Версия за печат

00115-2015-0001

BG-Русе: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Русе, пл. "Свобода", 6, За: Павлина Георгиева, ст. инспектор в отдел "Екология", тел.: 082 881793; Лидия Петрова - ст. експерт в отдел "ОП", тел.: 082 881725, България 7000, Русе, Тел.: 082 881793, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Отдел "Екология"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://ruse-bg.eu/index.php.

Адрес на профила на купувача: http://ruse-bg.eu/bg/displayzop/516/44/index.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Русе, пл. "Свобода", 6, За: Ваня Попова - ст. експерт,, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635

Място/места за контакт: Информационен център

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Извършване на услуги по дезинсекция, дезакаризация и дератизация на територията на Община Русе“.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 16
Място на изпълнение: Община Русе
Код NUTS: BG323
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Поръчката е с предмет „Извършване на услуги по дезинсекция, дезакаризация и дератизация на територията на Община Русе“. Включва следните дейности: ежемесечна дезинсекция и контрол; пролетна и есенна дезинсекция срещу хлебарки; пролетна и есенна дератизация на сутерени, мазета и кухненски помещения; пролетна и есенна дезакаризация на зелени площи; дезинсекция и дератизация на сгради на ОП „Комунални дейности“; извършване на ежемесечна дезинсекция, дезакаризация и дератизация; наземна дезинсекция срещу комари; дезинсекция срещу комари с авиационна техника; дезинсекция и дезакаризация (срещу кърлежи и бълхи) с атомизатор на зелени площи. Информация относно приблизителната площ и местата за изпълнение на дейностите, попадащи в обхвата на поръчката е налична в документацията за участие в процедурата. Документацията се преодставя безплатно и е достъпна в профила на купувача на Община Русе съгласно раздел І.1 от настоящото обявление.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90670000

Описание:

Услуги по дезинфекция, дезинсекция и дератизация на населените места

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Информация относно приблизителната площ и местата за изпълнение на дейностите, попадащи в обхвата на поръчката е налична в документацията за участие в процедурата. Документацията се преодставя безплатно и е достъпна в профила на купувача на Община Русе съгласно раздел І.1 от настоящото обявление.

Прогнозна стойност без ДДС
700000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

На основание чл. 59, ал. 1 от ЗОП, всеки участник представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, под формата на: - парична сума, платима по банкова сметка на Община Русе; - безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на Възложителя или клон на чуждестранна банка, която разполага с писмено разрешение от БНБ за извършване на банкова дейност на територията на Република България, издадена в полза на Възложителя, в която изрично са посочени основанията за нейното задържане, съгласно чл.61 от ЗОП. Гаранцията за участие е в размер на 7 000 (словом: седем хиляди) лева. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 180 дни считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане с платежно нареждане, в което е изрично посочена процедурата, за която се представя гаранцията. Сумата следва да бъде внесена по банков път на името на Възложителя по банковата сметка на Община Русе в ТБ „Инвестбанк” АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF; IBAN - BG37 IORT 7379 3300 0300 00. Банковите разходи по откриването на гаранцията за участие са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящите указания размер. Когато кандидатът, участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2 % от стойността на договора за обществена поръчка без включен ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция, като Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договорното споразумение при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тя трябва да следва формата приложена в настоящата документация. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора за обществена поръчка, за което се представя гаранцията. При представяне на гаранцията във вид на платежното нареждане - паричната сума се внася по следната сметка на Възложителя: банковата сметка на Община Русе в ТБ „Инвестбанк” АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF; IBAN - BG37 IORT 7379 3300 0300 00 Банковите разходи за издаването на гаранциите се поемат от Изпълнителя. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размера на гаранциите да не бъде по-малък от размера, който е определен в настоящия раздел. Когато изпълнителят е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането ще бъде осигурено от бюджета на Община Русе. Плащането ще се извършва по банков път, след подписване на акт за извършена работа (протокол за извършена ДДД обработка) и издаване на фактура. Фактурите да се издават по отделно за Община Русе и всяко звено второстепенен разпоредител с бюджетен кредит, което не е самостоятелен възложител по ЗОП.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че обединение бъде определено за изпълнител, не се изисква регистриране на юридическо лице преди сключване на договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Не може да участва в настоящата процедура и ще бъде отстранен участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а” до „д”, т. 2, 3 и 4, и ал. 5 от ЗОП. Не могат да бъдат самостоятелни участници в тази процедура свързани лица по смисъла на § 1, т. 23а от Допълнителните разпоредби на ЗОП или свързани предприятия по смисъла на § 1, т. 24 от Допълнителните разпоредби на ЗОП. Външни експерти, участвали в разработване на техническата спецификация от настоящата документация за участие не могат да участват в процедурата за възлагане на обществената поръчка самостоятелно или в обединение с други лица като участници, членове на обединения-участници, подизпълнители, или чрез свързани лица, освен ако документите, в чието изработване са участвали, са променени така, че не предоставят на участника информация, която им дава предимство пред останалите участници в процедурата. Не може да участва в настоящата процедура и ще бъде отстранен участник, за когото са налице обстоятелствата по чл.3, т. 8 от Закона за икономически и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Плик № 1 „Документи за подбор“: списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника (в списъка се описват всички представени документи - задължителни и други по преценка на участника, вкл. относно подизпълнителите, ако такива се предвиждат; представяне на участника, включващо и декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП; декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелството по чл. 8, ал.8, т. 2 от ЗОП; нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (в случай, че участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация); копие от договор за обединение, подписан от лицата, включени в обединението в случай, че участникът е обединение на ФЛ и/или ЮЛ (при участници – обединения, които не са юридически лица, ако офертата се подава от лице, което не е вписано като представляващ в договора за обединение, към офертата се представя документ, подписан от всички участници в обединението, в който се посочва кой е представляващия; декларации, свързани с използването на подизпълнители; декларации за запознаване с условията на процедурата и приемане на условията в проекта на договор; декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП; декларация за наличие на удостоверение за вписване в регистъра на БАБХ по чл. 6, ал.1, т.13 от Закона за защита на растенията с посочване на номер на документа и дата на издаване; декларация по чл. 3. т 8 от Закон за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици; гаранция за участие; разрешение за пускане на пазара на биоциден препарат, съгласно чл. 14 от Закона за защита от вредното въздействие на химични вещества и смеси от Министерство на здравеопазването за ползваните биоцидни препарати за препаратите, които ще бъдат използвани при обработките; необходимите документи и информация за доказване на съответствие с поставените от Възложителя критерии за подбор за съответната позиция, записани в раздели ІІІ.2.2 и ІІІ.2.3 от настоящото обявление; Плик № 2 - "Предложение за изпълнение на поръчката": техническо предложение за изпълнение на поръчката по образец, където участникът посочва своето предложение по показател П1 „Срок за стартиране на услугата“; описателен документ, който съдържа предлаганата организация на работа и реалистичен график за обработките и съответства на показател П2 „Организация на работата и реалистичен график за обработките“; анализ на основните рискове, които могат да доведат до забавяне или некачествено изпълнение на поръчката и мерки за тяхното преодоляване, съответстващ на показател П3; декларация за поверителност - по преценка на участника. Плик №3 - "Предлагана цена": ценово предложение на участника по образец, съответстващо на показател П4 „Предлагана цена на услугата“.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Неприложимо.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя изискване за минимално ниво на икономически възможности.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Участникът да представи декларация, че има на разположение въздухоплавателното средство, притежаващо удостоверение за регистрация в регистъра на гражданските въздухоплавателни средства по чл. 20 от Закона за гражданското въздухоплаване с посочване на съответния №, както и че притежава сертификат за авиационен оператор за специализирани авиационни работи (САО-САР) за авиохимическа работа по чл. 8, I, т. 1.2, буква „ж“ от Наредба №24 от 2000 г. за издаване свидетелства на авиационните оператори, извършващи специализирани авиационни работи. 2. Участникът да представи списък-декларация за техническите лица, притежаващи правоспособност за ръководител за извършване на дейностите, съгласно чл. 7, ал. 3 от Наредба № 3/24.01.2005 г. на Министерството на здравеопазването, съдържащ посочване на актуални документи за правоспособност. 3. Участникът да представи списък-декларация за техническите лица, притежаващи правоспособност за изпълнител за извършване на дейностите, съгласно чл. 7, ал. 3 от Наредба № 3/24.01.2005 г. на Министерството на здравеопазването, съдържащ посочване на актуални документи за правоспособност. 4. Участникът да представи заверено копие на валиден сертификат по международния стандарт за качество ISO 9001-2008, ISO 14001:2004, BS OHSAS 18001:2007 със задължителен минимален обхват: извършване на дезинфекции, дезинсекции и дератизации. 5. Участникът да представи списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на заявлението или на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга; Като минимум опитът се доказва, съгласно чл.51, ал. 4 от ЗОП доказателства за извършена услуга са: - удостоверение, издадено от получателя на услугата или чрез посочване на компетентен орган; - посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 6. Участникът да представи списък - декларация, в който се посочва оборудването, както и дали е собствено/наето/на лизинг.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да има на разположение въздухоплавателното средство, притежаващо удостоверение за регистрация в регистъра на гражданските въздухоплавателни средства по чл. 20 от Закона за гражданското въздухоплаване и да притежава сертификат за авиационен оператор за специализирани авиационни работи (САО-САР) за авиохимическа работа по чл. 8, I, т. 1.2, буква „ж“ от Наредба №24 от 2000 г. за издаване свидетелства на авиационните оператори, извършващи специализирани авиационни работи. 2. Участникът да разполага с минимум 2 (двама) специалисти притежаващи правоспособност за ръководител за извършване на дейностите, съгласно чл. 7, ал. 3 от Наредба № 3/24.01.2005 г. на Министерството на здравеопазването; 3. Участникът да разполага с минимум 10 (десет) специалисти притежаващи правоспособност за изпълнител за извършване на дейностите, съгласно чл. 7, ал. 3 от Наредба № 3/24.01.2005 г. на Министерството на здравеопазването; 4. Участникът да е сертифициран по международния стандарт за качество ISO 9001-2008, ISO 14001:2004, BS OHSAS 18001:2007 със задължителен минимален обхват: извършване на дезинфекции, дезинсекции и дератизации. 5. Участникът да докаже опит при изпълнението на услуги, имащи сходен предмет с настоящата обществена поръчка, за последните 3 (три) календарни години. За целите на настоящата обществена поръчка „Услуги, имащи сходен предмет с настоящата обществена поръчка“ са всички услуги, свързани с извършването на дейности по дезинфекционни, дезинсекционни и дератизационни услуги. 6. Минимално техническо оборудване с което трябва да разполага кандидата, доказано със списък - декларация, в който се посочва оборудването, както и дали е собствено/наето/на лизинг: - Не по-малко от 3 /три/ бр.генератори за студен аерозол ULV (ultra low volume) за наземна дезинсекция (собствени или под наем); - Не по-малко от 2 бр. леки ръчни/моторни пръскачки за наземна дезинсекция, (собствени или под наем); - Не по малко от 3 бр. пикапи с висока проходимост, чрез които се осигурява безпрепятствен достъп до всички видове градски и извънградски плoщи (собствени или под наем); - При подписване на договора, спечелилия поръчката участник да монтира (за собствена сметка) на високопроходимите автомобили система за GPS контрол и наблюдение, като се осигури на служители на отдел „Екология“ възможност за осъществяване на онлайн достъп до системата за наблюдение и контрол. - Не по-малко от 1 /един/ бр. авиационна техника, оборудвана за авиохимическа работа (собствена или под наем). - Не по-малко от 1 /един/ бр. атомизатор (собствен или под наем).
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Съгласно поставеното изискване по т. 2 и 3, раздел ІІІ.2.3 от настоящото обявление участниците трябва да разполагат със съответния брой специалисти по т. 2 притежаващи правоспособност за ръководител за извършване на дейностите, съгласно чл. 7, ал. 3 от Наредба № 3/24.01.2005 г. на Министерството на здравеопазването и съответния брой специалисти по т.3 притежаващи правоспособност за изпълнител за извършване на дейностите, съгласно чл. 7, ал. 3 от Наредба № 3/24.01.2005 г. на Министерството на здравеопазването.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за стартиране на услугата (П1); тежест: 10
Показател: Организация на работа и реалистичен график за обработките (П2); тежест: 35
Показател: Анализ на основните рискове, които могат да доведат до забавяне или некачествено изпълнение на поръчката и мерки за тяхното управление (П3); тежест: 15
Показател: Предложена цена на услугата (П4); тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10.03.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.03.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 11.03.2015 г.  Час: 14:00
Място

Община Русе, пл. "Свобода", 6, ет. 3, Заседателна зала.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.01.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ