Версия за печат

00275-2015-0001

BG-Годеч: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Годеч, пл."Свобода"№1, За: инж. Ангел Ангелов, Република България 2240, Годеч, Тел.: 0729 22300, E-mail: obshtina_godech@abv.bg, Факс: 0729 23513

Място/места за контакт: Общинска администрация - Годеч

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.godech.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.godech.bg/arhiv-protzeduri/896-obshtestvena-porachka-006-15-ot-02022015.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Изграждане на външна сцена за експониране на местното културно наследство и подобряване на прилежащото пространство, УПИ XVI-за озеленяване, кв. 138, гр.Годеч, общ. Годеч”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр.Годеч
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Основна задача на проекта е изграждането на външна сцена, явяваща се пресечна точка на две новопроектирани главни пешеходни оси едната, от които е естествено продължение на Градската градина. С реализацията на проекта се предвижда облагородяване на прилежащото пространство чрез озаленяване, направа на мрежа от алеи, беседки с барбекю за обособяване на място за почивка.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45212100

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на съоръжения за отдих и развлечения

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

извършване на строително-монтажни работи, съгласно техническа спецификация и одобрения технически проект.Основна задача на проекта е изграждането на сцена,новопроектираната зелена площ към Градската градина,новопроектирани алеи, беседки с барбекю;

Прогнозна стойност без ДДС
135197.34 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник следва да представи гаранция за участие в размер на 1000 (хиляда) лева. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, се представя безусловна и неотменима банкова гаранция, със срок на валидност не по-малко от 90 (деветдесет) дни от крайния срок за представяне на офертата.Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане по следната сметка на възложителя: IBAN: BG 69 UNCR 9660 3372 0272 19 BIC: UNCR BGSF Банка: УНИКРЕДИТ БУЛБАНК АД Титуляр: ОБЩИНА ГОДЕЧ В случай на избор на участника за изпълнител на обществената поръчка, същият следва да представи преди подписването на договора, гаранция за изпълнението му, в размер на 3 (три) процента от стойността на договора без вкл.ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път по сметка на възложителя: IBAN: BG 69 UNCR 9660 3372 0272 19 BIC: UNCR BGSF , Банка: УНИКРЕДИТ БУЛБАНК АД ,Титуляр: ОБЩИНА ГОДЕЧ или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора, при неговото сключване.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

• Авансово 30 % от стойността на договора при представяне на банкова гаранция, покриваща 100 % от сумата на аванса или представяне на запис на заповед в полза на община Годеч, покриващ 110 % стойността на аванса, с включен ДДС. Плащането се извършва в срок до 30 работни дни след представяне на банкова гаранция или запис на заповед и след издаване на фактура от страна на Изпълнителя. • Окончателно – 70 %- след получаване на удостоверение за въвеждане в експлоатация на обекта. Плащането се извършва в срок до 30 работни дни след представянето от страна на Изпълнителя на протокол 19 за извършените строително-монтажни работи, удостоверението за въвеждане в експлоатация и надлежно оформена фактура. От окончателното плащане се приспадат суми за начислени неустойки, в случай че има такива. След окончателното плащане се освобождава гаранцията за авансово плащане.

ІІІ.1.4) Други особени условия

В процедурата за възлагане на обществена поръчка не може да участва и Възложителят ще отстрани всеки участник, който : 1. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; е) престъпление по чл. 108а от Наказателния кодекс - при възлагане на поръчки по чл. 3, ал. 2. 2. е обявен в несъстоятелност; 3. е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; 4. има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. 5. е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 6. е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението, включително за нарушения, свързани с износа на продукти в областта на отбраната и сигурността; 7. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците; 8. е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; 9. при които лицата по чл. 47 ал. 5 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; 10. които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и разкриване на конфликт на интереси;

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата и приложенията към нея се изготвят по представените в документацията образци. Офертата задължително съдържа: В Плик № 1 с надпис „Документи за подбор”: 1. списък на документите, и информацията съдържащи се в офертата, подписан от участника - Приложение № 1 2. Представяне на участника, което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата - Приложение № 2 б) декларация по чл. 47, ал. 9 ЗОП- Приложение № 3; 3. при участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 4. оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 5. доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл. 50, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка; 6. доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка: 7 Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 - Приложение № 5; 8. Декларация за съгласие за участие на подизпълнител– попълва се в случай на участие на подизпълнители - Приложение №6. 9. декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд- Приложение №7; 10. Декларация по чл. 56, ал.1, т.12 за приемане на условията в проекта на договор - Приложение №8; 11. Декларация, че участникът ще използва материали снабдени със сертификат за качество - Приложение №9; *С офертата си участниците могат без ограничения да предлагат ползването на подизпълнители. *Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. документите по чл.56, ал.1, т.1, букви „а“ и „б“ от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. документите по чл.56, ал.1,буква „в“ и т.4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП; 3. декларацията по чл.56, ал.1,т.11 от ЗОП се представя само от участниците в обединението, които ще изпълняват строителството. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнението на обществената поръчка, той трябва да посочи подизпълнителите, вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие . Плик № 2 съдържа техническата оферта, (Приложение № 10), съгласно изискванията на документацията за участие, към която, ако е приложимо, се прилага декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП; Плик № 3 съдържа ценовата оферта на участника (Приложение № 11), съставена съгласно изискванията на документацията за участие и нейните приложения- КСС и анализни цени.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Документ, издаден от банка или друга небанкова финансова институция, или извлечение от банкова сметка, удостоверяващи че участникът разполага със свободни, оборотни финансови средства или че има осигурен достъп до кредитна линия;
Минимални изисквания: Участникът в процедурата да има на разположение свободен финансов ресурс (собствени средства, свободна кредитна линия, банкова гаранция или еквивалентен финансов инструмент, изчистени от други договорни ангажименти) за финансиране предмета на обществената поръчка в размер на не по-малко от 60000,00 /шестдесет хиляди /лева.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: *Списък на строителството, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, а за строителство, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката (по образец), и: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; Под предмет „сходен с предмета на поръчката" следва да се разбира извършване на СМР/СРР; Забележки: В Удостоверенията да са посочени договорената и изпълнена стойност, датата и мястото на строителството, както и дали е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Списъкът трябва да съдържа само изпълнените обекти през посочения период; изпълнените преходни обекти трябва да бъдат посочени само в годината на започване. В декларацията участниците посочват само договори за обекти, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка. Забележка*: В случай че участникът е обединение, което не е юридическо лице доказателствата за техническите възможности и квалификация, трябва да бъдат изпълнени от обединението като цяло. *Сертификат за въведена система на управление на качеството ISО 9001:2008 или еквивалентен с обхват на действие сходен с предмета на настоящата поръчка; Сертификат за въведена система за управление на околната среда ISО 14001:2004 или еквивалентен с обхват на действие сходен с предмета на настоящата поръчка; Сертификат за въведена система за управление на здравето и безопасността при работа ОНSАS 18001:2007 или еквивалентен с обхват на действие сходен с предмета на настоящата поръчка. Забележка: Ако на някой от сертификатите изтича срокът на валидност, участниците следва да представят декларация в свободен текст, че ще ги подновят или че ще започнат процедура по подновяване. *Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя, заедно с талон - приложение към удостоверението, удостоверяващо неговата валидност или еквивалентен документ, издаден от компетентен орган от държавата, в която е установен, когато участникът е чуждестранно лице. • Категорията на строежите, за която участникът следва да докаже вписването си в ЦПРС се определя от категорията на строежа. • Когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице, установено/ регистрирано извън Република България, доказва регистрацията си в еквивалентен професионален регистър в държавата, в която е установен.
Минимални изисквания: *Да има и докаже опит в изпълнението на строителни дейности, еднакви или сходни с предмета на поръчката, а именно сборно не по - малко от 800 кв. м. алеи от бетони плочи, 340 кв.м сцени и 50 кв.м. беседки, през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата. *Участникът Да е сертифициран за въведена система за управление на качеството в строителството по международен стандарт ISО 9001:2008 или еквивалентен с обхват на действие сходен с предмета на настоящата поръчка, за въведена система за управление за околната среда ISО 14001:2004 или еквивалентен с обхват на действие сходен с предмета на настоящата поръчка, за въведена система за управление на здравето и безопасност при работа ОНSАS 18001:2007 или еквивалентен с обхват на действие сходен с предмета на настоящата поръчка. Всяка една от въведените системи да е с обхват на действие строителство . Сертификатите по предходните точки трябва да са издадени от независими лица, акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Участникът Да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) на основание чл.5 от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС за изпълнение на строежи от IV категория или по-висока, и да притежава съответните удостоверения за това и валидни талони към тях;
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 20
Показател: Организационно-техническо решение; тежест: 30
Показател: Предложена цена; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09.03.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 15.6 BGN
Условия и начин на плащане

Ако участниците желаят да получат хартиен екземпляр на документацията за участие, същата е платима в посочения размер. Възложителят изпраща документацията за участие на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. Участниците могат сами да изберат реда за заплащане на екземпляр на документацията за участие (в случай, че желаят да получат отпечатан екземпляр), на каса при възложителя или с платежно нареждане по сметка. Сметката на възложителя за заплащане на документацията за участие е:IBAN: BG84UNCR96608497598711, BIC: UNCRBGSF , вид плащане 447000 Наименование на банката: “Уникредит Булбанк” – клон Годеч

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
19.03.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 20.03.2015 г.  Час: 11:00
Място

Сградата на общинска администрация - Годеч, етаж ІІ

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Поръчката е финансирана по Договор 46/3/3131102 от 04.08.2014 г. между Държавен фонд „Земеделие”, Сдружение „местна инициативна група - Берковица и Годеч” и община Годеч за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по мярка 4.1 “ Прилагане на стратегии за местно развитие”- МИГ”Берковица-Годеч” на Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния Интернет адрес: www.godech.bg, в раздел "Профил на купувача". Всички разяснения по документация ще бъдат публикувани на същия интернет адрес. Изтеглянето на документацията от посочения интернет адрес е безплатно.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подаде всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение, а ако не е уведомено – от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие; Жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна се подава в 10-дневен срок от изтичането на 14-дневния срок от публикуване на обявлението за откриване на процедурата.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.02.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ