Версия за печат

00500-2015-0002

BG-Габрово: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Дирекция "Национален парк Централен Балкан", ул. Бодра смяна № 3, За: Генчо Илиев, Ирена Цонева, Република България 5300, Габрово, Тел.: 066 801277, E-mail: project@centralbalkan.bg, Факс: 066 801277

Място/места за контакт: Централен офис

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.centralbalkan.bg.

Адрес на профила на купувача: http://visitcentralbalkan.net/bg/pages/read/t:%D0%B0%D0%B4%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F/c:%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5/s:%D0%BE%D0%B1%D1%8F%D0%B2%D0%B8-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%81%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8/p:%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8-1.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Околна среда

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

ИНЖЕНЕРИНГ – ПРОЕКТИРАНЕ И СТРОИТЕЛСТВО НА МЕСТНИ ПАРКОВИ ОФИСИ НА ДИРЕКЦИЯ „НАЦИОНАЛЕН ПАРК ЦЕНТРАЛЕН БАЛКАН“ В ГРАД ПАВЕЛ БАНЯ И ГРАД КАЛОФЕР

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: По обособена позиция 1 - Поземлен имот 55021.501.1579 (по КККР) / урегулиран поземлен имот I - обществено обслужване от квартал 26 по плана на град Павел баня, обл. Ст. Загора, с площ 954 м2, разположен в северната част на града. По обособена позиция 2 - Урегулиран поземлен имот XXXVI - търговия и услуги с площ 305 м2 и урегулиран поземлен имот XXXVII – производство, търговия и услуги с площ от 415 м2 и двата от квартал 33 по плана на град Калофер,обл.Пловдив, разположени в централната част на града.
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата поръчка е изготвяне на пълна и качествена проектна документация и извършване на СМР за изграждане, обзавеждане, оборудване, благоустрояване на: 1. Местен парков офис в град Павел баня (ПИ 55021.501.1579 по КККР, УПИ I - обществено обслужване, кв. 26), представляващ съгласно приложено задание: Oбществено обслужваща сграда - офис на парковия участък, съдържаща функционално необходимите административни, складови, обслужващи и технически помещения и площи, в т.ч. приемно пространство (информация), оборудвана и обзаведена многофункционална административна зала, пряко свързана с приемното пространство, канцеларии, помещения за персонал, сервизни помещения, гараж, складови помещения, технически помещения и площи; Благоустрояване на прилежащото пространство, в т.ч. градинско обзавеждане (беседка, пейки, маси, перголи, ограждения) и визуална информация (табла, макети); Техническа инфраструктура – електроснабдяване, водоснабдяване, отвеждане на отпадни води (съгласно договори с експлоатационните дружества и по алтернативен начин), отопление, рециклиране на отпадъци. 2. Местен парков офис в град Калофер (УПИ XXXVI - търговия и услуги и УПИ XXXVII – производство, търговия и услуги, квартал 33), представляващ съгласно приложено задание: Oбществено обслужваща сграда - офис на парковия участък, съдържаща функционално необходимите административни, складови, обслужващи и технически помещения и площи, в т.ч. приемно пространство (информация), оборудвана и обзаведена многофункционална административна зала, пряко свързана с приемното пространство, канцеларии, помещения за персонал, сервизни помещения, складови помещения, технически помещения и площи; Обслужваща сграда, съдържаща гараж, складове за едрогабаритно оборудване, технически помещения и площи; Благоустрояване на прилежащото пространство, в т.ч. градинско обзавеждане (беседка, пейки, маси, перголи, ограждения) и визуална информация (табла, макети); Техническа инфраструктура – електроснабдяване, водоснабдяване, отвеждане на отпадни води (съгласно договори с експлоатационните дружества и по алтернативен начин), отопление, рециклиране на отпадъци.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45213150, 45236200, 71315000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради с офиси
Строителни работи на терени на съоръжения за отдих и развлечение
Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Позиция №1 - Проектиране и изграждане на местен парков офис на ДНПЦБ в град Павел баня. 1.Едноетажна / двуетажна обществено обслужваща сграда с разгъната застроена площ 220/ 250м2 - офис на парковия участък, съдържаща функционално необходимите административни, складови, обслужващи и технически помещения и площи, както следва:Приемно пространство (информация) с ориентировъчна площ 20 м2;Подходящо оборудвана и обзаведена многофункционална административна зала с 10 работни места, пряко свързана с приемното пространство и с възможност за обединяване (при свързано ползване с капацитет до 30 души едновременно) с ориентировъчна площ 30 м2;Канцелария с ориентировъчна площ 10 м2;Помещения за персонал (най-много четирима души едновременно), в т.ч. битови и спални помещения (два броя) и санитарни възли;Сервизни помещения (санитарни възли, кухненски офис...);Складови помещения и площи за съхранение на канцеларски материали и оборудване (в т.ч. оръжие и боеприпаси);Гараж за един автомобил с ориентировъчна площ 25 м2;Склад за съхранение на едрогабаритно оборудване с ориентировъчна площ 30 м2;Технически помещения, съобразно приетите технически решения;2.Благоустрояване на прилежащото пространство, в т.ч.: Градинско обзавеждане – пейки, маси, перголи, ограждения; Визуална информация – табла, макети, временни експозиции; 3.Техническа инфраструктура:Електроснабдяване от републиканската енергийна инфраструктура (съгласно договор с експлоатационното дружество) и алтернативни възобновяеми енергоизточници за топла вода; Водоснабдяване от градската водоснабдителна мрежа (съгласно договор с експлоатационното дружество) с минимален капацитет 1.0 л/сек.;Системи за пречистване и ползване на отпадни води с минимален капацитет 8 еквивалент жители (при необходимост); Системи за рециклиране на отпадъци;Отопление – централно помпено/ гравитачно с котел на твърдо гориво (дърва), резервирано с климатици за работните и спалните помещения. Позиция №2 - Проектиране и изграждане на местен парков офис на ДНПЦБ в град Калофер. 1.Едноетажна / двуетажна обществено обслужваща сграда с разгъната застроена площ 200/ 220м2 - офис на парковия участък, съдържаща функционално необходимите административни, складови, обслужващи и технически помещения и площи, както следва: Приемно пространство (информация) с ориентировъчна площ 20 м2;Подходящо оборудвана и обзаведена многофункционална административна зала с 10 работни места, пряко свързана с приемното пространство и с възможност за обединяване (при свързано ползване с капацитет до 30 души едновременно) с ориентировъчна площ 30м2;Канцеларии – два броя, всяка с ориентировъчна площ 10м2;Помещения за персонал (най-много четирима души едновременно), в т.ч. битови и спални помещения (два броя) и санитарни възли;Сервизни помещения (санитарни възли, кухненски офис...);Складови помещения – два броя - за съхранение на оборудване (в т.ч. оръжие и боеприпаси) и канцеларски материали;Технически помещения, съобразно приетите технически решения; 2. Едноетажна обслужваща сграда с разгъната застроена площ 60/ 90м2, съдържаща:Гараж за един автомобил и два мотоциклета;Склад за съхранение на едрогабаритно оборудване; Технически и обслужващи помещения и площи, съобразно приетите технически решения; 3. Благоустрояване на прилежащото пространство, в т.ч.:Градинско обзавеждане – беседка, пейки, маси, перголи, ограждения; Визуална информация–табла, макети. 4.Техн. инфраструктура :Електроснабдяване от републиканската енергийна инфраструктура (съгласно договор с експлоатационното дружество) и алтернативни възобновяеми енергоизточници за топла вода; Водоснабдяване от градската водоснабдителна мрежа (съгласно договор с експлоатационното дружество) с минимален капацитет 1.0 л/сек.;Системи за пречистване и ползване на отпадни води с минимален капацитет 8 еквивалент жители (при необходимост); Системи за рециклиране на отпадъци;Отопление – централно помпено/ гравитачно с котел на твърдо гориво (дърва), резервирано с климатици за раб.и спалните помещения

Прогнозна стойност без ДДС
520000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

180


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие по всяка една обо. позиция е в размер 1.0 % (едно на сто) от индикативната и стойност или по всяка в размер на 2 600 лв.Гаранцията може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция.Уч. сам избира формата на гаранцията за участие.Когато уч. е обединение, което не е юрид. лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато уч. избере гаранцията да бъде банкова, тогава тя трябва да е безусловна и неотменима в полза на Дирекция „НП Централен Балкан” със срок на валидност 90 календарни дни от датата, определена като краен срок за подаване на офертите.Гаранцията за участие по банков път се внася по сметката на Дирекция „НП Централен Балкан”:IBAN:BG53SOMB91303337016101, BIC код:SOMBBGSF, Общинска банка, Клон Габрово. При представяне на гаранцията с платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията.Когато с влязло в сила решение по чл. 122г, ал. 1, т. 2 КЗК отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на общ. поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл.62, ал.1, т.2, отново да представят гаранция за участие. Уч, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие.Гаранциите за участие се връщат по банков път, като Възложителят не носи отговорност за забавяне на банкови преводи и не дължи лихви върху вноските. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл.61 от ЗОП.Гаранцията за участие следва да бъде безусловна.Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора на уч в процедура за възлагане на общ поръчка, който обжалва решението за определяне на изпълнител.Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник:оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите;е опред за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за общ поръчка.2.Гаранцията за изпълнение е в размер на 5 от стойността на договора за изпълн. на общ. поръчка по всяка една об. позиция. Гаранцията за изпълн. обезпечава и гаранционното поддържане на предмета на поръчката. Размера на гаранцията за гаранционно поддържане на предмета на общ. поръчка е 2 % от стойността на договора за изпълнение на общ.а поръчка по всяка една об. позиция. Гаранц. поддържане на предмета на общ. поръчка е 5 години.Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция.Уч. избира сам формата на гаранция за изпълнение.Когато уч. е обединение, което не е ЮЛ, всеки от съдружн.в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Уч., определен за Изпълнител е длъжен да представи при подписване на Договора за общ поръчка, оригинален документ за банкова гаранция за изпълнение или документ за парична сума, внесена по сметка на Д „НП Централен Балкан” Габрово:IBAN: BG53SOMB91303337016101, BIC код:SOMBBGSF, Общ. банка, Клон Габрово.Когато уч. избере гаранцията за изпълн. да бъде банкова гаранция, тогава в нея изрично трябва да бъде записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Д „НП Централен Балкан” и че е със срок на валидност, най-малко 30 дни след изтичане срока на изпълн. на договора, като частта от нея в размер на 2 % от стойността на общ. поръчка по всяка об. позиция, обезпечава гаранц. поддържане на предмета на поръчката и се освобождава 30 дни след изтичане на гаранционния срок.При представяне на гаранцията в платежното нареждане или банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на общ. поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

• Възложителят превежда стойността на проектната документация и аванс в размер на 20 (двадесет) % от стойността на СМР в 20 дневен срок от деня на откриване на строителна площадка и представена надлежно оформена фактура. Авансовото плащане се приспада пропорционално по 50 (петдесет) % от сумата по аванса от следващите плащания към Изпълнителя, до размера на полученото авансово плащане. • Междинни плащания се извършват след реализиране на поне 40 (четиридесет) % от стойността на СМР. На Изпълнителя се заплаща за съответното количество извършена от него работа, съгласно утвърдените разбивки и посочените в количествено-стойностната сметка към работния проект единични цени за всяка позиция. Плащането се извършва след представяне на Доклад за извършените работи, изготвен от Строителния надзор и приет от Възложителя с приложени към него документи – надлежни доказателства за количеството и качеството на извършените видове работи (в т.ч. подробни ведомости и акт за установяване на извършени СМР). Плащането се извършва в 20 дневен срок от представяне на надлежно оформена фактура. Възложителят предвижда до 2 междинни плащания. • Окончателното плащане включва остатъка от неразплатените, но извършени СМР, цената за доставка на оборудване и обзавеждане и стойността на авторския надзор. Плащането се извършва след представяне на Доклад за извършените работи, изготвен от Строителния надзор и приет от Възложителя с приложени към него документи – надлежни доказателства за количеството и качеството на извършените видове работи (в т.ч. подробни ведомости и акт за установяване на извършени СМР, Протокол обр.15) в 20 дневен срок от представяне на надлежно оформена фактура.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.1.Уч. в процедура за ОП може да бъде всяко бълг. или чужд. ФЛ или ЮЛ, както и техни обед..В случай, че уч. участва като обед., съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участн. в обед..В случай, че уч. участва като обед./консорциум (Об/Кс), което не е регистр. като самост. ЮЛ, тогава участн. в Об/Кс сключват споразумение. Споразум. трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че вс. членове на Об/Кс са отговорни, заедно и поотделно, за изпълн. на договора; че представляващият член на Об/Кс е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на вс. член на Об/Кс, че изпълн. на договора, вкл. плащанията, са отговорност на представл. член на Об/Кс, и че вс. чл. на Об/Кс са задължени да останат в него за целия период на изп. на договора. Уч. в Об/Кс трябва да определят едно лице, което да представлява Об/Кс за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обед след подаването на офертата.Когато не е приложено споразум. за създав. на Об/Кс или в приложеното споразум. липсват клаузи, гарантиращи изпълн. на горепос. условия или състава на обедин. се е променил след подаването на офертата – уч. ще бъде отстранен от участие в процедурата.Уч. не може да бъде отстранен от процедурата на основание неговия статут или правната му форма, когато той или участн. в обед. имат право да предоставят съотв. строит. в държава- членка, в която са установени.1.2. Уч са длъжни да съблюдават сроковете и условията, посочени в обявл. за ОП и докум. за участие в процедурата.1.3. Уч. се представляват от законните си представители или от лица, изрично упълном. за участие в процедурата, което се доказва с пълномощно.1.4. Лице, което участва в обед. или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самост. оферта.1.5. В процедура за възл. на ОП едно ФЛ или ЮЛ може да участва само в едно обединение.1.6 Свързани лица или свързани предприятия не може да бъдат самост. участници в една и съща процедура.1.7. Когато уч. предвижда участието на подизпълн. при изпълнение на поръчката, за тях се прилагат само изискв. по ал.1 и 5 на чл.47 от ЗОП, като при подаване на офертата се попълва декларация обр.от наст. документация. Изпълн. сключват договор за подизпълнение с подизпълн., посочени в офертата. Сключв.на договор за подизп. не освобождава изпълнителя от отговорността му за изпълнение на договора за ОП.1.8. Не може да участва в процедура за възлагане на ОП, участник, за който са налице обст. по чл. 47 ал. 1, ал.2, т.1, т.2а, т.4 и т.5 и ал.5 от ЗОП.1.9. При подаването на офертата, обст.по т.1.8. се доказват с предст. на декларация по обр. към докум. за участие, като при подписване на договора за ОП уч., определен за изпълнител, е длъжен да представи документи от съотв. компетентни органи за удостоверяване липсата на обст. по чл.47, ал. 1, т. 1-4 и на посочените в обявлението обст.по чл.47, ал. 2, т. 1, т.2а, т.4 и т.5, освен когато законодателството на държавата, в която е установен участникът, предвижда включв. на някое от тези обстоят. в публичен безплатен регистър или предоставянето им безплатно на възложителя.1.10.Когато уч.или негов подизпълн. е чужд. ЮЛ или обединение на чужд. Физ. и/или чужд. юрид. лица, то тези чужд. лица трябва да отговарят на изискв. по чл.48 от ЗОП.1.11.Да има регистрация в Центр.проф. регистър на Камарата на строит. за изпълн. на Строежи от V кат.съгл. чл.137 ал.1 от ЗУТ или екв. за чужд.уч.1.12.Уч. да има внедрена система за упр. на кач., сертифицирана съгл. стандарт ISO 9001:2008 в съотв. с предмета на поръчката или екв.сертификат, внедрена система за опазване на околната среда ISO 14001:2004 в съотв. с предмета на поръчката или екв. сертификат.1.13.Уч.трябва да имат застр.по чл.171 от ЗУТ за проф.отг.в проект.и строит.с мин. застрах.сума,съгл.чл.5,ал.1 и ал.2 от Нар.за УРЗЗПС заVкат.Същата трябва да е валидна към датата на подаване на офертата.Чужд.уч. в ОП сл. да притеж. екв. документ съгл. законод. на стр., където те са установени.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Декларация с наименованието на обслужващите банки - свободен текст, подписана задължително от лице с представителни функции, представена в оригинал. 2.Удостоверение от обслужващите банки, с което участникът да докаже, че е редовен платец. 3. Удостоверение от кредитния регистър при БНБ, с което участникът да докаже, че няма необслужвани кредити. 4. Удостоверения от обслужващи банки, удостоверяващи размера на финансовия ресурс, с който участника може да разполага при изпълнението на поръчката до размера, посочен като минимално изискване за всяка от обособените позиции– оригинал. 5. Годишен финансов отчет в случаите, когато не е публикуван в публичен регистър в Република България и/или участникът не е посочил информация за органа, който поддържа регистъра.
Минимални изисквания: Минимални изисквания по всяка обособена позиция 1. Участникът трябва да е редовен платец и да няма необслужвани кредити. Под кредит да се разбира дефиницията в параграф 1 т. 2 от ДР на Наредба №22 на БНБ от 16 юли 2009г. в сила от 01 октомври 2009г. 2. Участникът да има достъп до финасов ресурс не по-малко от 50 000 лв. (петдесет хиляди лева), удостоверен от обслужващата банка и/или Годишен финансов отчет в случаите, когато не е публикуван в публичен регистър в Република България и участникът не е посочил информация за органа, който поддържа регистъра. * Всеки участник може да подава оферта по една или повече от обособените позиции. * В случай, че участник в процедурата подава оферта за повече от една обособена позиция, икономическото и финансовото му състояние следва да отговаря на сбора от изискванията за икономическо и финансово състояние за всяка от обособените позиции, за които той е подал оферта.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на строителството с предмет, СМР на еднакви или сходни обекти (сгради с обществено- обслужващо или жилищно предназначение) с предмета на обществената поръчка, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, и: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; 2. Списък- декларация за експертите, включени в екипа на участника, които ще вземат участие при изпълнението на поръчката 3. Декларация - съгласие от експертите 4. Професионална автобиография – за всеки от експертите участникът следва да представи професионална автобиография 5. Заверено от участника копие на удостоверение, издадено от компетентни органи съгласно националното законодателство на страната, където участникът е установен, доказващо регистрацията му в професионалните или търговски регистри на страната с предмет строителство на строежи от пета категория, придружено от валиден талон. За българските участници това е удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя. 6. Заверено от участника копие на валидни сертификати, както следва: ISO 9001:2008 за управление на качеството в съответствие с предмета на поръчката или еквивалент; ISO 14001:2004 за опазване на околната среда в съответствие с предмета на поръчката или еквивалент; 7. Заверени от участника копия на валидни застрахователни полици за професионална отговорност в проектирането и строителството.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва през последните пет години, до датата на подаване на офертата да е изпълнил строителство (СМР) на еднакви или сходни обекти (сгради с обществено-обслужващо или жилищно предназначение) с предмета на обществената поръчка. Изискването е общо и за двете обособени позиции. 2. Участникът трябва да разполага с необходимите специалисти, нужни за качественото изпълнение на поръчката – проектантски екип и строителен екип. Списъкът следва да включва минимум следните специалисти, независимо дали участникът участва за една или повече обособени позиции: Проектантски екип - Архитект (Ръководител на проектантски екип),Строителен инженер,Инженер геодезист,Ландшафтен архитект,Електроинженер,ВиК (водоснабдяване и канализация) инженер,ОВК (отопление, вентилация, климатизация) инженер.*Проектантите по всички части трябва да притежават квалификация в съответните Професионални направления съгласно ПМС № 125 /24.06.2002 г. за Утвърждаване класификатор на областите на висше образование и професионалните направления (Обн. ДВ, бр. 64 от 2.07.2002 г., в сила от 2.07.2002 г.; изм. с Решение № 10827 от 27.11.2003 г. на ВАС на РБ - бр. 106 от 5.12.2003 г., в сила от 5.12.2003 г.; изм., бр. 32 от 12.04.2005 г., доп., бр. 94 от 25.11.2005 г.) или придобили образователно-квалификационна степен по специалност, еквивалентна на посочените в съответствие с условията за взаимно признаване. *Проектантите по всички части трябва да притежават опит в своето професионално направление и да посочат поне един проект, изготвен през последните пет години в съответната специалност, за еднакви или сходни обществено обслужващи или жилищни сгради.*Проектантите по всички части на участника, избран за изпълнение на обществената поръчка, трябва да притежават проектантска правоспособност по съответните специалности съгласно изискванията на Закона за Камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП) или призната професионална квалификация съгласно чл. 10 от ЗКАИИП. При сключване на договор за изпълнение по всяка обособена позиция от настоящата обществена поръчка, спечелилият участник представя на Възложителя за сведение, оригинала на документа, доказващ обстоятелствата по предходното изречение, по отношение на всеки член на проектантския екип. Строителен екип - Ръководител на строителен обект (технически ръководител)Квалификации и умения: Магистърска/ бакалавърска степен в професионално направление Архитектура, строителство и геодезия или професионална квалификация строителен техник или придобил образователно - квалификационната си степен по специалност, еквивалентна на посочените в съответствие с условията на взаимното признаване;Професионален опит: Минимум 5 години опит в техническо ръководство на сходни по обем строителни обекти. Отговорник по качеството - Квалификации и умения: Удостоверение за завършен курс за oсъществяване на контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти или еквивалент за чуждестранен участник.Професионален опит: Минимум 2 години опит в областта на контрола по качеството на строителство на сгради и съоръжения.Координатор по безопасност и здраве (КБЗ):Квалификации и умения: Удостоверение за завършен курс за КБЗ или еквивалент за чуждестранен участник.Професионален опит: Минимум 2 години опит като Координатор по безопасност и здраве на строителни обекти.*За техническия ръководител, отговорника по качеството и координатора по безопасност и здраве е допустимо съвместяване на позициите.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Технически показател (А) - Качество и пълнота на техническата оферта; тежест: 50
Показател: Проектиране - А1 - 50 т.Комплексна оценка на идейния проект съобразно разписаните в заданието функционални, композиционни, естетически, технически, икономически, технологични изисквания към обекта .; тежест:
Показател: Строителство - А2 - 50 т.Комплексна оценка на стратегията за изпълнение на СМР (организация, технология, строителна техника, човешки ресурси, материали и продукти) в съответствие с линейния график .; тежест:
Показател: Финансов показател (Б)Предложени от участника елементи на ценообразуване; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09.02.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се публикува в профила на Купувача в първия работен ден следващ деня на публикуване на Обявлението. В случаите по чл. 27а, ал. 1 от ЗОП, Възложителят публикува решението и променените документи в профила на купувача в първия работен ден, следващ деня на изпращането им в агенцията за ОП. Възложителят не поставя изискване документацията за участие да се закупува от заинтересованите лица. Възложителят е длъжен да предостави документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. В тези случаи възложителят изисква от лицата заплащането на документацията, като заплащането става по банков път по сметка на възложителя:IBAN: BG62SOMB91303137016101, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, Клон Габрово на цена от 10 лв.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
16.02.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 17.02.2015 г.  Час: 11:00
Място

Дирекция "НП Централен Балкан", гр. Габрово, ул. Бодра смяна № 3, ст. 301

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проект DIR 5113325-12-109 „Централен Балкан – парк за всички“ по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013”

VI.3) Допълнителна информация

1. Достъп до документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка по електронен път е предоставен на сайта на Дирекцията - http://visitcentralbalkan.net/bg/pages/index/l:home/Профил на купувача.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в сроковете по чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.01.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Позиция №1 - Проектиране и изграждане на местен парков офис на ДНПЦБ в град Павел баня.
1) Кратко описание

Предмет на настоящата поръчка е изготвяне на пълна и качествена проектна документация и извършване на СМР за изграждане, обзавеждане, оборудване, благоустрояване на: 1. Местен парков офис в град Павел баня (ПИ 55021.501.1579 по КККР, УПИ I - обществено обслужване, кв. 26), представляващ съгласно приложено задание: Oбществено обслужваща сграда - офис на парковия участък, съдържаща функционално необходимите административни, складови, обслужващи и технически помещения и площи, в т.ч. приемно пространство (информация), оборудвана и обзаведена многофункционална административна зала, пряко свързана с приемното пространство, канцеларии, помещения за персонал, сервизни помещения, гараж, складови помещения, технически помещения и площи; Благоустрояване на прилежащото пространство, в т.ч. градинско обзавеждане (беседка, пейки, маси, перголи, ограждения) и визуална информация (табла, макети); Техническа инфраструктура – електроснабдяване, водоснабдяване, отвеждане на отпадни води (съгласно договори с експлоатационните дружества и по алтернативен начин), отопление, рециклиране на отпадъци.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45213150, 45236200, 71315000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради с офиси
Строителни работи на терени на съоръжения за отдих и развлечение
Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради

3) Количество или обем

1.Едноетажна / двуетажна обществено обслужваща сграда с разгъната застроена площ 220/ 250м2 - офис на парковия участък, съдържаща функционално необходимите административни, складови, обслужващи и технически помещения и площи, както следва:Приемно пространство (информация) с ориентировъчна площ 20 м2;Подходящо оборудвана и обзаведена многофункционална административна зала с 10 работни места, пряко свързана с приемното пространство и с възможност за обединяване (при свързано ползване с капацитет до 30 души едновременно) с ориентировъчна площ 30 м2;Канцелария с ориентировъчна площ 10 м2;Помещения за персонал (най-много четирима души едновременно), в т.ч. битови и спални помещения (два броя) и санитарни възли;Сервизни помещения (санитарни възли, кухненски офис...);Складови помещения и площи за съхранение на канцеларски материали и оборудване (в т.ч. оръжие и боеприпаси);Гараж за един автомобил с ориентировъчна площ 25 м2;Склад за съхранение на едрогабаритно оборудване с ориентировъчна площ 30 м2;Технически помещения, съобразно приетите технически решения;2.Благоустрояване на прилежащото пространство, в т.ч.: Градинско обзавеждане – пейки, маси, перголи, ограждения; Визуална информация – табла, макети, временни експозиции; 3.Техническа инфраструктура:Електроснабдяване от републиканската енергийна инфраструктура (съгласно договор с експлоатационното дружество) и алтернативни възобновяеми енергоизточници за топла вода; Водоснабдяване от градската водоснабдителна мрежа (съгласно договор с експлоатационното дружество) с минимален капацитет 1.0 л/сек.;Системи за пречистване и ползване на отпадни води с минимален капацитет 8 еквивалент жители (при необходимост); Системи за рециклиране на отпадъци;Отопление – централно помпено/ гравитачно с котел на твърдо гориво (дърва), резервирано с климатици за работните и спалните помещения.

Прогнозна стойност, без ДДС
260000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 180

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Проектиране и изграждане на местен парков офис на ДНПЦБ в град Калофер.
1) Кратко описание

Предмет на настоящата поръчка е изготвяне на пълна и качествена проектна документация и извършване на СМР за изграждане, обзавеждане, оборудване, благоустрояване на: Местен парков офис в град Калофер (УПИ XXXVI - търговия и услуги и УПИ XXXVII – производство, търговия и услуги, квартал 33), представляващ съгласно приложено задание: Oбществено обслужваща сграда - офис на парковия участък, съдържаща функционално необходимите административни, складови, обслужващи и технически помещения и площи, в т.ч. приемно пространство (информация), оборудвана и обзаведена многофункционална административна зала, пряко свързана с приемното пространство, канцеларии, помещения за персонал, сервизни помещения, складови помещения, технически помещения и площи; Обслужваща сграда, съдържаща гараж, складове за едрогабаритно оборудване, технически помещения и площи; Благоустрояване на прилежащото пространство, в т.ч. градинско обзавеждане (беседка, пейки, маси, перголи, ограждения) и визуална информация (табла, макети); Техническа инфраструктура – електроснабдяване, водоснабдяване, отвеждане на отпадни води (съгласно договори с експлоатационните дружества и по алтернативен начин), отопление, рециклиране на отпадъци.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45213150, 45236200, 71315000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради с офиси
Строителни работи на терени на съоръжения за отдих и развлечение
Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради

3) Количество или обем

1.Едноетажна / двуетажна обществено обслужваща сграда с разгъната застроена площ 200/ 220м2 - офис на парковия участък, съдържаща функционално необходимите административни, складови, обслужващи и технически помещения и площи, както следва: Приемно пространство (информация) с ориентировъчна площ 20 м2;Подходящо оборудвана и обзаведена многофункционална административна зала с 10 работни места, пряко свързана с приемното пространство и с възможност за обединяване (при свързано ползване с капацитет до 30 души едновременно) с ориентировъчна площ 30м2;Канцеларии – два броя, всяка с ориентировъчна площ 10м2;Помещения за персонал (най-много четирима души едновременно), в т.ч. битови и спални помещения (два броя) и санитарни възли;Сервизни помещения (санитарни възли, кухненски офис...);Складови помещения – два броя - за съхранение на оборудване (в т.ч. оръжие и боеприпаси) и канцеларски материали;Технически помещения, съобразно приетите технически решения; 2. Едноетажна обслужваща сграда с разгъната застроена площ 60/ 90м2, съдържаща:Гараж за един автомобил и два мотоциклета;Склад за съхранение на едрогабаритно оборудване; Технически и обслужващи помещения и площи, съобразно приетите технически решения; 3. Благоустрояване на прилежащото пространство, в т.ч.:Градинско обзавеждане – беседка, пейки, маси, перголи, ограждения; Визуална информация–табла, макети. 4.Техн. инфраструктура :Електроснабдяване от републиканската енергийна инфраструктура (съгласно договор с експлоатационното дружество) и алтернативни възобновяеми енергоизточници за топла вода; Водоснабдяване от градската водоснабдителна мрежа (съгласно договор с експлоатационното дружество) с минимален капацитет 1.0 л/сек.;Системи за пречистване и ползване на отпадни води с минимален капацитет 8 еквивалент жители (при необходимост); Системи за рециклиране на отпадъци;Отопление – централно помпено/ гравитачно с котел на твърдо гориво (дърва), резервирано с климатици за работните и спалните помещения.

Прогнозна стойност, без ДДС
260000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 180