Версия за печат

00904-2015-0001

BG-София: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Драгоман, ул."Захари Стоянов" № 26, За: Елена Ангелова -гл.спец."ППИ", РБългария 2210, София, Тел.: 07172 2103, E-mail: obshtina_dragoman@abv.bg, Факс: 07172 2014

Място/места за контакт: Община Драгоман

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://obshtinadragoman.com/.

Адрес на профила на купувача: http://obshtinadragoman.com/index.php?option=com_content&view=article&id=1532:2015-01-16-08-36-49&catid=61:2014-07-11-07-44-00&Itemid=92.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Строителство на„Изложбен туристически център за местно природно и културно наследство в гр.Драгоман, кв.79” 63/3/313/0721 от 05.08.2014г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: Община Драгоман
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обект „Изложбен туристически център за местно природно и културно наследство, в гр.Драгоман, кв.79” в УПИ VIII – читалище, търговски обекти, паркинги и градска градина, по плана на гр.Драгоман- ЦГЧ представлява едноетажна сграда, с богато остъкляване, включваща в обема си зала за посетители, санитарен възел и техническо помещение – ЗП 80 кв.м. Формата на сградата е органична. Търсена е хармония с околната природната среда (градска градина) и контраст със строгата геометрия на площада и околните сгради. Формата е производна на елипсоид. Конструкцията е дървена. Моделирането на формите се осъществява с високоякостно, многослойно еластично, негоримо покритие. Основите са бетонни. Дограмата е овална в план структурна фасада, като част от прозорците в нея са отваряеми. Панелите ограждащи тоалетната са огледални, непрозрачни. Вътрешните стени са щендерни. Обзавеждането по принцип е мобилно, което придава мултифункционален характер на пространството. Единствено експозиционните витрини са имобилни – с вградено осветление в самите стелажи и гръб – ограждащия елемент на сградата. Настилките са гранитогрес в помещенията и различни видове бетонни настилки за благоустрояване на околното пространство. Сградата е съоръжена с необходимите инсталации – ВиК, Ел, ОВК. Осветителните тела са вградени. Предвидено е художествено осветление за сградата.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Начин на плащане:Авансово плащане в размер до 50 % (петдесет процента) от стойността на договора без ДДС в 20 (двадесет ) работни дни след осъществен последващ контрол на ДФ”Земеделие” и представяне на фактура, на стойност равна на стойността на аванса без ДДС. 3.1.2. Окончателното плащане в размер до 50% (петдесет процента) или останалата сума до 100 % (сто процента) от стойността на договора без ДДС при представена фактура и подписан АКТ №16 в срок от 20 /двадесет/ календарни дни, и изпълнени следните обстоятелства: a) след завършване и предаване на обекта, удостоверено с представяне на съответните надлежно оформени актове и протоколи съгласно изискванията на Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, издадена от министъра на регионалното развитие и благоустройството /обн., ДВ, бр. 72 от 15.08.2003 г./, обр.акт 19 подписани от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ и строителен надзор. b) одобрено и преведено окончателно плащане по отпуснатото финансиране по проект 63/3/313/0721 от 05.08.2014г. 3.1.3. Фактурите за извършване на плащания се изготвят на български език в съответствие със Закона за счетоводството 3.1.4. От стойността на окончателното плащане ще се приспадат всички суми, които са обект на финансова редукция, корекция наложени от страна на финансиращия орган /РАЗПЛАЩАТЕЛНА АГЕНЦИЯ – ДЪРЖАВЕН ФОНД “ЗЕМЕДЕЛИЕ”/ по изпълнението на договора.

Прогнозна стойност без ДДС
135532.79 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Начало

18.02.2015 г. 

Завършване

15.05.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 1355.33 лева (хиляда триста петдесет и пет лева и тридесет и три ст.). Гаранцията за участие се превежда от участника по банкова сметка на Община Драгоман в БАНКА „ДСК“ ЕАД, IBAN BG 30STSA9300 8497 6603 00, BIC STSABGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност не по-малко от срока на валидност на офертата и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията примерен образец на Банкова гаранция за участие /Приложение № 7/. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подаването на офертата за участие в настоящата процедура.При внасяне на гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на договора и е със срок на валидност , надвишаващ с 30 дни след изтичане на гаранционния срок по строежа. Гаранцията за изпълнение на договора се превежда от участника по банкова сметка на Община Драгоман в БАНКА „ДСК“ ЕАД, IBAN BG 30STSA9300 8497 6603 00, BIC STSABGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията примерен образец на Банкова гаранция за изпълнение /Приложение № 8/. При внасяне на гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Банковата гаранция за изпълнение или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура в срок от 30 дни след приключване на строежа.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Предмета на настоящата процедура по възлагане на обществена поръчка се финансира по мярка 4.1 „Прилагане на стратегии за местно развитие” от ПРСР 2007-2013год., подкрепени от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР), по Договор № 63/3/3130721/05.08.2014 между ДФ”Земеделие” и МИГ „Сливница – Драгоман” и Община Драгоман

ІІІ.1.4) Други особени условия

6. Доказване съответствието на изискванията за финансово и икономическо състояние, за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица 6.1. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за финансово и икономическо състояние, за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, кандидатът или участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. 6.2. За целите на т. 6.1. трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на кандидата или участника с тях.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Съдържание на Плик № 1 „Документи за подбор" 1) Подробен списък, изчерпателно изброяващ документите и информацията, поставени в офертата, подписан от представляващия участника. Списъкът следва да съдържа броя на документите, които са представени. 2) Оферта за изпълнение на предмета на обществената поръчка (без посочване на определящи показатели относими към Плик № 2 и Плик № 3) –Приложение № 1; 3) Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; 4) Доказателства за изпълнение на изисквания към участника техническите възможности и/или квалификация, посочени от Възложителя в настоящата документация - Минимални изисквания за технически възможности и квалификация; 5) Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.9, ЗОП - Приложение № 2 ; 6) Приложение 3 - Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 55, ал. 7 от ЗОП и чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП; 7) Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда – Приложение № 4; 8) Декларация за ползване на подизпълнител/и -Приложение № 5; 9) Декларация – съгласие за участие на подизпълнител -Приложение№ 6; 10) Документ за гаранция за участие в процедурата съгласно обявлението за обществена поръчка и условията на настоящата документация; 11) Документ, удостоверяващ регистрация на участника по ЗДДС /при налична такава/ или еквивалентен; При обединение - копие от документа се представя /при наличие/ от всеки член на обединението поотделно. 12) Нотариално заверено пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура. Този документ се представя, когато лицето, представляващо участника, не е законен представител на участника, съгласно официалните документи за регистрация на участника. При обединение - ако в споразумението няма посочено лице, което да е упълномощено да представлява всички членове на обединението, тогава се изисква нотариално заверено пълномощно от всеки член на обединението, което да упълномощава същото лице да представлява участника в настоящата процедура; 13) Споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка - съгласно изискванията на указанията (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) – нотариално заверен препис. 14) Списък – Декларация - Приложение 9; 15) Списък - декларация за специалистите участващи в проекта - Приложение 10; 16) Образец на автобиография - Приложение 11; 17) Декларация за разположение на експерт - Приложение 12; 18) Декларация за приемане на условията в проекта на договор - Приложение 13; 19) Документ установяващ внасянето на предвидената гаранция за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не е заложил минимални изисквания за икономически и финансови възможности на учасниците
Минимални изисквания: Възложителят не е заложил минимални изисквания за икономически и финансови възможности на учасниците
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Доказателства: Списък на строителството, което е еднакво или сходно с предмета на обществената поръчка, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, заедно с доказателствата за извършеното строителство, а именно: 1) Посочване на публични регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключено изпълнението, мястото и вида на строителството 2) или Удостоверения за добро изпълнение, които съдържат информация за стойността, датата, на която е приключено изпълнението, мястото, вида и обема на строителството и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. Удостоверенията да съдържат дата и подпис на издателя и данни за контакт; 3) или Копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. Минимално изискване – за последните пет години да е осъществен обем -прогнозната стойност на поръчката 2.Доказателства: Сертификат ISO 9001:2008 Сертификат за управление на качеството или еквивалентен за участника, с предмет предмета на дейност на настоящата поръчка– нотариално заверено копие 3.Доказателство: Удостоверението за вписване в Централния професионален регистър на строителя или еквивалентна 4. В процедурата могат да участват лица, които имат сключена „Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството” по чл. 171 от ЗУТ, отговаряща на удостоверението за вписване в Централния професионален регистър на строителя или еквивалентна, с минимален праг на застраховката, съответстващ на групата и категорията на поръчката. Същата трябва да е в сила минимум 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата, както и да бъде придружена с декларация от участника, че в случай, че по време на действие на договора застраховката изтече, то действието й ще бъде подновено със срок не по – малък от срока на строителството и договора. 5.Доказателства за квалификацията, опита и стажа на гореизброените специалисти се доказва чрез удостоверения от работодатели, възложители, копия на дипломи и сертификати за придобити квалификации,копия на служебни, трудови и/или осигурителни книжки и/или еквивалентни документи. Забележка: При участие на обединения, които не са юридически лица: Изискванията по т. 1, 5, 7 и 8 се отнасят за обединението участник. Документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствие с изискванията. б) Изискванията по т. 2 - 4 и 6 се отнасят за всяко лице, включено в обединението (когато е приложимо – изискванията за технически възможности се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението). Когато участникът в процедурата предвижда участието на подизпълнители, изискванията се прилагат по отношение на тях, съобразно вида и дела на участие. * Участникът може да представи и други документи, доказващи финансовите, технически и професионални възможности за осъществяване на предмета на поръчката.
Минимални изисквания: 1. Да имат изпълнено строителството, еднакво или сходно с предмета на обществената поръчка, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата. Възложителят приема за „сходно" с предмета на поръчката - СМР за изграждане и/или ремонт и/или реконструкция на сгради и съоръжения за обществено обслужване. 2.Въведена система за управление на качеството в строителството в съответствие със стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен 3.Участниците следва да имат регистрация в Централния професионален регистър на строителите към Камарата на строителите в Р. България, за изпълнение на строежи от V-та (пета) категория, съгласно чл.5, ал.6, т.4.2.1 от Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС) 4.Участникът да има валидна задължителна застраховка „Професионална отговорност” по чл. 171 от ЗУТ или еквивалентна 5.За изпълнението на поръчката всеки участник трябва да разполага, с квалифициран и опитен инженерно–технически екип за изпълнение на поръчката. Ключовите експерти, които ще бъдат ангажирани в изпълнението на поръчката, трябва да са в състав минимум посочения по-долу и да отговарят на следните изисквания: 1. Ръководител на обекта • да има завършено висше образование с квалификация „строителен инженер” или еквивалентна, степен „магистър”; • да има минимум 5 години стаж по специалността и минимум едно строителство от подобно естество като „Ръководител на обект”. 2. Строителен инженер (ПГС) – 2 бр.- със завършено висше образование, степен «магистър», специалност «ПГС» или еквивалентна, с най-малко 5 години стаж по специалността. 3. Инженер геодезист – 2 бр. - със завършено средно или висше образование, специалност «Геодезия» или еквивалентна, с най-малко 5 години стаж по специалността. 4. Специалист по безопасност и охрана на труда – 1 бр. - координатор по БЗР с най-малко 3 години стаж по специалността.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за изпълнение – П1; тежест: 10
Показател: Техническо предложение –П2; тежест: 40
Показател: Ценово предложение – П3; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
13.02.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.02.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 17.02.2015 г.  Час: 17:00
Място

Община Драгоман

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участници в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

финансирането е по мярка 4.1 „Прилагане на стратегии за местно развитие” от ПРСР 2007-2013год., подкрепени от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони ( ЕЗФРСР), по Договор № 63/3/3130721/05.08.2014 между ДФ”Земеделие” и МИГ „Сливница – Драгоман” и Община Драгоман

VI.3) Допълнителна информация

http://obshtinadragoman.com

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Чл.120 , ал.5 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.01.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ