка е възложена при открита или ограничена процедура и в обявлението за нея е посочена възможността за такова възлагане; б) общата стойност на тази поръчка е включена при определяне стойността на първата поръчка; в) новата поръчка съответства на основния проект, в изпълнение на който е възложена първата поръчка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на общ-та п-чка може да участва всеки, който отговаря на изискванията на В-теля, посочени в до-ята за участие и за когото не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви “a”, “б“, „в“, „г“ и „д“, т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, и т. 5 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП. За целта участниците попълват декларация по образец на Възложителя, която представя в офертата си. Наличието на обстоятелства по чл. 47, ал. 2, т. 1 и т. 5 от ЗОП води до отстраняване от участие в процедурата. Дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, и свързаните с тях лица, пряко или косвено, не може да участват в процедура по обществени поръчки по ЗОП нормативните актове по прилагането му, независимо от характера и стойността на обществената поръчка, включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим. Наличието на посочените обстоятелства води до отстраняване на участника от участие в процедурата. За липсата на посочените обстоятелства, участниците следва да представят декларация по образец, подписана от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП, в зависимост от правно-организационната форма на участниците. В случай, че участниците са дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим или свързани с тях лица и попадат в изключенията на чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, то същите следва да посочат тези обстоятелства в декларацията. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Във връзка с изискването на В-теля по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП, се указва на участниците, че информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в страната или в държавата, където трябва да се предоставят услугите и които са приложими към предоставяните услуги, може да бъде получена от: НАП, МОСВ, МТСП-ГИТ, на следните интернет адреси: http://www.nap.bg; http://www.moew.government.bg; http://git.mlsp.government.bg Представяне на участника, което включва: - Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; - Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (Приложение № 2). При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият (Приложение № 1); Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП (Приложение № 3 и № 4 Видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители - Приложение № 8; Представяне на участника-Приложение № 9; Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици от участник/ подизпълнител – Приложение № 9.1. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от Закона за обществените поръчки- Приложение № 8.1.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не поставя изисквания относно икономическото и финансовото състояние на участниците.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя изисквания относно икономическото и финансовото състояние на участниците.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. За доказване на минималното изиискване по т. 1 от Раздел III.2.3.-минимални изисквания, участникът следва да представи списък на услугите /минимум 2 (две) услуги/, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2.За доказване на минималното изиискване по т. 2 от Раздел III.2.3.-минимални изисквания,участникът следва да представи Декларация, подписана от участника, с която удостоверява, че разполага с технически оборудвана сервизна база, с която може да извършва качествено цялостно сервизно обслужване. Декларацията трябва да съдържа точни адреси, стационарни и мобилни телефони, факсове и e-mail за връзка и да посочва подробно техническото оборудване съгласно документацията за участие. 3.За доказване на минималното изиискване по т. 3 от Раздел III.2.3.-минимални изисквания,участникът следва да представи заверено копие на валиден сертификат за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват техническо обслужване и ремонт на МПС или сходни на предмета на настоящата обществена поръчка дейности. 4.За доказване на минималното изиискване по т. 4 от Раздел III.2.3.-минимални изисквания,участникът следва да представи Справка-декларация по образец за техническите лица с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, които ще отговарят за извършването на услугата.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да е изпълнил минимум 2 (две) услуги през последните три години, чийто предмет е еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка, считано от датата определена като крайна за получаване на офертите. * Под „изпълнени услуги“ се разбират такива, които независимо от датата на сключването им, са приключили в посочения по-горе период. 2. Участникът следва да разполага със собствени, наети или с право на ползване сервизни бази, с обособени сектори или работни помещения, оборудвани за извършване на дейностите, включени в предмета на поръчката. Участникът следва да разполага с минимум 1 (една) сервизна база на територията на гр. София и минимум по 1 (една) сервизна база на територията на всяка една от следните области: област Пловдив, област Велико Търново, област Варна, област Бургас. Всяка сервизна база трябва да е оборудвана минимум с двуколонни подемници и прилежащото към тях ремонтно-диагностично оборудване, в т.ч. възстановителна база за извършване на ремонт с необходимите съоръжения и инструмент, електро-техническо отделение, отделение за климатични системи, гумо-монтажно отделение, отделение за регулиране на ходовата част, отделение за диагностика на бензинови и дизелови двигатели, бояджийно-тенекеджийно отделение – оборудвано с камера за боядисване, участък за смяна на масла и течности, приемен пункт. 3. Участниците следва да имат внедрена и сертифицирана система за управление на качеството, съгласно стандарта EN ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват техническото обслужване и ремонт на МПС или сходни на предмета на настоящата обществена поръчка дейности. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. 4. Участникът трябва да разполага с поне две технически лица, които трябва да имат нужната професионална квалификация за извършване на пълна сервизна поддръжка на автомобилите, предмет на сервизното обслужване. Предложените технически лица трябва да имат минимум 2 (две) години опит в сервизната поддръжка на автомобилите, предмет на сервизното обслужване.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

ОПИ-

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
17.03.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
17.03.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 18.03.2015 г.  Час: 10:00
Място

гр. София, пл. "Света Неделя" № 1, ет. 4

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

месесец 11.2016г.

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

месесец 11.2016г.

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Комуникацията с участниците ще се извършва по ел. поща или факс, освен ако участник писмено заяви желание за друг вид комуникация. Критерий за оценка на офертите е „най –ниска цена” , формиран по следния начин: Цn = Ц1 + Ц2, където: 1. Ц1 - Най-ниска предлагана цена за 5000 сервизни часа труд. 2. Ц2 - Най-ниска предлагана цена, формирана на базата на средната единична цена на най-често използваните от възложителя резервни части и консумативи. 3. Цn - Общата предлагана цена на съответния участник се формира като сбор между най-ниската предлагана цена за 5000 сервизни часа труд и най-ниска предлагана цена, формирана на базата на средната единична цена на най-често използваните от възложителя резервни части и консумативи На първо място се класира участникът, предложил най-ниска цена Цn. Указания за изготвяне на ценовото предложение: Средната единична цена на една резервна част/консуматив се формира както следва: Предлаганата от участника единична цена за резервна част/консуматив за съответен модел автомобил се попълва в колони от С до AW в Приложение № 1 – Ценоразпис. Средната единична цена за съответната резервна част/консуматив се генерира автоматично в колона AX в Приложение № 1 – Ценоразпис, и се формира като сбор от предлаганите единични цени за съответната част/консуматив разделен на броя на моделите автомобили. Ц2 - Най-ниска предлагана цена, формирана на базата на средната единична цена на най-често използваните от възложителя резервни части и консумативи, се формира като сбор от предлаганите от участника средни единични цени, умножени по прогнозните количества за всяка съответна резервна част/консуматив, както следва: Средната единична цена на съответната резервна част/консуматив се умножава по прогнозното количеството – колона С от Приложение № 2 – Предлагана цена умножена по колона D от Приложение № 2 – Предлагана цена. За улеснение на участника стойността на колона С от Приложение № 2 – Предлагана цена се генерира автоматично от колона AX в Приложение № 1 – Ценоразпис. Колона Е от Приложение № 2 – Предлагана цена се генерира автоматично и е произведение от колона C и колона D от приложение № 2. Предлаганата от участника Ц2 се генерира автоматично в клетка Е82 от Приложение № 2. Тази цена следва да бъде посочена в т. 3 от Образец № 11- Ценово предложение. Забележка: За изготвянето на ценовото предложение участникът следва да използва представените от Възложителя таблици – Приложение № 1 – Ценоразпис и Приложение № 2 - Предлагана цена, формирана на базата на средната единична цена на най-често използваните от възложителя резервни части и консумативи. Посочените в Приложение № 2 количества са прогнозни и се отнасят за най-често използваните от възложителя резервни части и консумативи и са изготвени за целите на оценяването.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно сроковете посочени в чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП, в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg..

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.02.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ