Версия за печат

00500-2015-0003

BG-Габрово: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 107061359

Дирекция "Национален парк Централен Балкан", ул. Бодра смяна № 3, За: Генчо Илиев, Ирена Цонева, Република България 5300, Габрово, Тел.: 066 801277, E-mail: project@centralbalkan.bg, Факс: 066 801277

Място/места за контакт: Централен офис в град Габрово, ул."Бодра смяна" № 3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.centralbalkan.bg.

Адрес на профила на купувача: http://visitcentralbalkan.net/bg/pages/read/t:%D0%B0%D0%B4%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F/c:%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5/s:%D0%BE%D0%B1%D1%8F%D0%B2%D0%B8-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%81%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8/p:%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8-1.

Електронен достъп до информация: http://visitcentralbalkan.net/bg/pages/read/t:%D0%B0%D0%B4%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F/c:%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5/s:%D0%BE%D0%B1%D1%8F%D0%B2%D0%B8-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%81%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8/p:%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8-1.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Околна среда

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ НА ГОРИТЕ В НАЦИОНАЛЕН ПАРК „ЦЕНТРАЛЕН БАЛКАН“ ПО ПРОЕКТ DIR 5113325-12-109 „ЦЕНТРАЛЕН БАЛКАН – ПАРК ЗА ВСИЧКИ”, ФИНАНСИРАН ОТ ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „ОКОЛНА СРЕДА 2007-2013 г.“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27 (27 - Други услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
На територията на Национален парк Централен Балкан
Код NUTS: BG322, BG315, BG344, BG421, BG412
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на обществената поръчка е изпълнение на инвентаризация на горски територии в НПЦБ, актуализиране и съвместяване на базата данни и остойностяване на екосистемните услуги, предлагани от горите на ЦБ.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

77231400 (QB51) , 72310000 (QB51)

Описание:

Услуги по инвентаризиране на горите (Относо национални паркове )
Услуги по обработка на данни (Относо национални паркове )

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1.Площ на територията на горите По данни на извършената през 2012 г. инвентаризация на горите на НПЦБ общата площ на горските територии, възлиза на 44 220.0 ха. Обект на настоящата техническа спецификация са около 34 000 ха горски територии в ЦБ (32 508,5 ха неинвентаризирани и очаквани около 1500 ха неустроени гори). 2.Характеристика на площта, подлежаща на инвентаризация Залесената площ на горските територии в НП „Централен Балкан“, предвидени за инвентаризация, заема 91.5% от общата им площ, а заедно с потенциално подлежащата на залесяване горска площ (сечища и голини) е 92.4%. Другите незалесени горски площи заемат 7.6%, като най-голяма е площта на нелесопригодните голини и площи – 4.7%, следвани от поляните – 2.8% и т.н. С естествен произход са 89.1% от горските територии в Парка обект на настоящото задание за инвентаризация. Средната им възраст е 106 г., в т.ч. на широколистните семенни гори - 116 г., на издънковите - 53 г., а на иглолистните - 98 г. Горите на възраст по-висока от 140 г. са 53,1%. Територията на Парка попада в границите на 9 общини и 30 землища на населени места, както следва: 1. Община Тетевен – землища: с. Дивчовото, с. Рибарица 2. Община Троян – землища: с. Чифлик, с. Бели Осъм, с. Балканец, с. Черни Осъм; 3. Община Априлци – землище гр. Априлци; 4. Община Севлиево – землища: с. Кръвеник, с. Стоките; 5. Община Павел баня – землища: с. Манолово, с. Тъжа, с. Асен, с. Скобелево, с. Горно Сахране, с. Габарево, с. Търничене, гр. Павел баня; 6. Община Карлово – землища: гр. Калофер, с. Васил Левски, гр. Карлово, с. Иганово, с. Певците, с. Кърнаре, с. Хр. Даново, с. Розино, гр. Клисура; 7. Община Сопот – землища: гр. Сопот, с. Анево; 8. Община Антон – землище с. Антон; 9. Община Пирдоп – землище с. Пирдоп

Стойност, без да се включва ДДС
700000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

5

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранция за участие - тя е в размер 1% (едно на сто) от индикат. й стойност или в размер на 7000 лв. (седем хиляди).Може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция.Участникът (уч.) сам избира формата на гаранцията за участие.Когато уч. е обединение, което не е ЮЛ, всеки от съдружник в него може да е наредител по банк. гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.Когато уч. избере гаранцията да бъде банкова, тогава тя трябва да е безусловна и неотменима в полза на Д „НП Центр.Балкан” със срок на валидност 90 календ. дни от датата, определена като краен срок за подаване на офертите.Гаранцията за участие по банков път се внася по сметката на Д„НПЦентр.Балкан”:IBAN: BG53SOMB91303337016101, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, Габрово.При представяне на гаранцията с плат. нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП.При прекратяване на процедурата за възл. на ОП гаранциите на вс. участници се освобождават в срок 5 (пет) раб. дни след изтичането на срока за обжалване на решението за прекратяване.Гаранциите за участие се освобождават, без да се дължат лихви за периода,през който средствата са престояли законно при Възложителя.Когато с влязло в сила решение по чл. 122г, ал. 1, т. 2 КЗК отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на ОП от последното законосъобразно решение, възложителят кани участн., на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал. 1, т. 2, отново да представят гаранция за участие. Уч., който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие.Гаранциите за участие се връщат по банков път, като Възложителят не носи отговорност за забавяне на банкови преводи и не дължи лихви върху вноските. 2.Гаранцията за изпълнение на договора - Договорът за възлагане на ОП не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълн.Тя е в размер на 5%(пет на сто) от стойността на ОП, може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Уч. избира сам формата на гаранция за изпълн.Когато уч. е обединение, което не е ЮЛ, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банк. гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.Уч., опред. за Изпълнител е длъжен да представи при подписване на Договора за възлагане на ОП, ориг. документ за банкова гаранция за изпълн. или документ за парична сума, внесена по сметка на Д„НП Центр. Балкан”:IBAN: BG53SOMB91303337016101, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, Габрово.Когато уч. избере гаранцията за изпълн. да бъде банкова гаранция, тогава в нея изрично трябва да бъде записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Д„НП Центр.Балкан” и че е със срок на валидност 30 дни след изтичане срока за изпълнение на договора.Банк. разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълн.Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.При представяне на гаранцията в плат. нареждане или банк.гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията.Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.Усл. и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълн. се уреждат в договора за възл. на ОП и същите са съгл. проекта на договор от наст. докум., като възложителят има право да я задържи и усвои, когато изпълн. не изпълни качествено и в срок част или като цяло задълженията си по сключения договор.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

• В 20 дневен срок от представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на надлежно оформена фактура, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда аванс в размер на 30 (тридесет) % от стойността на договора. Авансовото плащане се погасява чрез приспадане от окончателното плащане към ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, до размера на полученото Авансово плащане. • Окончателно плащане - остатъка от неразплатената сума на база приемо- предавателен протокол за приемане на окончателен доклад за изпълнението на всички предвидени дейности в настоящата обществена поръчка, подписан между ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в 20 дневен срок от представяне на надлежно оформена фактура.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Ако участникът определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица, не се изисква създаване на юридическо лице.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Участник в процедура за обществена поръчка (ОП) може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице(ЮЛ), както и техни обединения.В случай, че участникът участва като обединение, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението.В случай, че участникът участва като обединение/консорциум(Об/К), което не е регистрирано като самостоятелно ЮЛ, тогава участниците в Об/К сключват споразумение. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че всички членове на Об/К са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; че представляващият член на Об/К е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на Об/К, че изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на представляващия член на Об/К, и че всички членове на Об/К са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в Об/К трябва да определят едно лице, което да представлява Об/К за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след изтичане срока за подаване на офертите. Когато не е приложено споразумение за създаването на Об/К, или в приложеното споразумение липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата ОП, при спазване условията на чл.68, ал.8 и 9 от ЗОП.Участник не може да бъде отстранен от процедурата за възлагане на ОП на основание неговия статут или правната му форма, когато той или участниците в обединението имат право да предоставят съответната услуга, доставка или строителство в държава- членка, в която са установени.Ако участникът определен за изпълнител е обединение на физически и/или ЮЛ, не се изисква създаване на ЮЛ.2.Участниците са длъжни да съблюдават сроковете и условията, посочени в обявлението за обществената поръчка и документацията за участие в процедурата.3.Участниците се представляват от законните си представители или от лица, изрично упълномощени за участие в процедурата, което се доказва с пълномощно.4.Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта.5.В процедура за възлагане на ОП едно физическо или ЮЛ може да участва само в едно обединение.6.Свързани лица или свързани предприятия не може да бъдат самостоятелни кандидати или участници в една и съща процедура.7.Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, за тях се прилагат само изискванията по ал.1 и 5 на чл.47 от ЗОП.Изпълнителите сключват договор за подизпълнение с подизпълнителите, посочени в офертата.Сключването на договор за подизпълнение не освобождава изпълнителя от отговорността му за изпълнение на договора за ОП.8.Не може да участва в процедура за възлагане на ОП, участник, за който са налице обстоятелствата по чл. 47,ал.1, т.1, б.„а”-„д”,т.2, т.3 и т.4, ал.2,т.1,2а,4 и 5 и ал.5 от ЗОП.9. При подаването на офертата, обстоятелствата по т.1.8. се доказват с представянето на декларация по образец към документацията за участие, като при подписване на договора за обществената поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, б.„а”-„д”, т.2, т.3 и т.4 и ал.5 от ЗОП и на посочените в обявлението обстоятелства по чл.47,ал.2,т.1,2а,4 и 5 от ЗОП, освен когато законодателството на държавата, в която е установен участникът, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен безплатен регистър или предоставянето им безплатно на възложителя.10.Когато участникът или негов подизпълнител е чуждестранно ЮЛ, или обединение на чуждестранни физически и/или чуждестранни ЮЛ, то тези чуждестранни лица трябва да отговарят на изискванията по чл.48 от ЗОП.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

няма

Изисквано минимално/ни ниво/а:

не се поставят изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Списък на услугите (свободен текст), които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. Доказателство за извършената услуга, се представя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2. Списък- декларация за експертите, включени в екипа на участника, които ще вземат участие при изпълнението на поръчката . 3. Декларация - съгласие от експертите. 4. Професионална автобиография – за всеки от експертите участникът следва да представи професионална автобиография . 5. Списък на оборудването за изпълнение на поръчката

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участн. да има опит в дейности, еднакви или сходни с предмета на ОП през последните три години, считано от датата на подаване на офертата.Под еднакви или сходни с предмета на ОП дейности се приема изготвяне на горскостопански планове (лесоустройствени проекти). 2. Вс. участник трябва да разполага със сл. екип от експерти, които да притежават необх. образование и опит за изпълн.на поръчката: Ръководител проект – 1 бр.Образование: магистър по горско стопанство, геодезия, география или придобил образователно - квалификационната си степен (ОКС) по специалност, екв. на посочените в съответствие с условията на взаимното признаване.Профе. опит-Най-малко 5 години опит в изработването на горскостопански планове (лесоустройствени проекти). Участие в най-малко 3 горскостопански планове (лесоустройствени проекти) като ръководител през последните 5 години.Експерти Горско стопанство – 3 бр.Образование: магистър по горско стопанство или придобили ОКС по специалност, екв. на посочената в съответствие с условията на взаимното признаване.Профес. опит-Най-малко 3 години опит в изработването на горскостопански планове (лесоустройствени проекти). Участие в най-малко 3 горскостопански планове (лесоустройствени проекти) през последните 5 години.Полеви експерти Горско стопанство – 10 бр.Образование: магистър или бакалавър по горско стопанство или придобили ОКС по специалност, екв. на посочената в съответствие с условията на взаимното признаване.Проф. опит-Най-малко 2 години опит в изработването на горскостопански планове (лесоустройствени проекти). Участие в най-малко един горскостопански план (лесоустройствени проекти) през последните 5 години.Експерти флора - 2 бр.Образование: магистър или бакалавър по горско стопанство, екология, биология, или еквивалент или придобили ОКС по специалност, екв. на посочените в съответствие с условията на взаимното признаване.Проф. опит - Най-малко 5 години профес. опит в сферата на опазването на биоразнообразието. Участие в 2 проекта, касаещи оценка на флористичното разнообразие в защитени територии/зони през последните 5 години.Експерт природни местообитания - 1 бр.Образов.: магистър или бакалавър по горско стопанство, екология, биология, или еквивалент или придобил ОКС по специалност, екв.на посочените в съответствие с условията на взаимното признаване.Проф. опит:Най-малко 5 години професионален опит в сферата на управление/опазване на природни местообитания/гори.Участие в поне 2 проекта, касаещи оценка на растителното разнообразие/природни местообитания в защитени територии/зони през последните 5 години.ГИС експерт – 1 бр.Образов.: магистър или бакалавър по горско стопанство, екология, биология, география, геодезия или екв. или придобил ОКС по специалност, екв.на посочените в съответствие с условията на взаимното признаване.Профес. опит- Най-малко 5 години опит в управление и/или администриране на уеббазиран ГИС. Участие в поне 1 проект за създаване и/или управление и/или администриране на уеббазиран ГИС през последните 5 години.Експерт екосистемни услуги – 1 бр.Образов.: магистър по горско стопанство, екология, биология, икономика, география или екв. или придобил ОКС по специалност, екв. на посочените в съответствие с условията на взаимното признаване.Проф. опит:Най-малко 5 години професионален опит в сферата на управление/опазване на екосистеми. Участие в поне един проект, касаещ оценка на екосистемни услуги през последните 5 години. 3. Всеки уч. трябва да разполага минимум със следното оборудване: Високопроходим автомобил – 3 бр.Персонални компютри – 4 бр. Лазерен принтер – 2 бр.GPS устройства за работа на терен – 10 бр.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
17.03.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят не поставя изискване документацията за участие да се закупува от заинтересованите лица. Възложителят е длъжен да предостави документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. В тези случаи възложителят изисква от лицата заплащането на документацията, като заплащането става по банков път по сметка на възложителя:IBAN: BG62SOMB91303137016101, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, Клон Габрово на цена от 10 лв.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
17.03.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 18.03.2015 г.  Час: 11:00
Място

В централния офис на Дирекция "Национален парк Централен Балкан" - гр. Габрово, ул. „Бодра смяна” № 3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Проект "Централен Балкан - парк за всички" по Оперативна програма "Околна среда 2007 - 2013 г."

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в сроковете по чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.02.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ