Версия за печат

00087-2015-0006

BG-София: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община - Направление "Архитектура и градоустройство", град София, ул. Сердика № 5, За: Бойка Къдрева, Катя Владимирова, България 1000, София, Тел.: 02 9238222; 02 9238315, E-mail: b.kadreva@gmail.com, Факс: 02 9806898

Място/места за контакт: град София, ул. Сердика № 5

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia-agk.com.

Адрес на профила на купувача: https://platform.negometrix.com/PublicBuyerProfile/PublishedTenderInformation.aspx?tenderId=22022&companyId=20914.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Друг: Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Изработване на технически инвестиционни проекти за саниране на многофамилни жилищни сгради, построени по индустриален способ, и адаптиране на общинските типови проекти за рехабилитация и саниране на ЕПЖС към конкретни секции на ЕПЖС ”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12 (12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София
Код NUTS: BG412
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

II.1.4) Информация относно рамковото споразумение

Рамково споразумение с няколко оператора

Срок на действие на рамковото споразумение в години

2

Обосноваване на рамково споразумение, чийто срок на действие надвишава максимума от седем години

Рамковото споразумение ще бъде сключено с максимум 15 (петнадесет) потенциални Изпълнители по всяка от двете самостоятелно обособени позиции, ако е налице достатъчен брой участници, които отговарят на критериите за подбор и достатъчен брой оферти, които отговарят на предварително обявените условия на Възложителя.

Обща прогнозна стойност на покупките за целия срок на действие на рамковото споразумение
15000000 BGN
Честота и стойност на поръчките, които трябва да бъдат възложени

Конкретните количества, предмет на настоящата открита процедура и на рамковото споразумение, ще се определят от Възложителя в изпращаните до Потенциалните изпълнители, включени в рамковото споразумение покани за подаване на оферти по реда на чл. 93б, ал. 3 от ЗОП за сключване на договор/договори въз основа на рамково споразумение. Възложителят не се задължава да възложи цялото прогнозно (предвидено) количество за периода на действие на рамковото споразумение - 2 години, а ще заявява в съответствие с нуждите си.

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на настоящата открита обществената поръчка за сключване на Рамково споразумение е „Изработване на технически инвестиционни проекти за саниране на многофамилни жилищни сгради, построени по индустриален способ, и адаптиране на общинските типови проекти за рехабилитация и саниране на ЕПЖС към конкретни секции на ЕПЖС”, изпълним при условията, описани в документацията по обществената поръчка. Настоящата обществена поръчка има две самостоятелно обособени позиции както следва: Обособена позиция № 1 - Изработване на инвестиционни проекти за саниране на многофамилни сгради, построени по индустриален способ. Обособена позиция № 2 - Изработване на инвестиционни проекти за адаптиране на общинските типови проекти за рехабилитация и саниране на ЕПЖС към конкретни секции на ЕПЖС. Забележка: При изработването на проектите по тази позиция, проектантът ще получи разработените общински типови проекти. Като за същите е осигурен електронен достъп на Интернет страницата на възложителя – www.sofia-agk.com.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71315000

Описание:

Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозните (предвидените) количества, обхващащи двугодишния период на действие на рамковото споразумение са 2 000 000 кв.м РЗП. Посочените прогнозни количества са индикативни. Конкретните количества ще бъдат определени съгласно необходимостта на възложителя и ще бъдат посочени в поканите и договорите, сключвани въз основа на рамковото споразумение по реда на чл. 93б, ал. 3 от ЗОП.

Стойност, без да се включва ДДС
15000000 BGN
Обхват: между1 и 15000000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

01.06.2017 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в настоящата процедура е определена на 1000 (хиляда) лева. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: -парична сума; - банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност не по-малко от 180 /сто и осемдесет/ календарни дни, считано от датата, определена за краен срок за получаване на офертите, съгласно обявлението за поръчката. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от членовете на обединението може да бъде наредител на Банковата гаранция за участие. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път то тя следва да се внесе по банковата сметка на Столична община, Направление „Архитектура и градоустройство” в лева: IBAN: BG72 SOMB 9130 3333 0083 01 BIC: SOMB BGSF Име на банка: Общинска банка, Клон „Врабча”, бул. „Мария Луиза” № 88. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Участниците, които не представят оригинална банкова гаранция, която отговаря на изискванията на Възложителя или съответния документ за преведена сума по банков път ще бъдат отстранени от участие в откритата процедура за възлагане на обществена поръчка. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако в представената банкова гаранция не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя, че е със срок на валидност не по-малко от 180 /сто и осемдесет/ календарни дни, считано от датата, определена за краен срок за получаване на офертите, съгласно обявлението за поръчката и, че е за настоящата обществена поръчка. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на глава четвърта „Общи правила за участие в процедура за възлагане на обществена поръчка, Раздел III “Гаранции” от ЗОП. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора. За сключване на рамковото споразумение изпълнителя не предоставя гаранция за добро изпълнение. Такава се представя при подписването на всеки конкретен договор и е в размер на 5 % (пет процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранция за изпълнение на договор. Гаранцията за изпълнение на договор, сключен по рамковото споразумение, се представя под формата на банкова гаранция, неотменима в полза на възложителят или парична сума. Тя се освобождава след приключване на съответния договор при условията, определени в него. Потенциалният изпълнител, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато потенциалният изпълнител избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя на настоящата обществена поръчка, като условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в сключения въз основа на рамковото споразумение конкретния договор за възлагане на обществена поръчка. Договорът за възлагане на обществена поръчка не се сключва преди спечелилият Потенциалният изпълнител да представи гаранция за изпълнение.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансовите средствата по настоящото рамково споразумение ще бъдат осигурени по „Национална програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради“, а разплащането по дейности ще става чрез администрацията на Столична община. По настоящата обществена поръчка се предвижда Авансово плащане в размер на 30% от цената по ал. 1 в 10 дневен срок от представянето на фактура и на банкова гаранция за обезпечаване на целия размер на предвиденото авансовото плащане съгласно офертата на участника. Авансовото плащане се извършва само ако участника изрично посочи в офертта си по чл. 93б, ал. 4 от ЗОП, че желае да получи авансово плащане. Предвидено е и окончателно плащане в размер на 70% от цената по ал. 1 в 10 дневен срок от подписване на приемо-предавателен протокол за окончателно приемане на проекта и след издаване на фактура за размера на плащането. Стойността на възнаграждението по предходната алинея е твърдо договорена и не подлежи на промяна през срока на договора. В цената са включени всички възможни разходи на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за извършване на услугата съгласно предложената в ценовата му оферта цена.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Рамковото споразумение ще бъде сключено с максимум 15 (петнадесет) потенциални Изпълнители по всяка от двете самостоятелно обособени позиции, ако е налице достатъчен брой участници, които отговарят на критериите за подбор и достатъчен брой оферти, които отговарят на предварително обявените условия на Възложителя за срок от 2 години, но не по-късно от 01.06.2017 г.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В откритата процедура за възлагане на обществената поръчка, в резултат на която ще бъде сключено Рамково споразумение могат да участват като подават оферти всички български или чуждестранни физически и/или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, посочени в ЗОП и обявените изисквания от Възложителя в настоящите указания и документацията за участие.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Възложителят не поставя минимални изисквания по чл. 50 от ЗОП

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Възложителят не поставя минимални изисквания по чл. 50 от ЗОП

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. За доказване на горепосоченото, участникът представя Списък по образец, придружен с доказателства за извършените услуги съгласно чл. 51, ал. 4 от ЗОП. Доказателствата за извършените услуги се предоставят под формата на заверено от участника копие на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2.За доказване на горепосочените изисквания към екипа за изпълнение на поръчката участникът трябва да представи Списък - декларация на ключовите експерти, ангажирани в изпълнението на предмета на настоящата обществена поръчка по Образец, придружен от Декларация за ангажираност на експерта за целия срок на рамковото споразумение в оригинал по образец, подписана саморъчно от съответния експерт. Участник в поръчката може да използва ресурсите на други физически и/или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че представи документи, доказващи, че има на свое разположение тези ресурси.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът трябва да е изпълнил поне 3 (три) еднакви и/или сходни услуги за разработване на технически инвестиционни проекта за многофамилни жилищни сгради, през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на заявлението или на офертата. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, това изискване се отнася общо (кумулативно) за всички участници в обединението. Проекти в процес на изработване не се приемат. 2.Участниците трябва да разполагат с екип за изпълнение на поръчката, включващ минимум следните ключови експерти: Главен проектант - Архитект с Образование и квалификация: Висше, степен магистър, специалност „Архитектура” или еквивалентна, с Правоспособност „Пълна проектантска правоспособност по смисъла на ЗКАИИП”, притежаващ Специфичен опит, свързан с предмета на поръчката - Участие в изработването на минимум 3 инвестиционни проекта за многофамилни жилищни сгради Авторски колектив: 1.Архитект (може да е главният проектант) с образование и квалификация: Висше, степен бакалавър, специалност „Архитектура” или еквивалентна, с Правоспособност „Пълна проектантска правоспособност по смисъла на ЗКАИИП”. 2.Инженер – конструктор с образование и квалификация: Висше, степен магистър, специалност „ПГС” или еквивалентна, с Правоспособност „Пълна проектантска правоспособност по смисъла на ЗКАИИП”, притежаващ Специфичен опит, свързан с предмета на поръчката - Участие в изработването на минимум 3 инвестиционни проекта за многофамилни жилищни сгради 3.Инженер – отопление и вентилация с образование и квалификация: Висше, степен магистър, специалност „ОиВ” или еквивалентна, с Правоспособност „Пълна проектантска правоспособност по смисъла на ЗКАИИП”, притежаващ Специфичен опит, свързан с предмета на поръчката - Участие в изработването на минимум 3 инвестиционни проекта за многофамилни жилищни сгради 4.Инженер – енергийна ефективност (може да е инженерът – отопление и вентилация по позиция 3) с образование и квалификация: Висше, степен магистър, специалност „ОиВ” или еквивалентна, с Правоспособност „Пълна проектантска правоспособност по смисъла на ЗКАИИП”, притежаващ Специфичен опит, свързан с предмета на поръчката - Участие в изработването на минимум 3 инвестиционни проекта за многофамилни жилищни сгради 5.Инженер – вътрешни електрически инсталации с образование и квалификация: Висше, степен магистър, специалност „Електроенергетика и електрообзавеждане” или еквивалентна, с Правоспособност „Пълна проектантска правоспособност по смисъла на ЗКАИИП”, притежаващ Специфичен опит, свързан с предмета на поръчката - Участие в изработването на минимум 3 инвестиционни проекта за многофамилни жилищни сгради 6.Инженер – ВиК мрежи, с образование и квалификация: Висше, степен магистър, специалност „ Водоснабдяване и канализация” или еквивалент, с Правоспособност „Пълна проектантска правоспособност по смисъла на ЗКАИИП”, притежаващ Специфичен опит, свързан с предмета на поръчката - Участие в изработването на минимум 3 инвестиционни проекта за многофамилни жилищни сгради 7.Проектант съгласно чл. 162 от ЗУТ – ПУСО и ПБЗС, с Образование и квалификация Висше, степен магистър, с Правоспособност „Пълна проектантска правоспособност по смисъла на ЗКАИИП”, притежаващ Специфичен опит, свързан с предмета на поръчката - Участие в изработването на минимум 3 инвестиционни проекта за многофамилни жилищни сгради. Определените критерии за подбор се отнасят и за двете обособени позиции.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Предложените от съответния участник ключови експерти трябва да притежават пълна проектантска правоспособност по смисъла на Закон за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП). Съгласно чл. 14а. от ЗКАИИП в случаите на временно или еднократно предоставяне на услуги в областта на архитектурата и инвестиционното проектиране от граждани, установени в друга държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария, се прилага част втора от Закона за признаване на професионални квалификации и разпоредбите на Закона за дейностите по предоставяне на услуги.

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Показател Ц Предлагана цена ; тежест: 70
Показател: Показател Т Техническо предложение – съставен от два подпоказателя Т1 „Обосновка на участника” 15 точки и Т2 „Методология за решаване на проектантската задача” 15 точки; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
18.03.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
18.03.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 20.03.2015 г.  Час: 10:00
Място

Столична община - Направление "Архитектура и градоустройство", град София, ул. Сердика № 5, ет. 3, заседателна зала

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Обмен на информация за процедурата между Възложителя и участниците в процедурата/заинтересованите лица. А. Обменът на информация между Възложителя и заинтересованите лица, респ. участниците, е в писмен вид, на български език, и се извършва чрез: - връчване лично срещу подпис; - по факс на посочените от Възложителя и заинтересованите лица/участниците номера; - по пощата - чрез препоръчано писмо с обратна разписка, изпратено на посочения от заинтересованото лице/участника адрес; - в електронен вариант на посочените от Възложителя и заинтересованите лица/участниците е-mail адреси. Б. При обмен на информация чрез връчването й лично срещу подпис съответните съобщения се приемат от заинтересованото лице/участника чрез лицата за контакт, посочени при закупуване на документацията, респ. в офертата на участника. В. При уведомяване по факс уведомлението е редовно, ако е изпратено на номера посочен от участника и е получено автоматично генерирано съобщение, потвърждаващо изпращането. Г. При уведомяване по ел. поща (e-mail), при изпращане на съобщения до посочените от участниците/заинтересованите лица ел. адреси по ел. им поща (e-mail), Възложителят приема, че съответният участник/заинтересовано лице е уведомен от момента на изпращане на съобщението. Д. При промяна в посочения адрес/факс/e-mail за кореспонденция лицата, както и участниците, са длъжни в срок до 24 часа надлежно да уведомят Възложителя. Е. Неправилно посочен адрес/факс/e-mail за кореспонденция или неуведомяване за промяна на адреса/факса/e-mail адреса за кореспонденция освобождава Възложителя от отговорност за неточно изпращане на уведомленията или информацията. Ж. Обменът и съхраняването на информация в хода на провеждане на процедурата за възлагане на обществена поръчка се извършват по начин, който гарантира целостта, достоверността и поверителността на информацията.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбите на чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.02.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Изработване на инвестиционни проекти за саниране на многофамилни сгради, построени по индустриален способ.
1) Кратко описание

Изработване на инвестиционни проекти за саниране на многофамилни сгради, построени по индустриален способ съгласно техническата спецификация

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71315000

Описание:

Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради

3) Количество или обем

Конкретните количества, предмет на настоящата открита процедура и на рамковото споразумение, ще се определят от Възложителя в изпращаните до Потенциалните изпълнители, включени в рамковото споразумение покани за подаване на оферти по реда на чл. 93б, ал. 3 от ЗОП за сключване на договор/договори въз основа на рамково споразумение. Възложителят не се задължава да възложи цялото прогнозно (предвидено) количество за периода на действие на рамковото споразумение - 2 години, а ще заявява в съответствие с нуждите си.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
8000000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Рамковото споразумение по обособената позиция ще бъде сключено с максимум 15 (петнадесет) потенциални Изпълнители по всяка от двете самостоятелно обособени позиции, ако е налице достатъчен брой участници, които отговарят на критериите за подбор и достатъчен брой оферти, които отговарят на предварително обявените условия на Възложителя.




Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Изработване на инвестиционни проекти за адаптиране на общинските типови проекти за рехабилитация и саниране на ЕПЖС към конкретни секции на ЕПЖС.
1) Кратко описание

Изработване на инвестиционни проекти за адаптиране на общинските типови проекти за рехабилитация и саниране на ЕПЖС към конкретни секции на ЕПЖС.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71315000

Описание:

Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради

3) Количество или обем

Конкретните количества, предмет на настоящата открита процедура и на рамковото споразумение, ще се определят от Възложителя в изпращаните до Потенциалните изпълнители, включени в рамковото споразумение покани за подаване на оферти по реда на чл. 93б, ал. 3 от ЗОП за сключване на договор/договори въз основа на рамково споразумение. Възложителят не се задължава да възложи цялото прогнозно (предвидено) количество за периода на действие на рамковото споразумение - 2 години, а ще заявява в съответствие с нуждите си.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
7000000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Рамковото споразумение по обособената позиция ще бъде сключено с максимум 15 (петнадесет) потенциални Изпълнители по всяка от двете самостоятелно обособени позиции, ако е налице достатъчен брой участници, които отговарят на критериите за подбор и достатъчен брой оферти, които отговарят на предварително обявените условия на Възложителя.