Версия за печат

01331-2015-0004

BG-Благоевград: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Дирекция Национален парк Рила, кв. Вароша ул. Бистрица № 12 В, За: Янка Илиева, Република България 2700, Благоевград, Тел.: 073 880537, E-mail: yilieva@rilanationalpark.bg, Факс: 073 881023

Място/места за контакт: Благоевград, кв. Вароша ул. Бистрица № 12 В

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.rilanationalpark.bg.

Адрес на профила на купувача: http://rilanationalpark.bg/bg/pages/read/t:%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%BB-%D0%BD%D0%B0-%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0/c:%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8/s:%D0%BE%D1%82%D0%BA%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B8-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%86%D0%B5%D0%B4%D1%83%D1%80%D0%B8.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Околна среда

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Проектиране и изпълнение на нови специализирани маршрути, погледни места и атракциони на територията на НП „Рила“ за специализиран туризъм

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: Национален парк Рила
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Настоящата процедура за избор на изпълнител е свързана с изпълнение на проект по Приоритетна ос 3 „Възстановяване и опазване на биологичното разнообразие“, финансиран от оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.” с референтен номер на процедурата за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO005/11/3/3.2/05/26 „Изпълнение на дейности за устройство и управление на национални паркове и резервати“. Дейностите по изпълнение на обществената поръчка са:1.Предварителни проучвания и проектиране на нови специализирани маршрути, погледни места и атракциони на територията на НП Рила за специализиран туризъм, както следва: 1.1. Нов специализиран маршрут „Двете ели“ в ПУ Дупница 1.2. Екопътека „Запазена Парангалица“ в местността Карталска поляна в ПУ Благоевград. 1.3. Ново погледно място при Дженем дере с име “Цветовете на Ириса“ 1.4. Ново погледно място „Пътят на орела“. 1.5. Проектиране на специализиран маршрут за велосипеден и конен туризъм – „Язовир Белмекен – хижа Македония – летовище Бодрост“ - първи етап от летовище Бодрост - хижа Македония – КК Семково. ІІ. Изпълнение (строителство) на проектираните нови специализирани маршрути, погледни места и атракциони на територията на НП Рила; ІІІ. Авторски надзор по всички части на инвестиционния проект по време на строителството Изпълнителят трябва да изработи инвестиционен проект във фаза „технически проект” съгласно изискванията на Наредба № 4 от 21 май 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му и техническата спецификация към документацията за участие в настоящата обществена поръчка.Предвижда се поставянето на табели с информация и указателни табели, дървени пейки, беседки, маси, навеси и други елементи, обслужващи туристическите маршрути. При проектиране следва да се спазва изискването за предотвратяване на негативни въздействия върху природните екосистеми.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71000000, 71300000, 45262640

Описание:

Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги
Инженерни услуги в строителството
Строителни работи, свързани с подобряване на околната среда

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предвижда се проектиране, вкл. предварителни проучвания и изпълнение на 3 броя специализирани машрути, 2 погледни места и свързани с тях атракциони, както следва: 1.Проектиране, вкл. предварителни проучвания и изграждане на нов специализиран маршрут „Двете ели“ в ПУ Дупница - да има табела с информация за обекта;Да се проектират и подходящи пейки за 20 човека за уроци на открито; проектираната пътека да следва естествената форма да терена и в минимална степен да предизвиква ерозионни процеси;точно геодезическо заснемане-приблизително 1 км. и изготвяне на надлъжен и напречни профили, количествено остойностяване;да се предвиди изграждане на противоерозионни технически съоръжения и предпазни парапети при доказана необходимост; 2. Проектиране,вкл. предварителни проучвания и изграждане на нов специализиран маршрут - екопътека „Запазена Парангалица“ в местността Карталска поляна в ПУ Благоевград - по цялото протежение на пътеката да има маркировка, пояснителни и указателни табели и информационни табла;Да се проектира зелено училище за деца, което да включва пейки, маси и навес;точно геодезическо заснемане-прибилзително 1 км. и изготвяне на надлъжен и напречни профили, количествено остойностяване, изграждане на технически съоръжения, вкл. предпазни; 3. Проектиране,вкл. предварителни проучвания и изграждане на на ново погледно място при Дженем дере с име “Цветовете на Ириса“ - да се проектират и изградят табели от двете страни на пътя до погледното място – при КП Нехтеница, при х. Грънчар и Белмекен, при КП Белмекен;на самото погледно място да се предвидят пейка, беседка, и информационна табела за самото място;точно геодезическо заснемане-приблизително 5 км. и изготвяне на надлъжен и напречни профили, количествено остойностяване/сметка, проектиране и изграждане на противоерозионни технически съоръжения и предпазни такива; 4.Проектиране, вкл. предварителни проучвания и изграждане на ново погледно място „Пътят на орела“ да се предвидят табели при вили „Костенец“ с информация колко време е необходимо за стигане до мястото и какво ще се види там. На самото погледно място да се проектира уширение на съществуващ път при скалите след кантон на ВиК; точно геодезическо заснемане – приблизително 5 км. и изготвяне на надлъжен и напречни профили, количествено остойностяване; противоерозионни и предпазни съоържения; 5. Проектиране, вкл. предварителни проучвания и изграждане на специализиран маршрут за велосипеден и конен туризъм – „язовир Белмекен – хижа Македония – летовище Бодрост“ - първи етап от летовище Бодрост - хижа Македония – КК Семково - - място за отдих – маси, пейки и дървен навес за 20 човека, указател за информационна инфраструктура за връзка със съседни туристически обекти, дървен навес за почивка на коне , дървен навес за стоянка на велосипедите, санитарен възел – с пречиствателно съоръжение; В проекта следва да се предвидят информационни табели по маршрута – 8 броя; точно геодезическо заснемане-приблизитлно 27 км. и изготвяне на надлъжен и напречни профили, количествено остойностяване, противоерозионни и предпазни съоръжения; Предвижда се изпълнение на авторски надзор по всички части на инвестиционния проект по време на изпълнение на строителството.

Прогнозна стойност без ДДС
5897083.34 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

30.10.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Условия, размер и начин на плащането на гаранцията за участие: Гаранцията за участие е в размер 25 000 (двадесет и пет хиляди) лева. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция – в оригинал в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 180 дни считано от крайния срок за получаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка. Банковата гаранция се представя по образец, приложен към документацията за участие или по образец на банката, която я издава, при условие, че са вписани изискванията на настоящата документация. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане с платежно нареждане с изрично посочена процедурата, за която се представя гаранцията, по следната сметка на ДНП Рила: IBAN: BG31 SOMB 9130 3337 0099 01 BIC: SOMBBGSF Общинска банка АД, клон Благоевград Участникът ще бъде предложен за отстраняване от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане или банкова гаранция, отговарящи на посочените по-горе условия. 2. Задържане и освобождаване на гаранцията за участие Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП, както и усвояването на гаранцията става по цитираните норми, ако Възложителят има намерение да се възползва от възможността за усвояване на гаранцията . 3. Условия, размер и начин на плащане на гаранцията за изпълнение Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на договора без включен ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тя трябва да бъде издадена, съгласно приложената форма или по образец на банката, която я издава, при условие, че са вписани изискванията на настоящата документация. Когато участникът избере да внесе гаранция за изпълнение на договора по банков път това следва да стане с платежно нареждане с изрично посочен договор, за който се представя гаранцията, по следната сметка на ДНП Рила: IBAN: BG31 SOMB 9130 3337 0099 01 BIC: SOMBBGSF Общинска банка АД, клон Благоевград При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. 4. Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за изпълнение на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя. Договорът за изпълнение на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Срокът на валидност на банковата гаранция за изпълнение се определя съгласно условията на договора за обществена поръчка. Съгласно условията на проекта на договор за обществена поръчка се предвижда представянето от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на издадена в полза на Възложителя неотменима и безусловна банкова гаранция за авансово плащане, покриваща пълния размер на авансово плащане, възлизащ на 20 % от цената по чл.4, ал.1 от договора. Представянето на банк.гаранция за аван. плащане е условие за извършване на плащането, като задържането, освобождаването и усвояването й става съгласно посоченото в проекта на договор.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането се извършва съгласно договор за възлагане на обществена поръчка по следната схема: 1. Авансово плащане се извършва еднократно в размер на 20 % от цената по чл. 4, ал.1 от договора. Авансът се изплаща в срок от 20 (двадесет) календарни дни след подписване на двустранен протокол за предаване на небходимите за проектирането изходни данни от възложителя на изпълнителя, представяне на одобрен от възложителя встъпителен доклад, оригинал на фактура и оригинал на неотменима и безусловна банкова гаранция за авансово плащане, покриваща пълния размер на аванса. 1.1. Авансовото плащане се приспада пропорционално/съразмерно от окончателното плащане за отделните видове дейности по договора с ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.Фактурата се издава след одобряване от страна на Възложителя на доклад ведно с приложения и подписване на приемо-предавателен протокол за приемане работата на Изпълнителя. 2. Окончателно плащане за изготвения и съгласуван с всички компетентни органи и експлоатационни дружества /при необходимост/ работен инвестиционен проект за изпълнение на строителни и монтажни работи на всеки един от подобектите се извършва след пропорционално/съразмерно приспадане на извършеното авансово плащане за дейността и в съответствие с Ценова оферта за проектиране към Офертата на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, неразделна част от настоящия договор, в срок до 30 /тридесет/ календарни дни след приемането на изготвения и съгласуван работен инвестиционен проект за всеки един от подобектите от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, удостоверено с посочените в проекта на договор документи. Фактурата се издава след одобряване от страна на Възложителя на доклад ведно с приложения и подписване на приемо-предавателен протокол за приемане работата на Изпълнителя.3. Междинни плащания за действително извършени и актувани строителни и монтажни работи се извършват в съответствие с Ценова оферта към Офертата на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, неразделна част от настоящия договор, на база единичните цени съгласно изготвените, съгласувани и одобрени за всеки един от подобектите Работен инвестиционен проект, ведно с приложените към него подробни количествено-стойностна сметка, които стават неразделна част от договора за изпълнение, в срок до 30 /тридесет/ календарни дни след изпълнението на съответните строителни и монтажни работи и представяне на документите, посочени в проекта на договор. Фактурата се издава след одобряване от страна на Възложителя на доклад ведно с приложения и подписване на приемо-предавателен протокол за приемане работата на Изпълнителя.4. Окончателното разплащане за изпълнените строителни и монтажни работи се извършва след приспадане на извършените авансово и междинни плащания за дейността в съответствие с Ценова оферта към Офертата на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, неразделна част от настоящия договор, и на база единичните цени съгласно изготвения, съгласуван и одобрен за всеки един от подобектите Работен инвестиционен проект, ведно с приложените към него подробни количествено-стойностна сметка, които стават неразделна част от договора за изпълнение, в срок до 30 /тридесет/ календарни дни след завършване и предаване на последния от обектите и представяне на посочените в проекта на договор други документи. Фактурата се издава след одобряване от страна на Възложителя на доклад ведно с приложения и подписване на приемо-предавателен протокол за приемане работата на Изпълнителя.5. Окончателното заплащане за действително осъществения авторски надзор при изпълнението на строителните и монтажни работи на обекта се извършва след пропорционално/съразмерно приспадане на извършеното авансово плащане за дейността и в съответствие с Ценова оферта за авторски надзор към Офертата на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, неразделна част от настоящия договор, в срок до 30 /тридесет/ календарни дни след завършване и предаване на обекта и представяне на посочените в проекта на договор документи. Фактурата се издава след одобряване от страна на Възложителя на доклад ведно с приложения и подписване на приемо-предавателен протокол за приемане работата на Изп-я

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителя не поставя изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника/представляващия;2.Представяне на участника по обр.,включващо: а.Посочване на единен идентификационен код по чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен;б.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП по обр., като наличието на посочените по-дол обстоятелства по ал. 2 води до отстраняване на Участника;Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението– и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва редставляващият. Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, който не отговаря на изискванията на чл. 47, ал. 1, посочените по-долу об-ва по ал. 2 и ал. 5 от ЗОП.Когато уч-кът е обед-е, което не е юрид.лице, изискванията се отнасят за всеки член на обед-то. При неизпълнение на изискванията, съответният участник ще бъде отстранен от участие в обществената поръчка. Обстоятелствата, които водят до отстраняване по ал.2 на чл.47 от ЗОП са:- -има задължения по см.чл.162,ал.2,т.1 от Данъчно-осигурит.процес.кодекс към държавата и към община, устан.с влязъл в сила акт на компет.орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен;-който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извън съдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си;-който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл.136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл.172 от наказателния кодекс против трудовите права на работниците;-който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки.3.Доказ-ва за упражняване на проф. дейност по чл. 49, ал.1 и 2 от ЗОП–удостоверение, изд.от ЦПРС за обекти 5-та кат.съгл.ПРВВЦПРС или еквив.документ, изд.от комеп.орган съгласно национ.закон-во на чужд.участник или декларация или удостоверение за наличие на регистрация, изд.от комп.органи.При уч-к обед-е, което не е юр.лице, всяко от лицата, което ще изп.строит.дейности следва да е впис.в ЦПРС за съотв.вид работа съгл.чл.25, ал.8 от ЗОП;4. Доказ-ва за иконом.и финан.състояние по чл.50 от ЗОП съгл.посоч.по-долу в обявлението;5.Доказ-ва за технич.възможности по чл.51 от ЗОП съгл.посоч.по-долу в обявлението. 6.Декл-я за приемане условията в проекта на договора;7.Декл-я по чл.56, ал.1,т.6 от ЗОП и за липсата на обст-во по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП;8.Декл-я по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП.;9.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител;9.Декл-я по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП; 10. Декл-я по чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРСЛДС и по чл.4, ако е прил.; Документ за гаранция за участие- банкова гаранция (оригинал) или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 11.Техническо предложение с приложения: Методология за изпълнение на поръчката, Управление на риска, Мерки за опазване на околната среда; Декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП (ако е прил.);11.Ценово предложение.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Наличието на изисквания от възложителя работен капитал се доказва от участника с: 1) удостоверение от банка за наличие на финансовия ресурс или 2) копие на годишен финансов отчет за 2014г., когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Когато по обективни причини кандидатът или участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. Не се изисква представянето на годишния финансов отчет, ако същите са публикувани в публичен регистър в Република България и участника е посочил информация за органа, който поддържа регистъра. Информацията се посочва от участника в декларация
Минимални изисквания: 1Участникът трябва да разполага с наличен работен капитал за финансиране на работите в размер на 20 на сто от прогнозната стойност на обществената поръчка под формата на собствени средства в банкови институции или неотменима кредитна линия за срок не по-малък от крайния срок на обществената поръчка, отпусната от банка или друга приемлива форма на разполагаеми средства. Съгласно чл.25, ал.8от ЗОП при участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.За доказване на изпълнено строителство, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката се представят: Декларация - списък на строителството по приложен образец, което е еднакво или сходно с предмета на обществената поръчка, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата с посочване на стойностите, датите и получателите, както и: 1) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или 2) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или 3) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности;. 2. За доказ.на изискването по т.2 от мин.изисквания, участникът трябва да представи „Декларация - списък на проектантския и инженерно – технически , който ще бъде ангажиран с изпълнението на поръчката по приложен образец, придружен от:-Автобиография, подписана от съответния член на екипа по образец;- -Декларация за ангажираност на експерт по обр. за експерти, които не са служители на участника; На основание чл. 42, ал.1, т.4 от ЗОП участникът, избран за изпълнител при подписване на договора за обществена поръчка следва да представи следните документи за лицата, вкючени в декларацията - списък на проектанския и инженерно – технически състав, който ще използва за изпълнение на поръчката, а именно: - Заверено копие от диплома за завършено образование; -Заверено копие на удостоверение за пълна проектантска правоспособност, заверено за текущата календарна година от КИИП и/или КАБ или документ за призната професионална квалификация по реда на Закона за признаване на професионални квалификации (ЗППК) по чл.10 и чл. 11 от ЗКАИИП;- Заверени копия от документи, удостоверяващи придобит трудов стаж по специалността и/или професионален опит (приложими документи: копие от трудови и/или осигурителни книжка, референции от работодател и/или възложител за конкретен проект, удостоверения от работодател и др.еквивалентни документи, удостоверяващи посочените обстоятелства); 3. За док.на изискването по т.3 от мин.изисквания: декларация за разположение на техническото оборудване. 4. За док.на изискването по т.4 от мин.изисквания: заверени копия на валидни сертификати, съответно на доказателства за внедрени мерки за управление на качеството. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице съотвенствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В случай, че участникът отговаря на изискванията на възложителя за технически възможности и квалификация чрез възможностите на едно или повече трети лица, освен документите, определени от възложителя по-горе за доказване на съответните възможности, кандидатът или участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на тези трети лица.
Минимални изисквания: 1. Участникът да е изпълнил строителство, еднакво или сходно с предмета на поръчката през последните 5 години, считано от крайния срок за подаване на офертата. * Под „строителство, еднакво или сходно с предмета на поръчката“ следва да се разбира: проектиране и изпълнение на екопътеки и/или на кътове за отдих и/или на туристически пътеки и/или на нови специализирани маршрути за велосипеден, конен туризъм, погледни места и/или атракциони в защитени територии. 2.Участникът трябва да разполага с подходящ проектански и инженерно-технически състав от технически правоспособни лица, които да бъдат ангажирани с изпълнението на проектански и строителните дейности, включващ минимум следните позиции, както следва:•Ключов експерт № 1 „Ръководител екип“–1 бр.с образователна степен магистър инженер, специалност „Строителство на сгради и съоръжения”, „Промишлено и гражданско строителство” или еквивалентна; стаж по специалността мин.5год.; проф.опит: ръководство и/или участие в изпълнението на мин. 1 договор/проект, свързан с изпълнение на СМР, сходни с предмета на поръчката;•Ключов експерт № 2 „Технически ръководител“ – мин.3бр.с мин.средно специално образование с четиригод.курс на обучение и придобита проф.квалификация в областите "Архитектура и строителство" или еквивалентна; стаж като технически ръководител мин. 5г.;•Кл. експерт № 3 „Координатор по безопасност и здраве“: 1 бр., с валидно удостоверение (сертификат) за завършен курс за длъжностно лице по здраве и безопасност в строителството съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. или еквивалентно и проф.опит като координатор по безопасност и здраве и/или като длъжностно лице по БЗ мин.3г.;•Кл.експерт № 4„Контрол на качеството“–1 бр.,с вадилно удостоверение /сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството или еквивалентно, проф.опит като контрол по качеството на изпълнение в строителството мин.3г.;•Кл.експерт№5 "Архитект"–1бр, да има образователно-квалификационна степен „магистър“ и проф.квалификация архитектура или еквивалентна; да има пълна проект. правоспособност по ЗКАИИП, респ. ППК съгласно ЗППК; проф.опит -мин.7г. стаж по специалността; опит в сходни дейности – работа по мин. 1 проект (или 1 договор) с предмет сходен с предмета на поръчката.• Кл.експерт№6"Инженер- конструктор: 1 бр.с образов.-квалиф.степен „магистър“ и проф.квалификация ПГС, ССС или еквивалентна; да има пълна проектантска правоспособност по ЗКАИИП, респ. ППК съгласно ЗППК; проф.опит-мин.5г.стаж по специалността, опит в сходни дейности – работа по мин.1 проект (или 1 договор) с предмет сходен с предмета на поръчката;•Кл.експерт № 7"Геодезист": 1 бр., да притежава образ.-квалиф.степен „магистър“ и професионална квалификация Геодезия или еквивалентна; да има пълна проектантска правоспособност по ЗКАИИП, респ. ППК съгласно ЗППК; професионален опит – минимум 5 години стаж по специалността; опит в сходни дейности – опит в извършване на геодезически дейности по минимум 1 проект (или 1 договор) с предмет сходен с предмета на поръчката. Под предмет, „сходен с предмета на поръчката“ следва да се разбира проектиране и изпълнение на екопътеки и/или проектиране и изпълнение на кътове за отдих и/или на туристически пътеки и/или на нови специализирани маршрути за велосипеден, конен туризъм и/или на погледни места и/или атракциони в защитени територии). 3. Участникът да има на разпол-е технич. оборудване за извър.на строит.-монтажни дейности–предмет на поръчката, както следва:Комбиниран багер-5бр.,Мини багер-5бр,Мини челен товарач-5бр,Мини валяк-5бр,виброплоча-5бр.,Самосвал до 5куб.м.вкл.-5бр 4. Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството в строителството и проектирането ISO 9001:2008 или еквивалент или да има внедрени други еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. Съгласно чл.25, ал.8от ЗОП при участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: 1.Техническо предложение; тежест:; тежест: 60
Показател: 1.1.Подпоказател "Срок за извършване на предварителни проучвания"; тежест: 5
Показател: 1.2.Подпоказател "Срок за изработване на технически проект" точки:; тежест: 7
Показател: 1.3.Подпоказател "Срок за изпълнение на СМР", точки; тежест: 8
Показател: 1.4. Подпоказател "Управление на риска", точки; тежест: 20
Показател: 1.5. Подпоказател"Мерки за опазване на околната среда", точки; тежест: 10
Показател: Ценово предложение; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14.04.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.04.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 15.04.2015 г.  Час: 11:00
Място

гр. Благоевград, Дирекция "Национален парк Рила"

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и и други лица, при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето .



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Настоящата поръчка е финансирана по проект „Устойчиво управление на Национален парк Рила І-ва фаза“ BG161PO005/11/3/3.2/05/26 „Изпълнение на дейности за устройство и управление на национални паркове и резервати” финансиран съгласно Заповед № РД-565/13.07.2012 г.г. по Оперативна програма ”ОКОЛНА СРЕДА 2007 – 2013 г.”

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Дирекция Национален парк Рила, кв.Вароша, ул.Бистрица №12В, Република България 2700, Благоевград, Тел.: 073 880537, E-mail: office@rilanationalpark.bg, Факс: 073 881023

Интернет адрес/и:

URL: www.rilanationalpark.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.02.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ