Версия за печат

00339-2015-0002

BG-Ямбол: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Ямбол, ул. "Г.С.Раковски" № 7, За: Мария Паспалджиева, Република България 8600, Ямбол, Тел.: 046 681408, E-mail: paspaldjieva@yambol.bg, Факс: 046 662247

Място/места за контакт: Община Ямбол

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.yambol.bg.

Адрес на профила на купувача: http://yambol.bg/profile/item/94.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Ямбол, ул. "Г.С.Раковски" № 7, За: Христина Дунакова, Република България 8600, Ямбол, Тел.: 046 681101

Място/места за контакт: Център за услуги и информация

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на изпълнител за извършване на закриване и рекултивация на депо за неопасни отпадъци на община Ямбол”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Местност «Гол баир», в землището на с. Хаджидимитрово с ЕКАТЕ 77030, Община „Тунджа” и с ПИ №000207
Код NUTS: BG343
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Рекултивацията на депото ще се извърши на два етапа, които включват техническа и биологична рекултивация. Етапът на Техническата рекултивация на съществуващата клетка на депо за неопасни отпадъци на община Ямбол ще включва следните дейности: изкоп и предепониране на отпадъци за оформяне на сметищното тяло на съществуващото депо;изпълнение на дига 2;изпълнение на дига 3;изпълнение на дренажна система за инфилтрат;изграждане на газоотвеждаща система; изпълнение на горен изолационен екран;изпълнение на система за отвеждане на инфилтриралите повърхностни води през почвения слой на рекултивацията;изпълнение на системата за отвеждане на повърхностните води след рекултивацията на депото;направа на трамбовани земни канавки за повърхностни води;направа на събирателна шахта за повърхностни води;изграждане на система за мониторинг. Етапът на Биологичната рекултивация на зоната ще включва следните дейности – есенна дълбока оран; предпосевна обработка на почвата, засаждане на треви; подхранващо торене и поливане. Техническата рекултивация ще се извършва на етапи, като е разделена на пет етапа – зони за поетапно закриване. По време на рекултивацията на съществуващото депо пристигащите отпадъци ще продължават да се насипват и депонират на него. По тази причина съществуващото депо ще се закрива и рекултивира на етапи. Тази етапност е свързана с необходимостта от осигуряване на работен участък за депониране на отпадъци до датата на въвеждане в експлоатация на регионалното депо.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90722300

Описание:

Услуги по рекултивиране на земя

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Отредената площ на съществуващата клетка на депото е 74,303 dkа, а фактически заетата площ възлиза на 72,100 dkа. Съществуващото депо в момента е функциониращо и се изгражда по схемата „височинен тип” с две опорни диги – северна (дига 3) и южна (дига 1). Има височина около 30.0 – 32.0 m и е достигнало ниво на запълване до кота 212.0 – 213.0 m. Понастоящем е изградена земнонасипната южна дига с кота корона 209.30 m, ширина на короната 5.0 m и откоси – външен 1:2.5 и вътрешен 1:2.5. Технологията на експлоатация се състои в разстилане и уплътняване с булдозер на доставените на депото ТБО и запръстяване на готовите повърхности при определена височина на пласта.

Прогнозна стойност без ДДС
6325754 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

120


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 63 000 лв. (шестдесет и три хиляди лева). Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност 180 дни, считано от крайния срок за подаване на оферти и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане с платежно нареждане с изрично посочена настоящата процедура, за която се представя гаранцията, по следната сметка на Възложителя: Община Ямбол Банка: „Общинска Банка” АД, ФЦ - Ямбол Банков код (BIC): SOMBBGSF, Банкова сметка (IBAN): BG 75 SOMB 91303324121301 Участникът ще бъде отстранен от участие в откритата процедура за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане за гаранция за участие или банкова гаранция, отговарящи на посочените условия след като такъв документ е бил изискан от него от Оценителната комисия. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Условия, размер и начин на плащане на гаранцията за изпълнение Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на договора без включен ДДС, със срок на валидност срока за изпълнение на договора удължен с 30 дни. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път по следната сметка на Възложителя: Община Ямбол Банка: „Общинска Банка” АД, ФЦ - Ямбол Банков код (BIC): SOMBBGSF, Банкова сметка (IBAN): BG 75 SOMB 91303324121301 или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора преди неговото сключване. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договорът, за който се представя гаранцията. Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение: Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за изпълнение на обществената поръчка, сключен между Възложителя и Изпълнителя. Договорът за изпълнение на обществената поръчка не се сключва преди избраният участник да представи гаранция за изпълнение. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Максималният разполагаем финансов ресурс на Възложителя за изпълнение на предмета на настоящата поръчка, е в размер на 6 325 754 лв. (шест милиона триста двадест и пет хиляди, седемстотин петдесет и четири лева) без включен ДДС или 7 590 904.80 лв. (седем милиона петстотин и деветдесет и четири хиляди лева и осемдесет стотинки) с включен ДДС. В посочения финансов ресурс е включен и 10% непредвидени разходи за изпълнение на поръчката. Финансовият ресурс в размер на 5 840 707, 96 лв. (пет милиона осемстотин и четиридесет хиляди, седемстотин и седем лева и деветдесет и шест стотинки) е осигурен от бюджета на проект "Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Ямбол – Първа фаза", финансиран от Оперативна програма „Околна среда 2007-2013г.”, съгласно ДБФП DIR-5112122-C008/17.10.2012. Останалата част от 485 046, 05 лв. (четиристотин осемдесет и пет хиляди и четиридесет и шест лева и пет стотинки) ще се осигури от бюджета на Община Ямбол и натрупаните отчисления по чл. 60, ал.1 от Закона за управление на отпадъците. Възложителят предлага следната схема за плащане: 1.Авансово плащане по договора не се предвижда. 2. Междинни плащания - действително извършените и актувани строителни и монтажни работи се извършват на база оферираните от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в Количествено-стойностната сметка единични цени в срок до 30 /тридесет/ календарни дни след изпълнението на съответните строителни и монтажни работи и представяне на съответните надлежно оформени актове и протоколи съгласно изискванията на Наредба № 3 от 31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, издадена от министъра на регионалното развитие и благоустройството /обн., ДВ, бр. 72 от 15.08.2003 г./, протокол/акт обр. 19 за извършени СМР, подписани от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и извършващите строителен и авторски надзор на обекта, сметка за изплащане на СМР, подписана и одобрена от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, и надлежно оформена фактура, в която се посочва наименованието на оперативната програма, номера на Договора за безвъзмездна финансова помощ, както и номера и датата на договора за обществена поръчка, по който е извършено плащането-оригинал от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Общият размер на междинните плащания е до 80 % /осемдесет на сто/ от цената на договора. 3. Окончателното плащане е в размер на остатъка до пълната стойност на предложената цена и се извършва след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на следните документи в оригинал: заповед на основание на чл.23 от Правилника за прилагане на ЗОЗЗ (последно изм. ДВ, бр.35 от 08.05.2012 г.), съгласно раздел V от Наредба №26 от 02.10.1996 г. за рекултивация на нарушени терени, подобряване на слабопродуктивни земи, отнемане и оползотворяване на хумусния пласт; протокол на комисията за приемане на биологичната рекултивация, съгласно раздел V от Наредба № 26 от 02.10.1996 година за рекултивация на нарушени терени, подобряване на слабопродуктивни земи, отнемане и оползотворяване на хумусния пласт; акт обр. 15; акт обр. 16; протокол/акт обр. 19 за извършени СМР подписан от Възложителя ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и извършващите строителен и авторски надзор на обекта, сметка за изплащане на СМР, подписана и одобрена от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, попълнена фактура за размера на окончателното плащане, където се посочва наименованието на оперативната програма, номера на Договора за безвъзмездна финансова помощ, както и номера и датата на договора за обществена поръчка, по който е извършено плащането-оригинал от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят не е поставил изискване за създаване на ЮЛ в случай, че участникът определен за изпълнител е обединение от ФЛ и/ или ЮЛ.Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителят се е възползвал от правото на чл. 64 ,ал. 3 от ЗОП, като е намалил срока за получаване на оферти със 7 /седем/ дни, поради изпращане на настоящото обявление по електронен път и с 5 /пет/ дни поради предоставяне на пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на сайта на Община Ямбол - в раздел "Профил на купувача", поради което срокът за подаване на оферти е намален от 52 дни на 40 дни. Възложителят предоставя пълен достъп до документацията за участие в процедурата на електронната страница на Община Ямбол в раздел Профил на купувача. Оттеглянето, замяната и привличането на експерти, различни от изброените в списъка, представен с офертата на участника, е допустимо само с писмено съгласие на Възложителя. В случай на замяна на експерти, участникът трябва да предложи лица с равностойни опит и умения или по-добри специалисти в сравнение със заменените.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Списък на документите и информ. съдърж. се в офертата,подписан от представл.участн. оригинал;Администр. сведения за участн. оригин.;Доказат. за упражн. на профес. дейност по чл.49,ал.1 от ЗОП:участн. следва да са вписани в ЦПРС. Регистр. следва да отговаря на предмета на ОП-за обект втора категория.Това обстоят. се доказва с декл. или удостов. за наличието на такава регистр. При участие на обедин.които не са ЮЛ,изискването се доказва от участн., който ще изв. дейностите по строит. Изискван. се прилага и за подизпълн.които ще извършват дейности по строит.Когато участн. в ОП е чужд. ФЛ/ЮЛ трябва да докаже регистрац. си в съответния проф. регистър на държав., в която е установен или да представи декл. или удостов. за наличието на такава регистр. от комп. орган в страната, в която е установен, съгл. национ. им закони; В ОП могат да участв. лица, които имат валидна „Застрах. за проф. отговорност на участниц. в строителството” по чл.171 от ЗУТ или еквив. документ за обекти втора катег./строежи по чл.137,ал.1,т.2, буква г от ЗУТ/, в която попапада обекта на ОП или екв.Застрах. следва да е валидна към датата опр. като краен срок за подаване на офертите, както и придруж. от декл.,в случай, че изтече по време на действие на дог.,ще бъде подновена със срок не по-малък от срока на строит. и дог.При обедин. изискв. се прилага за всеки член на обед.,който ще изв. строит.За подизп. който ще изв. строит.дейности,изискв. се отнася и за него.Застрах. сума трябва да покрива мин.застр. сума за обекта опр. в чл.5, ал.2 от НУРЗЗПС.За участн.,уст./регистр. в РБ,застрах. следва да бъде съгл.чл.171, ал.1 от ЗУТ,а за участн. уст./регистр. извън РБ екв. на тази по чл.171,ал.1 ЗУТ, застр.,в съотв. със законод. на държ. в к. е уст./регистр.Представяне на участн. с посочване на ЕИК по чл.23 от ЗТР,БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща инф. в съответствие със законодателството на държ.,в която участникът е установен,както и адрес,включ. електронен,за кореспонденция при провеждането на процедурата.При участн. обедин.- копие на догов. за обедин.,а когато в дог. не е посочено лицето,което представлява участн. в обедин. и документ,подписан от лицата в обедин.,в който се посочва представляв.Когато участн. в процедура е чужд. ФЛ/ЮЛ или техни обедин. следва да бъдат спазени изискв. съгл. чл.56,ал.4 на ЗОП.Декл. по чл.47,ал.9 ЗОП относно обстоят. по чл.47,ал.1,т.1 (без б.„е”),т.2,3 и 4, ал.2, т.1,т.2 (предлож. първо),т.2а (предлож. първо),т.4 и т.5 и ал.5, т.1 и 2 от ЗОП (ориг.)-по образец.Декл. се подписва от лицата съгл.чл.47,ал.4 от ЗОП.При подаване на офертата участн. удостов. липсата на обстоят.по чл.47,ал.1 и 5 ЗОП и посочените в обявлението изискв. по чл.47,ал.2,т.1-5 ЗОП с една декларация, подписана от лицата, които представл. участника.В декл. се включва и инф. относно публ. регистри, в които се съдържат посочените обстоят., или комп. орган, който съгл. законодат. на държав., в която участникът е установен, е длъжен да предоставя информ. за тези обстоят. служебно на възлож.Когато декл. е чуждестр. гражданин и декл. се представи на език, различен от бълг., тя се представя и в превод на бълг. език.Не може да участва в ОП чуждестр. ФЛ/ЮЛ, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл.47,ал.1,т.1 (без б.„е”),т.2,т.3 и т.4 ЗОП или някое от посочените в обявл. обстоят. по чл.47,ал.2 ЗОП. При представяне на офертата участникът удостов. липсата на обстоят. по предходното изречение с декл. по чл.47,ал.9 ЗОП. Когато законодат. на държав.в която участникът е установен, не предвижда включв. на някое от обстоят., посочени по-горе в публичен безплатен рег. или предоставянето им служебно и безплатно на възложителя, при подписване на дог. за ОП участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи:1.документи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47,ал.1,т.1 (без буква „е”),т.2,т.3 и т.4 ЗОП и на посочените в обявл. обстоят. по чл.47,ал.2 ЗОП, издадени от комп. орган или Продължава в раздел VI.3.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на изисквания от възложителя финансов ресурс се прилага един или повече от следните документи: 1. удостоверение от банка 2. годишния финансов отчет за предходната приключена финансова година или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. Участникът може да не представи годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра. Участникът може да докаже съответствието си с изискванията за финансово и икономическо състояние, с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности,участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица.
Минимални изисквания: Наличие на финансов ресурс за изпълнението на поръчката в размер на 2 500 000 (два милиона и петстотин хиляди лв.) Съгласно бюджета на проекта не е предвиден финансов ресурс за авансово плащане по дейностите предмет на настоящата обществена поръчка. Поради тази причина Възложителят изисква участниците да докажат наличието на финансов ресурс за изпълнението на поръчката в размер на 2 500 000 (два милиона и петстотин хиляди лв.), които са по-малко от 50% от стойността на поръчката и са необходими за осигуряването на материали, консумативи, средства за работна заплата и свързаните с нея данъци и осигуровки, и други за първоначално извършване на проектиране и СМР до първо и второ междинни плащания (чл. 50, ал.1 от ЗОП). Забележка: при участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един ли повече от участниците в обединението.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Декларация със списък на строителството, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката, по образец, като в декларацията участникът: а) посочва публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) прилага удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) прилага копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. 2.Декларация със списък на техническите лица, които участникът ще използва за извършване на строителството, в която се посочва и образованието, професионалната квалификация и професионален опит на лицата. За всеки експерт, включен в екипа за изпълнение на поръчката, трябва да се представи Декларация за съгласие за участие на ключов експерт, по образец от документацията за участие, подписана от съответния експерт. 3.Валидни сертификати, издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, с предметен обхват в областта на строителството, или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Забележка: Съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП, Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда.
Минимални изисквания: 1/ Участникът трябва успешно да е изпълнил минимум 1 (един) строителен обект с предмет еднакъв или сходен с предмета на поръчката. Забележка: Под предмет сходен с предмета на поръчката трябва да се разбира закриване и/или рекултивация и/или изграждане на депа за отпадъци. 2.Участникът трябва да има минимален състав на техническите лица, които ще използва за извършване на строителството от 4 човека, от които: -Ръководител обект – 1 бр. -Технически ръководител- 1 бр. -Инженер- геодезист – 1 бр. -Координатор по безопасност и здраве – 1 бр. Ръководителя на обекта следва да е завършил висше образование, квалификация „строителен инженер“ или еквивалентна и да е участвал в изпълнението на поне един завършен обект със сходен предмет. Техническият ръководител следва да е завършил минимум средно специално образование, квалификация „строителен техник“ или еквивалентна и да притежава общ професионален опит минимум 5 години. Инженерът- геодезист следва да е завършил висше образование, квалификация „геодезия” или еквивалентна и да притежава общ професионален опит минимум 5 години. Координаторът по безопасност и здраве следва да притежава 3 години опит като координатор по безопасност и здраве. Забележка: Под предмет сходен с предмета на поръчката трябва да се разбира закриване и/или рекултивация и/или изграждане на депа за отпадъци. 3.Участникът трябва да притежава валидни сертификати, издадени от акредитирани лица за управление на качеството, които удостоверяват съответствието на участника със стандарти за системи за управление на качеството: Сертификат ISO 9001:2008 – система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството; Сертификат за разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда ISO 14001:2004 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват в областта на строителството. Забележка: при участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Показател П1 Техническо предложение с максимален брой точки 100 и относителна тежест в комплексната оценка 65 %.Подпоказатели формиращи техническата оценка на офертите: Подпоказател ТО1 Оценка на стратегия за изпълнение на поръчката с максимален брой точки 35 т.; Подпоказател ТО2 Оценка на програма за организация на строителния процес с максимален брой точки 45 т.; Подпоказател ТО3 Оценка на предложените мерки за управление на риска с максимален брой точки 20 т.; тежест: 65
Показател: Показател П2 Ценово предложение с максимален брой точки 100 и относителна тежест в комплексната оценка 35 %. ; тежест: 35

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
16.03.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 9 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят предоставя безплатен достъп до документацията за участие на интернет адрес http://www.yambol.bg - раздел „Профил на купувача”. Ако лицата, желаят да получат документацията на хартиен носител, същата може да бъде предоставена от 08:00 до 12:00 часа и от 13:00 до 17:00 часа, всеки работен ден в Центъра за услуги и информация в сградата на Община Ямбол до изтичане на срока за получаване на офертите на адрес: Община Ямбол, гр. Ямбол, обл. Ямбол, ул. „Г. С. Раковски” № 7, срещу заплащане на сумата от 9 лв. (девет лева) с ДДС. Документацията за участие се заплаща по банков път по сметка: Банкова сметка за плащане при закупуване на документация за обществената поръчка: IBAN: BG 13SOMB91308424420344 BIC: SOMBBGSF код за вид плащане: 447000 Банка:Общинска банка АД – ФЦ Ямбол При поискване от заинтересовано лице, документацията на хартиен носител може да му бъде изпратена по пощата или с куриер за негова сметка, след представяне на доказателство за извършено плащане по посочената банкова сметка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
16.03.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 17.03.2015 г.  Час: 11:00
Място

стая № 203 в сградата на Община Ямбол, ул. "Г.С.Раковски" № 7

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в обществената поръчка или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на Община Ямбол.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Оперативна програма" Околна среда 2007-2013 "Договор за безвъзмездна помощ №. DIR-5112122-C008/17.10.2012, "Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Ямбол – Първа фаза"

VI.3) Допълнителна информация

2.извлечение от съд. регистър или3.еквивал. докум. на съд.или админ. орган от държав., в която е устан.Когато в държав.,в която участн. е установен,не се издават документи за посочените обстоят. или когато докум. не включват всички обстоят.,участн. представя декл.,ако такава декл. има правно знач. според нац.закон.Когато клетвената декл. няма правно знач. според съотв. нац.закон, участн. представя официално заявл., направено пред съд. или администр. орган, нотариус или компетентен професион. или търг. орган в държавата, в която той е установен.Наличието на обстоят. по чл.47,ал2,т.1,2 (предлож. първо),2а (предлож.първо),4 и 5 води до отстраняване от участие в ОП.Следва да се има предвид,че само лишаване от упражн. на професиите и дейностите, свързани с изпълн. на дейности по предмета на ОП, съгл. чл.47, ал.2,т.2 (предлож. първо) от ЗОП са пречка в участието на настоящата ОП. Участникът е длъжен в процеса на провеждане на процед. да уведоми Възлож. за всички настъпили промени в обстоят. по чл.47,ал.1,т.1, б.„а“ до „д“,т.2,т.3 и т.4, ал.2, т.1 и ал.5 т.1 и т.2 ЗОП в 7-дн. срок от настъпването им; Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригин.)-представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от представляващия участника съгл. актуалната му регистр., а от изрично упълном. негов представител. Пълном. следва да съд. всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично волеизявление, че упълномощ. лице има право да подпише офертата и да представлява участника в ОП. Когато някой от докум. се подписва от пълномощник, в пълномощн. следва изрично да се посочи документа, за който се прави упълномощаването. Декларациите в офертата не могат да бъдат подписвани от пълномощник. Тези правила се отнасят и за подизпълн.;Декл. за приемане на условията в проекта на догов., по образец, подписана от участника в ориг..Декл. по чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПД, свързаните с тях лица и техните действителни собственици в ориг. по образец.В зависимост от правно-организац. форма на участн., декларац. се представя от едно от лицата, посочени в чл.47,ал.4 от ЗОП;Декл. по чл. 4 от ЗИФОДРЮПД, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (оригинал) – когато е приложимо. В зависимост от правно-организац. форма на участниците, декларац. се представя от едно от лицата, посочени в чл.47,ал.4 от ЗОП.Декл. за участие на подизпълн., ако се предвиждат такива (оригинал). Когато участн. предвижда участието на подизпълн. при изпълнение на ОП, той следва да заяви видовете работи от предмета, които ще се предложат на подизпълн. и съответстващият на тези работи дял в % от стойността на ОП и предвидените подизпълн.;Декл. за съгласие за участие като подизпълн. в оригинал– представляващият и управляващ подизпълн. попълва и подписва декл. по образец.Банкова гаранция за участие по образец или по образеца на банката,която я издава,но съдърж. изискванията и условията на възлож.,посочени по-долу, когато гаранцията е банкова,представена в оригинал или Документ за внесена гаранция за уч. под формата на парична сума-копие. В случай, че се представя банк. гаранция,същата трябва да е безусловна и неотменима,в нея да е записано името на процедурата и да е със срок на валидност минимум 180 дни,считано от крайния срок за подаване на офертата;Декл., че са спазени изискв. за закрила на заетостта, включ. минимална цена на труда и условията на труд по образец. При обедин., което не е ЮЛ декларацията се представя само за участниците в обедин.,които ще изпълняват дейности,свързани със строителството;Органите,от които участниците могат да получат необходимата информация са посочени в документация за участие, съгласно чл.28,ал.5 ЗОП.Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55,ал.7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл.8,ал.8,т.2 от ЗОП по образец. Декл.,че е извършен оглед на обекта.Декл.,че участниците ще използват материали снабдени със сертификат за качество, който ще представят при изпълнението на поръчката.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т.1 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.02.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ