Версия за печат

00119-2015-0004

BG-Казанлък: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Казанлък, бул."Розова долина" № 6, За: Миглена Илиева, РБългария 6100, Казанлък, Тел.: 0431 98233, E-mail: mega__@abv.bg, Факс: 0431 98266

Място/места за контакт: Общинска администрация

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kazanlak.bg..

Адрес на профила на купувача: www.kazanlak.bg..

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на цветен разсад и декоративна растителност”,в две обособени позиции”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: община Казанлък
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на възлагане на настоящата поръчка e „Доставка на цветен разсад и декоративна растителност”,в две обособени позиции”, свързана със зацветяване и озеленяване на определени обекти в община Казанлък: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1: „Доставка на цветен разсад за нуждите от пролетно и есенно зацветяване в централните представителни части на град Казанлък, както и в някои от предстоящите за облагородяване зелени площи.” ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2: „Доставка на декоративна, храстова и едроразмерна, широколистна и иглолистна растителност за нуждите от зацветяване в централните представителни части на град Казанлък, както и предстоящите реконструкции на междублокови пространства и други категории зелени площи”

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

03121000, 03121100

Описание:

Продукти от градинарство
Живи растения, луковици, туберкули, грудки, издънки и калеми

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количеството и обема на всяка доставка и по двете обособени позиции ще бъдат уточнени в заявка на Възложителя или оправомощено от него длъжностно лице, подадена до Изпълнителя по поща,факс или електронен адрес. Видовете цветя и растителност по артикули, наименования и размери са подробно описани в таблици приложени към документацията за участие в процедурата в глава ІІІ "Технически спецификации".

Прогнозна стойност без ДДС
180833.33 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.12.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие. Форма на гаранцията за участие. Размер на гаранцията за участие. 2. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка на ОБЩИНА КАЗАНЛЪК: IBAN:BG18SOMB91303321727300; BIC CODE: SOMBBGSF при “Общинска банка” АД, клон Казанлък Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с неговия подпис и печат и оригинален печат и подпис на банката. В гаранцията за участие следва да бъде посочен предмета на поръчката, за който участникът подава оферта. Гаранцията за участие по Обособена позиция №1 – е в размер на 400 лева. Гаранцията за участие по Обособена позиция №2– е в размер на 1000лева. В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от кмета на Община КАЗАНЛЪК или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 (тридесет) календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на Възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение има обезпечителна и обезщетителна функция: от една страна, цели да стимулира изпълнителя към точно и качествено изпълнение на задълженията му по договора за обществена поръчка, а от друга страна - да послужи като обезщетение при недобросъвестно поведение от негова страна. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка по съответната обособена позиция. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение в определения размер. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Стойността по договора се определя от офертата на Изпълнителя в български лева без данък върху добавената стойност /ДДС/. Максималната цена за изпълнение на дейностите не следва да надвишава предвидения бюджет за доставка. В цената трябва да са включени всички допълнителни разходи за труд, транспортни и доставно складови разходи, печалба и др. Разплащането на всяка доставка се извършва по банков път в български лева, при условията на отложено плащане до 60/шестдесет/ календарни дни от датата на получаване на фактурата.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът участва като обединение/или консорциум/, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението /или консорциума/ подписват документ - споразумение или договор. Документът трябва да бъде представен от Участника в оригинал или нотариално заверено копие. Документът трябва да съдържа клаузи, в които е определено: - Всички членове на обединението/ консорциума са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; - Е определен представляващия обединението/ консорциума, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/ консорциума. Допуска се повече от едно лице да представляват обединението заедно и поотделно; - Представляващият обединението/ консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; - Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; - Всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; - Разпределението на дейностите между членовете на обединението. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато не е приложен документ (споразумение или договор) за създаването на обединение/ консорциум или в приложеният такъв липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или съставът на обединението се е променил след подаването на офертата, участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението се представят документите- представяне на участника, което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б) декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП; А документите - доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП, както и доказателства за икономическото и финансовото състояние, посочени от възложителя и доказателства за техническите възможности и/или квалификация, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка, ако такива се изискват от възложителя се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Съгласно чл. 56, ал. 4 от ЗОП, когато участникът е чуждестранно физическо, юридическо лице или обединение на чуждестранни физически и/или юридически лица, то тези чуждестранни лица трябва да отговарят на горепосочените изисквания в Р. България и в държавата, в която са установени. В този случай, декларациите, които са на чужд език, следва да бъдат представени и в превод. Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: а) осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за: • за престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; • за подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; • за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; • за престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; • за престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс. б) обявен в несъстоятелност. в) е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; г) има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. д) е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; е) който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки;

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В плик №1 се поставят следните документи,съдържащи доказателства за съответствието на участника с изискванията на чл.56,ал.1,т.1 до т.3, т.5, т.6, т. 8 и т. 11-14 от ЗОП и с изискванията на Възложителя:1.Списък на документите,съдържащи се в офертата,подписан от участника.В списъка участникът следва да опише всички представени от него документи(задължителни и други по преценка на участника),включително документи относно лицата,представляващи участника,и относно подизпълнителите,ако такива се предвиждат.Списъкът на документите следва да се постави в началото на документите.;2.Представяне на участника–Образец № 1;Когато участникът предвижда участие на подизпълнител,е обединение или чуждестранно юридическо лице,данните посочени в Образец №1 се представят съгласно изискванията на ЗОП.;3.Нотариално заверено пълномощно на лицето,упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата,които имат право на това,съгласно документите му за регистрация);4. Документ -договор или споразумение (в случай,че участникът е обединение,което не е юридическо лице),съгласно Закона за задълженията и договорите,подписан от лицата,включени в обединението,в който задължително се посочва представляващият.Документът се представя в случай,че участникът е неперсонифицирано обединение.Същият следва да бъде в оригинал или нотариално заверено копие и от него следва да бъде видно/видни лицето/лицата,които го представляват.В случай,че участникът е обединение,което не е юридическо лице,и лицето,подаващо офертата,не е изрично вписано в споразумението,с което се създава обединението;следва да бъдат представени и нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението,с които упълномощават това лице,което има право да подаде офертата,да попълни и подпише документите,общи за обединението.Чуждестранни обединения представят заверено копие на договор за създаване на обединение.;5.Декларация по чл.47,ал.9 от ЗОП,попълнена по Образец № 2.;6.Доказателства за техническите възможности и квалификацията на участника,които задължително включват:Заверено копие на Удостоверение за производство на посадъчен материал,издадено от Изпълнителна агенция по сортоизпитване,апробация и семеконтрол,Министерство на земеделието и храните или еквивалентен документ издаден от признат орган;Заверено копие на Удостоверение за заготовка на посадъчен материал,издадено от Изпълнителна агенция по сортоизпитване,апробация и семеконтрол,Министерство на земеделието и храните или еквивалентен документ от признат орган;Заверено копие на Удостоверение за търговия с посадъчен материал,издадено от Изпълнителна агенция по сортоизпитване,апробация и семеконтрол,Министерство на земеделието и храните или еквивалентен документ от признат орган;Заверено копие на Удостоверение за регистрация в официалния регистър за фитосанитарен контрол,издадено от БАБХ или еквивалентен документ от признат орган;Заверено копие на документи доказващи,че участника притежава или е наел склад,регистриран по Наредба 68/16.05.2006 г. на МЗХ или еквивалнтни;7.Документи доказващи,че участника притежава или е наел склад за съхранение на растения;Документи доказващи, че участника притежава или е наел Оранжерия за производство на растения;8.Декларация за нает персонал за изпълнение на поръчката–свободен текст;9.Документи доказващи,че участникът разполага с налично сортово разнообразие от минимум 300 сорта растения и сезонна наличност от минимум 200 растения,може и декларация;10.Документи доказващи,че участникът притежава контейнерно поле за производство на растения,може и декларация;11.Документи доказващи,че участникът притежава разсадник за производство на декоративна растителност.;7.Декларация по чл.56,ал.1,т.8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената им,с посочване на вида на работите,които ще извършват и дела на тяхното участие (Образец №3);Продължава в Раздел VI.3 Допълнителна информация
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се изисква
Минимални изисквания: Не се изисква
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Заверено копие на Удостоверение за производство на посадъчен материал, издадено от Изпълнителна агенция по сортоизпитване, апробация и семеконтрол, Министерство на земеделието и хранитеили еквивалентен документ от признат орган. 2.Заверено копие на Удостоверение за заготовка на посадъчен материал, издадено от Изпълнителна агенция по сортоизпитване, апробация и семеконтрол, Министерство на земеделието и храните или еквивалентен документ от признат орган; 3.Заверено копие на Удостоверение за търговия с посадъчен материал, издадено от Изпълнителна агенция по сортоизпитване, апробация и семеконтрол, Министерство на земеделието и храните или еквивалентен документ от признат орган; 4.Заверено копие на Удостоверение за регистрация в официалния регистър за фитосанитарен контрол, издадено от БАБХ или еквивалентен документ от признат орган; 5.Заверено копие на документи доказващи, че участника притежава или е наел склад, регистриран по наредба 68/16.05.2006 г. на МЗХ или еквивалнтни; 6.Документи доказващи, че участника притежава или е наел склад за съхранение на растения; 7.Документи доказващи, че участника притежава или е наел Оранжерия за производство на растения; 8.Декларация за нает персонал за изпълнение на поръчката – свободен текст; 9.Списък на собствена или наета техника (транспортни средства и механизация), за изпълнение на предмета на поръчката – декларация в свободен текст. 10.Документи доказващи, че участникът разполага с налично сортово разнообразие от минимум 300 сорта растения и сезонна наличност от минимум 200 растения, може и декларация; 11.Документи доказващи, че участникът притежава контейнерно поле за производство на растения, може и декларация; 12.Документи доказващи, че участникът притежава разсадник за производство на декоративна растителност. Кандидат или участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, кандидатът или участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За тези цели трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на кандидата или участника с тях.
Минимални изисквания: а) Участникът да притежават Удостоверение за производство на посадъчен материал, издадено от Изпълнителна агенция по сортоизпитване, апробация и семеконтрол, Министерство на земеделието и храните или еквивалентен документ от признат орган; б) Участникът да притежават Удостоверение за заготовка на посадъчен материал, издадено от Изпълнителна агенция по сортоизпитване, апробация и семеконтрол, Министерство на земеделието и храните или еквивалентен документ от признат орган; в) Участникът да притежават Удостоверение за търговия с посадъчен материал, издадено от Изпълнителна агенция по сортоизпитване, апробация и семеконтрол, Министерство на земеделието и храните или еквивалентен документ от признат орган;г) Участникът да има актуално Удостоверение за регистрация в официалния регистър за фитосанитарен контрол, издадено от БАБХ или еквивалентен документ от признат орган; д) Участникът да притежава или да е наел склад, регистриран по наредба 68/16.05.2006 г. на МЗХ или еквивалент; е) Участникът да притежава или е наел склад за съхранение на растения; ж) Участникът да притежава или е наел Оранжерия за производство на растения; з) Участникът да има нает персонал за изпълнение на поръчката – минимум 10/десет/ човека; и) Участникът да притежава техника за изпълнение на поръчката; й) Участникът да разполага с налично сортово разнообразие от минимум 300 сорта растения и сезонна наличност от минимум 200 растения.; к) Участникът да притежава контейнерно поле за производство на растения; л) Участникът да притежава разсадник за производство на декоративна растителност.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предложена цена – П 1; тежест: 90
Показател: Срок за доставка – П 2 ; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
05.03.2015 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията по настоящата процедура се предоставя безплатно на желаещите да се запознаят с нея чрез публикуването й в профила на купувача на Община Казанлък на адрес – www.kazanlak.bg. В случай, че лицата желаят да получат на хартиен носител екземпляр от документацията, то същата може да им бъде изпратена по куриер за тяхна сметка, като в този случай те дължат заплащането на документацията. Цената на документацията в този случай е 10 лв. ( десет лева) с ДДС и е посочена в обявлението, като сумата може да бъде заплатена в касата на община Казанлък -гр. Казанлък, бул. „Розова долина“ №: 6, Център за информация и услуги на граждани или по следната банкова сметка на Общината: IBAN: BG07SOMB91308421727344; BIC: SOMBBGSF; БАНКА: Общинска банка АД,; Код на вид плащане:7311. При поискване от заинтересовано лице документацията може да му бъде изпратена в случай, че искането му е придружено с платежен документ за стойността на същата, както и необходимите данни за издаване на фактура и адрес за изпращане. Обмен на информация между Възложителя и участниците в тази процедура се осъществява в писмен вид, по един от следните начини: - лично срещу подпис; - по пощата – с писмо с обратна разписка, изпратено на посочените от Възложителя или участника адреси; - чрез куриерска служба; - по факс, изрично посочен от страните, за Възложителя: 0431 98266; - чрез публикуване в профила на купувача на Община Казанлък на адрес – www.kazanlak.bg; - чрез комбинация от тези средства. Решенията и протоколите на Възложителя, за които той е длъжен да уведоми участниците, се връчват лично срещу подпис или се изпращат по факс или писмо с обратна разписка, по куриер или по друг подходящ начин.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
05.03.2015 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 06.03.2015 г.  Час: 10:00
Място

Зала №6 в Срадата на общинска администрация Казанлък, находяща се на бул. "Розова долина" №6 в гр. Казанлък

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължава от Раздел III.2.1 Изискуеми документи и информация-Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (Образец № 4).Декларацията се попълва от всеки подизпълнител поотделно.;Документ за внесена гаранция за участие – вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие;Декларация за приемане на условията в проекта на договора – Образец № 5.;Списък на собствена или наета техника (транспортни средства и механизация),за изпълнение на предмета на поръчката – декларация в свободен текст.;Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл.55,ал.7 ЗОП,както и за липса на обстоятелство по чл.8, ал.8,т.2 ЗОП.Документите в плик № 1 се представят в оригинал или заверено от участника копие.Всички декларации се представят в оригинал и се подписват по реда и от лицата, посочени в настоящите указания и ЗОП. Съдържание на плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката”-1. Техническа оферта/Образец №7/,съглсно чл.56,ал.1,т.7 от ЗОП – трябва да бъде изготвена съобразно Техническата спецификация и предмета на поръчката,изискванията към офертата и условията за изпълнение на поръчката – документи и образци,поставени в ПЛИК №2.Плик №2 се представя за всяка обособена позиция.Срокът за доставката по Обособена позиция №1 не следва да надвишава 3/три/ работни дни;Срокът за доставка по Обособена позиция №2 не следва да надвишава 10 /десет/ работни дни/. Съдържание на плик №3 „Предлагана цена”.-В третия запечатан,непрозрачен плик №3 участникът следва да представи задължително ценовото си предложение,„Предлагана цена”,съгласно чл.56,ал.1,т.10 от ЗОП към настоящата документация и приложените към нея единичини цени на всички артикули./Образец №8.1 по обособена позиция №1 и Образец №8.2 по обособена позиция №2/.Когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция,плик № 3 се представя за всяка от позициите.Извън плика с надпис „Предлагана цена” не трябва да е посочена никаква информация относно цената.Участници,които по какъвто и да е начин са включили някъде в офертата си извън плика „Предлагана цена” елементи,свързани с предлаганата цена /или части от нея/,ще бъдат отстранени от участие в процедурата.В цената трябва да са включени всички допълнителни разходи за труд,транспортни и доставно складови разходи,печалба и др. Възложителят се е възползвал от правото на чл.64,ал.3 от ЗОП, като е намалил срока за получаване на оферти със 7 дни, поради изпращане на това обявление по ел. път и с 5 дни поради предоставяне на пълен достъп по ел. път до документацията за участие на www.http://www.kazanlak.bg, профил на купувача.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на общетвената поръчка подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. На обжалавен подлежи също всяко действие или бездействие на възложителя, с което се възпрепрятства достъпът или участието в процедурата. Жалба може да подаде всяко от лицата по чл. 120, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП в 10-дневен срок, съгласно чл. 120, ал. 5 от ЗОП. Жалбата се подава на български език едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.02.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на цветен разсад за нуждите от пролетно и есенно зацветяване в централните представителни части на град Казанлък, както и в някои от предстоящите за облагородяване зелени площи.”
1) Кратко описание

Доставка на цветен разсад за пролетно и есенно зацветяване в община Казанлък Цветята (разсадът) трябва да отговаря на следните изисквания: 1.Качество – първо. 2.Разсадите да са произведени от семена F1. 3.Растенията да са засадени в торфен субстрат. 4. Здравословно състояние – здрав, неповреден от болести и неприятели. Механични повреди не се допускат. 5.Разсадът да е поставен в саксия минимум d=7см. 6.Типът опаковка за транспортиране трябва да осигурява запазване на разсада от повреди. Разсад, пикиран в саксийки или контейнери. 7.Цветята да бъдат с достатъчно листна маса и над 60% цъфнали цветове в момента на доставката. 8.Всяка партида посадъчен материал се маркира с етикет,на който се означава: - адрес и име на производителя - наименование на посадъчния материал / вид,сорт и багра /. - име и адрес на получателя. * Под партида се разбира количеството посадъчен материал от един вид, сорт и качество, подготвен за еднократно предаване и приемане. Доставката следва да се изпълнява за не повече от 3/три/ рабтин дни, считано от деня на писменото заявяване от страна на Възложителя.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

03121000, 03121100

Описание:

Продукти от градинарство
Живи растения, луковици, туберкули, грудки, издънки и калеми

3) Количество или обем

Количеството и обема на всяка доставка ще бъдат уточнени в заявка на Възложителя или определено от него лице,подадена до Изпълнителя по факс или електронен адрес. Видовете цветя по артикули и наименования са подробно описани в таблица приложена към документацията за участие в процедурата в глава ІІІ "Технически спецификации".

Прогнозна стойност, без ДДС
47500 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.12.2015 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на декоративна, храстова и едроразмерна, широколистна и иглолистна растителност за нуждите от зацветяване в централните представителни части на град Казанлък, както и предстоящите реконструкции на междублокови пространства и други категории зелени площи”
1) Кратко описание

Доставка на декоративна растителност за предвидените обекти за озеленяване в град Казанлък За доставяне ще се заявяват конкретни видове, както широкоразпространени местни видове и декоративни форми, които се използват на територията на зелената система на община Казанлък, така и нови подходящи такива. Заявка ще се подава по факс или ел.поща от Възложителя или определено от него лице до изпълнителя. Според заявката растителността се доставя: 1.В контейнери - по всяко време на годината. 2.Коренът на растенията да е добре развит в баллата, което да доказва наличието на достатъчен за развитието на конкретния вид престой в дадения контейнер. 3.Растителността да не е повредена от болести и неприятели. 4.Не се допускат механични повреди. 5.Широколистните и иглолистните фиданки да са с добре изправени стъбла. 6.Наименованието и височината на широколистните и иглолистните фиданки да е обозначено на етикет на всеки индивид. 7.Надземната част на растителността да е в добро състояние, имайки се предвид , развитието на достатъчен брой клонки спрямо височината на дадения вид. Доставката следва да се изпълнява за не повече от 10/десет/ рабтин дни, считано от деня на писменото заявяване от страна на Възложителя.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

03120000

Описание:

Продукти от градинарство и разсадници

3) Количество или обем

Количеството и обема на всяка доставка ще бъдат уточнени в заявка на Възложителя или определено от него лице,подадена до Изпълнителя по факс или електронен адрес. Видовете растителност по артикули, наименования и размери са подробно описани в таблици приложени към документацията за участие в процедурата в глава ІІІ "Технически спецификации".

Прогнозна стойност, без ДДС
133333.33 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.12.2015 г.