Версия за печат

00580-2015-0002

BG-Самоков: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000776491

Община Самоков, ул."Македония" №34, За: инж. Евелина Перфанова, Република България 2000, Самоков, Тел.: 0722 66729, E-mail: samokov@samokov.bg, Факс: 0722 60050

Място/места за контакт: ул. Македония №34

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.samokov.bg.

Адрес на профила на купувача: http://profil.samokov.bg/.

Електронен достъп до информация: www.samokov.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доставка на строителни материали, ВиК, електро – материали, LED осветителни тела за улично осветление и сходни изделия за нуждите на Община Самоков, включително общинските предприятия и второстепенните разпоредители с бюджетни кредити”, по обособени позиции: Обособена позиция № 1: „Доставка на строителни материали и сходни изделия”; Обособена позиция № 2: „Доставка на В и К материали и сходни изделия”; Обособена позиция № 3: „Доставка на електро материали и сходни изделия”; Обособена позиция № 4: „Доставка на LED осветителни тела за улично осветление”; Обособена позиция № 5: „Доставка на инструменти и сходни изделия”;

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Територията на Община Самоков
Код NUTS: BG412
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Доставка на строителни материали, ВиК, електро – материали, LED осветителни тела за улично осветление и сходни изделия за нуждите на Община Самоков, включително общинските предприятия и второстепенните разпоредители с бюджетни кредити”, по обособени позиции: Обособена позиция № 1: „Доставка на строителни материали и сходни изделия”; Обособена позиция № 2: „Доставка на В и К материали и сходни изделия”; Обособена позиция № 3: „Доставка на електро материали и сходни изделия”; Обособена позиция № 4: „Доставка на LED осветителни тела за улично осветление”; Обособена позиция № 5: „Доставка на инструменти и сходни изделия”; Поръчката ще се изпълнява съгласно технически спецификации, които са конкретизирани в отделен списък, обединяващ целия спектър на всичките видове материали и изделия - предмет на обществената поръчка. Спецификациите по обособените позиции от обществената поръчка се съдържат и поотделно, в Приложения от 1 до 5, в комбиниран вариант, съвместно с примерни образци на ценови предложения - списъци на видове, материали и количества.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

44100000

Описание:

Строителни материали и свързани с тях изделия

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

„Доставка на строителни материали, ВиК, електро – материали, LED осветителни тела за улично осветление и сходни изделия за нуждите на Община Самоков, включително общинските предприятия и второстепенните разпоредители с бюджетни кредити”, по зададени от възложителя технически спецификации и изисквания на обща стойност до 400 000 /четиристотин хиляди/ лева без включен ДДС. Обособена позиция № 1: „Доставка на строителни материали и сходни изделия” на стойност до 140 000 лева без ДДС./сто и четиридесет хиляди лева/ Обособена позиция № 2: „Доставка на В и К материали и сходни изделия” на стойност до 140 000 лева без ДДС./сто и четиридесет хиляди лева/ Обособена позиция № 3: „Доставка на електро - материали и сходни изделия” на стойност до 50 000 лева без ДДС./петдесет хиляди лева/ Обособена позиция № 4: „ Доставка на LED осветителни тела за улично осветление”; на стойност до 50 000 лева без ДДС./петдесет хиляди лева/ Обособена позиция № 5: „Доставка на инструменти и сходни изделия” на стойност до 20 000 лева без ДДС./двадесет хиляди лева/

Стойност, без да се включва ДДС
400000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

18

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата в зависимост от обособената позиция за която участникът кандидатства: За всички обособени позиции, в размер на 4 000 (четири хиляди) лева; За обособена позиция № 1 в размер на: 1 400 (хиляда и четиристотин) лева; За обособена позиция № 2 в размер на: 1 400 (хиляда и четиристотин) лева; За обособена позиция № 3 в размер на: 500 (петстотин) лева; За обособена позиция № 4 в размер на: 500 (петстотин) лева; За обособена позиция № 5 в размер на: 200 (двеста) лева; Забележка: Когато участникът подава оферта и за четирите обособени позиции, гаранцията за участие се представя поотделно за всяка обособена позиция. Гаранцията за участие може да се представи под формата на банкова гаранция (съответстваща на условията от образец № 7.1) или парична сума, преведена по следната банкова сметка на Община Самоков: Банка: Централна Кооперативна Банка АД, клон Самоков Банков код (BIC): BIC – CECBBGSF. Банкова сметка (IBAN): BG54 CECB 9790 3362 1198 00 Титуляр на сметката : Община Самоков. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Когато кандидатът, участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранциите за участие се освобождават от възложителя, както следва: - на отстранените участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител; - на класираните на първо и второ място участници - след сключване на договор за обществена поръчка; - на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител; - при прекратяване на процедурата за възлагане на обществената поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция (съответстваща на условията от образец №7) или парична сума, преведена по следната банкова сметка на Община Самоков: Банка: Централна Кооперативна Банка АД, клон Самоков Банков код (BIC): BIC – CECBBGSF. Банкова сметка (IBAN): BG54 CECB 9790 3362 1198 00 Титуляр на сметката : Община Самоков. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция, в полза на Община Самоков и със срок на валидност – най-малко 3 (три) месеца след изтичане на срока за изпълнение на договора. В случай, че банковата гаранция е издадена от чуждестранна банка, тя трябва да бъде авизирана чрез българска банка, която да потвърди автентичността на съобщението. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора преди подписването на договора. Когато участникът, избран за изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Единичните цени на договорените материали и сходни изделия за доставка са описани в ценово предложение – списък на видове, материали и количества - Приложение №……..(според конкретната обособена позиция); Общата стойност на доставката на строителни материали и сходни изделия за Община Самоков, съгласно зададени видове, материали и количества от Възложителя е в размер на не повече от …………………… лева с вкл. ДДС. Търговската отстъпка, за доставяне на материалите, невключени в спецификациите, изложени в приложението по съответната обособена позиция, е в размер на ................................%; Срещу представяне на фактура, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ в срок до 20 /двадесет/ календарни дни от подписването им /съобр. срока на отложено плащане/, извършва разплащането в размер на 100% от стойността на фактурата. Срокът на плащане по ал.3 се счита за спазен, към датата на заверяването на платежния документ за превеждането на дължимата сума по сметката на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ . Посочените цени в ал.2 включват всички разходи на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, включително по транспорт, опаковка, маркировка и доставка на строителните материали и сходни изделия за Община Самоков до указаните допълнително места /обекти/ на територията на цялата Община Самоков. Определената в чл. 2 цена се заплаща в срок до ......... календарни дни от одобряването на фактурата за извършване на възложената доставка. Собствеността на доставените материали за Община Самоков преминава върху ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ след одобряването на фактурата и подписването на приемо-предавателния протокол по чл. 1, ал. 5 от настоящия договор от Възложителя за всяка една изпълнена доставка.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

СЪДЪРЖАНИЕ НА ПЛИК № 2 - „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА” Попълва се Образец № 12 с приложени към него: - Декларация (по образец на участника), че изделията са нови, неупотребявани, не са спрени от производство и са в продуктовата листа на производителя за настоящата година - Декларация (по образец на участника) и протоколи от изпитвания и сертификати (издадени от акредитирани лица за управление на качеството), удостоверяващи че предлаганите материали съответстват на приетите международни и европейски спецификации и стандарти, както и на изискванията за безопасност, и на всички стандарти в Република България относно техническата експлоатация, пожаробезопасност, норми за безопасност; - Декларация ( по образец на участника) за гаранционно обслужване на LED осветителните тела, със срок, не по-кратък от 5 години (приложимо условие само за Обособена позиция 4); - Участникът може да посочи коя част от офертата му има конфиденциален характер и да изиска от възложителя да не я разкрива, за което трябва да представи декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП. ЗАБЕЛЕЖКА: Когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция, плик № 2 се представя за всяка една от позициите. СЪДЪРЖАНИЕ НА ПЛИК № 3 - „ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА” - Попълва се Образец № 13 „Ценова оферта” и се прилага към него - ценово предложение – списък на видове, материали и количества по съответната обособена позиция, приложение № .....; което се попълва по следния начин: Срещу всяка позиция трябва да бъде посочена единичната цена, цената за посоченото количество и отдолу цялостната стойност на офертата. Трябва да бъдат посочени цени за всички указани материали в спецификацията, така както са зададени. Посочените цени са без ДДС и включват доставката до краен клиент - склада на Община Самоков /или територията на Община Самоков/. Така посоченото „прогнозно количество” означава, че може да бъде различно от зададеното в спецификацията за срока на договора, според нуждите на Община Самоков. В офертата си участниците трябва да посочат процент търговска отстъпка от действащите към момента на заявката цени на стоки, невключени в горепосочената спецификация за оценка. Разплащането ще става по банков път след представяне на фактура съгласно предложения срок на отложено плащане в техническото предложение. Срокът на доставката на материалите включени в спецификациите не трябва да надвишава 4 работни дни от датата на заявката. Извън плика с надпис „Предлагана цена” не трябва да е посочена никаква информация относно цената; - Участници, които и по какъвто начин са включили някъде в офертата си извън плика „Предлагана цена” елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея), ще бъдат отстранени от участие в процедурата. ЗАБЕЛЕЖКА: Когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция, плик № 3 се представя за всяка една от позициите.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

СЪДЪРЖАНИЕ НА ПЛИК № 1 - „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР” – ДОКУМЕНТИ И ОБРАЗЦИ: - Оферта за участие и списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника – включително посочване срок на валидност на офертата - срокът не може да бъде по-кратък от 180 дни, считано от крайния срок за подаване на офертите - попълва се Образец № 1, Приложение № 1.1; - Административни сведения за участника – включително посочване на единен идентификационен код, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата - попълва се Образец № 2; Забележка: В случай, че участникът е обединение образец №2 се попълва от обединението като цяло и от всеки от участниците в обединението поотделно. - Копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от участниците, в който се посочва представляващият (в случай че участникът е обединение). - Декларация от членовете на обединението – попълва се Образец № 3 (в случай че участникът е обединение). - Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП – попълва се Образец № 4; Забележка: В случай, че участникът е обединение което не е юридическо лице, декларацията по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (образец №4) се представя за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението - Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т.2 от ЗОП – попълва се Образец № 5; - Декларация за участието на подизпълнители – попълва се Образец № 6; Забележка: Когато офертата предвижда участие на подизпълнители, в нея се посочват имената на подизпълнителите, вида на работите, които ще предложат на подизпълнителите и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка. - Документ за внесена гаранция за участие – копие на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие (Образец № 7.1) - Изисквания и доказателства за техническите възможности и квалификация: a) През последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата, трябва участникът да е извършил доставки, сходни с обособената позиция за която кандидатства както следва; Доказва се със: Списък-декларация (образец №14) на изпълнени подобни доставки през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертите с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършените доставки. б) Наличие на не по-малко от 3 препоръки за добро изпълнение на подобни доставки от списъка; - Декларация, че участника е запознат с всички обстоятелства от значение за поръчката – попълва се Образец № 8; - Декларация, че участника ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката – попълва се Образец № 9; - Декларация за приемане на условията в проекта на договор - попълва се Образец № 10; - Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП – попълва се Образец 11. Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд в страната от Национална агенция за приходите, Министерство на околната среда и водите, Агенция по заетостта и от Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда”. - Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участника не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно извлечението от Търговския регистър). • Подизпълнители: • Обединение: • Чуждестранно лице:

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В настоящата обществена поръчка не са предвидени изисквания към финансовото и икономическо състояние на участниците.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

В настоящата обществена поръчка не са предвидени изисквания към финансовото и икономическо състояние на участниците.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Техническите изисквания към участниците са: - наличието на извършени доставки през последните 3 /три/ години, сходни с обособената позиция, за която участниците кандидатстват, считано от датата на подаване на офертата; - наличието на поне 3 бр. препоръки за добро изпълнение на подобни поръчки; - наличие на сертификати за качество, декларации за съответствие и протоколи от изпитвания за материалите предмет на поръчката, издадени от акредитирани лица за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на материалите със съответните спецификации и стандарти (в съответствие с изискванията, заложени в Техническите спецификации); - гаранционно обслужване на LED осветителните тела, със срок, не по-кратък от 5 години (приложимо условие само за Обособена позиция 4); Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от изискванията.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Техническите изисквания към участниците са: - наличието на извършени доставки през последните 3 /три/ години, сходни с обособената позиция, за която участниците кандидатстват, считано от датата на подаване на офертата; - наличието на поне 3 бр. препоръки за добро изпълнение на подобни поръчки; - наличие на сертификати за качество, декларации за съответствие и протоколи от изпитвания за материалите предмет на поръчката, издадени от акредитирани лица за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на материалите със съответните спецификации и стандарти (в съответствие с изискванията, заложени в Техническите спецификации); - гаранционно обслужване на LED осветителните тела, със срок, не по-кратък от 5 години (приложимо условие само за Обособена позиция 4); Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от изискванията.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Показател 1. Предлагана цена ; тежест: 70
Показател: Показател 2. Търговска отстъпка ; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
09.03.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
09.03.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 11.03.2015 г.  Час: 10:00
Място

Заседателната зала на Община Самоков - трети етаж.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, които се легитимират с документ за самоличност и нотариално заверено пълномощно, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 ал.5 т.1 и ал.6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.01.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция № 1: „Доставка на строителни материали и сходни изделия”;
1) Кратко описание

Обособена позиция № 1: „Доставка на строителни материали и сходни изделия” на стойност до 140 000 лева без ДДС./сто и четиридесет хиляди лева/

2) Общ терминологичен речник (CPV)

44100000

Описание:

Строителни материали и свързани с тях изделия

3) Количество или обем

Обособена позиция № 1: „Доставка на строителни материали и сходни изделия” на стойност до 140 000 лева без ДДС./сто и четиридесет хиляди лева/

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
140000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция № 2: „Доставка на В и К материали и сходни изделия”
1) Кратко описание

Обособена позиция № 2: „Доставка на В и К материали и сходни изделия” на стойност до 140 000 лева без ДДС./сто и четиридесет хиляди лева/

2) Общ терминологичен речник (CPV)

44100000

Описание:

Строителни материали и свързани с тях изделия

3) Количество или обем

Обособена позиция № 2: „Доставка на В и К материали и сходни изделия” на стойност до 140 000 лева без ДДС./сто и четиридесет хиляди лева/

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
140000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция № 3: „Доставка на електро - материали и сходни изделия”
1) Кратко описание

Обособена позиция № 3: „Доставка на електро - материали и сходни изделия” на стойност до 50 000 лева без ДДС./петдесет хиляди лева/

2) Общ терминологичен речник (CPV)

44100000

Описание:

Строителни материали и свързани с тях изделия

3) Количество или обем

Обособена позиция № 3: „Доставка на електро - материали и сходни изделия” на стойност до 50 000 лева без ДДС./петдесет хиляди лева/

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
50000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 18



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция № 4: „ Доставка на LED осветителни тела за улично осветление”
1) Кратко описание

Обособена позиция № 4: „ Доставка на LED осветителни тела за улично осветление”; на стойност до 50 000 лева без ДДС./петдесет хиляди лева/

2) Общ терминологичен речник (CPV)

44100000

Описание:

Строителни материали и свързани с тях изделия

3) Количество или обем

Обособена позиция № 4: „ Доставка на LED осветителни тела за улично осветление”; на стойност до 50 000 лева без ДДС./петдесет хиляди лева/

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
50000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 18



Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция № 5: „Доставка на инструменти и сходни изделия”
1) Кратко описание

Обособена позиция № 5: „Доставка на инструменти и сходни изделия” на стойност до 20 000 лева без ДДС./двадесет хиляди лева/

2) Общ терминологичен речник (CPV)

44100000

Описание:

Строителни материали и свързани с тях изделия

3) Количество или обем

Обособена позиция № 5: „Доставка на инструменти и сходни изделия” на стойност до 20 000 лева без ДДС./двадесет хиляди лева/

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
20000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 18