03958-2015-0001
Технически редакции | ||
24.01.2015 16:06 ч. : | 24/01/2015 14:30 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
24.01.2015 16:06 ч. : | 24/01/2015 14:30 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
"Диализен център - ДИАЛМЕД" ООД, ул. "Голям Братан" № 8, За: Пепа Здравева, Република България 1618, София, Тел.: 02 4916874, E-mail: dialmed@dialmedbg.com, Факс: 02 4914087
Място/места за контакт: "Диализен център - ДИАЛМЕД" ООДИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.dialmedbg.com/.
Адрес на профила на купувача: http://dialmedbg.com/profil/profil.html.
Електронен достъп до информация: http://dialmedbg.com/profil/profil.html.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Здравеопазване
НЕ
"Доставка на лекарствени продукти и медицински изделия за хемодиализно лечение" за нуждите на "Диализен център - ДИАЛМЕД" ООД
Обявлението обхваща обществена поръчка
Предмет на настоящата обществена поръчка е периодично повтарящи се "Доставки на лекарствени продукти и медицински изделия за хемодиализно лечение" по смисъла на Закона за лекарствените продукти в хуманитарната медицина и Закона за медицинските изделия, за нуждите на "Диализен център - ДИАЛМЕД" ООД, с цел избор на доставчик и сключване на договор за доставка при условията и по реда на Закона за обществените поръчки. Лекарствените продукти и медицинските изделия (за краткост наричани стоки или продукти) са подробно описани в Техническата спецификация. Всеки продукт е обозначен със собствен пореден номер в Техническата спецификация. Участникът задължително трябва да оферира всички продукти където е посочено, че се изисква комплексност. Количествата на продуктите от поръчката, посочени в нея, са прогнозни и ориентировъчни и не пораждат задължение за ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ да ги закупи в пълен обем. Доставките на стоките при изпълнение на договора за обществена поръчка ще се договарят и извършват в рамките на прогнозните годишни количества по техническата спецификация. Фактическото изпълнение на обществената поръчка се определя на база конкретните и реални потребности на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и направените от него писмени заявки за доставка. Годишните прогнозни количества са посочени за всеки лекарствен продукт и медицински изделие от техническата спецификация в Документацията за участие.
33600000, 33690000, 33692800, 33181520, 33140000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Лекарствени продукти по генерични наименования с общ брой 55 и са с поредни номера от техническата спецификация от 1 до 55 включително. Медицинските изделия са с общ брой 60 и са с поредни номера от техническата спецификация от 56 до 115 включително. Участникът може да оферира една, няколко или всички номенклатурни единици включени в предмета на поръчката. Обособени позиции няма. Варианти не се приемат.
НЕ
НЕ
12
Гаранция за участие, гарантираща изпълнение задълженията, произтичащи от участието в процедурата. Размера на гаранцията за всяка номенклатурна единица от Техническата спецификация е определен в таблица в Документацията. За продуктите, за които се изисква комплексност, гаранцията е обща. Гаранцията за участие в процедурата се представя заедно с предложението и се придружава със Списък на номенклатурните единици, за които е внесена. Срокът на валидност на гаранцията за участие в процедурата е срокът на валидност на офертите. Гаранциите се представят в една от следните форми: - парична сума, преведена по банковата сметка на Възложителя – Банка – УниКредит Булбанк IBAN: BG 20 UNCR 7000 1521 7684 96 BIC: UNCRBGSF – платежно нареждане – оригинал или заверено копие в полза на „Диализен център - ДИАЛМЕД” ООД; - банкова гаранция (представя се в оригинал). Размерът на гаранцията за изпълнение е 3% от стойността на договора без ДДС. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП.
Плащанията ще се извършват с финансови средства от бюджета на "Диализен център - ДИАЛМЕД" ООД и срок на отложено плащане не по-малко от 30 дни и не повече от 60 дни от издаване на фактурата.
ДА
Всички комуникации и действия на възложителя и на участниците, свързани с настоящата открита процедура, са в писмен вид. Обмен на информация може да се извършва по пощата, по факс, по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис.
Функционално офертата е разделена на три части: 1. Плик № 1 - „Документи за подбор”, съдържащ: Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата; Оферта за участие - оригинал; Представяне на участника, включващо: посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП /оригинал, по приложен образец/; при участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата; Гаранция за участие в откритата процедура; Документи по чл. 51, ал.1 от ЗОП за доказване на техническите възможности и квалификацията на участника; Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството – (ISO 9001:2008, БДС ЕN ISO 9001:2008 или еквивалентно) на участника за въведена Система за управление на качеството – копие, придружено с превод на български език, ако е на чужд език; Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството – (ISO 9001:2008, БДС ЕN ISO 9001:2008 или еквивалентно) на участника за въведена Система за управление на качеството – копие, придружено с превод на български език, ако е на чужд език; Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици; Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП от участника за предвидени подизпълнители /ако предвижда такива/, видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнителите и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка /оригинал, по приложен образец/; Декларация /оригинал, по приложен образец/ за съгласие за участие на подизпълнителя, ако участникът предвижда такъв. Подизпълнителите представят документи съгл. чл. 56, ал.2 от ЗОП; Декларация /оригинал, по приложен образец/ за срока на валидност на офертата, който не може да е по-кратък от 90 /деветдесет/ календарни дни, считано от датата, посочена като краен срок за получаване на офертите; Декларация по чл. 56, ал.1, т.12 от ЗОП – за приемане на условията в проекта на договора /оригинал по приложен образец/. При подписване на договора участникът, спечелил поръчката следва да представи документите по чл.47, ал.10 от ЗОП в оригинал или заверени от участника копия, издадени не по-късно от два месеца преди датата на Решението на възложителя за избор на изпълнител. Съдържание на плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката” - Техническо предложение” на участника по образец на Възложителя; Декларация за срок на изпълнение на доставката; Декларация за условиятана плащане; Декларация от участника, че ще поддържа на склад средномесечни количества от спечелените позиции лекарствени продукти и/или медицински изделия спрямо годишните количества, обявени от възложителя; Съдържание на плик №3 „Предлагана цена” - Ценовата оферта
няма
няма
Списък /оригинал, по приложен образец/ на основните договори/доставки на лекарствени продукти и/или медицински изделия, изпълнени през последните три години, считано от датата на обявяване на поръчката, включително стойности, дати (или срок на договора) и получатели, придружен от доказателства за изпълнение на услугите. Доказателството за изпълнените договори/доставки се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата Валидно разрешение за производство/търговия на едро/внос с лекарствени продукти, издадено по реда и смисъла на ЗЛПХМ Валиден лиценз за търговия на едро с лекарствени продукти, съдържащи наркотични вещества за участници, предлагащи лекарствени продукти, обект на ЗКНВП Декларация от участника /оригинал/, че лекарствените продукти, с които участва в процедурата, отговарят на изискванията на ЗЛПХМ и притежават валидно разрешение за употреба в Р България, издадено по реда на ЗЛПХМ Декларация от участника, в която посочва кои лекарствените продукти, с които участва в процедурата са включени в ПЛС на МЗ - Приложение №2, актуален към датата на подаване на офертата Декларации от участника, че оферираните цени не надвишават максимално допустимите по референтната стойност съгласно Позитивния лекарствен списък - Приложение № 2 Декларация /оригинал/ от участника, че предлаганите от него цени на лекарствените продукти в процедурата са окончателни и ценообразуването е съобразено с изискванията на „Наредба за регулиране и регистриране на цените на лекарствените продукти... Оторизационни документи, удостоверяващи валидни права за представителство и продажба на оферираните лекарствени продукти и/или медицински изделия за периода на действие на договора на обществената поръчка – пълномощно/оторизационно писмо от производител и/или договор за дистрибуция. От Представителствата Участници, тези документи не се изискват За медицинските изделия следва да се представи декларация за съответствие (по смисъла на чл.14, ал.2 от ЗМИ с приложенията към нея) издадена от производителя и СЕ сертификат, според изискванията на Директива 93/42 на ЕЕС и ЗМИ; инструкция на употреба Сертификат за оценка на съответствието Всеки участник следва да представи декларация, че ще извършва търговските сделки с лекарствени продукти и медицински изделия при спазване на изискванията за тяхното съхранение и разпространение. Декларация, че към датата на доставка остатъчният срок на годност на доставените продукти/стоки няма да бъде по-малък от 60% /шестдесет на сто/ от обявения от производителя върху опаковката към датата на доставката Каталог на предлаганите медицински изделия с превод на български език, от който да са видни основните характеристики на предлаганото медицинско изделие по смисъла на ЗМИ, вид на материала от който са изработени, каталожния номер, техническите параметри и размери на всяко предлагано изделие Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството – (ISO 9001:2008, БДС ЕN ISO 9001:2008, БДС ЕN ISO 13485:2012 или еквивалентно) на производителя на медицински изделия за въведена Система за управление на качеството – копие, придружено с превод на български език, ако е на чужд език Участниците оферирали медицински изделия/консумативи задължително представят 2 (два) броя мостри на продуктите, за които участват
наличие на три изпълнени договора /доставки със същия или сходен предмет на дейност, придружени с доказателства за изпълнението им /удостоверения/
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
90
Малка заседателна зала на "Диализен център - ДИАЛМЕД" ООД, с адрес: гр. София, ул. "Голям Братан" №8
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Представителите на горепосочените лица, желаещи да присъстват при отварянето на предложенията е необходимо да представят следните документи: За участници в процедурата – представляващ/и участника представят документ за самоличност; за упълномощените представители на участниците - документ за самоличност и нотариално заверено пълномощно; за представителите на средствата за масова информация - служебна карта или друг документ, удостоверяващ служебното положение, по силата на което лицето има право на присъствие; за всички други лица – документ за самоличност.
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
съгласно чл. 120 от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
24.01.2015 г.