Версия за печат

00370-2015-0001

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Първа МБАЛ-София ЕАД, гр. София, бул. Патриарх Евтимий №37, За: Добринка Иванова, Р България 1142, София, Тел.: 02 8059263, E-mail: mball_op@abv.bg, Факс: 02 8059263

Място/места за контакт: административен блок, стая 6, отдел Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.1mbal.com.

Адрес на профила на купувача: www.1mbal.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Пръва МБАЛ - София ЕАД, гр.София, бул. Патриарх Евтимий №37, административен блок, стая 6, отдел Общестевени поръчки, За: Добринка Иванова, Р България 1142, София, Тел.: 02 8059263, Факс: 02 8059263

Място/места за контакт: административен блок, стая 6, отдел Общестевени поръчки

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.1mbal.com.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на доставчик на нетна активна електрическа енергия за нуждите на „Първа МБАЛ - София” ЕАД” и база Драгалевци

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: сградата на Пръва МБАЛ - София ЕАД и база Драгалевци
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Избор на доставчик на нетна активна електрическа енергия за нуждите на „Първа МБАЛ - София” ЕАД” и база Драгалевци

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

09310000

Описание:

Електрическа енергия

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

2162658 kWh за 24месеца

Прогнозна стойност без ДДС
380000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие в откритата процедура на обществената поръчка е в размер на 3800.00лв. /три хиляди и осемстотин и и 00 лева/, представляваща 1 % /един процент/ от прогнозната стойността на поръчката. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: •парична сума внесена в касата на „Първа МБАЛ-София” ЕАД или по банкова сметка на възложителя при Общинска банка, клон „МАРИЯ ЛУИЗА” № 88: IBAN BG 22 SOMB9130 1027529303, BIC: SOMBBGSF ; •оригинал на банкова гаранция - безусловна и неотменима банкова гаранция, в полза на Възложителя, със срок на валидност, равен на срока на валидност на офертата. Когато гаранцията е във вид на парична сума, тя трябва да бъде внесена предварително по банковата сметка на Възложителя. 2. Документ за внесена гаранция за участие се представя при подаване на офертата. 3. Сумите, внесени от участниците като гаранции за участие в процедурата, се освобождават от Възложителя, както следва: 3.1. На отстранените участници - в срок от 5 /пет/ работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението на Възложителя за определяне на изпълнител. 3.2. На класираните на първо и второ място участници - след сключването на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 /пет/ работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. 3.3. При прекратяване на процедурата за възлагане на общественапоръчка - в срок от 5 /пет/ работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението на Възложителя за прекратяване на процедурата. В този случай се освобождават гаранциите на всички участници. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 4. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие, когато участникът: 4.1. оттегли офертата си след изтичане на срока за получаване на офертите; 4.2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. В случаите по т. 4.1. и т. 4.2, когато участникът е представил банкова гаранция, Възложителят има право да пристъпи към упражняване на правата си по нея. 5. При подписване на договора участникът, определен за изпълнител, трябва да представи документ за внесена гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 % /пет процента/ от стойността на поръчката или да представи оригинал на безусловна, неотменима банкова гаранция за изпълнение на договора, издадена от българска банка в полза на Възложителя, за сума в размер на 5 % /пет процента/ от стойността на поръчката и за срок от 14 /четиринадесет/ месеца от датата на сключване на договора. 5.1. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение на договора, без да дължи лихви, в едномесечен срок след приключване изпълнението на договора, ако не са налице за нейното задържане.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Цени и начин на плащане: предлаганата цена за един kWh нетна електрическа енергия за средно напрежение е крайна, без включени ДДС, цена на задължения към обществото и акциз. Плащането по договора, който предстои да бъде сключен с определения за изпълнител участник ще бъде в български лева, чрез банков превод, по посочена банкова сметка в РБългария.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията: •посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, вкл. и електронен,за кореспонденция при провеждането на процедурата; •при участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият •копие на документ за регистрация по Закона за данък върху добавената стойност, в случай, че участникът е регистриран по ДДС, което трябва да бъде подписано от участника, заверено с гриф ”Вярно с оригинала” и свеж печат на участника. •Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП /по приложения образец/; •Декларация за запознаване с условията на поръчката /по приложения образец/; •Декларация дали участникът при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на трети лица, както и вида на тези ресурси. •Декларация за липса на свързаност с друг участник и липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП /по приложен образец/; •Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици /по приложен образец/; •Декларация дали при изпълнение на поръчката участникът ще ползва или не подизпълнител/и /по приложения образец/; •Декларация-съгласие от подизпълнител да участва като такъв в настоящата обществена поръчка. •Декларация, че участникът ще извършва доставки на електрическа енергия за целия срок на договора; •Декларация за приемане на условията в проекта на договор.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не изисква документи за доказване на икономическите и финансови възможности на участниците.
Минимални изисквания: Възложителят не изисква документи за доказване на икономическите и финансови възможности на участниците.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните доставки на електрическа енергия, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка. Доказателството за извършената доставка се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя, или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. При липса на доставки за посочения период се подава декларация, като в нея изрично се посочва това обстоятелство. Неподаването на тази декларация е основание за отстраняване на участника; 2. Лиценз за търговия с електрическа енергия, издаден от ДКЕВР – заверено от участника копие. 3. Лиценз за координатор на стандартна балансираща група, издаден от ДКЕВР – заверено от участника копие. 4. Валиден сертификат EN ISO 9001:2008 или еквивалентен, удостоверяващ внедрена система за управление на качеството – заверено от участника копие.
Минимални изисквания: 1. Списък на основните доставки на електрическа енергия, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка. Доказателството за извършената доставка се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя, или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. При липса на доставки за посочения период се подава декларация, като в нея изрично се посочва това обстоятелство. Неподаването на тази декларация е основание за отстраняване на участника; 2. Лиценз за търговия с електрическа енергия, издаден от ДКЕВР – заверено от участника копие. 3. Лиценз за координатор на стандартна балансираща група, издаден от ДКЕВР – заверено от участника копие. 4. Валиден сертификат EN ISO 9001:2008 или еквивалентен, удостоверяващ внедрена система за управление на качеството – заверено от участника копие.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: икономическа стабилност на балансиращата група; тежест: 30
Показател: предлагана цена за kWh без ДДС, задължения към обществото и акциз; тежест: 70

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
24.02.2015 г.  Час: 09:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
24.02.2015 г.  Час: 12:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 25.02.2015 г.  Час: 10:00
Място

сградата на Пръва МБАЛ - София ЕАД, заседателна зала, етаж 6

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване установения режим на достъпа до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.01.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ