Версия за печат

04957-2015-0001

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Фондация "Приморско-2004", ул."Кобилино бранище" 2, ет.1, ап.1, За: Владимир Ангелков, Република България 1505, София, Тел.: 0878 132783, E-mail: f_primorsko2004@yahoo.com

Място/места за контакт: Владимир Ангелков

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://primorskofond.org/.

Адрес на профила на купувача: http://primorskofond.org/index.php/profil-na-kupuvacha-bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Друг: Фондация

Основна дейност на възложителя

Друг: Фондация

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

ДА

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„МОДЕРНИ ТЕХНИКИ ЗА ТУРИСТИЧЕСКА АНИМАЦИЯ В ПОДКРЕПА И ЗА РАЗВИТИЕ НА КУЛТУРНИТЕ АТРАКЦИИ В ОБЩИНА ПРИМОРСКО"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: град Приморско, Община Приморско
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е услуга, свързана с избор на ИЗПЪЛНИТЕЛ за създаване на МОДЕРНИ ТЕХНИКИ ЗА ТУРИСТИЧЕСКА АНИМАЦИЯ В ПОДКРЕПА И ЗА РАЗВИТИЕ НА КУЛТУРНИТЕ АТРАКЦИИ В ОБЩИНА ПРИМОРСКО, в който се включват следните дейности: ДЕЙНОСТ 1: ДОСТАВКА НА ТЕХНИКА И ХАРДУЕРНО ОБОРУДВАНЕ - ПРОФЕСИОНАЛЕН LCD ВИДЕОЕКРАН С КОМПЮТЪРНА КОНФИГУРАЦИЯ ДЕЙНОСТ 2: ДОСТАВКА НА 2 ИНФОРМАЦИОННИ ДИСПЛЕЯ ДЕЙНОСТ 3: ИЗРАБОТВАНЕ И ДОСТАВКА НА 3000 БРОЯ РЕКЛАМНИ ДИПЛЯНИ ДЕЙНОСТ 4: ИЗРАБОТВАНЕ И ДОСТАВКА НА 1500 БРОЯ РЕКЛАМНИ СТИКЕРИ ДЕЙНОСТ 5 : ВЪЗЛАГАНЕ, РАЗРАБОТКА И ДОСТАВКА НА НЕОБХОДИМОТО СОФТУЕРНО ОСИГУРЯВАНЕ И НЕОБХОДИМОТО ЕЛЕКТРОННО СЪДЪРЖАНИЕ (ДНА) ДЕЙНОСТ 5.1 СЪЗДАВАНЕ И ДОСТАВКА НА ПЛАНИРАНОТО ЕЛЕКТРОННО СЪДЪРЖАНИЕ ПРЕДСТАВЯЩО ТУРИСТИЧЕСКИТЕ АТРАКЦИИ ДЕЙНОСТ 5.2 СЪЗДАВАНЕ НА СОФТУЕРЕН КОД ЗА ИНТЕРАКТИВНА МУЛТИМЕДИЙНА КАРТА ДЕЙНОСТ 6: ТРИДНЕВЕН ОБУЧИТЕЛЕН СЕМИНАР ДЕЙНОСТ 7: ДЕЙНОСТИ ЗА ИНФОРМАЦИЯ И ПУБЛИЧНОСТ НА ПРОЕКТА

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

72310000, 72313000, 75112100

Описание:

Услуги по обработка на данни
Услуги по събиране на данни
Услуги по управление на проекти за развитие

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно Техническата спецификация

Прогнозна стойност без ДДС
140057.92 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

2


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от участника в процедурата, в размер на 1000 /хиляда/ лева. 2. Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие като участникът избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение както следва: а) Парична сума – внася се по сметка на Фондация „ Приморско – 2004 „ с "УНИКРЕДИТ БУЛБАНК" КЛОН ГРАД БУРГАС; IBAN: BG86UNCR96601004053504;BIC КОД: UNCRBGSFБАЕ КОД: UNCR9660. Всички банкови разходи свързани с обслужването на превода на гаранцията са за сметка на участника. б) банкова гаранция: безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Фондация „Приморско – 2004„. Банковите разходи по откриването на банковите гаранциите са за сметка на участника. Разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата документация. Офертата задължително съдържа оригиналът на платежно нареждане или на банкова гаранция. В случай на интернет банкиране участникът представя документи за преведена сума, като при необходимост се извършва насрещна проверка за сметка на Фондация „ Приморско – 2004 „. Гаранцията за участие в процедурата трябва да е със срок на валидност – срока на валидност на офертата. В случай че гаранцията за участие се представя под формата на банкова гаранция, същата трябва да бъде безусловна, неотменима и платима при първо писмено поискване на възложителя. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При представяне на гаранциите с платежно нареждане или банкова гаранция, изрично се посочва предмета на поръчката и/или уникалния номер на поръчката от Регистъра на обществените поръчки /РОП/, за която се представя гаранцията. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за възлагане на обществената поръчка, в съответствие с чл. 59, ал. 3 от ЗОП, в размер на 3 (три) на сто от стойността на договора за възлагане на обществената поръчка по сметка на Фондация „Приморско – 2004„ "УНИКРЕДИТ БУЛБАНК" КЛОН ГРАД БУРГАС; IBAN: BG86UNCR96601004053504;BIC КОД: UNCRBGSFБАЕ КОД: UNCR9660: Гаранцията за изпълнение се представя под формата на: а) Парична сума – внася се по сметка на Всички банкови разходи свързани с обслужването на превода на гаранцията, са за сметка на участника. б) банкова гаранция: безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Фондация „ Приморско – 2004 „ със срок на валидност най-малко 30 дни след изтичане срока на договора. Банковите такси по превода са за сметка на участника, определен за изпълнител. Гаранцията за изпълнение на договора се представят от участника, определен за изпълнител на поръчката при подписване на договора. Условията за освобождаване и задържане на гаранцията за изпълнение се определят с договора за възлагане на обществената поръчка. В случай че гаранцията за изпълнение се представи като банкова гаранция, същата е със срок на действие от 30 (тридесет) работни дни след изготвяне на двустранен приемо-предавателен протокол за извършената услуга, въз основа на одобрен окончателен доклад. Разходите по откриването и поддържането на гаранциите са за сметка на изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на получените от Възложителя гаранции да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

1. Начин на плащане: Дължимите от възложителя суми по обществената поръчка се изплащат в български лева по банков път, по посочена от избрания за изпълнител банкова сметка, както следва: • Авансово плащане – в размер на 30 % от стойността на договора • Междинно плащания, както следва: в срок до 10 работни дни от приемане на услугите по : Дейност - 1 ; Дейност – 2 ; Дейност - 3 ; Дейност - 4 ; Дейност - 5.2 и Дейност - 7 чрез подписване на двустранен приемо-предавателен протокол и представяне на разходооправдателни документи от Изпълнителя; • Окончателно плащане в срок до 10 работни дни от приемане на услугагите по Дейност - 5.1 и Дейност - 6 чрез подписване на двустранен приемо-предавателен протокол и представяне на разходооправдателни документи от Изпълнителя;

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Не

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Плик № 1 – "Документи за подбор" 1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника или упълномощеното от него лице ( съгласно чл. 56, ал. 1, т. 14 от ЗОП); 2.Заявление – попълва се по образец на Приложение № 1 към документацията; 3.Заверено копие от от документ за регистрация или посочване на единен идентификационен код /ЕИК/, съгласно чл. 23 от ЗТР (когато участникът е българско юридическо лице или едноличен търговец и е регистриран по реда на ЗТР); копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице). Документът по т. 3 или ЕИК се представя и от всеки от подизпълнителите на участника. 4.Административни сведения за участника – по образец на Приложение № 4 от документацията за участие; 5.При участници обединения – документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият; 6.Пълномощно на лицето, което представлява участника в процедурата. Пълномощно се представя, когато: 6.1. участникът е обединение, което не е юридическо лице; в този случаи лицето, представляващо участника, следва да бъде упълномощено от всички участници в обединението. 6.2. офертата не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация. 7. Декларация по чл.47, ал. 1, ал.2 и ал.5 от ЗОП- образец - Приложение № 5 към документацията. Когато участниците са юридически лица, декларацията се подава: Декларацията се представя и от всяко физическо и юридическо лице, участващо в състава на обединение, както и от подизпълнителите на участника. Когато деклараторът е чуждестранен гражданин, декларацията се представя и в превод. 8.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договор (оригинал) - (по образец на Приложение № 6) 9.Заверено копие от валиден сертификат ISO 9001:2008/2010/ с обхват на сертификация, отговарящ на предмета на поръчката или еквивалент; 10.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП – Приложение № 7; 11.Декларация по чл. 55, ал. 7 от ЗОП – Приложение № 8 12. Списък на основните договори с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка, през последните три години, съгласно раздел VІ, т.2.1.1. от документацията– Приложение № 9; 13.Списък на експерти - Приложение № 11; 14.Декларации за разположение на ръководителя на екипа и експертите - Приложение № 12; 15.Автобиграфии на ръководителя на екипа и експертите - Приложение № 13 ; 16.Оригинален документ за внесена гаранция за участие в процедурата /парична или банкова/; 17.Приложение № 14- Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.; 18.Приложение № 15- Декларация по чл.6, ал.2 от ЗМИП; 19.Приложение № 16- Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 106, ал. 1, чл. 107, и чл. 109, ал. 1, буква „а” и „б“ от Регламент (ЕО, ЕВРАТОМ) № 966/2012 на Европейския парламент и Съвета на Европа, относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза; 20.Приложение № 17- Декларация за липса на обстоятелства съгласно „Общите насоки за избягване на конфликт на интереси по смисъла на чл. 57 от Регламент (ЕО, Евратом) № 966/2012 и за спазване принципа на безпристрастност и независимост при управление на оперативните програми, съфинансирани от Структурните и Коезионния фондове на ЕС”; 21. Проект на договор - Приложение № 10. Плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката": Техническо предложение за изпълнение на поръчката – следва да бъде изготвено съгласно приложения към документацията образец /Приложение № 2/. Плик № 3 "Предлагана цена": Ценово предложение - следва да бъде изготвено съгласно приложения към документацията образец /Приложение № 3/.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Удостоверение от банка или заверено копие от годишния финансов отчет за последната година, ако не е публикуван в Търговския регистър, съответно в друг публичен регистър съгласно законодателството на държавата, в която участникът е регистриран.Участниците, регистрирани по Закона за Търговския регистър, могат да посочат ЕИК и да не представят изискваните документи, в случай че са заявили и представили за обявяване годишния финансов отчет за съответната година в Търговския регистър, съгласно чл. 40 от Закона за счетоводството. Участниците – чуждестранни лица, представят заверени копия от баланса и отчета за приходите и разходите като съставна част от годишния финансов отчет, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която са установени. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Минимални изисквания: 1.1. За осигуряване на безпрепятствено изпълнение на обществената поръчка участникът следва да има осигурен финансов ресурс в размер на 80 000 /осемдесет хиляди/ лева. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията трябва да бъдат изпълнени от обединението или от участник в него.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на изпълнените договори с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години считано от крайната дата за подаване на офертите, или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, с посочени: предмет; възложител (получател); стойност; начална и крайна дата на всеки договор; качество, в което е изпълняван договора (в качеството на изпълнител, участник в обединение или подизпълнител). Списъкът се попълва съгласно приложения образец – Приложение № 9 от документацията за участие. 2. Списък с експерти (Приложение № 11). 3. Професионални автобиографии (Приложение № 13) на предложените експерти. 4.Декларация за разположение на предложените експерти (Образец № 12) – представя се само в случай, че експерта не е в трудови правоотношения с участника в процедурата. 5. Заверено копие от валиден сертификат ISO 9001:2008/2010/ с обхват на сертификация, отговарящ на предмета на поръчката или еквивалент.
Минимални изисквания: 1. През последните три години, считано от крайната дата за подаване на офертите, участникът да е изпълнил успешно поне три договора с предмет, сходен с предмета на поръчката, като общата стойност на договорите да е равна или по-голяма на прогнозната стойност на поръчката. Под сходни дейности се разбира внедряване на софтуерни информационни системи за обработка на информация , поддържане , управление , визуализация и осигуряване на обществен достъп до електронно съдържание. Когато участникът е обединение/консорциум изискването се отнася общо за обединението/консорциума. 2. Участникът да разполага със следните експерти: 2.1. “Ръководител на екипа” – 1 бр. Ръководителят ще ръководи екипа от експерти на изпълнителя при изпълнението на неговите административни, експертни и технически функции и ще го представлява пред УО на ОПРСР. Отговаря за цялостната координация и изпълнението на услугата, както и за отчитането пред Възложителя. Професионален опит •Минимум 5 години общ професионален опит. •Минимум 3 години професионален опит на ръководна позиция в проекти в сферата на организиране на събития; дейности в сферата на връзките с обществеността, комуникациите, прояви и/или конференции и/или информационни кампании и/или логистика и/или рекламна дейност, консултантски услуги в сферата на проучванията, анализите, стратегии, маркетинг и проектни консултации. Специфичен опит, свързан с предмета на поръчката •Участие като Ръководител екип в изпълнението на минимум 3 договора с предмет, сходен с предмета на настоящата обществената поръчка, от които поне един на стойност равна или по-голяма на прогнозната стойност на поръчката. 2.2. Участникът следва да предложи следния състав от експерти: Експерт 1:Специалист по „Социология“ или „Статистика“ или друг вид „Социални науки“ - Висше образование със степен Бакалавър или Магистър в съответната сфера. Необходим професионален опит по специалността минимум 5 години. Участие в проекти, свързани с маркетингови изследвания, социологически изследвания, социални анализи , набиране , обработка и, визуализация на емпирична информация или проучвания на регионални общности и /или територии. Експерт 2: Специалист видеозаснемане и монтаж на видеоматериали с висше образование степен Магистър с професионален и творчески опит с представяне минимум три авторски проекти в сфератата на видео заснемане, информационни материали за телевизия, цифровизация на културно-историческо наследство и други дейности свързани със създаването на аудио-визуални файлови формати. Експерт 3: Специалист в сферата на театралното или филмовото изкуство или друг вид художествено творчество с Висше образование степен Магистър. Доказан професионален и творчески опит с представяне минимум три авторски проекти в сфератата на дигиталното изкуство, видео заснемане, цифровизация на културно-историческо наследство и други художествено-артистични дейности свързани със създаването на аудио-визуални файлови формати. Експерт 4: Специалист в сферата на Софтуерното програмиране, Информационни системи , системи за обработка , управление на електронно съдържание и осигуряване на обществен достъп със завършено Висше образование в изброените сфери, степен „Инженер Магистър“. Необходим профеисонален опит минимум пет години, участник в проекти свързани със Разработване на софтуерни решения, разработване на стратегии, оценки и анализи. 3. Участникът да притежава валиден сертификат ISO 9001:2008/2010/ с обхват на сертификация, отговарящ на предмета на поръчката или еквивалент;
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Най-ниска цена; тежест: 50
Показател: Качество на техническото предложение; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
04.03.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.03.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 05.03.2015 г.  Час: 10:00
Място

гр. София 1505, ул."Кобилино бранище" 2, ет.1, ап.1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Законните представители на участниците и техни упълномощени представители с изрични писмени пълномощни, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ПРОЕКТ BG-PST201322/023 Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма за развитие на сектор „Рибарство”, съфинансирана от Европейския фонд за рибарство на Европейския съюз

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.02.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ