Версия за печат

01946-2015-0001

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Дирекция на Природен парк Витоша, ул. Антим I №17, За: Снежана Петрова, Република България 1303, София, Тел.: 03592 9895377, E-mail: dppvitosha@iag.bg, Факс: 03592 9895377

Място/места за контакт: гр. София, ул. Антим I №17

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.park-vitosha.org/.

Адрес на профила на купувача: http://park-vitosha.org/procurement/%d0%b2%d1%8a%d0%b7%d1%81%d1%82%d0%b0%d0%bd%d0%be%d0%b2%d1%8f%d0%b2%d0%b0%d0%bd%d0%b5-%d0%b8-%d1%80%d0%b5%d0%bc%d0%be%d0%bd%d1%82-%d0%bd%d0%b0-%d1%81%d1%8a%d1%89%d0%b5%d1%81%d1%82%d0%b2%d1%83%d0%b2/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионална или местна агенция/служба

Основна дейност на възложителя

Околна среда

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Възстановяване и ремонт на съществуваща туристическа инфраструктура в Природен парк „Витоша”, по проект № DIR-5113326-4-98 „Дейности по устойчиво управление на Природен парк Витоша”, финансирани по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”, обособена в следните позиции: Обособена позиция № 1 – Ремонт и възстановяване на туристическа инфраструктура на м. „Плажа” , с. Бистрица. Обособена позиция № 2 - Ремонт и възстановяване на туристическа алея с. Железница и ремонт и възстановяване на подход (паркинг) - с. Железница. Обособена позиция № 3 - Ремонт и възстановяване на кътове за отдих. Обособена позиция № 4 – Възстановяване и ремонт на туристическа алея с. Бистрица – кв. Бояна. Обособена позиция № 5 – Ремонт на детска площадка в м. „Белите брези”. Обособена позиция № 6 - Изграждане на Размножителен център за редки видове – адаптационна волиера. Обособена позиция № 7 - Извършване на СМР в сградата на „Музей на мечката”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: на територията на Природен парк "Витоша"
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на настоящата обществена поръчка е "Възстановяване и ремонт на съществуваща туристическа инфраструктура в Природен парк „Витоша”, по проект № DIR-5113326-4-98 „Дейности по устойчиво управление на Природен парк Витоша”, финансирани по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”, обособена в следните позиции: Обособена позиция № 1 – Ремонт и възстановяване на туристическа инфраструктура на м. „Плажа” , с. Бистрица; Обособена позиция № 2 - Ремонт и възстановяване на туристическа алея с. Железница и ремонт и възстановяване на подход (паркинг) - с. Железница; Обособена позиция № 3 - Ремонт и възстановяване на кътове за отдих; Обособена позиция № 4 – Възстановяване и ремонт на туристическа алея с. Бистрица – кв. Бояна; Обособена позиция № 5 – Ремонт на детска площадка в м. „Белите брези”; Обособена позиция № 6 - Изграждане на Размножителен център за редки видове – адаптационна волиера; Обособена позиция № 7 - Извършване на СМР в сградата на „Музей на мечката”. Пълното описание на обхвата на строително-монтажните дейности за съответната обособена позиция се съдържа в Техническите спецификации на одобрената документация за участие.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45236250

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни работи на терени на паркове

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

В обхвата на обществената поръчка са предвидени за изпълнение следните СМР: За обособена позиция № 1 - Ремонт и възстановяване на туристическа инфраструктура на м. „Плажа” , с. Бистрица. За Обособена позиция № 2 - Ремонт и възстановяване на туристическа алея с. Железница и ремонт и възстановяване на подход (паркинг) - с. Железница. За Обособена позиция № 3 - 1. Ремонт на кът за отдих м. Бялата вода, 2. Ремонт на кът за отдих Черни връх, 3. Ремонт на кът за отдих м. Дендрариума, 4. Ремонт на кът за отдих кв. Драгалевци при лифтена станция. За Обособена позиция № 4 – Възстановяване и ремонт на туристическа алея с. Бистрица – кв. Бояна. За Обособена позиция № 5 – Ремонт на детска площадка в м. „Белите брези”. За Обособена позиция № 6 - Изграждане на Размножителен център за редки видове – адаптационна волиера. За Обособена позиция № 7 - Извършване на СМР в сградата на „Музей на мечката”. Пълното описание на обхвата на строително-монтажните дейности за съответната обособена позиция се съдържа в Техническите спецификации на одобрената документация за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
424849.37 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

30.07.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят гаранция за участие в процедурата в размер на, както следва: за Обособена позиция № 1 – 1 000 (хиляда) лева, за Обособена позиция № 2 – 300 (триста) лева, за Обособена позиция № 3 – 200 (двеста) лева, за Обособена позиция № 4 – 1 400 (хиляда и четиристотин) лева, за Обособена позиция № 5 - 150 (сто и петдесет) лева, за Обособена позиция № 6 - 700 (седемстотин) лева, за Обособена позиция № 7 - 160 (сто и шестдесет) лева а участникът, определен за изпълнител, внася гаранция за изпълнение в размер на 2% (два процента) от стойността на договора без ДДС за съответната обособена позиция. Гаранцията за участие в процедурата и гаранцията за изпълнение на договора се представят по избор на участника като парична сума или като банкова гаранция. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато участникът представя банкова гаранция за участие тя трябва да покрива периода на валидност на офертата, а банковата гаранция за изпълнение следва да е издадена както следва: да бъде със срок на валидност един месеца след изтичане на предложения гаранционен срок на СМР по съответната обособена позиция. Банковата гаранция се издава в полза на Възложителя. Когато участникът представя гаранция под формата на парична сума тя следва да бъде внесена по сметка на ДПП „Витоша”: BIC UNCRBGSF, IBAN BG85UNCR96603325124812, Уникредит Булбанк - клон Хемус Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участника. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не е по-малък от определения в настоящата процедура. Когато участникът представя банкова гаранция, то условията по нея трябва да съответстват на тези по приложения в документацията образец. Ако условията на представената от участника гаранция се различават от тези на представения образец и са по-неблагоприятни за Възложителя, то Възложителят следва да поиска нейната корекция. Корекция на представената гаранция за участие е възможна само при прилагане на хипотезата на чл. 68, ал. 8 и ал. 9 ЗОП. Участникът е длъжен да се съобрази с искането на Възложителят, в противен случай се счита, че не е представена изискуемата банкова гаранция. Гаранциите за участие в процедурата се задържат или усвояват, респективно освобождават от възложителя при спазване условията и реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят не дължи лихва върху сумата, представена като гаранция, за периода, през който средствата са престояли у него законосъобразно. Възложителят не изисква гаранции за участие и за изпълнение от специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането ще бъде осигурено по договор № DIR-5113326-C-010 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Околна среда 2007 г. - 2013 г.”, съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие и от Кохезионния фонд на Европейския съюз, Приоритетна ос 3 - „Опазване и възстановяване на биологичното разнообразие”, по проект № DIR-5113326-4-98 „Дейности по устойчиво управление на Природен парк Витоша” Начин на плащане: (приложимо за всички обособени позиции) 1. Авансово плащане в размер на 20 (двадесет) % от стойността на договора, платимо в срок до 30 (тридесет) календарни дни след сключване на договора и представена оригинална фактура от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 2. Окончателно плащане: осъществимо след успешното приключване на всички СМР предмет на настоящия договор в размер съгласно посочената в количествената-стойностна сметка единична цена за всяка позиция от обектите, срещу представен Акт (Протокол № 19) за действително извършените разходи за изпълнение на СМР, подписан от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ или техни оторизирани представители. Размерът на окончателното плащане се изчислява като от стойността на договора се приспадне авансовото плащане. 3. Окончателното плащане ще се извършва на база реално извършени СМР, удостоверено с подписване на протокол обр.19 за приемане на действително извършени СМР. 4. Преди плащане ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва 100% документална проверка и проверка на мястото на обекта за удостоверяване извършването на заявените за плащане СМР, базирана на техническата спецификация и сключения договор между ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, и всички приложими документи, изискващи се по Закона за устройство на територията /ЗУТ/, / както и всички други законови и подзаконови нормативни актове, регламентиращи тази материя. 5. Окончателното плащане се извършва след актуване на извършения обем СМР. Основание за извършване на окончателно плащане е одобрен от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ протокол обр.19 за приемане на действително извършени СМР, придружен от необходимите документите. 6. Извършване на окончателно плащане е допустимо след представяне на: - цялата налична към момента на искането документация за съответните дейности свързани с направените разходи; - приемо-предавателен протокол за действително извършената работа (акт, обр.19), подписан от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ или техни оторизирани представители. - фактура за стойността на действително извършените СМР, издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. - представяне на всички документи по ЗУТ, както и всички други законови и подзаконови нормативни актове за приемане на обекта и спазване на изискванията за тяхното съставяне. 7. Окончателното плащане се извършва в тридесет дневен срок след приемането на обекта от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и представени документи по т.6 от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 8. Всички документи, свързани с плащанията по договора с ИЗПЪЛНИТЕЛЯ ще бъдат подписвани от Директора на ДПП „Витоша” и/или от друго/други, специално определено/и лице/а. Фактурите за извършване на плащания се изготвят на български език, в съответствие със Закона за счетоводството. В тях трябва задължително да присъства следният текст: Разходът е финансиран от ОП “Околна среда 2007-2013 г.”, по проект № …………………., финансиран по договор за безвъзмездна финансова помощ № ……………, както и номера и дата на договора за строителство, по който е извършено плащане. Фактурата по т. 6 и приложеният към нея протокол трябва да съдържа подробна информация за извършената строителна дейност - вид, количество и единична цена.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Съставът на консорциума или обединението не могат да бъдат променяни.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Настоящата поръчка е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания /в частта за всички обособени позиции/. Определените от възложителя критерии за подбор не се прилагат за участници, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за обединения, в които участват само такива лица. Когато в процедурата участват едно или повече специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, които са вписани в регистъра по чл. 16 г, ал. 5, т. 2 от ЗОП и/или техни обединения, и офертите на тези лица отговарят на изискванията на възложителя, офертите на останалите участници не се разглеждат и оценяват.Когато участникът е посочил, че ще ползва подизпълнители, изискването за вписване в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър се прилага и за посочените подизпълнители. В случай, че участник представи ценова оферта, надвищаваща прогнозната стойност за съответната обособена позиция, или представи ценова оферта надвишаваща посочената в техническата спецификация стойност за съответния обект, то неговата оферта няма да бъде разглеждана и той ще бъде отстранен от участие в процедурата. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с минималните изисквания за технически възможности поставени от възложителя се доказва от един или повече от участниците в обединението. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За трети лица може да бъдат посочените подизпълнители и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. Важно! Участниците представят толкова плика № 1 „Документи за подбор", № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката" и № 3 "Предлагана цена" за колкото обособени позиции участват, като всеки плик следва е надписан и с номера и наименованието на обособената позиция, за която се отнася. Когато документи и информация, съдържащи се в плик № 1, са еднакви за две или повече обособени позиции, по които участникът участва, същите се поставят само в плика по позицията с най-малък пореден номер, като това обстоятелство се отбелязва в списъка на документите, съдържащ се в пликовете на останалите позиции.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български и чуждестранни физически или юр. лица, както и техни обединения, които отговарят на изискванията, предвидени в ЗОП,изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие, както и на специалните изисквания,предвидени във всички относими нормативни актове, свързани с изпълнение на договора. Съдържание на Плик № 1 - "Документи за подбор": 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника.; 2. Представяне на участника, което включва: - Оферта за участие, съдържаща декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП и срок на валидност на офертата. Когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец участниците следва да посочат единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. Когато участникът е физическо лице – Име, ЕГН, адрес и др. Когато участникът е обединение изисканата информация се представя за всяко физическо или юридическо лице включено в обединението. В случай, че участникът ще ползва подизпълнители при изпълнение на поръчката, в т. 3 от оферта се попълва таблицата, като се посочва: наименование на подизпълнителите, видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка. С офертата си участниците може без ограничения да предлагат ползването на подизпълнители.; декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т.1, б. „а - д”, т. 2, 3 и 4, ал. 2, т. 1, 4 и 5 и ал. 5, т.1 и т. 2 от ЗОП; декларация по чл. 16 г., ал. 5, т. 2 от ЗОП /в случай, че е приложимо/; 3. При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 4. Доказателства за технически възможности и/или квалификация на участника- съгласно III.2.3 от настоящото обявление; 5. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС; 6.Декларация за запознаване с мястото на извършване на СМР; 7.Декларация по чл.56,ал.1,т.12 от ЗОП; 8.Декларация за съгласие за участие от подизпълнител; 9. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 10. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП; 11. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (представя се в случай, че офертата е подписана от лице, което не е законен представител на участника). Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, букви "а" и "б" от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Документите по чл. 56, ал. 1, т. 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. За обединението не се прилага документ за регистрация. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл. 56, ал. 1, т. 5 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. Плик № 2 - „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА” в който се поставя се поставя техническото предложение (включващо и срок за изпълнение) и ако е приложимо - декларация по чл. 33, ал. 4 ЗОП. Плик № 3 – “Предлагана цена” , съдържащ ценовата оферта на участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Неприложимо
Минимални изисквания: Неприложимо
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на изпълненото строителство през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата. В списъка следва да бъдат посочени/ към списъка следва да бъдат представени и: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; 2. Декларация (свободен формат на текстово оформяне) за средния годишен брой на работниците и служителите на участника за последните три години /2012, 2013, 2014 г./, освен когато участникът е посочил в офертата си, че ще използва подизпълнител или ресурсите на трето лице, в тези случаи представянето на декларацията за средния годишен брой на работниците и служителите на участника за последните три години не е необходимо (приложимо за всички обособени позиции). 3. Декларация по чл. 51, ал. 1, т. 9 от ЗОП, за налично оборудване/техника за изпълнение на дейностите от предмета на поръчката. (приложимо за обособени позиции № 1, № 3, № 4 и № 6).
Минимални изисквания: 1.В процедурата могат да участват лица, които за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, имат изпълнени минимум три строителни обекта (приложимо за обособени позиции № 1, 2, 3, 4, 6 и 7). За об. поз. 5 участниците следва да имат изпълнени минимум три строителни обекта, поне един от които включва ремонт и/или изграждане и/или монтаж на съоръжения за спорт и развлечение. Важно!!! В случай, че участник подава оферта за повече от една обособена позиция за която е поставено изискване за наличие на изпълнени обекти в областта на строителството (обособени позиции № 1, 2, 3, 4, 5, 6 и 7), то е достатъчно да има изпълнени минимум три обекта за строителство. 2. Участникът следва да представи декларация (свободен формат на текстово оформяне) за средния годишен брой на работниците и служителите на участника за последните три години /2012, 2013, 2014 г./, които следва да са не по-малко от, както следва: за об. поз. № 1 - 7 човека, за об. поз. № 2 - 5 човека, за об. поз. № 3 - 5 човека, за об. поз. № 4 - 7 човека, за об. поз. № 5 -5 човека, за об. поз. № 6 -7 човека, за об. поз. № 7 - 5 човека освен когато участникът е посочил в офертата си, че ще използва подизпълнител или ресурсите на трето лице, в тези случаи представянето на декларацията за средния годишен брой на работниците и служителите на участника за последните три години не е необходимо. В декларацията участникът посочва имената на работниците и служителите, длъжността и общия трудов стаж. Участникът може да предложи в офертата си едни и същи лица (работници) по отделните обособени позиции. 3. Участникът трябва да разполага с техническо оборудване и механизация за изпълнение на дейностите от предмета на поръчката, в което число се изискват минимум наличието на (приложимо за обособени позиции № 1, № 3, № 4 и № 6) - За обособени позиции № 1 и 6 - бордови транспортни средства - 1 бр., моторни резачки - 2 бр. /за об. позиция № 1 - 1 бр./, храсторез - 1 бр., Бобкат или комбиниран багер - 1 бр.; За обособена позиция № 3 - Участникът трябва да разполага с високо проходимо колесно превозно средство (един брой) за изпълнение на дейностите от предмета на поръчката, За обособена позиция № 4 - бордови транспортни средства - 1 бр., моторни резачки - 1 бр., храсторез - 1 бр.,високо проходимо колесно превозно средство - 1 бр., Бобкат или комбиниран багер - 1 бр.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Цена за изпълнение; тежест: 40
Показател: Техническо предложение - Подпоказателите на показателя „Техническото предложение (Т)” са: Предлаган подход, план за работа и организация описани в Техническото предложение – Т1 с тежест 30 т., Предложения/мерки за намаляване или предотвратяване на рисковете - Т2 с тежест 30 т., Предложена програма за мерки за опазване на околната среда – Т3 с тежест 40 т.; тежест: 60

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Други предишни публикации
Номер на обявлението в ОВ 626576 от 30.09.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
13.02.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.02.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 16.02.2015 г.  Час: 11:00
Място

в сградата на ДПП "Витоша"

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Финансирането ще бъде осигурено по договор № DIR-5113326-C-010 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Околна среда 2007 г. - 2013 г.”, съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие и от Кохезионния фонд на Европейския съюз, Приоритетна ос 3 - „Опазване и възстановяване на биологичното разнообразие”, по проект № DIR-5113326-4-98 „Дейности по устойчиво управление на Природен парк Витоша”

VI.3) Допълнителна информация

От участие в процедура за възлагане на обществена поръчка ще бъде отстранен участник: 1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците; 3. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. Всички комуникации и действия на Възложителя и на участниците, свързани с настоящата процедура, са в писмен вид. Обменът на информация между Възложителя и участниците се извършва по един от следните начини: Лично - срещу подпис; По пощата – чрез препоръчано писмо с обратна разписка, изпратено на посочения от участника адрес; Чрез куриерска служба с обратна разписка; По факс; По електронен път при условията и реда на Закона за електронния документ и електронния подпис; Чрез комбинация от тези средства. За получено уведомление по време на процедурата се счита това, което е достигнало до адресата, на посочения от него адрес/електронен адрес/факс номер или получено на ръка лично или от законният представител на юридическото лице или от лицето, посочено за контакти в офертата на участника. Когато участникът е променил своя адрес или електронен адрес или факс номер и не е информирал своевременно за това ответната страна, или адресатът не желае да приеме уведомлението, за получено се счита това уведомление, което е достигнало до адреса/електронния адрес/факса, известен на изпращача. Обменът и съхраняването на информация в хода на провеждане на процедурата за възлагане на обществената поръчка се извършват по начин, който гарантира целостта, достоверността и поверителността на офертите. Решенията на възложителя, за които той е длъжен да уведоми участниците и документите, които се прилагат към тях, се връчват лично срещу подпис или се изпращат с препоръчано писмо с обратна разписка, по факс или по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис. Решенията, изпратени по факс или по електронен път, се приемат за редовно връчени, ако са изпратени на посочения от адресата номер на факс или електронен адрес и е получено автоматично генерирано съобщение, потвърждаващо изпращането. Възложителят ползва възможността за намаляване на сроковете по чл. 64, ал. 1 от ЗОП на основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, тъй като обявлението е изпратено по електронен път и възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на интернет сайта на ДПП "Витоша" http://www.park-vitosha.org/

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Дирекция на Природен парк Витоша, ул. Антим I №17, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: dppvitosha@iag.bg, Факс: 03592 9895377

Интернет адрес/и:

URL: http://www.park-vitosha.org/.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.01.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Ремонт и възстановяване на туристическа инфраструктура на м. „Плажа” , с. Бистрица.
1) Кратко описание

Във връзка с изпълнение на сключен договор № DIR-5113326-C-010 между МОСВ и ДПП „Витоша” за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОП „Околна среда 2007-2013 г." по проект „Дейности по устойчиво управление на природен парк Витоша” е необходимо да бъдат осъществени строителни дейности свързани с ремонт и възстановяване на туристическа инфраструктура на м. „Плажа” , с. Бистрица.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45236250

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни работи на терени на паркове

3) Количество или обем

В обхвата на обществената поръчка са предвидени за изпълнение следните СМР: За обособена позиция № 1 - Ремонт и възстановяване на туристическа инфраструктура на м. „Плажа” , с. Бистрица.

Прогнозна стойност, без ДДС
111261.6 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.07.2015 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Ремонт и възстановяване на туристическа алея с. Железница и ремонт и възстановяване на подход (паркинг) - с. Железница.
1) Кратко описание

Във връзка с изпълнение на сключен договор № DIR-5113326-C-010 между МОСВ и ДПП „Витоша” за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОП „Околна среда 2007-2013 г." по проект „Дейности по устойчиво управление на природен парк Витоша” е необходимо да бъдат осъществени строителни дейности свързани с ремонт и възстановяване на туристическа алея с. Железница и ремонт и възстановяване на подход (паркинг) - с. Железница.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45236250

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни работи на терени на паркове

3) Количество или обем

В обхвата на обществената поръчка са предвидени за изпълнение следните СМР: За Обособена позиция № 2 - Ремонт и възстановяване на туристическа алея с. Железница и ремонт и възстановяване на подход (паркинг) - с. Железница.

Прогнозна стойност, без ДДС
37373.58 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.07.2015 г. 

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Ремонт и възстановяване на кътове за отдих.
1) Кратко описание

Във връзка с изпълнение на сключен договор № DIR-5113326-C-010 между МОСВ и ДПП „Витоша” за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОП „Околна среда 2007-2013 г." по проект „Дейности по устойчиво управление на природен парк Витоша” е необходимо да бъдат осъществени строителни дейности свързани с ремонт и възстановяване на кътове за отдих.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45236250

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни работи на терени на паркове

3) Количество или обем

В обхвата на обществената поръчка са предвидени за изпълнение следните СМР: За Обособена позиция № 3 - 1. Ремонт на кът за отдих м. Бялата вода, 2. Ремонт на кът за отдих Черни връх, 3. Ремонт на кът за отдих м. Дендрариума, 4. Ремонт на кът за отдих кв. Драгалевци при лифтена станция.

Прогнозна стойност, без ДДС
20575 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.07.2015 г. 

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Възстановяване и ремонт на туристическа алея с. Бистрица – кв. Бояна.
1) Кратко описание

Във връзка с изпълнение на сключен договор № DIR-5113326-C-010 между МОСВ и ДПП „Витоша” за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОП „Околна среда 2007-2013 г." по проект „Дейности по устойчиво управление на природен парк Витоша” е необходимо да бъдат осъществени строителни дейности свързани с възстановяване и ремонт на туристическа алея с. Бистрица – кв. Бояна.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45236250

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни работи на терени на паркове

3) Количество или обем

В обхвата на обществената поръчка са предвидени за изпълнение следните СМР: За Обособена позиция № 4 – Възстановяване и ремонт на туристическа алея с. Бистрица – кв. Бояна.

Прогнозна стойност, без ДДС
146562.4 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.07.2015 г. 

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Ремонт на детска площадка в м. „Белите брези”.
1) Кратко описание

Във връзка с изпълнение на сключен договор № DIR-5113326-C-010 между МОСВ и ДПП „Витоша” за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОП „Околна среда 2007-2013 г." по проект „Дейности по устойчиво управление на природен парк Витоша” е необходимо да бъдат осъществени строителни дейности свързани с ремонт на детска площадка в м. „Белите брези”.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45236250

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни работи на терени на паркове

3) Количество или обем

В обхвата на обществената поръчка са предвидени за изпълнение следните СМР: За Обособена позиция № 5 – Ремонт на детска площадка в м. „Белите брези”.

Прогнозна стойност, без ДДС
15000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.07.2015 г. 

Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Изграждане на Размножителен център за редки видове – адаптационна волиера.
1) Кратко описание

Във връзка с изпълнение на сключен договор № DIR-5113326-C-010 между МОСВ и ДПП „Витоша” за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОП „Околна среда 2007-2013 г." по проект „Дейности по устойчиво управление на природен парк Витоша” е необходимо да бъдат осъществени строителни дейности свързани с изграждане на Размножителен център за редки видове – адаптационна волиера.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45236250

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни работи на терени на паркове

3) Количество или обем

За Обособена позиция № 6 - Изграждане на Размножителен център за редки видове – адаптационна волиера.

Прогнозна стойност, без ДДС
78000.64 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.07.2015 г. 

Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Извършване на СМР в сградата на „Музей на мечката”.
1) Кратко описание

Във връзка с изпълнение на сключен договор № DIR-5113326-C-010 между МОСВ и ДПП „Витоша” за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОП „Околна среда 2007-2013 г." по проект „Дейности по устойчиво управление на природен парк Витоша” е необходимо да бъдат осъществени строителни дейности свързани извършване на СМР в сградата на „Музей на мечката”.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45236250

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни работи на терени на паркове

3) Количество или обем

В обхвата на обществената поръчка са предвидени за изпълнение следните СМР: За Обособена позиция № 7 – Извършване на СМР в сградата на „Музей на мечката”.

Прогнозна стойност, без ДДС
16076.15 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.07.2015 г.