Версия за печат

00257-2015-0002

BG-Ботевград: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА БОТЕВГРАД, пл. "Освобождение" № 13, За: инж.Цанко Николов Цанов, Република България 2140, Ботевград, Тел.: 0723 69106, E-mail: admin@botevgrad.org, Факс: 0723 66635

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.botevgrad.org.

Адрес на профила на купувача: http://botevgrad.org/profil-na-kupuvacha/298-otkrita-protzedura-za-izbor-na-izpalnitel-na-obshtestvena-porachka-s-predmet-rekonstruktziya-i-blagoustroyavane-na-gradskiya-park-v-grad-botevgrad-upi-i-kv-80-00257-2015-0002.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Реконструкция и благоустрояване на градския парк в град Ботевград, УПИ I кв. 80

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр.Ботевград, градски парк, УПИ І кв.80
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Реконструкцията и благоустрояването обхваща съществуващите паркови пространства в западната част на града с площ от 65 000 кв.м. разположени между: ул.„България“ от север, ул.„Г.С.Раковски“ от изток, колеж към ТУ София и прилежащата му озеленена площ от запад и стадион „Христо Ботев“ от юг.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45112711, 45236250

Описание:

Строителни работи по оформяне на паркове
Строителни работи на терени на паркове

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Реконструкцията и благоустрояването обхваща съществуващите паркови пространства в западната част на града с площ от 65 000 кв.м. Подробна информация за предмета на поръчката е представена в Документацията за участие и приложенията към нея.

Прогнозна стойност без ДДС
1250000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

5


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие в обществ. поръчка се представя от участника в процедурата под формата на парична сума или банкова гаранция съгласно образеца в документацията, в размер на 12 000,00 (дванадесет хиляди) лева. Валидността на банковата гаранция за участие е не по-малко от 30 (тридесет) календарни дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. Когато участникът е обединение, гаранцията може да се представи от обединението или от участник в него, в съответствие с договора за обединение. Условията за задържане, освобождаване и усвояване на гаранцията за участие са съгласно чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранцията за изпълнение на договора за обществ. поръчка се представя от участника, определен за Изпълнител на поръчката, при подписване на договора, под формата на депозит по банкова сметка на Възложителя или банкова гаранция съгласно образеца в документацията и е в размер на 5% от Общата цена на договора без ДДС. Валидността на гаранцията за изпълнение, в случай че е представена банкова гаранция, е 12 (дванадесет) месеца след въвеждане в експлоатация на строежа. 3. Гаранциите за участие и за изпълнение се представят в оригинал, в една от следните форми: 3.1. депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя: Банка: ПЪРВА ИНВЕСТИЦИОННА БАНКА АД, Клон Враца, офис Ботевград, IBAN: BG58 FINV 91503304348314; BIC: FINV BG SF ; 3.2. банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя. 4. Участниците в процедурата и определеният Изпълнител избират сами формата на гаранцията за участие, съотв. за изпълнение на договора за обществ. поръчка. 4.1. Ако участникът избере да предостави банк. гаранция, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, в което Възложителят заяви, че Изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществ. поръчка. 4.2. Банк. гаранция за изпълнение на договора се съгласува в периода до подписване на договора за възлагане на обществ. поръчка с Възложителя. 4.3. Банк. гаранции могат да бъдат издадени и по образец на банката, съдържащ същите или по – добри за Възложителя условия от тези в образците към документaцията за участие, като в него е изрично записано, че гаранцията е безусловна и неотменима в полза на Възложителя. 5. Банковите разходи по откриването и поддържането на гаранциите са за сметка на участника, съответно Изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. 5.1. Възложителят освобождава гаранциите за участие без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 5.2. Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на участник в процедура за възлагане на обществ. поръчка, който обжалва решението за определяне на изпълнител.5.3. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участникът: - оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; - е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. 5.4. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: - отстранените участници в срок 5 (пет) раб. дни след изтичането на срока за обжалване на решението за определяне на Изпълнител; - класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 (пет) работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на Изпълнител. 5.5. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 (пет) раб. дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване.5.6. Условията и и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на обществената поръчка се осигуряват от бюджета на Община Ботевград. Всички плащания се извършват съгласно договора за възлагане на обществена поръчка, както следва: 1.Авансово плащане в размер на 10% от договорната цена в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на влизане в сила на разрешението/ята за строеж и подписване на Протокол обр.2/2а за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво съгласно Наредба №3 от 31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. За извършване на авансовото плащане Изпълнителят представя проформа фактура и оригинална банкова гаранция за размера на авансово плащане. Гаранцията следва да бъде валидна за срока на договора и се освобождава след окончателното приспадане на платеният аванс от следващите плащания. 2.Междинни плащания - в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на представяне на оригинална фактура и подписан Протокол за отчитане на количеството и качеството на вложените материали, изпълнените СМР и за заплащане на същите, съгласно протокола и приложенията към него. От стойността на всяко междинно плащане се приспадат 10%, представляващи частта от платеният аванс.Общата стойност на междинните плащания и аванса не може да надвишава 60 % (шестдесет процента) от договорната цена. 3.Окончателно плащане на възнаграждението, дължимо за действително възложените, изпълнени и приети от Възложителя СМР: 3.1.В срок до 30 (тридесет) календарни дни след кумулативното изпълнение на следните действия: приключване на строително монтажните и други работи, предмет на договора, подписване на Акт обр. 15 за установяване годността на строежа, подписване на Протокол за отчитане на количеството и качеството на вложените материали, изпълнените СМР и за заплащане на същите, съгласно протокола и приложенията към него и представяне на оригинална фактура, Възложителят заплаща на Изпълнителя 90% от стойността на действително възложените, изпълнени и приети работи, след приспадане на всички направени до момента плащания, както и всички неустойки, обезщетения и други дължими от страна на Изпълнителя суми, за стойността, с която надвишават внесената гаранция за изпълнение на договора. 3.2.В срок до 30 календарни дни след подписване на Протокол обр.16 за установяване годността за въвеждане в експлоатация на строежа без забележки от назначената Държавно приемателна комисия, Възложителятзаплаща на Изпълнителя остатъкът от дължимото възнаграждение срещу представена оригинална фактура.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в процедурата за обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, които отговарят на условията, посочени в ЗОП и предварително обявените от Възложителя условия. Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, за който е налице, което и да е от обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а”, „б”, „в”, „г” и „д”, т. 2, т. 3 и т.4 и ал. 2, т. 1, т. 2а (1-во предложение), т. 4 и т. 5 от ЗОП и/или по чл.47, ал.5 ЗОП. При изготвяне на офертата всеки участник трябва да се придържа точно към обявените от Възложителя условия. Пликът с офертата съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: Плик № 1 с надпис „Документи за подбор”, в който се поставят документите, изисквани от Възложителя съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1 – т. 6, т. 8, т. 11 – т. 14 от ЗОП; Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставят документите по чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП, свързани с изпълнението на поръчката, съобразно избрания от Възложителя критерий и посочените в документацията изисквания.; Плик № 3 с надпис „Предлагана цена”, който съдържа ценовото предложение на участника. Всяка оферта трябва да съдържа: 1.Списък на документите и информацията съдържащи се в офертата, подписан от участника (по образец); 2. Представяне на участника (по Образец), което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б) декларация по чл. 47, ал. 9 ЗОП (по Образец); в) доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 ЗОП – изискат се на основание чл.3, ал.2 от ЗКС във връзка с чл.161, ал.4, т.4 ЗУТ: - Удостоверение за вписване в ЦПРС за четвърта група строежи, трета категория по смисъла на чл.5, ал.6, т.4.3.2. (строежи по чл. 137, ал. 1, т. 3, буква "е" от ЗУТ - паркове и градини с площ над 1 хектар) от ПРВВЦПРС; или - Декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно съответния национален закон.; г) видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнител; д) декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд (Органи, от които участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и които са приложими към строителството, съгласно чл.28, ал.5 ЗОП: Адреси, места за контакти и интернет страница на съответната правителствена служба, от която може да се получи информация относно данъците: Министерство на финансите, ул. "Г. С. Раковски" 102, България 1040, София, интернет сайт: http://www.minfin.government.bg.; Адреси, места за контакти и интернет страница на съответната правителствена служба, от която може да се получи информация относно опазването на околната среда: Министерство на околната среда и водите, бул. "Мария Луиза" 22, България 1000, София, интернет сайт: http://www.moew.government.bg; Адреси, места за контакти и интернет страница на съответната правителствена служба, от която може да се получи информация относно закрилата на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика, ул. "Триадица" 2, България 1051, София, интернет сайт: http://www.mlsp.government.bg)....Продължава в VI.3.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Документи, доказваш разполагаемост с финансов ресурс в размер не по-малко от 30 на сто от прогнозната стойност на обществената поръчка – един или всички от по-долу изброените: 1. Удостоверение от банка за разполагаемост с финансов ресурс - оригинал; 2. Баланс и Отчет за паричния поток към 31.12.2014г. (заверени копия) - съставни части на Годишния финансов отчет за 2014г., подлежащ на публикуване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен.
Минимални изисквания: Участникът в процедурата трябва да разполага с финансов ресурс в размер не по-малко от 30 на сто от прогнозната стойност на обществената поръчка.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на строителството, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, и: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия от документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. 2. Декларация-списък на служителите/експертите, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка - посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на технически лица (ръководни служители) за осигуряване на техническото ръководство при изпълнение на обществената поръчка, включително за осигуряване на контрола на качеството. 3. Декларация по чл.51а ЗОП за ангажираност на експерт – Декларацията се представя поотделно за всеки експерт.
Минимални изисквания: 1. Общо за последните 5 (пет) години, считано до датата на подаване на офертата, да е изпълнил строителство, сходно с предмета на обществената поръчка. Сходно с предмета на поръчката е строителство свързано с изграждане/основен ремонт/реконструкция/рехабилитация на зелени площи, паркове, градини места за отдих, пешеходни зони и/или алеи, спортни и детски площадки за игра, попадащи в обхвата на трета категория строежи по смисъла на чл.137, ал.1, т.3, буква „е“ (паркове и градини с площ над 1 хектар) от Закона за устройство на територията. За сходни с предмета на поръчката се считат и реконструкция и основен ремонт на строежите по чл.137, ал.1, т.3, буква „е“ ЗУТ, съгласно чл.137, ал.1, т.3, буква „ж“ ЗУТ. 2.Да разполага с екип от технически лица (ръководни служители) за осигуряване на техническото ръководство при изпълнение на обществената поръчка, включително за осигуряване на контрола на качеството, със следните квалификация и професионален опит: • Ръководител на обекта: Професионална област (квалификация): образователна степен магистър, специалност „Архитектура”, „Ландшафтна архитектура” или еквивалентна; Професионален опит: Трудов стаж по специалността - минимум 5 години; • Технически ръководител: Професионална област (квалификация): минимум средно специално образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" или еквивалентна; Професионален опит: Трудов стаж по специалността - минимум 5 години; • Координатор по безопасност и здраве (КБЗ): Професионална област (квалификация): в съответствие с изискванията по чл. 5 ал. 2 от Наредба №2 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи; Професионален опит: минимум 3 (три) години опит на подобна позиция. • Отговорник по качеството: Професионална област (квалификация): притежаващ професоинална компетентност по смисъла на т.22а от §1 на ДР от ЗОП в областта на контрол върху качеството на изпълнение на строителството; Професионален опит: минимум 3 (три) години опит на подобна позиция.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Ценово предложение за изпълнение на поръчката; тежест: 90
Показател: Срок за изпълнение на поръчката; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
06.03.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се публукива в профила на купувача по реда на ЗОП и е общодостъпна. В съотвествие с чл.28, ал.7 ЗОП всяко лице, желаещо да му бъде предоставена документацията на хартиен или друг носител, изпраща писмено искане до Възложителя, като заплаща в брой на касата на Възложителя или по следната банкова сметка:„ПЪРВА ИНВЕСТИЦИОННА БАНКА” АД IBAN: BG93 FINV 91508404348306, BIC FINV BG SF, клон Враца, офис Ботевград, стойността от 10лв. Разходите по изпращането на документацията са за сметка на лицето, което е представило искането за закупуване на документация.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
16.03.2015 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 17.03.2015 г.  Час: 10:00
Място

Община Ботевград, зала 15

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

продължава от р-л III.3....е) декларация за приемане на условията в проекта на договор; 3.При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 4.Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП (по Образец); 5.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (по Образец); 6.Декларация за запознаване с обекта (по Образец); 7.Декларация за конфиденциалност по чл.33, ал.4 ЗОП (по Образец) – в случай, че е приложимо; 8.Оригинал на банкова гаранция (по Образец) за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 9.Документи, доказващи разполагаемост с финансов ресурс в размер не по-малко от 30 на сто от прогнозната стойност на обществената поръчка – един или всички от по-долу изброените: 9.1.Удостоверение от банка за разполагаемост с финансов ресурс - оригинал;9.2.Баланс и Отчет за паричния поток към 31.12.2014г. (заверени копия) - съставни части на Годишния финансов отчет за 2014г., подлежащ на публикуване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 10.1.Списък на строителството, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата (по Образец), и:а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия от документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; 10.2.Декларация-списък на служителите/експертите, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка (по Образец)- посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на технически лица (ръководни служители) за осигуряване на техническото ръководство при изпълнение на обществената поръчка, включително за осигуряване на контрола на качеството; 10.3.Декларация по чл.51а ЗОП за ангажираност на експерт (по Образец) – Декларацията се представя поотделно за всеки експерт; 11.Техническо предложение за изпълнение на поръчката, включващо:11.1.Заглавна страница (по Образец) с посочени:-гаранционен срок за видовете СМР;-гаранционен срок на доставено оборудване и/или съоръжения; 11.2.Обяснителната записка (по Образец); 11.3.Срок за изпълнение на обществената поръчка в календарни дни (по Образец); 11.4.Линеен график, включващ последователността и продължителността на видовете работи и дейности, свързани с изпълнение на обществената поръчка; 12.Декларация за спазване на изискванията за изпълнение на целите за рециклиране и оползотворяване на строителните отпадъци и за влагане на рециклирани строителни материали и/или оползотворяване на строителни отпадъци в обратни насипи съгласно изготвения проект за управление на строителните отпадъци, Закона за управление на отпадъците и Наредбата за управление на строителните отпадъци и за влагане на рециклирани строителни материали (свободен текст); 13.Ценова оферта (Предлагана цена) за изпълнение на поръчката (по Образец) - остойностена Обобщена количествена сметка, с приложени остойностени Количествени сметки по отделните проектни части. Попълнените приложения, се представят в оригинал на хартиен и на електронен носител в Ехсеl.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.02.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ