Версия за печат

00085-2015-0004

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 129000273

Военномедицинска академия, бул. "Св. Георги Софийски" 3, За: инж. Анна Кръстева, Република България 1606, София, Тел.: 02 9225388, E-mail: anna.krasteva@vma.bg, Факс: 02 9523311

Място/места за контакт: ВМА-Централна лаборатория по информационно осигуряване и техническа поддръжка

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.vma.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.vma.bg/bg/profile-na-kupuvacha/.

Електронен достъп до информация: http://www.vma.bg/bg/profile-na-kupuvacha/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 129000273

Военномедицинска академия, бул. "Св. Георги Софийски" 3, За: Огняна Димитрова Никодимова, Република БЪлгария 1606, София, Тел.: 02 9225527

Място/места за контакт: ВМА-Явно деловодство-сектор "Входящи"

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Периодична доставка на резервни части за медицински апарати и системи производство на General Electric, използвани за автоматизиране работата на звената в Катедра Образна диагностика и в някои терапевтични и хирургични клиники на ВМА – София"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
ВМА-СОфия, бул. "Св. Георги Софийски" 3
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Периодична доставка на резервни части за медицински апарати и системи производство на General Electric, използвани за автоматизиране работата на звената в Катедра Образна диагностика и в някои терапевтични и хирургични клиники на ВМА – София"

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33111000, 33112000

Описание:

Апарати с Х (рентгенови) лъчи
Оборудване за ехографска, ултразвукова и доплерова диагностика

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

„Периодична доставка на резервни части за медицински апарати и системи производство на General Electric, използвани за автоматизиране работата на звената в Катедра Образна диагностика и в някои терапевтични и хирургични клиники на ВМА – София"- подробно описани по вид и количество в техничска спецификация Приложение 1 от документацията за участие.

Стойност, без да се включва ДДС
800000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от участника в процедурата и е в размер на 2 000,00 (две хиляди) лв. по образеца – Приложение № 13. Когато участникът е обединение, гаранцията може да се представи от обединението или от участник в него, в съответствие с договора за обединение. Валидността на гаранцията за участие е не по-малко от 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 5 (пет) на сто от общата цена по договора за обществената поръчка без ДДС по образеца Приложение № 14. Валидността на гаранцията за изпълнение, в случай че е представена банкова гаранция, е 30 (тридесет) дни след датата на изтичане на срока на договора. Гаранцията за изпълнение на договора се представя от участника, определен за Изпълнител на поръчката при подписване на договора. Гаранциите се представят в оригинал, в една от следните форми: -депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (Военномедицинска Академия – МБАЛ – СОФИЯ): Банка: БНБ IBAN: BG34 BNBG 9661 3300 1506 01 BIC: BNBGBGSD -банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя. - Участниците в процедурата и определеният Изпълнител избират сами формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение на договора за обществена поръчка. - Ако участникът избере да предостави банкова гаранция, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, в което Възложителят заяви, че Изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка. - Банковата гаранция за изпълнение на договора се съгласува в периода до подписване на договора за възлагане на обществената поръчка с Възложителя. - Банковите гаранции могат да бъдат издадени и по образец на банката, съдържащ същите или по – добри условия за Възложителя, като в него е изрично записано, че гаранцията е безусловна и неотменима в полза на Възложителя. - Банковите разходи по откриването и поддържането на гаранциите са за сметка на участника, съответно Изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. - Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. - Задържането и освобождаването на гаранциите за участие в процедурата са съгласно разпоредбите на чл. 61, чл. 62 и чл. 63 от ЗОП. - Оттеглянето на оферта от участник, в интервала между крайния срок за подаване и изтичане на периода на валидността й, води до загуба на гаранцията му за участие. - Отказът на участника, определен за Изпълнител, да сключи договора за изпълнение на поръчката, води до загуба на гаранцията му за участие.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията ще се извършват чрез банков превод по сметка на Изпълнителя в срок от 60 (шестдесет) дни след представяне на следните документи: оригинална фактура, приемно-предавателен протокол и протокол за демонтаж, монтаж и пускане в редовна експлоатация на съответния апарат.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

- Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; - Оферта – следва да бъде изготвена по образеца – Приложение № 3. - Представяне на участника, което включва посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. - Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация) - оригинал; - при участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; - Нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението, с които упълномо¬щават едно лице, което да подаде офертата и да попълни и подпише документите, които са общи за обединението (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице и лицето, подаващо офертата, не е изрично вписано в споразумението, с което се създава обединението) - оригинал; - Декларация за участието на подизпълнители – попълва се образец Приложение № 4. Когато офертата предвижда участие на подизпълнители, в нея се посочват имената на подизпълнителите, видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители. Забележка: С офертата си участниците може без ограничения да предлагат ползването на подизпълнители - Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв – попълва се образец Приложение № 5; Забележка: Декларацията се попълва от всеки подизпълнител поотделно. - Административни сведения - попълва се образец Приложение № 6; - Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие; - Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, удостоверяваща липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 ал. 5, от ЗОП – попълва се образец Приложение № 7. Декларацията се попълва и от подизпълнителите, като за тях се прилагат само изискванията по чл. 47, ал. 1 и ал.5 от ЗОП /арг. от чл. 47, ал. 8 от ЗОП/. В случай, че участникът е обединение, декларацията се представя от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, съобразно чл. 56, ал. 3 от ЗОП. Когато чуждестранно лице има повече от един прокурист, декларацията се подава само от прокуриста, в чиято представителна власт е включена територията на Република България. Когато деклараторът е чуждестранен гражданин, декларацията, която е на чужд език, се представя и в превод на български език. - Декларация по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договор - попълва се образец Приложение № 8; - Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липсата на обстоятелствата по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП – попълва се образец Приложение № 9. - Декларация за солидарна отговорност по образеца – Приложение № 10; -Заверено копие на лицензия от АЯР за работа с ИЙЛ с цел монтаж, демонтаж, измервания, строителни и ремонтни дейности

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Не се изискват

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.списък (съгласно образеца – Приложение № 11) на основните доставки на резервни части за медицинска апаратура, сходни с предмета на обществената поръчка, придружен от удостоверение/я /референция/и/, издадено от получателя или от компетентен орган или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. 2. списък (съгласно образеца – Приложение № 12) на лицата за осигуряване на изискванията по т. 11.1.2. Списъкът следва да съдържа имената, длъжността, която ще изпълнява лицето при изпълнение на обществената поръчка, както и информация за вида на правоотношението на лицата с участника (трудово, гражданско, друго); Към списъка се описват сертификати за проведено обучение при производителя на сертифицирани инженери отговорни за изпълнението на поръчката и лица с правоспособност за работа с ИЙЛ на – минимум 4 (четири) лица, извършващи монтаж, демонтаж, измервания, строителни и ремонтни дейности на апаратурата, представляваща източник на йонизиращи лъчения. - трудово-биографични справки на ключовите специалисти (съгласно образеца – Приложение № 12.1); 3. Оторизационно писмо от производителя за доставка резервни части за медицнската апаратура, предмет на настоящата процедура 4. Заверено копие от сертификат ISO 9001:2008 или еквивалентен издаден на името на участника с обхват сходен с предмета на настоящата процедура;

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. през последните 3 години, считано до датата на представяне на офертата, да е изпълнявал доставки на резервни части за медицинските апарати, предмет на поръчката. 2. Участникът да разполага със следния екип: - минимум 2-ма служителя на трудов или граждански договор, които да са сертифицирани инженери от производителя за демонтаж и монтаж на резервни части за медицинските апарати, предмет на поръчката; - минимум 4 (четири) лица, правоспособни за работа с ИЙЛ извършващи монтаж, демонтаж, измервания, строителни и ремонтни дейности на апаратурата, представляваща източник на йонизиращи лъчения. 3. Участникът да е оторизиран от производителя за доставка на резервни части на медицинските апарати, предмет на поръчката; 4. Участникът да има внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен в обхвата на предмета на процедурата; 5. Участникът да е лицензиран за работа с ИЙЛ с цел техническо обслужване, монтаж, демонтаж, измервания, строителни и ремонтни дейности.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2015/S 016 - 024223 от 23.01.2015 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
30.03.2015 г.  Час: 15:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
30.03.2015 г.  Час: 15:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 31.03.2015 г.  Час: 11:00
Място

Военномедицинска академия, бул. Св."Георги Софийски" 3, зала 10, етаж 1

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.02.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ