00254-2015-0001
Технически редакции | ||
16.01.2015 15:24 ч. : | 16/01/2015 15:17 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
16.01.2015 15:24 ч. : | 16/01/2015 15:17 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Рудозем: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Рудозем, бул."България" №15, За: Красимира Боюклиева-Кубинска, Република България 4960, Рудозем, Тел.: 0306 99191, E-mail: obrud@abv.bg, Факс: 0306 99141
Място/места за контакт: Община РудоземИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.rudozem.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3/unikalen-nomer-v-registara-na-aop-00254-2014-0019-dostavka-na-stroitelni-materiali-i-materiali-sva-119.html.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Доставка на строителни материали и материали, свързани със строителството за нуждите на община Рудозем.”
Възлагане на обществена поръчка
„Доставка на строителни материали и материали, свързани със строителството за нуждите на община Рудозем.” Доставките ще се извършват периодично по предварителни заявки от Възложителя в зависимост от възникналите нужди. Възложителят си запазва правото да не заяви целия асортимент, според конкретните (специфични) нужди на община Рудозем. 1. Материалите, предлагани от доставчика, трябва да отговарят на следните условия: - да бъдат качествени, с неизтекъл срок за годност; - да отговарят по количество и качество на БДС или „еквивалентно”; - да бъдат придружени със съответните сертификати за качество; 2. Материалите се доставят до посочено място на територията на община Рудозем по предварително подадени заявки от оторизираното материално отговорното лице (МОЛ).
44110000, 44100000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
В техничаската спецификация към документацията за участие са посочени прогнозни количества за съответните видове строителни материали и материалите, свързани със строителство.Доставките ще се извършват периодично по предварителни заявки от Възложителя в зависимост от възникналите нужди. Възложителят си запазва правото да не заяви целия асортимент, според конкретните (специфични) нужди на община Рудозем. Посоченото количество е приблизително, може да възникне необходимост от доставка на по-голямо количество строителни материали или да не се доставя до размера на посоченото. Доставката се осъществява по предварителна заявка от МОЛ на община Рудозем, с транспорт на Изпълнителя.
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Възложителят не поставя изискване за представяне на гаранция за участие в процедурата. Определеният за изпълнител участник, преди сключване на договора представя гаранция за изпълнение в размер на 2% (два процента) от стойността на офертата, без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми, по избор на участника: банкова гаранция в полза на Община Рудозем или парична сума, която се внася по сметка на Община Рудозем IBAN: BG67IORT80193378364303, IORT BGSF при ТБ :" Инвестбанк" АД клон Рудозем. Когато гаранцията за изпълнение се представя като парична сума в нареждането за плащане се посочва „Гаранция за изпълнение е по договор за обществена поръчка, възложена след процедура, открита с Решение № ...............”. Когато гаранцията за изпълнение се представя като банкова гаранция, тя трябва да е безусловна, неотменима, в полза на възложителя и със срок на валидност най- малко 30 дни след изтичане на крайния срок за изпълнение дейностите по съответния договор. Условията и сроковете за задържане, усвояване и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Банковите разходи по откриването на банковите гаранции са за сметка на изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Възложителят освобождава гаранцията без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
Заплащането на извършените доставки ще се извършва до 30 календарни дни от датата на представяне на протокол и фактура за стойността на доставените строителни материали в лева по банков път със средства от общинския и държавния бюджет.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
90
Заседателната залата на общинска администрация гр. Рудозем, находяща се в гр. Рудозем на бул. „България” №15, ет.2.
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Представител на участник се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и/или представяне на съответното пълномощно, когато е необходимо, а останалите лица – след удостоверяване на качеството, в което присъстват.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
януари 2016
януари 2016
НЕ
Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, като я публикува на своя профил на купувача, посочен в раздел І.1 от настоящото обявление. Чрез профила си на купувача възложителят ще обяви дадените от него писмени разяснения по документацията за участие (ако има такива); датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти (Плик № 3). Разяснения по документацията могат да се искат до 7 дни преди крайния срок за подаване на оферти. На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП възложителят съкращава минималният 40-дневен срок за подаване на оферти при обществени поръчки на стойност по чл. 14, ал.3 от ЗОП чрез използване на предвидените в закона способи.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Срокът за подаване на жалби срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна, вкл. относно условия, съдържащи се в документацията за участие, е 10 дневен и започва да тече след изтичане на 14 дни от датата на публикуване на решението и обявлението за процедурата. (чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП). Жалби срещу действия или бездействия на възложителя, които възпрепятстват достъпа или участието на лица в процедурата се подават в срока, определен в чл. 120, ал. 7 от ЗОП.
16.01.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ