00541-2015-0001
Технически редакции | ||
29.01.2015 13:07 ч. : | 29/01/2015 11:57 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
29.01.2015 13:07 ч. : | 29/01/2015 11:57 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Бяла: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Бяла, ул. "Андрей Премянов" № 29, За: инж. Коста Стоянов, РБългария 9101, Бяла, Тел.: 05143 2379, E-mail: byala_mayor@abv.bg, Факс: 05143 2379
Място/места за контакт: Община БялаИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.byala.org.
Адрес на профила на купувача: http://e-obp.eu/bp/Document/%7B6CACDE4C-C44F-42E1-96D5-BABD0AF9FFD6%7D.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Екопарк "Еника"
Възлагане на обществена поръчка
Предмета на поръчката включва Строително-монтажни работи по изграждане на Екопарк "Еника" по следните части: „Архитектура и строителство“, „Електрическа“, „Водоснабдяване и Канализация“ и „Паркоустройство“. Предвидено е изграждането на една рибарска хижа - селскостопанска постройка с мостик, беседка тип „А“ с мостик , беседка тип „Б“ с мостик, беседка тип „В“ с мостик , паркинг за автомобили , тротоар и зелени площи.
45000000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Предвижда се да се извършат строително-монтажни работи, съгласно одобрен инвестиционен проект, като реализацията на проекта предвижда дейности по следните части: „Архитектура и строителство“, „Електрическа“, „Водоснабдяване и Канализация“ и „Паркоустройство“. Предвидено е изграждането на една рибарска хижа - селскостопанска постройка с мостик с РЗП 230,25 м2, беседка тип „А“ с мостик с РЗП 27 м2, беседка тип „Б“ с мостик с РЗП 27 м2, беседка тип „В“ с мостик с РЗП 30 м2, паркинг за автомобили в т.ч. маневрена площ от 1310 м2, паркоместа за 26 автомобила + 1 за превозно средство за хора с увреждания с площ от 395 м2, тротоар с площ 190 м2, пешеходна алея с площ 425 м2 и зелени площи 3569 м2. Количествата са описани подробно в Количествено-стойностна сметка, приложение към документацията.
НЕ
20.08.2015 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие е в размер на 4 000.00 лв. (Четири хиляди лева). Гаранцията за участие може да бъде внесена като парична сума или под формата на банкова гаранция. Вида и формата на гаранцията се избира от участника. Ако гаранцията за участие в процедурата се представя под формата на парична сума, следва да бъде платена по следната банкова сметка на Община Бяла: IBAN: BG 18 STSA 9300 3300 8011 26; BIC: STSABGSF; Банка ДСК ЕАД.Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС. Представя се при сключването му под формата на парична сума (вносима по горепосочената банкова сметка) или като безусловна и неотменима банкова гаранция за добро изпълнение в полза на Възложителя. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка. Срок на валидност на гаранциите: при банкова гаранция за участие- не по-малко от 180 календарни дни след датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите.; при банкова гаранция за изпълнение – не по-малко от 2 (два) месеца, след датата на приключване на договора. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Ако се представя банкова гаранция, същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложените в документацията образци на банкова гаранция за участие и банкова гаранция за изпълнение на договора. Когато Участникът или избрания изпълнител е Обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за авансово плащане. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция за авансово плащане. Размерът на гаранцията за авансово плащане е равен на 100 % от стойността на авансовото плащане по договора (без ДДС) в лева. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за авансово плащане се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.
Условията и начина на финансиране са както следва: 1. Възложителят превежда 20 (двадесет) % аванс на изпълнителя от стойността на договора в срок до 30 (тридесет)календарни дни след представяне на оригинална фактура от Изпълнителя и банкова гаранция върху пълния размер на авансовото плащане след откриване на строителна площадка. 2. Междинни плащания - в общ размер до 50 % от стойността на договора, без ДДС - в срок до 30 календарни дни след представяне на: а) подписан от упълномощените по договора лица акт за приемане на изпълнените строително - монтажни работи, удостоверяващ точното завършване на изпълнението на съответен/съответни етапи от инвестиционния проект и линейния план - график; б) изискуемите актове и протоколи по Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; и в) оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за съответната стойност от акта; От междинното плащане се приспада платения аванс; 3. Окончателно плащане в размер на разликата до 100 % между стойността на всички признати от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ работи, извършени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и сумите по авансовото и междинните плащания - в срок до 30 календарни дни след окончателното приемане на възложената работа, предмет на сключения договор, удостоверено със съставянето на Констативен акт Образец 15 съгласно Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; издаване на Разрешение за ползване/Удостоверение за въвеждане в експлоатация на строежа, предмет на поръчката и представяне на оригинална фактура.
Когато участникът, определен за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, но договорът за обществена поръчка се сключва след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ от държавата, в която са установени.
В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват всички български и/или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения (консорциум или дружество по ЗЗД). От участие в процедурата се отстранява Участник, за който е налице което и да е от следните обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а", "б", "в", "г", "д", т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т.2(предложение първо) т. 4 и т. 5 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от Закона за обществените поръчки. Следва да се има предвид, че само лишаване от упражняване на професиите и дейностите, свързани извършване на строително-монтажни работи, съгласно чл. 47, ал. 2, т. 2 (предложение първо) от ЗОП са пречка в участието на настоящата процедура. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а", "б", "в", "г" и "д", т. 2, т. 3 и т. 4 и ал. 2, т. 1, т.2(предложение първо)т. 4 и т. 5 от Закона за обществените поръчки. Когато Участникът е обединение при изпълнение на поръчката, изискванията на чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а", "б", "в", "г", "д", т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2,т. 1,т.2(предложение първо) т. 4 и т. 5 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП, се прилагат за всички съдружници на обединението. За обстоятелствата чл. 47, ал. 1, т. 2, 3 и 4, ал. 2, т. 1 и ал. 5, т. 2 от ЗОП, когато участникът е юридическо лице, е достатъчно декларирането им от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ОП-1 -15
ДА
Възложителят предоставя безплатен достъп до документацията за участие в профила на купувача на интернет адрес: http://e-obp.eu/bp/Document/%7B6CACDE4C-C44F-42E1-96D5-BABD0AF9FFD6%7D Ако лицата, желаят да получат документацията на хартиен носител, същата може да бъде предоставена от 8:30 до 12:00 часа и от 12:30 до 17:00 часа, всеки работен ден в сградата на Община Бяла до изтичане на срока за получаване на офертите на адрес: град Бяла, област Варна ул. "Андрей Премянов" №29 срещу заплащане на сумата от BGN 12,00 (Дванадесет лева) с ДДС. Документацията за участие се заплаща по банков път по сметка: Банка ДСК ЕАД; IBAN: BG 89 STSA 9300 8400 2757 00; BIC: STSABGSF, вид плащане: 447000 Документът за размножаване на документацията не е изискуем документ като съдържание на Плик №1 от офертата на участниците. При поискване от заинтересовано лице, документацията на хартиен носител може да му бъде изпратена по пощата или с куриер за негова сметка, след представяне на доказателство за извършено плащане по посочената банкова сметка на сумата по нейното размножаване.
Български
180
Заседателната зала на община Бяла, находяща се в град Бяла, обл. Варна, ул. "Андрей Премянов" №29
Отварянето на офертите на участниците, както и на плика с предлагана цена, са публични и на тези действия на комисията могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на община Бяла.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
по Мярка 4.1. „Развитие на Рибарските области“, Подмярка 4.1.А. „Финансова подкрепа за прилагане на Местните стратегии за развитие и покриване на текущите разходи на Рибарските групи“ по Приоритетна ос № 4 „Устойчиво развитие на Рибарските области“ от Оперативна програма за развитие на сектор „Рибарство“ на Република България, финансирана от Европейския фонд за Рибарство за програмен период 2007 – 2013 г.
Продължение от раздел III.2.1) "Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписване в професионални или търговски регистри" Плик №2 с надпис "Предложението за изпълнение на поръчката". Предложението за изпълнение на поръчката трябва да включва попълнен и подписан Образец № 10 –Техническо предложение за изпълнение на поръчката, влючващо и срок за изпълнение, изготвено по образеца при съблюдаване на изискванията на Техническата спецификация, изискванията към офертата и условията за изпълнение на поръчката, представено в оригинал, ведно с приложенията към него( Приложение № 10.1 - Работна програма (текстова част); Приложение № 10.2 – Обяснителна записка; Приложение № 10.3 - Подробен Линеен календарен график;), към което, ако е приложимо, се прилага декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП по Образец № 11 относно това коя част от офертата има конфиденциален характер и изискване възложителят да не я разкрива. Плик №3 с надпис "Предлагана цена". Този плик следва да съдържа попълнен образец на Предлаганата цена - оригинал. Ценовата оферта (в оригинал) се подготвя от участника по образец №12 от документацията за участие. Попълненената количествено – стойностна сметка(приложение 12.2) и Показатели за ценообразуване (приложение 12.1) се прилагат като приложение към Предлаганата цена. Процедурата за възлагане на обществена поръчка се провежда, съгласно чл. 14, ал. 3, т. 1 от ЗОП (Опростени правила). Възложителят ще се възползва от правото, предоставено му посредством нормата на чл. 64, ал. 3 от ЗОП и ще съкрати срока от 40 дни със седем дни, тъй като обявлението ще бъде изпратено по електронен път и с 5 /пет/ дни поради предоставяне на пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на сайта на Община Бяла, раздел "Профил на купувача" -http://e-obp.eu/bp/Document/%7B6CACDE4C-C44F-42E1-96D5-BABD0AF9FFD6%7D, поради което срокът за подаване на оферти е намален от 40 дни на 28 дни. Документацията за участие не се закупува. Желаещите да получат документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да изтеглят същата от сайта на Община Бяла, раздел "Профил на купувача" -http://e-obp.eu/bp/Document/%7B6CACDE4C-C44F-42E1-96D5-BABD0AF9FFD6%7D В случаите по чл. 27а, ал. 1 от ЗОП, Възложителят е длъжен да качи на сайта на общината променената документация.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Срокът за подаване на жалби е съгласно чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП.
29.01.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ