00705-2015-0002
Технически редакции | ||
15.01.2015 11:13 ч. : | 15/01/2015 11:11 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
15.01.2015 11:13 ч. : | 15/01/2015 11:11 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Сливен: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
МБАЛ "Д-р Иван Селимински" АД - Сливен, гр.Сливен, бул."Христо Ботев" №1, За: Радост Симеонова - Организатор "Маркетинг", Република България 8800, Сливен, Тел.: 044 611701, E-mail: mbal.sl@iradeum.com, Факс: 044 624326
Място/места за контакт: 044 611778Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mbal.sliven.net.
Адрес на профила на купувача: http://zop.mbal.sliven.net/.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Здравеопазване
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Доставка на нетна електрическа енергия – ниско напрежение, координиране на стандартна балансираща група, пълно администриране на информационния поток с ЕСО и поемане на разходите за небаланси за нуждите на МБАЛ “Д-р Иван Селимински” АД Сливен”
Възлагане на обществена поръчка
„Доставка на нетна електрическа енергия – ниско напрежение, координиране на стандартна балансираща група, пълно администриране на информационния поток с ЕСО и поемане на разходите за небаланси за нуждите на МБАЛ “Д-р Иван Селимински” АД Сливен”, подробно описани в Глава II-Технически спецификации от документацията за участие в процедурата.Тръжната документация може да бъде изтеглена от сайта на болницата в "Профил на купувача" на адрес http://zop.mbal.sliven.net/
09310000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Прогнозната стойност за една година за цялата обществена поръчка е 262000,00 лв. /двеста шестдесет и двахиляди триста / без включен ДДС. Потребленията на ел.енергия по обекти, по месеци и по тарифи за предходните 12 месеца в kWh са подробно описани в Приложение № 12 –Техническа спецификация от документацията за участие.
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранция за участие в процедурата, представена по реда на чл.59 и сл. от Закона за обществени поръчки е в размер на 2500,00 лв. Гаранцията да бъде представена като: банкова гаранция или парична сума внесена по банков път или в касата на МБАЛ "Д-р Иван Селимински"АД - Сливен. "Уникредит Булбанк"АД - гр.Сливен, Б.с-ка: BG98UNCR96605012011905, Банков код: UNCRBGSF. В нея изрично следва да е посочено, че се издава във връзка с участието на кандидата за изпълнител в обществената поръчка. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 2 % от стойността на поръчката, която се освобождава след неговото приключване. Гаранцията за изпълнение следва се представи по реда на чл.59 и сл. от Закона за обществените поръчки.
Финансирането на поръчката ще се извършва със собствени средства. Плащането се извършва един път в месеца, по банков път, след издаване на фактура за реално потребената ел. енергия Отчетен период: един календарен месец; Фактуриране: 1 път в месеца; Датата на издаване на фактурата е последният календарен ден на месеца; Срок на плащане: 30 календарни дни след получаване и потвърждаване на фактурата на email : mbal.sl@iradeum.com на лечебното заведение; Без извършване на авансови плащания.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, когато избраният за изпълнител участник е обединение/консорциум, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице. В случай, че участникът участва като обединение/или консорциум/, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението /или консорциума/ подписват документ - споразумение или договор. Документът трябва да бъде представен от Участника в оригинал или нотариално заверено копие. Документът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: Всички членове на обединението/ консорциума са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; Е определен представляващият обединението/ консорциума, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/ консорциума; Представляващият обединението/ консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; Всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; Разпределение на дейностите, предмет на възлаганата обществена поръчка, между участниците в обединението. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато не е приложен документ (споразумение или договор) за създаването на обединение/ консорциум или в приложеният такъв липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или съставът на обединението се е променил след подаването на офертата, участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. В случай, че участник в процедурата е обединение/консорциум, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, всеки един от участниците трябва да отговаря на описаните по-горе административни изисквания по ЗОП.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Възложителят не поставя изискване за закупуване на документацията за участие. Същата се публикува и предоставя за достъп на http://zop.mbal.sliven.net – Профил на купувача, в деня на публикуването на обявлението в РОП. В случаите на чл.28, ал.7 от ЗОП – при поискване на документацията от страна на заинтересовано лице, Възложителят му предоставя документацията, на адреса на лечебното заведение или му я изпраща за негова сметка. В тези случаи документацията се заплаща, като цената на документацията е 12 (дванадесет) лева с включен ДДС. Документацията за участие в процедурата може да бъде получена от : - касата на лечебното заведение, след предварително заявяване на искане за документация, или - след извършен превод по банков път по банкова сметка на МБАЛ “Д-р Иван Селимински“ АД – гр. Сливен: Банка: „Първа Инвестиционна банка” АД – клон Сливен, Б.с-ка BG92FINV915010BGN0AX39, Банков код: FINVBGSF. Копие от документа за превод следва да бъде изпратено на факса на МБАЛ : 044 624326 или на e-mail: mbal.sl@iradeum.com с посочени данни за фирмата, необходими за издаване на фактура, адрес за доставка, както и предпочитана куриерска фирма и начин на доставка.
Български
90
Заседателна зала в административната сграда на МБАЛ "Д-р Иван Селимински" АД гр.Сливен, бул. "Христо Ботев" № 1.
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим на достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Представител на участник се допуска след представяне на документ за самоличност и съответно изрично пълномощно (извън случаите на законно представителство по силата на документите за регистрация). Присъстващите представители се вписват в протокола от работата на комисията.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.
МБАЛ " Д-р Иван Селимински" АД, бул.Христо Ботев №1, Република България 8800, Сливен, Тел.: 044 611710, E-mail: mbal.sl@iradeum.com, Факс: 044 624326
Интернет адрес/и:
URL: www.mbal.sliven.net.
15.01.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ