Версия за печат

00447-2015-0001

BG-София:

РЕШЕНИЕ

Номер: РД-04-02 от 26.01.2015 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Агенция по вписванията, Елисавета Багряна № 20, За: Венелин Иванов, България 1111, София, Тел.: 029486 102, E-mail: venelin.ivanov@registryagency.bg, Факс: 029486 194

Място/места за контакт: Венелин Иванов

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.registryagency.bg.

Адрес на профила на купувача: http://profile.registryagency.bg/826bf5b02d6da38577d26f4e4205e88f.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

извършване на промяна/техническа редакция


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Услуги
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Разработване и внедряване на интегрирана система за управление (ИСУ) съгласно изискванията на международните стандарти за управление на качеството EN ISO 9001:2008 и за управление на информационната сигурност ISO/IEC 27001:2013.”

II.3) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е „Разработване и внедряване на интегрирана система за управление (ИСУ) съгласно изискванията на международните стандарти за управление на качеството EN ISO 9001:2008 и за управление на информационната сигурност ISO/IEC 27001:2013.” Обществената поръчка е в изпълнение на проект „Агенция по вписванията – модерна, гъвкава и надеждна администрация”, по Договор № 13-31-27/ 30.04.2014г., финансиран от Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд. Основната цел на изпълнение на проекта и дейностите, предмет на настоящата процедура, е: подобряване на качеството на административното обслужване от страна на централните администрации, чрез внедряване и сертифициране на системи за управление на качеството. Специфичните цели се отнасят до: ­ Въвеждане и сертифициране на интегрирана система за управление в Агенция по вписванията чрез въвеждане принципите на международните стандарти за качество EN ISO 9001:2008 и за защита на информационната сигурност ISO/IEC 27001:2013; ­ Подобряване на политиките, процедурите, инструкциите и указанията в Агенция по вписванията съгласно изискванията на международните стандарти за качество EN ISO 9001:2008 и за защита на информационната сигурност 180ЛЕС 27001:2013; ­ Повишаване сигурността на информационните активи в АВ чрез прилагане на адекватни мерки за оценка, анализ, категоризиране и управление на рисковете с цел повишаване надеждността и безопасността на информацията за клиентите- граждани и бизнес. ­ Повишаване капацитета на служителите от АВ за работа с новата система за управление съгласно EN ISO 9001:2008 и ISO/IEC 27001:2013

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

72224100 (DA40, FB09)

Описание:

Услуги по планиране на внедряването на системи (Качествен контрол , За системи за сигурност )

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: РД-04-01 от 13.01.2015 г. 
III.2) Референтен номер на досието, издаден от възлагащия орган/възложителя

91-00-56/2014

Година и номер на документа:
 - 
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 447-2015-1
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

642392

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

13.01.2015 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)

V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

III.2.1 Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри

Вместо:

Изискуеми документи и информация: 1. Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: а) е осъден с влязла в сила присъда за: престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс (НК); подкуп по чл. 301 - 307 от НК; участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК; престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от НК; престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от НК, освен ако е реабилитиран; б) е обявен в несъстоятелност; в) е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните му закони и подзаконови актове; г) има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; д) чийто управител, член на управителен или контролен орган, както и временно изпълняващ такава длъжност, включително прокурист или търговски пълномощник, е свързано лице с Възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; *** "Свързани лица" по смисъла на §1, т.23а от Допълнителната разпоредба на Закона за обществени поръчки са: роднините по права линия без ограничение, по съребрена линия - до четвърта степен включително, и роднините по сватовство - до втора степен включително, съпрузите или лицата, които се намират във фактическо съжителство, както и лицата, едното от които участва в управлението на дружеството на другото и дружество и лице, което притежава повече от 5 на сто от дяловете или акциите, издадени с право на глас в дружеството. Не са свързани лица дружество, чийто капитал е 100 на сто държавна или общинска собственост и лице, което упражнява правата на държавата, съответно на общината в това дружество. е) което е сключило договор с лице по чл. 21 или чл.22 от Закона за предотвратяване и разкриване на конфликт на интереси. 2. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, който е: а) в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; б) лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението, включително за нарушения, свързани с износа на продукти в областта на отбраната и сигурността; в) виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, включително по отношение на сигурността на информацията и сигурността на доставките в поръчки по чл. 3, ал. 2 от ЗОП, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; г) осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от НК, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от НК против трудовите права на работниците; д) осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки.

Да се чете:

1. Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: а) е осъден с влязла в сила присъда за: престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс (НК); подкуп по чл. 301 - 307 от НК; участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК; престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от НК; престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от НК, освен ако е реабилитиран; б) е обявен в несъстоятелност; в) е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните му закони и подзаконови актове; г) има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; д) чийто управител, член на управителен или контролен орган, както и временно изпълняващ такава длъжност, включително прокурист или търговски пълномощник, е свързано лице с Възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; *** "Свързани лица" по смисъла на §1, т.23а от Допълнителната разпоредба на Закона за обществени поръчки са: роднините по права линия без ограничение, по съребрена линия - до четвърта степен включително, и роднините по сватовство - до втора степен включително, съпрузите или лицата, които се намират във фактическо съжителство, както и лицата, едното от които участва в управлението на дружеството на другото и дружество и лице, което притежава повече от 5 на сто от дяловете или акциите, издадени с право на глас в дружеството. Не са свързани лица дружество, чийто капитал е 100 на сто държавна или общинска собственост и лице, което упражнява правата на държавата, съответно на общината в това дружество. е) което е сключило договор с лице по чл. 21 или чл.22 от Закона за предотвратяване и разкриване на конфликт на интереси. ж) за което са налице обстоятелствата по чл. 106, чл. 107 и чл. 109 от Регламент (ЕО, Евратом) № 966/2012 на Съвета относно Финансовия регламент, приложим за общия бюджет на Европейските общности; з) за което са налице обстоятелствата съгласно „Общите насоки за избягване на конфликт на интереси по смисъла на чл. 57 от Регламент (ЕО, Евратом) № 966/2012 и за спазване принципа на безпристрастност и независимост при управление на оперативните програми, съфинансирани от Структурните и Кохезионните фондове на ЕС”. 2. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, който е: а) в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; б) осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от НК, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от НК против трудовите права на работниците; в) осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

II.1.6 Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

Вместо:

72224100 (DA40, FB09)

Да се чете:

79410000: Консултантски услуги по управление и стопанска дейност 72330000: Услуги по стандартизация и класификация на съдържание и данни

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

III.2.3 Технически възможности

Вместо:

Изискуеми документи и информация: Участникът следва да представи списък на извършените услуги които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата.Участникът следва да притежава валиден акредитиран сертификат ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват сходен с предмета на обществената поръчка.За всеки предлаган експерт, следва да се опише ролята му в изпълнението на проекта, в съответствие с техническото предложение на участника.За доказване на изискванията участникът представя по отношение на всеки един от ключовите експерти, следните документи: • За доказване на образованието в списъка с експерти се посочва номер и дата на издаване на диплома. • За доказване на опита в списъка с експерти се посочват периода на изпълнение на граждански и/или трудови договори, както и изпълнени проекти с посочване на начални и крайни дати на изпълнение, контрагенти, предмет и др., изпълнени дейност и заемани позиции при изпълнение на задължения, съгласно длъжностни характеристики или при изпълнение на проекти. • За доказване на експертизата /изискуема класификация в списъка с проекти се посочват дата и номер на издадените сертификати/ удостоверения за преминато обучение, срок на валидност, данни за сертифициращ орган и при възможност интернет адрес за проверка на издадените сертификати, в случай че сертифициращият орган публикува тази информация. • Декларация за съгласие за участие като водещ експерт – Образец № 7. Декларации от членовете в обединението (в случай, че участника е обединение) – ОБРАЗЕЦ № 10 В) ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ОБЕДИНЕНИЯТА 1. Обединението на физически и/ или юридически лица има качеството на „участник” в настоящата процедура. В случай, че участникът избран за изпълнител на настоящата обществена поръчка, на етап процедура е участвал като обединение, той може да избере или да създаде юридическо лице или да се регистрира в регистър БУЛСТАТ към Агенцията по вписванията като неперсонифицирано лице по смисъла на Закона за задълженията и договорите (ЗЗД). Независимо от избора му, регистрацията следва да бъде извършена преди сключването на договора за обществена поръчка. 2. В случай, че участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, участниците в него трябва да определят в споразумението за създаването си физическото лице, което е упълномощено да представлява обединението пред трети лица, в т.ч. и пред възложителя. 3. В случай, че участник в процедурата е обединение, критериите за подбор ще се прилагат за обединението като цяло, и при спазване разпоредбите на чл.25, ал. 8 от ЗОП. 4. В случай, че участникът е обединение, участниците в него сключват споразумение помежду си, или допълнително споразумение към вече създадено обединение, което задължително трябва да съдържа клаузи, които: 4.1. определят точно и ясно разпределението на изпълнението на отделните видове дейности между отделните участници в обединението. Разпределението следва да посочва съответния вид дейност, който ще се изпълнява от всеки от членовете на обединението, като не е достатъчно посочване на процентното разпределение на дейностите; 4.2. гарантират че всички членове на обединението са отговорни заедно и поотделно, за изпълнението на договора; 4.3. посочват задължително физическото лице, упълномощено да представлява обединението пред трети лица, в т.ч. и пред възложителя, и да подписва всички документи от името на обединението; 4.4. гарантират, че всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; 4.5. гарантират, че съставът на обединението няма да се променя след сключване на договора за възлагане на обществена поръчка.

Да се чете:

Изискуеми документи и информация: Участникът следва да представи списък на извършените услуги които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата.Участникът следва да притежава валиден акредитиран сертификат ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват сходен с предмета на обществената поръчка.За всеки предлаган експерт, следва да се опише ролята му в изпълнението на проекта, в съответствие с техническото предложение на участника.За доказване на изискванията участникът представя по отношение на всеки един от ключовите експерти, следните документи: • За доказване на образованието в списъка с експерти се посочва номер и дата на издаване на диплома. • За доказване на опита в списъка с експерти се посочват периода на изпълнение на граждански и/или трудови договори, както и изпълнени проекти с посочване на начални и крайни дати на изпълнение, контрагенти, предмет и др., изпълнени дейност и заемани позиции при изпълнение на задължения, съгласно длъжностни характеристики или при изпълнение на проекти. • За доказване на експертизата /изискуема класификация в списъка с проекти се посочват дата и номер на издадените сертификати/ удостоверения за преминато обучение, срок на валидност, данни за сертифициращ орган и при възможност интернет адрес за проверка на издадените сертификати, в случай че сертифициращият орган публикува тази информация. • Декларация за съгласие за участие като водещ експерт – Образец № 7. Декларации от членовете в обединението (в случай, че участника е обединение) – ОБРАЗЕЦ № 10 В) ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ОБЕДИНЕНИЯТА 1. Обединението на физически и/ или юридически лица има качеството на „участник” в настоящата процедура. В случай, че участникът избран за изпълнител на настоящата обществена поръчка, на етап процедура е участвал като обединение, той може да избере или да създаде юридическо лице или да се регистрира в регистър БУЛСТАТ към Агенцията по вписванията като неперсонифицирано лице по смисъла на Закона за задълженията и договорите (ЗЗД). Независимо от избора му, регистрацията следва да бъде извършена преди сключването на договора за обществена поръчка. 2. В случай, че участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, участниците в него трябва да определят в споразумението за създаването си физическото лице, което е упълномощено да представлява обединението пред трети лица, в т.ч. и пред възложителя. 3. В случай, че участник в процедурата е обединение, критериите за подбор ще се прилагат за обединението като цяло, и при спазване разпоредбите на чл.25, ал. 8 от ЗОП. 4. В случай, че участникът е обединение, участниците в него сключват споразумение помежду си, или допълнително споразумение към вече създадено обединение, което задължително трябва да съдържа клаузи, които: 4.1. определят точно и ясно разпределението на изпълнението на отделните видове дейности между отделните участници в обединението. Разпределението следва да посочва съответния вид дейност, който ще се изпълнява от всеки от членовете на обединението, като не е достатъчно посочване на процентното разпределение на дейностите; 4.2. гарантират че всички членове на обединението са отговорни заедно и поотделно, за изпълнението на договора; 4.3. посочват задължително физическото лице, упълномощено да представлява обединението пред трети лица, в т.ч. и пред възложителя, и да подписва всички документи от името на обединението; 4.4. гарантират, че всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; 4.5. гарантират, че съставът на обединението няма да се променя след сключване на договора за възлагане на обществена поръчка.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

III.2.3 Технически възможности

Вместо:

Минимални изисквания: Участникът следва да представи списък на извършените услуги които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. „Сходни с предмета на поръчката” са услугите по: разработване, внедряване, подготовка за сертифициране, извършване на оценка и / или поддръжка системи за управление и контрол на качеството и / или на информационната сигурност в съответствие с изискванията на стандарт ISO/IEC 27001 и ISO 9001:2008 или еквивалентни. Приемат се за сходни и дейности по извършване на анализи, планиране, провеждане на проучвания, изследвания и / или оценки в областта на: информационната сигурност; институционалното изграждане на административните структури от публичния сектор; функционирането на административните структури и предоставянето на публични услуги и / или предоставянето на услуги за публичната администрация, свързани с подобряване на управлението, функционалната структура и работните процеси. Участникът следва да притежава валиден акредитиран сертификат ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват сходен с предмета на обществената поръчка.Участникът трябва да предложи основен екип от най–малко четири водещи експерти и един технически сътрудник, които отговарят на следните минимални изисквания:Участникът трябва да предложи основен екип от най–малко четири водещи експерти и един технически сътрудник, които отговарят на следните минимални изисквания:Ключов експерт 1: Ръководител на проект Квалификация и умения • Висше образование в областта на “Социални, стопански и правни науки” или ”Природни науки, математика и информатика” или „Технически науки“, според Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления (КОВОПН); • Опит в управление на проекти в сферата на Информационните технологии и сигурност; • Международно признат сертификат по управление на проекти като РМР, Prince2 Practitioner или еквивалентен; • Поне 5-годишен професионален опит в областта на управление на проекти и/или информационната сигурност и/или внедряване на ISO 27001 или еквивалентен; • Участие в поне един проект за внедряване и/или поддръжка на системи за управление на информационна сигурност по стандарт ISO 27001 или еквивалентен; Ключов експерт 2: Квалификация и умения • Висше образование в областта на “Социални, стопански и правни науки” или ”Природни науки, математика и информатика” или „Технически науки“, според КОВОПН; • Сертификат за водещ одитор по стандарт ISO/IEC 27001 или еквивалентен; • Участие в поне три сходни проекта за внедряване и/или поддръжка на системи за управление на информационна сигурност по стандарт ISO 27001 или еквивалентен; • Поне 5-годишен професионален опит в областта на информационната сигурност и/или внедряване на ISO 27001 или еквивалентен; • Опит във внедряването и поддържането на услуги по управление на инциденти и/или одити по информационна сигурност; • Опит в изграждането на центрове за действие при инциденти в информационната сигурност. Ключов експерт 3: Квалификация и умения • Висше образование в областта на “Социални, стопански и правни науки” или ”Природни науки, математика и информатика” или „Технически науки“, според КОВОПН; • Сертифициран за водещ одитор по стандартите ISO/IEC 9001 или еквивалентен; • Участие в поне три сходни проекта за внедряване и/или поддръжка на самостоятелни или интегрирани системи за управление на качеството и информационната сигурност по стандартите на ISO 9001 и/или ISO 27001; • Поне 5-годишен професионален опит в областта на консултации и извършване на одити по ISO 9001 и/или ISO 27001; Продължава в допълнителна информация

Да се чете:

Минимални изисквания: Участникът следва да представи списък на извършените услуги които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. „Сходни с предмета на поръчката” са услугите по: разработване, внедряване, подготовка за сертифициране, извършване на оценка и / или поддръжка системи за управление и контрол на качеството и / или на информационната сигурност в съответствие с изискванията на стандарт ISO/IEC 27001 и ISO 9001:2008 или еквивалентни. Приемат се за сходни и дейности по извършване на анализи, планиране, провеждане на проучвания, изследвания и / или оценки в областта на: информационната сигурност; институционалното изграждане на административните структури от публичния сектор; функционирането на административните структури и предоставянето на публични услуги и / или предоставянето на услуги за публичната администрация, свързани с подобряване на управлението, функционалната структура и работните процеси. Участникът следва да притежава валиден акредитиран сертификат ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват сходен с предмета на обществената поръчка.Участникът трябва да предложи основен екип от най–малко четири водещи експерти и един технически сътрудник, които отговарят на следните минимални изисквания:Участникът трябва да предложи основен екип от най–малко четири водещи експерти и един технически сътрудник, които отговарят на следните минимални изисквания:Ключов експерт 1: Ръководител на проект Квалификация и умения • Висше образование в областта на “Социални, стопански и правни науки” или ”Природни науки, математика и информатика” или „Технически науки“, според Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления (КОВОПН); • Опит в управление на проекти в сферата на Информационните технологии и сигурност; • Международно признат сертификат по управление на проекти като РМР, Prince2 Practitioner или еквивалентен; • Поне 5-годишен професионален опит в областта на управление на проекти и/или информационната сигурност и/или внедряване на ISO 27001 или еквивалентен; • Участие в поне един проект за внедряване и/или поддръжка на системи за управление на информационна сигурност по стандарт ISO 27001 или еквивалентен; Ключов експерт 2: Квалификация и умения • Висше образование в областта на “Социални, стопански и правни науки” или ”Природни науки, математика и информатика” или „Технически науки“, според КОВОПН; • Сертификат за водещ одитор по стандарт ISO/IEC 27001 или еквивалентен; • Участие в поне три сходни проекта за внедряване и/или поддръжка на системи за управление на информационна сигурност по стандарт ISO 27001 или еквивалентен; • Поне 5-годишен професионален опит в областта на информационната сигурност и/или внедряване на ISO 27001 или еквивалентен; • Опит във внедряването и поддържането на услуги по управление на инциденти и/или одити по информационна сигурност; • Опит в изграждането на центрове за действие при инциденти в информационната сигурност. Ключов експерт 3: Квалификация и умения • Висше образование в областта на “Социални, стопански и правни науки” или ”Природни науки, математика и информатика” или „Технически науки“, според КОВОПН; • Сертифициран за водещ одитор по стандартите ISO/IEC 9001 или еквивалентен; • Участие в поне три сходни проекта за внедряване и/или поддръжка на самостоятелни или интегрирани системи за управление на качеството и информационната сигурност по стандартите на ISO 9001 и/или ISO 27001; • Поне 5-годишен професионален опит в областта на консултации и извършване на одити по ISO 9001 и/или ISO 27001; Продължава в допълнителна информация

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на офертите/заявленията за участие

Вместо:
11/02/2015 17:00
Да се чете:
24/02/2015 17:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на документация

Вместо:
04/02/2015
Да се чете:
17/02/2015
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Условия при отваряне на офертите

Вместо:
13/02/2015 11:00
Да се чете:
26/02/2015 11:00
V.9) Друга допълнителна информация:

От поле III.2.3 Технически възможности отпада единствено изискването за представяне на автобиография на експертите.


VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg..

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

26.01.2015 г. 


Възложител

Трите имена: ВЕНЦИСЛАВ АНГЕЛОВ СПИРДОНОВ
Длъжност: ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ДИРЕКТОР